1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення

Обсуждение двигателя 2.0 EcoFuel (BSX)

Тема у розділі 'Метанові двигуни / Метановые двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. Pashuk

    Pashuk Гість клубу

    Дописи:
    5
    Модель:
    VW CADDY
    #81
    якось вірю ваам, вот тільки проблема найти не корча, чи тут головне з адекватним пробігом найти, чи то все брехня 06-07 рік з 150тис?)
     
  2. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,155
    #82
    Pashuk, брехня чиста...як вантажне авто може за 7-8 років наїздити всього 150 тисяч?! Якщо в середьому в Європі їздять 50-100 тис в рік.. Якби в Україні - то ще якось +/- схоже...
     
  3. Pashuk

    Pashuk Гість клубу

    Дописи:
    5
    Модель:
    VW CADDY
    #83
    з яким пробігом авто має ще норм ресурс? а то я же бачив "машина супер. сам пригнав, 2010 рік, і за рік вклав майже 2к$
     
  4. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,155
  5. wertyfox

    wertyfox Учасник

    Дописи:
    205
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    жовтий
    #85
  6. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,155
    #86
    wertyfox, /viewforum.php?f=37 , у нас метан - заводское оснащение авто ( Прямо в Польше с завода, перед этим правда из США, но то такое)
     
  7. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,272
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #87
    пробачте - але знову це тільки Ваші фантазії.
    Ви розумієте скільки чоловік щоденно працюють на такій заправці і скільки доходу в день вона приносить?
    Це золоте дно, якому ніхто навіть години не дасть простоювати.
    Пункти по збору готівки.
    Ще й відпускають метан по 9 грн а розраховуються за нього не як для виробничих потреб чи як за моторне паливо - а як за газ для побутових потреб (по 1,38 грн)!
    Якщо метанова заправка буде простоювати хоч пів дня - вся ця зміна буде звільнена до бісової матері!
    Всі компрессори на метанових заправках - дублюються! Тому в один момент часу працює тільки 1 комплект обладнання. Навіть якщо він ПОВНІСТЮ ВИЙДЕ З ЛАДУ ресивери за умови постійного стиснення і циклічності заправок забезпечать безперебійну роботу заправки в будь якому випадку! Щонайгірше - половину колонок закриють, пропускно здатність зменшиться.
    Достатньо 1 раз в неділю зїздити пізно ввечорі на заправку щоб не стояти в черзі і знов собі неділю кататися.....

    Щиросердне прохання до модератора - будь-ласка, перенесіть спілкування не по темі у відповідний розділ: і без відповіді такі "заяви" лишати не годиться, і флудити в темі про 2,0 дизель (роздразнюючи одноклубників з таким мотором) не хочеться....
     
  8. wertyfox

    wertyfox Учасник

    Дописи:
    205
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    жовтий
    #88
    miki_ua, Ви праві, я з Вами не сперечаюся. Впевнений, що в даний час вже все так і є. Шкода, що метановиї заправки близько від мене нема, а їду далеко від дому дуже рідко. Сам би купив такий Кадік.
    Але пишу про такі речі тому, що років 5 тому декілька разів бачив на різних заправках вивіску - "Метану немає".
    У мого знайомого був підопічний ЗІЛ на метані, він працював на машзаводі у Чернівцях. Він теж жалівся, що інколи не може заправитися.
    По якій причині вони метаном тоді не заправляли можна тільки здогадуватися, але факт є факт!
    Вибачте за флуд.
     
  9. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,272
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #89
    wertyfox, нема питань: приїдьте о 6-7 ранку як і все "сатадо" перед початком робочого дня - відстоїте чергу, а може і на перезмінку на заправці нарветесь. Скажете - "ну нафік ті метанові заправки"!!!!
    А заправтесь звечора - так після 10 ще й кава назаляву (заправки УкрГАЗ) :D
    Мало мати інструмент - їм треба ще вміти користуватись. Наприклад, колоти горіхи мікроскопом дуже незручно.....
    Але щоб метанова заправка простоювала або "газ в трубі скінчився"!?!?!?
    Це хіба що заправка на балансі якого сь автотранспортного підприємства, яке навмисне банкрутують.... Тоді повірю....
     
  10. ant787

    ant787 Перевірений

    Дописи:
    342
    Модель:
    VW TOURAN
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Солнечный
    #90
    Всех приветствую. Если не в эту тему, то направьте в нужную. Украинский клубень руфорума имел проблемы с детонацией, пока не снял датчики детонации ваще. Сергей, Женя, есть какие мысли по этому поводу?http://www.caddy-club.in.ua/f/ekspluatacia/2079-ecofuel-obsluzhivanie-i-remont-gbo-v-vw/p215 Нужно его сюда направить. :yes:
     
  11. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,505
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #91
    Датчику кирдык.
     
  12. ant787

    ant787 Перевірений

    Дописи:
    342
    Модель:
    VW TOURAN
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Солнечный
    #92
    Я ему про то же намекаю, но он их прозвонил, и считает датчики рабочими. Хотя сам не знает, какое сопротивление должно быть..
     
  13. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,330
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW Sharan 2.0 CFFB
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    сірий металлік
    #93
    :jokingly:
     
  14. deline

    deline Учасник

    Дописи:
    101
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    #94
    Всем доброе утро :) С переездом нас :)

    Я тот самый клубень с проблемными датчиками детонации. Не знал что спецы сюда перебрались :)
    Начало моего сообщения тут: http://www.caddy-club.in.ua/f/ekspluatacia/2079-ecof ... emont-gbo-v-vw/p213#post223358

    Что можете сказать, и как всё таки можно проверить датчики, или сверить с имеющимися у Вас? Дело в том что...не могу выкинуть 800 грн на датчики в которых не уверен "а они ли"...времена не лёгкие...
     
  15. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,505
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #95
    Ну..для начала... что такое детонация... Толчки, правильно? То есть, для проверки надо замерить номинальное сопротивление датчика (надо у себя пробить), а потом постукивая по нему проследить меняет ли он сопротивление. По идее должно увеличиваться. Если Датчик окажется рабочим, то на мысль приходит пока криворукоустановленный грм. Пока так..
     
  16. deline

    deline Учасник

    Дописи:
    101
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    #96
    я перед проверкой случайно в инете находил видео с проверкой такого же датчика (там в посте есть ссылки) и номинальные сопротивления совпадают, в районе 4,90 мегаом, и при постукивании растёт. С момента возникновения детонации...эта тема уже больше года по форуму гуляет...я писал еще летом 2013 года, где было очень и очень детальное исследование с логами и графиками всего что можно, но до датчиков не доходило...в общем с тех пор грм уже снимался не раз, метки выставлены идеально, сам смотрел, глаза видели что всё точно
    конечно в идеале было бы хорошо откуда то взять датчики новые для проверки, ну а вдруг не в них фокус...тогда это деньги на ветер. Может у кого есть прислать для проверки, под залог конечно, ну а если не работает с новыми, чтобы вернуть можно было....
     
  17. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,505
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #97
    Вряд ли у кого они будут. Проще найти такую же машину и подъехать, попробовать.
     
  18. MIXA

    MIXA Учасник

    Дописи:
    221
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    #98
    кстати deline сделал кап ремонт нашего движка ,с роботой головы ,так что если есть вопросы обращайтесь к нему ,он ответит
     
  19. Александр 1969

    Александр 1969 Гість клубу

    Дописи:
    3
    Модель:
    VW CADDY
    Колір:
    Синий
    #99
    Доброго времени суток . Уважаемые Форумчане , прошу помощи в подборе блока На Экофул , произошёл обрыв шатуна в следствии чего рамолотило блок , Купить родной двигатель ...цена слишком высока . Слышал что наш блок цилиндров применялся на Гольфах и Джетках код двигателя BHY. BVY . CBPA . Если кто сталкивался подскажите . Заранее Спасибо
     
  20. MIXA

    MIXA Учасник

    Дописи:
    221
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    за сколько вы нашли наш двигатель?да и по кокой причине произошол обрыв шатуна?
     

Поділитися цією сторінкою