1. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.
  2. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  3. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.
  4. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення

Обсуждение двигателя 1.6TDI (CAYE,CAYD) NEW

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. Alex letinskii

    Alex letinskii Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    Caddy 1.6 tdi
    Так а реставрацiя розпилювача то що рекомендуе мастер ... е смисл?
     
  2. Moisey_UKR

    Moisey_UKR Новенький

    Дописи:
    55
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    Caddy 3
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Білий
    Воно не варте того.
    Ставте новий оригінальний розпилювач VDO Continental,або хороший замінник
    Перше повідомлення: 29 тра 2023

    Нове повідомлення: 29 тра 2023
    https://www.dieselgarage.com.ua/ua/a2c5325696180-vso-siemens-162m0011
     
  3. Alex letinskii

    Alex letinskii Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    Caddy 1.6 tdi
    Благодарю
    Завтра напишу результат
    Перше повідомлення: 29 тра 2023

    Нове повідомлення: 30 тра 2023
    Перша форсунка результат


    Нове повідомлення: 30 тра 2023
    Результат пiсля чистки розпилювача


    Нове повідомлення: 30 тра 2023
    Все собрали почистили шахти все ок
    Динамiка сильно не помiнялась...


    Нове повідомлення: 10 чер 2023
    Всім Привіт!
    Після довгих діагностичних маніпуляцій нічого не вирішило проблему..
    Можливо прошивка ...
    Але ті хто закачували прошивку кажуть що з нею все в порядку
    Хто що скаже по цьому приводу які думки що може бути


    Нове повідомлення: 4 жов 2023
    Всім привет!!
    Найшли причину несправності авто....
    Сітка прийомна в тнвд забита це перше
    По друге регулятор тиску на паливній рейкі забитий повністю і при цьому не було помилок!!!!
    Ппісля чистки машина поїхала!!!°
    Отака історія....
     

    Вкладення:

    Shansss та trawersa1 подобається це.
  4. toledo

    toledo Новенький

    Дописи:
    43
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    Altea xl
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    По друге регулятор тиску на паливній рейкі забитий повністю і при цьому не було помилок!!!! - ось тут мабуть і мають з'явитися питання до тих, хто шив. Можливо вони потерли велику кількість масок помилок, і щоб там не було з двиглом, турбіною, зависока температура у турбі - ви нічого не побачите у майбутнього, нічого буде робити. А якщо й по температурам потерто, то можна приговорити двигут. Хоча з такою кількістю стружки - паливна система мабуть вже... Як мінімум частково
     
  5. BorisG

    BorisG Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Touran
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Доброго дня.
    В п'ятницю машина почала сильно воняти паленим, я подивився на оберти вони були біля 1000 і вирішив, що пропалюється сажовик , хоча раніше не чув такого, але машина в мене лише з травня, то може не звертав уваги. В неділю почала блимати "спіралька" та машина перейшла в аварійний режим, проїхав небагато , постояв завів, помилка пропала, додому нормально доїхав. В понеділок мусив їхати на роботу , по дорозі знову спіралька, ав.режим ну і "чек" на додачу . Все начебто вказує на ЕГР, судячи з того як це описують, але ж мені цікаво було подивитись в чому причина. Придбав елм, поставив Карісто , на моє здивування показує помилку "р228d високий тиск палива, регулятор 1 " . Карісто безкоштовно не дуже хоче показівати подробиці , але в якийсь момент прочитав там рядок "кількість відпрацьованих газів" - 49% . Сьогодні встановив "Сканмастер" , помилка егр -0 мінус 3%(тобто відхилень майже немає) , положення 48-50% ,це на холодну.
    Загалом симптоми такі - помилка р228d , заводиться добре , але з'явилась детонація перші декілька хвилин на холодну ,потім вирівнюєтся , дим не чорний , чому я ще думаю на ЕГР , при повороті ключа перед заводом(та після глушіння) не чути його тестуваня(клац-клац)) . Спіралька та аваріїний режим вмикаються десь метрів через 500 , поки стою на х.х. помилки немає. Доречі, машину коли пригнали в травні, вона не заводилась після простою більше 20 годин,(була така карколомна помилка "дуже високий тиск палива, не досягаєтся заданий тиск ") , тоді цім займалась людина яка пригнала машину, замінили датчик тиску в рейці - не допомогло, потім замінили паливний фільтр , та сказали(сподіваюсь правду), що чистили той самий регулятор тиску палива, тепер можливо він отстаточно вмер . Після цього все працювало добре, витрати пального 6,3 середня, пробіг 187000 (теоретично) , 1,6 CAYC
    Які в шановного панства будуть думки з цього приводу ?
     
    XAXOJI подобається це.
  6. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    88
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Почитав я цю вітку....
    - так що-ж надійніше ?
    До 2010...чи після ?
     
  7. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,167
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    @3ds, EA189 простіш в ремонті, ніж EA188. (саме ГБЦ).
     
    XAXOJI подобається це.
  8. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    88
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Як що брати 8 клапанник і не чекати доки розіб'є форсунки, а поставити фіксаьори з додатковим болтом справа від форсунки - проблема люфта форсунок закінчується.
    Як що ви про це.
    Але про загальний склад авто та якість комплектаціі...- я тут трохи у шоці з цієї вітки.
     
  9. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,167
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    це не дуже проста процедура, а на CR нічого робити не треба, їздиш , та солярку економиш.)))
     
    Noble подобається це.
  10. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    88
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Може й так, але тут пишуть про мільйон проблем ..., яких або нема, або значно менше на моделях до 10 року.
    Висновок сам проситься про якість комплектуючих при збірці авто.
    Я про це.
    + маю клієнтів і до 10 і після вже з CR ... а + зробив аналіз кількох віток форума ...
    Тому висновок такий.
     
  11. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,167
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    @3ds, нові двигуни (CR) практично не мають болячок.
    99% проблем від того, що "крестьяни лазили"
     
    XAXOJI, Usike та Noble подобається це.
  12. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Оооч ну тут би я посперечався, але треба робити тему про двигуни 2015 +...
    там купа болячок
     
    XAXOJI та 3ds подобається це.
  13. BorisG

    BorisG Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Touran
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Вітаю всіх.
    Регулятором 1 виявився дозатор на ПНВТ(N290), "Вася" прямо так і написав "дозатор" (регулятор це той, що на рейці) в якого скважність була 15 % і підніматись(за допомогою адаптації) не хотіла. Довелось його замінити. Після заміни машина поїхала набагато веселіше. Також з'сувалося , що підзабитий сажовик, протитиск 34 , так що катаюсь на передачу нижче , на близько 2000 об.(як насправді і треба) щоб він не забивався далі.
    З неприємного залишилась трохи нестабільна робота на холодну, приблизно через 30-40 сек. після запуску двигуна, протягом кількох хвилин, якщо хвилину погазувати до 1000-1200 об. робота вирівнюєтся. Можливою причиною є регулятор на рейці(скважність 15%, не можу знайти чи це норма) , саме він відповідає за регулювання тиску на холодну, але до заміни я не готовий на даний момент.
     
  14. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Не на холодну, а завжди. Якщо помилку не б'є, наврядчи це він
    Перше повідомлення: 31 жов 2023

    Нове повідомлення: 31 жов 2023
    я б дивився свічки, компресію
     
    BorisG та 3ds подобається це.
  15. BorisG

    BorisG Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Touran
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    В системе впрыска Common-Rail автомобиля vw для регулирования давления в аккумуляторе высокого давления применяется т. н. концепция двойного регулирования.
    Для этого используются регулятор давления топлива N276 и клапан дозирования топлива N290, которые управляются блоком управления двигателя с помощью сигнала с широтно импульсной модуляцией (ШИМ). В зависимости от режима работы двигателя регулирование давления осуществляется одним из двух клапанов.
    Регулирование посредством регулятора давления топлива N276
    При пуске двигателя и для прогрева топлива регулирование высокого давления осуществляется регулятором давления топлива N276. Для того чтобы быстрее прогреть топливо, насос высокого давления подает в камеру сжатия больше топлива, чем требуется для работы двигателя. Избыточное топливо через регулятор давления N 276 возвращается в обратный топливопровод (дальше в топливный фильтр на подогреватель и снова в ТНВД) .
    Регулирование посредством клапана дозирования топлива N290
    При больших цикловых подачах и при высоких давлениях уровень давления в топливной рампе регулируется клапаном дозирования топлива. При этом в топливную рампу подается именно столько топлива, сколько необходимо двигателю в текущем режиме работы. Мощность, потребляемая насосом высокого давления, снижается, и ненужный нагрев топлива исключается.
    Регулирование с использованием обоих клапанов
    В режимах холостого хода, принудительного холостого хода и при малых цикловых подачах давление топлива регулируется с помощью обоих клапанов. При этом достигается высокая точность регулирования, улучшающая как работу в режиме холостого хода, так и переход к принудительному холостому ходу.

    Про принципи регулювання почитав в документі, який тут на форумі і знайшов, тому є думки що саме 276 може бути відповідальним за нестабільну роботу на холодному двигуні. Свічки розжарювання , якщо я правильно зрозумів не вмикаються доки температура не є нижчою за 5С . Ну і компресія цілком можливо((
     
  16. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    ЕБУ має задане і фактичне значення тиску у всіх режимах. Як правило, коли регулятор глючить - ці значення сильно відрізняються. В інших випадках мають спіпадатт з невеликою похибкою. Так ось, коли не співпадають значення - видасть помилку типу Регулювання тиску палива, вище або нижче якогось порогу. Якщо цього немає, то скоріш за все там все ок... при умові що блок не шили косорукі
    Перше повідомлення: 31 жов 2023

    Нове повідомлення: 31 жов 2023
    Ще є варіантч що воздушить систему за ніч.. хоча маловірогідно, бо ці двигуни при завоздушці взагалі не запускаються
     
    BorisG подобається це.
  17. BorisG

    BorisG Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Touran
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Наша пісня гарна й нова починаймо її знову((( .
    Оберти на х.х. 1000(регенрація скоріш за все) , заглушив через пів-години запустив, поїхав і знову всі знайомі симптоми - спіралька, аварійний режим, доїхав додому -помилка 228D00 "регулятор 1 тиску палива, вихід із діапазона регулювання,тиск занадто великий" ,виходить ,що дозатор міняли дарма( і проблема не в ньому :dntknw: .
    Зважаючи на нестабільний х.х. на холодну , та високий тиск при\після\після невдалої? регенерації , справа може бути у форсунках, бо при регенерації вони мають давати "після-впроскування" для підвищення температури та виходить якийсь збій у системі ... Коротше самі тільки:dntknw::dntknw: можу ставити, бо намагаюсь прослідкувати якусь логіку в цьому процесі ,але знань недостатньо, та виходить не дуже:boredom: . Бо навіть якщо біда з форсунками, то звідки береться високий тиск, паливо подається в рейку, форсунки(наприклад забиті) не впорскують , та воно має зливатись в обратку...
    P.S. Щей до того ж з'явилася помилка 01044 "коротке замикання клапана керування вторинного повітря N112" , та 00927 "клема 30, права" . По клемі почитав треба перевірити контакт на акумі, та запобіжники для початку. Клапан 112 керує повітрям яке додається за випускними клапанами для підвищення температури в каталізаторі на холодну та начебто ні на що більше не впливає. Може хтось підкаже де він? щоб його "поштрикати паличкою" чи він живий , бо на свій двигун не знайшов інфу.
     
  18. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,167
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    може, він таки забитий?
     
  19. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    88
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Перевірте проводку.
    Така ситуація зазвичай коли провода перетерлися у жгутах...
    Перевірте.
    Потім все інше.
     
    BorisG подобається це.
  20. BorisG

    BorisG Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Touran
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Проводку на дозатор перевіряли перед тим як його міняти. Сьогодні завіз , подивляться регулятор, рейку чи є там таки бруд/вода.
    Комп показує що тиск скаче як скажений від 220 до 270 приблизно, цифри так міняються , що особливо і не розглядиш, це на холосту. Форсунки відробляють корекцію в мінус в основному, в межах норми, але звичайно що система не може нормально працювати, коли показники так мерехтять...
     
    Останнє редагування: 10 лис 2023

Поділитися цією сторінкою