1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0 EcoFuel (BSX)

Тема у розділі 'Метанові двигуни / Метановые двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. MIXA

    MIXA Учасник

    Дописи:
    262
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    Я себе покупал лак - спрэй ,вроде ,уретан, сначала моеш,орбезжыриваеш катушку ,и потом покрываеш несколько слоев лаком (чем больше ,тем лучше),стоил год назад 100 грн.Катушка и сейчас работает
     
  2. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    А можно просто заизолировать болт между выходами 2 и 3 цил и надеть термокембрики понаруже на колодцы свечных проводов....
     
  3. pashavin

    pashavin Учасник

    Дописи:
    183
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    Приму во внимание Ваши рекомендации! Благодарю!
     
  4. Gural

    Gural Новенький

    Дописи:
    33
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    сірий
    Всім доброї ночі. Скажіть чи можно виїзжати до пустих балонів. Як це для мотора. Дякую.
     
  5. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    @Gural,так розраховано - все нормально. Машина сама буде зпригувати на бенз при різких розгонах спочатку. Потім - перейде повністю... Все передбачено.
     
  6. Gural

    Gural Новенький

    Дописи:
    33
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    сірий
    Дякую за відповідь.
     
  7. RMX

    RMX Перевірений

    Дописи:
    341
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    хтось мiняв гофру на штанах ?
    потрiбнi розмiри - дiаметр i довжина
    хочеться купити таку щоб зразу пiдiйшла :)
     
  8. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    280*50 - точно не скажу, по памяти такая..
     
  9. MaxFactor

    MaxFactor Досвідчений

    Дописи:
    555
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY LIFE
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Каким образом заблаговременно диагностировать эту ботву с шатунами?
     
  10. RMX

    RMX Перевірений

    Дописи:
    341
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    в стандарте оказалась 50*250
    но так как купил на 280, то приварили и такую:)
     
  11. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Ну в стандарте да, но главное ж не сделать короче
     
  12. boldysh

    boldysh Учасник

    Дописи:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Всім доброго дня. Ecofuel 2007 р приіхав в Україну листопад 2014 з пробігом 220 тис. редуктор нового типу, поміняв масло, фільтра, свічки, ремні, (за що вдячний Megatrans) проїхав 10 тис засвітився чек, через 5 км погас, Вася діагност показує що були пропуски на газу в 3 циліндрі, раніше був випадок що перестав ключ дистанційно відкривати авто, при привязці ключа майстер теж казав що показує давню помилку пропусків 3 циліндра. Як поступити в цій ситуації?
     
  13. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    @boldysh, скинути помилки і покататься, і потім знову дивитися.
     
  14. boldysh

    boldysh Учасник

    Дописи:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Зрозумів, дякую
     
  15. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    снять катушку зажигания, посмотреть чтобы была не в трещинах, если нету, попробовать подкинуть провод свечной новый.
     
  16. boldysh

    boldysh Учасник

    Дописи:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Тріщини буде видно неозброєним оком чи потрібно через лупу?
     
  17. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    будет видно
     
  18. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Проще сначала тестером прозвонить свечные провода. Потом уж хвататься за катушку. Если вечером будет видно пробой на болт крепления или слышно "щелчки" прошивания....
     
  19. MaxFactor

    MaxFactor Досвідчений

    Дописи:
    555
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY LIFE
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Имхо - Это бой с тенью.
    Если машине более 5-7 лет, и начинаются вопросы с зажиганием, его надо менять всё сразу.
    Да, не бюджетно, но это расходник по сути, как и масло с ремнями.
    Я на бывшем Туране заменил сразу провода и свечи оригинал и катушку Бош.
    Машину как подменили и с тех пор там нет проблем с этим.
     
  20. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    У нас катушка не бош с завода - смысл переплачивать? Ну, если деньги позволяют: пожалуйста.....
    ПРовода: менять, там шаманить нечего - я даже соответствующую темку с их препарацией делал.
    А катушку....
    Как показала практика стоит заизолировать головку болта крепления между 3 и 2 цил. выходами - и катушка, которая раньше "прошивала по-чёрному" уже ГОД адекватно работает. Так что - поменять всё и сразу: конечно вариант. Но есть пути как минимум дешевле...
     
    В'ячеслав та Оксана подобається це.

Поділитися цією сторінкою