1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 1.6TDI (CAYE,CAYD) NEW

Discussion in 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели' started by no name, Mar 31, 2014.

  1. shun

    shun Перевірений

    Messages:
    351
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    #41
    Були повідомлення і випадки смерті нових двигунів 1.6, цікаво це поодинокі випадки, чи цей двигун невдалий, то на mobile.de таких машин повно навіть з малими пробігами.
     
  2. myfloor

    myfloor Старожил

    Messages:
    1,524
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    #42
    Это как 1.3 на Opel combo, бывает так что этот движок проходит 300 000 и 500 000 км, и никаких проблем, а бывает так, что ребята на пробегах 150 00-200 000 не вылазят с ремонтов, у кого был Комбо то поймет о чем я говорю.

    Я когда продавал свой Опель, покупателю захотелось проверить двиг. на Турбосервисе, я у хлопцев спросил про 1.6 Каддики, то они обслужуют инкассаторские авто, сказали что за 2 года они наматуют по 600 000 км, и меняли какие-то шайбы только на форсунках.
     
  3. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #43
    yslow, таки Вы все верно поняли... но на новых моторах это чуть сложнее, чем на старых.
     
  4. Ghost

    Ghost Старожил

    Messages:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    #44
    shun, раньше дохли форсунки.
    Последнее время было не много случаев.
     
  5. shun

    shun Перевірений

    Messages:
    351
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    #45
    Виходить, що його можна розглядати для купівлі з mobile.de
     
  6. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Messages:
    2,587
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #46
    Я наприклад візуально не зміг би відрізнити 1,6 CAYD від 2,0 CLCA дивлячись тільки на двигун здалеку.
    Хто знає точно чим крім об'єму відрізняються ці двигуни? Бо мені при купівлі в салоні сказав менеджер, що різниця тільки в блоках і поршневих групах, ну і турбіни вроді інакші. А як воно насправді?
     
  7. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #47
    Якщо по великому рахунку то Вам вірно сказали, чисто теоретично може бути що під капотом різні тільки циліндри-поршня і відповідно різні турбіни. Та це фактично саме головне в моторі, тому не можна сказати що це одинакові мотори. Можливо блоки управління там універсальні і тільки прошивки різні, і то не факт.
    Казати що мотори 1.6 ТДІ і 2.0 ТДІ одинакові це зовсім неправильно, це якийсь валянок в салоні таке сказав.
    Можна скоріше сказати що мотори 2.0 ТДІ CLCA ( 110 л.с.) і 2.0 ТДІ 140 л.с. одинакові, тільки прошивка різна стоїть і в першого нема сажевого фільтра, і то, не знаю чи турбіни одинакові.
     
  8. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #48
    Yuran, читайте VAG програми і таке не пишіть...

    Новий 1.6 ТDI зроблений на базі нового 2.0 TDI ( 140поні) - різниця в ЕБУД + хід поршнів + ще різні дрібниці

    [upd=1408856888][/upd]
    AndRi Y KO, а то дуже тяжко... бо політика ВАГА така, що все нове - майже на одне лице...
     
  9. Ghost

    Ghost Старожил

    Messages:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    #49
    Визуально ТНВД разные
    Посмотрите подкапотное фото например мое и 1.6тди.
     
  10. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Messages:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #50
    Если все всё будут читать, знать, тогда зачем этот форум ? чтоб друг перед другом умом сверкать, мерятся у кого балка толще и тренироваться на полную разборку-сборку кадди на время ?

    лучше ничего не ответить, чем тривиально - читайте мануалы
     
  11. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #51
    acerbuss, відповів, бо мені не подобається, коли щось придумають замість того, щоб для початку дізнатися правду. Якщо людина не впевнена в своїй думці, то пишеться файні букви: IMHO = на мою власну думку ( типу того)...
     
  12. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #52
    Так навіть якщо й мотори 1.6 ТДІ та 2.0 ТДІ ідуть візуально повністю одинакові, при цьому навіть якщо і циліндри одинакові, і поршні одинакові, а різниця тільки в ході поршня, то це уже принципова різниця у моторах і їх схожими називати не вірно. 25% різниця обєму для згорання палива дає дуже багато різних як і технічних характеристик, так і технологічних необхідностей при виготовленні мотору, про які в мануалах навіть ніде не буде написано. А те що в якомусь мануалі можуть написати що це такий же мотор тільки різниця в деталях, чи менеджерам по продажах авто так скажуть, щоб люди не боялись 1.6 ТДІ купляти, нічого не означає.
    Тепер по суті: 1.6 ТДІ зі слів знайомого що в автосалоні Шкода працює - норм мотор, ставиться на Рапід, і болячок конкретних по ньому нема на відміну від багатьох бензинових нових моторів, по яких по гарантії досить часто звертаються, це вже не кажучи про те що мотори деякі з турбінами бензинові беруть по пів літра масла на 1-2 тисячі км. Люди в шоці. А самий надійний із середнього та дешевого сегменту зараз виявляється 1.2 ТSI.
     
  13. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #53
    Yuran, на Рапідах стоїть вже новий 1.6 TDI... повертаємось до того, що пишемо про те, про що досконало НЕ знаємо (epicfail).
     
  14. vitam

    vitam Старожил

    Messages:
    1,372
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW T5GP
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    белый
    #54
    Сергей прав, в Рапиде уже стоит усовершенствованный 1.6тди, опять видимо на лицо обычная манера ВАГа доводить мотор на клиенте, даже клапанная крышка отличается (осталась случайно после гарантийной замены на Кадди), ну а касательно моторов офф. позиция такая - если буквенное обозначение другое, то значит и мотор другой и спорить не о чем. А все эти салонные байки по поводу одинаковые моторы и т.д пропускайте мимо.
     
  15. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Messages:
    2,587
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #55
    VWDRIVER,
    Тоді не розумію чому всі так бояться купувати 1,6 TDI, тому що це новий двигун?
    Я наприклад купив і ніграма не жалкую. Тьфу-тьфу щоб не наврочити )))
    Динаміки цілком вистачає, економний, еластичний.

    А всі хто розказує, що 2,0 має більший ресурс і запас міцності лукавлять, бо це по суті ті ж самі двигуни.
     
    Ромэн likes this.
  16. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #56
    AndRi Y KO, не все так однозначно... 1.6тди на кадді вже не один раз вилітав під повну замвну( повна заміна двигуна)... Бо двигун не витримував навантаження... Так що відносно!
     
  17. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Messages:
    2,587
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #57
    VWDRIVER,
    Просто всі звикли завантажувати 1000-1500 кг і пробувати, потягне-не потягне)))

    А якщо використовувати Caddy в штатних режимах з навантаженням рекомендованим виробником, то буде всьо ОК

    Але то таке, все залежить від прокладки між сидінням і кермом )))
     
  18. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #58
    AndRi Y KO, в Європі - це комерційне авто... То у нас то жоповозки...
     
  19. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Messages:
    2,587
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #59
    VWDRIVER,

    То є так. Але якщо VW придумав двигун 1,6 TDI і поставив його в Caddy , який є комерційним авто, то відповідно проводились випробування в різних режимах і т.д. Я коли купував різниця в ціні була $100, але в наявності 1,6 а 2,0 треба було чекати. Промоніторив нет і журнали і купив 1,6 бо не планував використовувати його як вантажівку.
    Свої 600-700 кг корисного навантаження цей двигун везе без особливого напрягу. А коли порожній, можу посперечатися, що динаміка ідентична 2,0. Тому якщо з розумом використовувати, я думаю ресурс ідентичний.
    А випадки гарантійної заміни пов'язані з не людськими умовами експлуатації, де Caddy використовували, бо не вистачило грошей на Transporter.

    Та й взагалі, тут думаю варто писати власний досвід і перевірені факти. Хто може написати конкретні випадки і причини поломок двигунів 1,6 чи 2,0? Бо все решта то розмови про повітря і балачки ні про що.
     
    Penzlik likes this.
  20. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #60
    AndRi Y KO, болячки по ТНВД + форсунки + топливная рампа - это уже не такая и редкость... Виьам напишет об этом..
     

Share This Page