1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 1.6TDI (CAYE,CAYD) NEW

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. tere_22

    tere_22 Новенький

    Дописи:
    16
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Viktor_888, Вы имеете ввиду на СТО? То есть сейчас попробовать поджать регулятор еще раз?
     
  2. Viktor_888

    Viktor_888 Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    VW caddy
    tere_22 подобається це.
  3. XAXOJI

    XAXOJI Перевірений

    Дописи:
    367
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Новий Буг
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Сірий
    А можно ссылку на этот сайт?
     
  4. tere_22

    tere_22 Новенький

    Дописи:
    16
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    XAXOJI та Shansss подобається це.
  5. XAXOJI

    XAXOJI Перевірений

    Дописи:
    367
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Новий Буг
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Сірий
  6. Viktor_888

    Viktor_888 Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    VW caddy
    Перше повідомлення: 6 лют 2022

    Нове повідомлення: 6 лют 2022
    Именно так хорошо дожать
     
    tere_22 подобається це.
  7. tere_22

    tere_22 Новенький

    Дописи:
    16
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Если кому-то интересно чем закончилась эпопея с регулятором то сообщаю: ни дожатие ни даже повторное снятие и промывка в ультразвуковой ванне (даже хуже стало, спираль на холостых начала загораться) не помогло. Проблема ушла после установки другого регулятора. Скорее всего на том дизельном СТО был изначально бракованный регулятор который сбил всех с толку.
     
    MasterT та 666 подобається це.
  8. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    183
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Доброго вечора. Поділіться, хто глушив клапан ЕГР на кадді 1,6 дизель 2015р?
    Які враження і які поради можете дати по Києву.
     
  9. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Привозьте, зробимо. 0636426631
     
    MasterT подобається це.
  10. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    183
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Доброго вечора. Провалилась педаль зчеплення. Передачі на заведене авто не вмикаються. Витікла якась жидкость. І це в дорозі.
    У когось було таке? Що це може бути? Дякую за відповідь.
     
  11. Moisey_UKR

    Moisey_UKR Новенький

    Дописи:
    55
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    Caddy 3
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Білий
    Наберіть 096 175 30 70
     
    MasterT подобається це.
  12. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    183
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Дякую. Мабуть здох циліндр.

    Перше повідомлення: 4 сер 2022

    Нове повідомлення: 7 сер 2022
    Доброго дня. Так дійсно поламався головний циліндр зчеплення. Замінили на б\у з роборки за 800 грн. (Новий, типу оригінал, коштує около 4000 грн). Вчора забрав авто. З роботою 2000грн. Поки все ОК. Дякую всім хто допоміг.
     
    XAXOJI, HBB, Vipop та ще 1-му подобається це.
  13. @Mihail@

    @Mihail@ Новенький

    Дописи:
    11
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Кривой Рог
    Модель:
    Caddy 1.6
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Серый
    Добрий день, Появилась така проблема. На холостих працює добре але при їзді до 1 кілометра температуру показує 80 градусів начинає троїти і цокотіти форсунки.Тяга пропадає і валить синій дим . В кого яка є думка.Помилок ніяких нема. 1.6 tdi пробіг 261000
     
  14. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    709
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Grey
    @@Mihail@, подивитися корекцію форсунок і які роботи передували цьому, коли саме появилося, можливо заправилися не якісним паливом.
     
  15. @Mihail@

    @Mihail@ Новенький

    Дописи:
    11
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Кривой Рог
    Модель:
    Caddy 1.6
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Серый
    Паливо в нормі заправляюсь в одному місці. Корекція по форсунках 1.2. Норма 3.4 на холодну скаче до 2.5. Коли прогрівся і на чинає диміти двигун колбасе то корекція прига до 7 по всіх форсунках. Я так думаю якась форсунка померла. Але на холодну все нормально. Заводиться с пів тику.Замінив масло і фільтра але проїхав понад 600 кілометрів.
     
  16. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    709
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Grey
    @@Mihail@, так ви самі відповіли на своє питання, на холодну так може корекція бути 2, но при прогріві двигуна і під навантаженням повинна прямувати до нуля, якщо більше 2 її потрібно вже міняти, а в вас 7. У вас ж комп'ютер пише 1,2,3,4 вот і самі побачите яка саме пише.
     
  17. Tarasevich89

    Tarasevich89 Гість клубу

    Дописи:
    2
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Городок
    Модель:
    Golf 6
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Доброго вечора. Гольф 6, 1.6tdi,188тис.,при старті на холодну легко підтрясує і ледь замвтний димок з вихлопної. Потім вирівнює обороты, працює нормально. Часто підносить холості трошки нище 1000 і так тримає їх, знову починає диміти з вихлопної в момент коли рушає і коли даш більше газу, помилок немає. Чортівщина якась) Поможіть порадою
     
  18. Moisey_UKR

    Moisey_UKR Новенький

    Дописи:
    55
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    Caddy 3
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Білий
    Привіт.
    На діагностику. Багато чого треба дивитись по параметрам.Однозначної відповіді без ХОРОШОГО ДІАГНОСТА ніхто не дасть
     
  19. Tarasevich89

    Tarasevich89 Гість клубу

    Дописи:
    2
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Городок
    Модель:
    Golf 6
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Вибачте, не уточнив, був на діагностиці, правда не професійній, гаражний діагностики, але помилок не було тоді. На гарячому двигуні. Хіба пробувати ще на холодному.
     
  20. Moisey_UKR

    Moisey_UKR Новенький

    Дописи:
    55
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    Caddy 3
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Білий
    Добре що немає помилок.
    Значить все ще не так погано як здається.
    Справа саме не в помилках.
    Треба дивитись параметри в реальному часі,що відбувається,які показники по багатьом параметрам.
    Проблем може лежати від поганого контакту на датчику температури двигуна,до помираючого п'єзоелементу або дозуючому клапані в ПНВТ.
    Шукайте нормального диагноста по дизельним системам.
    Можете в гаражах шукати,але цей спеціаліст має бути спеціалістом по дизелям.
    Можна до Оф Ділера.
    Але обережно.
     
    3ds подобається це.

Поділитися цією сторінкою