1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 1.6TDI (CAYE,CAYD) NEW

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Дякую! А не підкажете номнри шайб і манжетів? Для форсунок 03L130277B.
     
  2. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Кривий, на два повідомлення назад :)
     
  3. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    :)З телефона не розгледів.
    Перше повідомлення: 20 кві 2020

    Нове повідомлення: 20 кві 2020
    Супер!Дякую. Не підкажете продавця щоб всі позиції в одному місці?
     
  4. serfedor

    serfedor Учасник

    Дописи:
    254
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпродзержинськ
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Deep Black Pearl
    Я все брав на exist.ua. А, ще, забув. Манжети клапанної кришки бувають двох розмірів, VIN точно не вказує, мені прийшлось одні повертать і заказувать інші з номером EL 722.080. Тому краще зразу дивіться номер на рідній манжеті і по ньому вже замовляйте.
     
    Кривий та Чилик подобається це.
  5. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Мне значит повезло больше всех манжеты не менял , запотевания отсутствуют .
     

    Вкладення:

    Кривий подобається це.
  6. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Вже все замовив. Сподіваюся, що у лотереї 50\50 мені пощастить. Як прийдуть запчастини, зніму неробочу форсунку і повезу у Київ. Відповідно до вердикту буду діяти - чи можливий ремонт, чи доведеться обміняти мою несправну на відреставровану.
    Перше повідомлення: 21 кві 2020

    Нове повідомлення: 21 кві 2020
    Теж перша накрилася?:)


    Нове повідомлення: 21 кві 2020
    Перш ніж знімати форсунку, хочу ще раз спробувати завести - а раптом :D вона запрацює. Погану солярку відкачав всю, залив людську, фільтр завтра куплю, добряче прокачаю насосом в баці і на старт. Розумію, що чудес не буває, але хочу спробувати.


    Нове повідомлення: 23 кві 2020
    В продовження. Змінив фільтр, прокачав систему, завів. Сталося диво - всі 4 циліндри запрацювали. Клас. Чек правда світився, але спіралька не блимала. Але моя радість була недовгою. Через секунд 20 знову перестала працювати перша форсунка і двигун затроїв.
    Ще кілька разів пробував заводитися, знімав/одягав клему але безрезультатно. Чек світить, спіраль блимає, двигун троїть.
    Чухаю потилицю. Може треба спробувати стерти помилки? Як думаєте, допоможе? Може варто пртдбати діагностичний шнур?
     
    XAXOJI подобається це.
  7. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Питання риторичне.

    А як Ви знаєте, що перестала працювати Форсунка без шнура?
     
  8. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Двигун зразу запрацював рівно, на всі чотири циліндри. Але недовго. Потім вже на працюючому двигуні я знімав/одягав фішку з першої форсунки - ніякої реакції.
    Стосовно риторичного питання - може через помилки мозок машини відрубає цю форсунку? Виходить, що вона запрацювала, мозок її вичислив, що вона ніби поламана і відключив.
    Це я так сиджу і теоретизую..:(
     
  9. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Так не робіть, дешевше купити Васю.
     
    Кривий та Денис VW подобається це.
  10. Діхтярук Ігор

    Діхтярук Ігор Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Golf VI Variant
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Доброго дня! Маю наступну проблему: машина троїть зранку на холостих. Проблема не виникла раптово, а, так сказати, розвивалась поступово протягом 6-9 місяців. Якщо раніше помічав це 1-2 рази на 10 стартів, то зараз постійно, при чому інколи навіть після довгого простою вдень. Проблема стала більш вираженою після потепління, коли двигун майже не працює на прогрівочних обертах, а одразу переходить на холості. Розумію, що симптоми вказують на форсунки, але сьогодні дивився відхилення по форсунках на прогрітому моторі, і всі наче в нормі (скрін додаю). Тому хотів поцікавитись у більш досвідчених що ще можна подивитись з допомогою васі, щоб хоч якось спробувати локалізувати проблему та чи можна так кататись, адже після 2-3хв двигун починає працювати нормально. Авто гольф 6, двигун CAYC, пробіг одометр показує 185тис, ЕГР та саж уже років два немає.
     

    Вкладення:

    • 1.png
      1.png
      Розмір файлу:
      35.6 КБ
      Переглядів:
      319
    achtung подобається це.
  11. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    На холодную сфотайте, в момент троения
     
  12. toledo

    toledo Новенький

    Дописи:
    43
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    Altea xl
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Они у вас, как бы в норме если говорить про допуски в целом (общепринятые типа +-2), но есть большое НО. Первое, было бы не плохо все таки скрин как Попросил Мегатранс, на холодную. И скрин именно на прогретую при 90 градусов. А если по данному скрину - проблема есть :форса или горшок (обычно форсунка, так как компрессию нужно еще постараться уложить). При нормальной работе, что вероятно вы и увидите на горячем авто, коррекции две в плюс две в минус (в разной последовательности бывают). На холодную у вас вероятно будет одна до +1.5 или - 1.5 остальные будут с противоположным знаком для "баланса". Возможно под уставшие форсы, сбита еще и "накопительная" адаптация - пожтому и интересно всетаки фото на полностью прогретом движке. Но похоже то же на первую форсу. 4я вероятно самая нормальная ИМХО...
    Перше повідомлення: 24 кві 2020

    Нове повідомлення: 24 кві 2020
    Ну а вообще, почитайте ворум... Так как большинство машин тут с пробегами от 150+ ткм, то в целом всем встречаются с данной проблемой. Причин несколько, так как довольно часто она проявляется и при реально малом общем пробеге (у меня то же), очень редко и с того что наблюдал - чаще от топлива зависело и температуры за бортом. Это были единичные случаи, но все же. Если вам для себя , просто интересно и дать нам пищу какую то для бесед, раздумий (мне интересно к примеру), то это одно... А так совет - ездить и не париться. Ну можете для успокоения купить присадку к топливу у харковчан. Дешево, довольно сердито вроде... Или просто позаливать сразу супер пупер топливо на окко, вог и еже с ним, которые эти присадки в топливо и добавляют для получения своего ракетного дизельного топлива :) просто самому ее лить дешевле :) чуда не будет, но с выкатыванием пары баков, слегонца может и почувствуете временные улучшения
     
  13. Діхтярук Ігор

    Діхтярук Ігор Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Golf VI Variant
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Доброго дня! Додаю фото одразу після запуску, та під час нерівномірної роботи. Але хочу попередити, що цифри змінювались в досить шорокому діапазоні, десь +/-0,5 по всіх форсунках, і виявити якусь залежність, яка б вказувала на те, що одна з них працює ненормально мені не вдалось. Тому додав відео всього процесу за посиланням https://dropmefiles.com/iBSbZ , хто має бажання, то скачуйте і дивіться. Єдине, що я помітив, то це по першій форсуці періодично проскакують вкрай низькі значення, наприклад +/-0,0005.

    Я розумію, що корекція, не показує лише форсунку, а характеризує роботу циліндра вцілому, тому і поцікавився, що ще можна подивитись за допомогою васі. Також додаю скрін на горячу.

    Читаю))) Тому і не прошу нікого діагностувати моє авто приклавши руку до монітора. Впринципі, рішення вже давно відоме - це знімати форсунки і нести їх на стенд, та міряти компресію в циліндрах. Але перед тим як це робити хотілось би впевнитись, що туди треба лізти.

    Не маю намірів писати на форумі для забави)))) Для себе хочу розібратись, чи можна з такими симптомами кататись, чи можна не паритись, поки корекція не стане більше 2х або не вилізе яким іншим боком, чого не дуже хочеться. На даний момент моя проблема не є критичною, але не хочеться, щоб зневажливе відношення до таких симптомів призвело до більш серйозних проблем в майбутньому.

    Також сьогодні помітив, що при збільшенні обертів, корекція по всіх форсунках стає 0,0002 (скрін також додаю). Чи то є нормальним? Десь на теренах интернету читав, що це форсунки ллють в обратку. Можливо хтось знає?
     

    Вкладення:

  14. toledo

    toledo Новенький

    Дописи:
    43
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    Altea xl
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    При нажатии на газ - все норм, так и должно быть, так у всех 0.00002. Да нет ничего критичного у подавляющего большинства такие проблемы на таких пробегах. Адаптация мин кол-ва может помочь, но со временем в движении, все опять вероятней переиграется, переадаптируется. Что еще посмотреть можно? - ну можете для себя глянуть растянулся ли ремень Или как метки стоят - адаптация распредвала.
     
  15. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    И на что это влияет?
    На каких, "таких"?
    Какой пробег Вы считаете "таким"?
     
  16. toledo

    toledo Новенький

    Дописи:
    43
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    Altea xl
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Вопрос что еще можно посмотреть... на завод, тягу, расход (вопрос с подвохом?)
    На каких "таких" - как у многих кто ежедневно пишет о такой проблеме на всех профильных темах ваг группы, 200 т.км и выше и не мне вам рассказывать, вы же читаете и гольф форум и шкодоводов. Очень часто поднимается именно этот вопрос, уверен вы видели. Какой посыл этих вопросов? И на драйве на наш движок ежегодно и от пассатоводов в том числе
     
  17. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    toledo, верно, про распредвал- с подвохом :) На наших движках угол установки распредвала ни на что не влияет (в пределах допуска, конечно).
    А по поводу пробега - так на 420 тыс. по регламенту только вторая замена ремня..
    Неужели Вы всерьёз считаете наши движки одноразовыми???
    200 тыс. - это вообще ни о чем пробег..
    Я уверен, что при отсутствии экологических приблуд наши моторы проедут до капиталки миллион, максимум - замена форсунок, и возможно, какого-то сальника...

    Совсем другая история, что большинство не знает реального пробега :(
     
    Останнє редагування: 24 кві 2020
    Пекари подобається це.
  18. toledo

    toledo Новенький

    Дописи:
    43
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    Altea xl
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Нашли куда подвохничать :) Ну и ни на что не влияет в пределах допуска... А допуск какой? ;) Разница будет. Другой вопрос, что никто его не трогал... А вот если бы его только поменяли и началось таке, то тут был бы вопрос насколько правильно поставили. Он не влияет на тнвд и момент впрыска, но на кпд движка влияет, что могло бы легко говорить о проблеме с заводкой, или подтрахивании.... При замене ремня, даже с приспособой оригинальной можно и не попасть... Я уже молчу о ОД... Вам могут расказать пару поситителей форума свой опыт... Боюсь только соврать на сколько градусов не попали ... Но не меньше 5ти точно.
    Блин, каждый раз люблю с вами общаться? Я где то писал про одноразовый движок? :) И что я впрямь так считаю?! :) Больше того, я написал ездить и не париться по этому поводу... Мне нечего считать по этому движку, дай Бог чтобы я до 100 ткм общего пробега на нем проездил... О чем разговор вообще? ;)
     
    Пекари подобається це.
  19. Діхтярук Ігор

    Діхтярук Ігор Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Golf VI Variant
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Та ладно вам, мужики, не сваріться із-за маєї машини))) хай троїть)))
     
    Пекари, Alex_Syt, toledo та ще 1-му подобається це.
  20. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    разговор вообще-то о двигателе, смотрите название темы :)
    Я люблю придираться к словам, не обижайтесь...
    Но, когда даете советы, хотя бы пытайтесь их чем-то обосновать, а не общие фразы....
    Я вот, например , менял собственноручно ремень ГРМ и утверждаю, что промазать целый градус невозможно. если делать более-менее
    правильно. Более того, мне лично у официалов говорили, что при замене ГРМ комп даже не подключают, все фиксаторами выставляют.
    Погрешность синхронизации при этом не превышает 0,5градуса. Для 1,9PD эта погрешность ощутима, а для СR - НЕТ.
     
    Пекари та Денис VW подобається це.

Поділитися цією сторінкою