1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 1.6TDI (CAYE,CAYD) NEW

Discussion in 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели' started by no name, Mar 31, 2014.

  1. yslow

    yslow Учасник

    Messages:
    287
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий металік
    #61
    VWDRIVER, а возможно проверить эту синхронизацию щас. или это снова разбирать половину двигателя и платить 400грн за работу?
     
  2. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #62
    спор що краще 1,6 чи 2,0 - :lol:

    Подумайте самі, якщо авто має однакову вагу, практично всі вузли одинакові, авто для комерційних задач - то в якого двигуна запас потужності більше? проста арифметика каже про те що 2,0 на 20% має більший запас потужності ніж 1,6.

    Як висновок, для рапід - 1,6 в саме то. Вантажопійдомність і вага значно менше ніж в кеда. Тож перед тим як щось писати порахуйте на калькуляторі, подивіться рекламну брошурку, почитайте мануал.

    А чому ставлять також 1,6 - просто, так дешевше - це раз! По друге - збільшено модельний ряд - це два! По третє - ну витрати палива для особливо економних і т.д.

    Як висновок, авто компонується під задачі замовника. А Вам же не відомо що вони возили перед цим, вату чи свинець битком набиваючи кузов авто.

    P.S. А слово поpахyй цензура міняє на "чорт" :D
     
  3. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Messages:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #63
    :? :oops:
     
  4. myfloor

    myfloor Старожил

    Messages:
    1,524
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    #64
    Это бесконечный спор, я считаю что для макси базы 1.6 действительно мало, и для короткой базы тоже, если каждый день тягать на этом движке по 800-900 кг, а так чтобы возить себя и семью и иногда груз перевезти 400-500 кг, то все будет ок.
    Он у меня ж был opel combo 1.7 DTI, 72 лошади,было время что тягал я на нем по 800-900 кг через день, и все ок, масло двигатель не брал, дым не кидал, я аккуратно ездил, все соки с авто не выжимал, лил хорошее масло и соляру, и продал с пробегом 230 000 км.
     
    Ромэн likes this.
  5. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #65
    я будучи у 8-му класі катався верхи на конях. Так були різні, молоді жеребці(ох я на них .... поїздив), були і старі коні, які їхали так помаленьку-помаленьку і галопом ніяк не йшли. Одного разу сів я на молодого коника, так зліз, точніше злетів десь через хвилин 5, хоча мені здавалося що то була вічність :crazy:

    Так коли він попав до одного конюха (коні то колгоспні були ще тоді) і недільку його ганяв, мені довелося на ньому знову покататися. Так думаєте що, він галопом ніяк не йшов :hahaha:
     
  6. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Messages:
    2,587
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #66

    Запас потужності міряється не на калькуляторі, а на стендах і на треку в різних режимах. А якщо слідуючи вашій логіці рахувати на калькуляторі,

    то наприклад двигун CLCA 81КВт потужніший CAYD 75КВт лише на 6КВт, тобто на 8%. Крутний момент однаковий - 250 Нм при однаковому діапазоні

    обертів - 1500 - 2500 об/хв. Саме ці два двигуни пропонуються для Caddy офіційно в Україні.

    І вибираючи між ними, я вибрав 1,6 тому, що купував Caddy як сімейне авто, а не як вантажівку щоб возити 800-1000 кг.

    І тут я з вами погоджуюся в тому, що кожне авто служить для конкретних цілей. Але я веду до того, що не слід боятися купувати новий Caddy з двигуном

    1,6 TDI, бо в нас помилково склався стереотип, що менший двигун має менший ресурс. Але це не так. Двигуни CAYD і CLCA мають кожен ряд недоліків і

    досить подібні конструкцією. А купуючи авто з пробігом, можна натрапити як на вбитий 1,6 так і на 2,0.

    myfloor, все правильно написав.

    тому далі пропоную перестати сперечатись, а писати в цій темі лише конкретні проблеми чи навпаки безпроблемність двигунів 1.6TDI (CAYE,CAYD) NEW

    тільки з власного досвіду, а не зі слів третього знайомого, почуті через куму тещі брата по татовій лінії )))

    Мій досвід такий:

    75 тис км пробіг з нуля по Україні. Політ нормальний, масла не бере, від заміни до заміни вистачає 4,5л.
    Проблем з двигуном ніяких не було, в мороз -28*C заводиться з пів-оберта. Сидів у 2,0 Caddy, моя суб'єктивна думка - 1,6 працює тихіше, але то може залежить від масла і т.д. В динаміці не відчув різниці.
     
  7. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #67
    Можно проверить обыкновенным шнурком Вася Диагност / VCDS 12.10(12.12). Проблема в том, что я не помню, какая группа отвечает в блоке управление двигателя за этот параметр... но если есть шнурком либо знакомый - то можно все лицезреть, надо малость потыкать мышкой по параметрам отображения!
     
  8. yslow

    yslow Учасник

    Messages:
    287
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий металік
    #68
    VWDRIVER, что б не мусорить в этой ветке - я написАл в личку)
     
  9. Дімка

    Дімка Старожил

    Messages:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #69
    4 група 4 вікно
     
  10. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #70
    Дімка, то було на авто до 2011 року...а з 2011 вже не так :(
     
  11. Дімка

    Дімка Старожил

    Messages:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #71
    Понакупляли всяких слабаків попробуй розберись. :D
     
  12. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #72
    Дімка, :lol: :lol: :lol:
     
  13. yslow

    yslow Учасник

    Messages:
    287
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий металік
    #73
    я бы попросил не оскорбляТь :cool:
    машина не слабая, просто динамика и расход невлаштовують
     
  14. Ghost

    Ghost Старожил

    Messages:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    #74
    Интересно послушать, какие недостатки были вами выявлены у CLCA?
     
  15. vitam

    vitam Старожил

    Messages:
    1,372
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW T5GP
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    белый
    #75
    Спор однозначно не серъёзный, с точки зрения ВАГа - вообще глупый. Всем известна политика Фольксвагена, ни одна новая машина не продаётся "абы как", в салон приходит человек или организация и заказывает авто под свои нужды и под бюджет, а производитель исполняет; а как это делается у нас им глубоко фиолетово, возить зад - ставим 1.6, возить груз - ставим 2.0, а наши проблемы всегда при нас, тем более что вторичка производителю вообще не интересна, а если примем во внимание 1.2 бензин, так 1.6 дизель это вообще за счастье.
    По теме мне с 1.6 ТДИ сильно не повезло, все подробности остались в ру клубе и по памяти не восстановлю, но доставил хлопот этот мотор изрядно, продали не дождавшись конца лизинга. Машину мы давили на все сто %, некорые ветераны форума даже упрекали в перегрузе, чего отрицать не буду, но повторюсь, те-же самые грузы тягали старички 2.0SDI и 1.9TDI по тригода с лишним и никаких хлопот не доставляли, а 1.6 сдох не дотянув гарантии. Как то интересовался в Автосоюзе говорят он и сейчас у них частый гость, поговаривают что нынешний 1.6 ТДИ прошёл серъёзную доработку и избавился от многих болезней, во всяком случае наш водила Рапидкой с этим моторчиком не нахвалится.
     
  16. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Messages:
    2,587
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #76
    Найбільш поширений навіть в титрубі це проблеми з дво-масовим маховиком, ті ж форсунки і тнвд...

    яскравий приклад:

    /viewtopic.php?f=36&t=115

    теж все правильно написав. Якщо VW декларує вантажопідйомність 728 кг, то будьмо чесними з самим собою,

    якщо хтось вантажить 800-1000 кг - це проблеми не поганого двигуна 1,6 чи 2,0 - це його проблема.

    Я так зрозумів, що треба організувати Caddy - драг в Тернополі, і помірятись... двигунами )))

    Можу посперечатись що в повному стоці 1,6 CAYD не програє ні 1,9 BLS ні 2,0 CLCA. Звичайно з 103 і 125 КВт ніхто не змагатиметься )))
     
  17. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #77
    AndRi Y KO, нажаль, то не все так просто! Тарахтун був ще з 1.9TDI, просто на 2.0TDI CLCA він прослуховується, якщо машина "поджопник"! Якщо машина постійно на трассі - то до 200 тисяч цього просто НЕМАЄ!
     
  18. saxon

    saxon Старожил

    Messages:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #78
    То служебное авто,которое я обслуживаю сегодня при пробеге 245 жутко загрохотал маховик,что удивительно особенно сильно стучит при выжиме сцепления...Сегодня заказали запчасти,прайс конечно угрюмый.Буду менять-сделаю фотки.
     
  19. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #79
    saxon, отпишешся в теме про мой драгоценный тарахтун ( который все больше и больше тарахтит...)
     
  20. Ghost

    Ghost Старожил

    Messages:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    #80
    Хочу запитати, а що таке оця "титруба"?

    К слову форсунки на CLCA в разы надежней, чем на 1.6ТДИ по причине конструкции. На ЦЛЦА они электромагнитные, в отличии от пъезофорсунок на 1.6ТДИ. ТНВД слабым местом не считаю. Самый классический Commonrailовский ТНВД, без изысков, вполне надежен.
    К слову встречались единичные случаи с дефектным регулятором давления топлива в рампе, это да.
     

Share This Page