1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 1.6TDI (CAYE,CAYD) NEW

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. yslow

    yslow Учасник

    Дописи:
    287
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий металік
    #61
    VWDRIVER, а возможно проверить эту синхронизацию щас. или это снова разбирать половину двигателя и платить 400грн за работу?
     
  2. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #62
    спор що краще 1,6 чи 2,0 - :lol:

    Подумайте самі, якщо авто має однакову вагу, практично всі вузли одинакові, авто для комерційних задач - то в якого двигуна запас потужності більше? проста арифметика каже про те що 2,0 на 20% має більший запас потужності ніж 1,6.

    Як висновок, для рапід - 1,6 в саме то. Вантажопійдомність і вага значно менше ніж в кеда. Тож перед тим як щось писати порахуйте на калькуляторі, подивіться рекламну брошурку, почитайте мануал.

    А чому ставлять також 1,6 - просто, так дешевше - це раз! По друге - збільшено модельний ряд - це два! По третє - ну витрати палива для особливо економних і т.д.

    Як висновок, авто компонується під задачі замовника. А Вам же не відомо що вони возили перед цим, вату чи свинець битком набиваючи кузов авто.

    P.S. А слово поpахyй цензура міняє на "чорт" :D
     
  3. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #63
    :? :oops:
     
  4. myfloor

    myfloor Старожил

    Дописи:
    1,524
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    #64
    Это бесконечный спор, я считаю что для макси базы 1.6 действительно мало, и для короткой базы тоже, если каждый день тягать на этом движке по 800-900 кг, а так чтобы возить себя и семью и иногда груз перевезти 400-500 кг, то все будет ок.
    Он у меня ж был opel combo 1.7 DTI, 72 лошади,было время что тягал я на нем по 800-900 кг через день, и все ок, масло двигатель не брал, дым не кидал, я аккуратно ездил, все соки с авто не выжимал, лил хорошее масло и соляру, и продал с пробегом 230 000 км.
     
    Ромэн подобається це.
  5. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #65
    я будучи у 8-му класі катався верхи на конях. Так були різні, молоді жеребці(ох я на них .... поїздив), були і старі коні, які їхали так помаленьку-помаленьку і галопом ніяк не йшли. Одного разу сів я на молодого коника, так зліз, точніше злетів десь через хвилин 5, хоча мені здавалося що то була вічність :crazy:

    Так коли він попав до одного конюха (коні то колгоспні були ще тоді) і недільку його ганяв, мені довелося на ньому знову покататися. Так думаєте що, він галопом ніяк не йшов :hahaha:
     
  6. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,583
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #66

    Запас потужності міряється не на калькуляторі, а на стендах і на треку в різних режимах. А якщо слідуючи вашій логіці рахувати на калькуляторі,

    то наприклад двигун CLCA 81КВт потужніший CAYD 75КВт лише на 6КВт, тобто на 8%. Крутний момент однаковий - 250 Нм при однаковому діапазоні

    обертів - 1500 - 2500 об/хв. Саме ці два двигуни пропонуються для Caddy офіційно в Україні.

    І вибираючи між ними, я вибрав 1,6 тому, що купував Caddy як сімейне авто, а не як вантажівку щоб возити 800-1000 кг.

    І тут я з вами погоджуюся в тому, що кожне авто служить для конкретних цілей. Але я веду до того, що не слід боятися купувати новий Caddy з двигуном

    1,6 TDI, бо в нас помилково склався стереотип, що менший двигун має менший ресурс. Але це не так. Двигуни CAYD і CLCA мають кожен ряд недоліків і

    досить подібні конструкцією. А купуючи авто з пробігом, можна натрапити як на вбитий 1,6 так і на 2,0.

    myfloor, все правильно написав.

    тому далі пропоную перестати сперечатись, а писати в цій темі лише конкретні проблеми чи навпаки безпроблемність двигунів 1.6TDI (CAYE,CAYD) NEW

    тільки з власного досвіду, а не зі слів третього знайомого, почуті через куму тещі брата по татовій лінії )))

    Мій досвід такий:

    75 тис км пробіг з нуля по Україні. Політ нормальний, масла не бере, від заміни до заміни вистачає 4,5л.
    Проблем з двигуном ніяких не було, в мороз -28*C заводиться з пів-оберта. Сидів у 2,0 Caddy, моя суб'єктивна думка - 1,6 працює тихіше, але то може залежить від масла і т.д. В динаміці не відчув різниці.
     
  7. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #67
    Можно проверить обыкновенным шнурком Вася Диагност / VCDS 12.10(12.12). Проблема в том, что я не помню, какая группа отвечает в блоке управление двигателя за этот параметр... но если есть шнурком либо знакомый - то можно все лицезреть, надо малость потыкать мышкой по параметрам отображения!
     
  8. yslow

    yslow Учасник

    Дописи:
    287
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий металік
    #68
    VWDRIVER, что б не мусорить в этой ветке - я написАл в личку)
     
  9. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #69
    4 група 4 вікно
     
  10. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #70
    Дімка, то було на авто до 2011 року...а з 2011 вже не так :(
     
  11. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #71
    Понакупляли всяких слабаків попробуй розберись. :D
     
  12. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #72
    Дімка, :lol: :lol: :lol:
     
  13. yslow

    yslow Учасник

    Дописи:
    287
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий металік
    #73
    я бы попросил не оскорбляТь :cool:
    машина не слабая, просто динамика и расход невлаштовують
     
  14. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    #74
    Интересно послушать, какие недостатки были вами выявлены у CLCA?
     
  15. vitam

    vitam Старожил

    Дописи:
    1,372
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW T5GP
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    белый
    #75
    Спор однозначно не серъёзный, с точки зрения ВАГа - вообще глупый. Всем известна политика Фольксвагена, ни одна новая машина не продаётся "абы как", в салон приходит человек или организация и заказывает авто под свои нужды и под бюджет, а производитель исполняет; а как это делается у нас им глубоко фиолетово, возить зад - ставим 1.6, возить груз - ставим 2.0, а наши проблемы всегда при нас, тем более что вторичка производителю вообще не интересна, а если примем во внимание 1.2 бензин, так 1.6 дизель это вообще за счастье.
    По теме мне с 1.6 ТДИ сильно не повезло, все подробности остались в ру клубе и по памяти не восстановлю, но доставил хлопот этот мотор изрядно, продали не дождавшись конца лизинга. Машину мы давили на все сто %, некорые ветераны форума даже упрекали в перегрузе, чего отрицать не буду, но повторюсь, те-же самые грузы тягали старички 2.0SDI и 1.9TDI по тригода с лишним и никаких хлопот не доставляли, а 1.6 сдох не дотянув гарантии. Как то интересовался в Автосоюзе говорят он и сейчас у них частый гость, поговаривают что нынешний 1.6 ТДИ прошёл серъёзную доработку и избавился от многих болезней, во всяком случае наш водила Рапидкой с этим моторчиком не нахвалится.
     
  16. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,583
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #76
    Найбільш поширений навіть в титрубі це проблеми з дво-масовим маховиком, ті ж форсунки і тнвд...

    яскравий приклад:

    /viewtopic.php?f=36&t=115

    теж все правильно написав. Якщо VW декларує вантажопідйомність 728 кг, то будьмо чесними з самим собою,

    якщо хтось вантажить 800-1000 кг - це проблеми не поганого двигуна 1,6 чи 2,0 - це його проблема.

    Я так зрозумів, що треба організувати Caddy - драг в Тернополі, і помірятись... двигунами )))

    Можу посперечатись що в повному стоці 1,6 CAYD не програє ні 1,9 BLS ні 2,0 CLCA. Звичайно з 103 і 125 КВт ніхто не змагатиметься )))
     
  17. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #77
    AndRi Y KO, нажаль, то не все так просто! Тарахтун був ще з 1.9TDI, просто на 2.0TDI CLCA він прослуховується, якщо машина "поджопник"! Якщо машина постійно на трассі - то до 200 тисяч цього просто НЕМАЄ!
     
  18. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #78
    То служебное авто,которое я обслуживаю сегодня при пробеге 245 жутко загрохотал маховик,что удивительно особенно сильно стучит при выжиме сцепления...Сегодня заказали запчасти,прайс конечно угрюмый.Буду менять-сделаю фотки.
     
  19. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #79
    saxon, отпишешся в теме про мой драгоценный тарахтун ( который все больше и больше тарахтит...)
     
  20. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    #80
    Хочу запитати, а що таке оця "титруба"?

    К слову форсунки на CLCA в разы надежней, чем на 1.6ТДИ по причине конструкции. На ЦЛЦА они электромагнитные, в отличии от пъезофорсунок на 1.6ТДИ. ТНВД слабым местом не считаю. Самый классический Commonrailовский ТНВД, без изысков, вполне надежен.
    К слову встречались единичные случаи с дефектным регулятором давления топлива в рампе, это да.
     

Поділитися цією сторінкою