1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 1.6TDI (CAYE,CAYD) NEW

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    350
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    #41
    Були повідомлення і випадки смерті нових двигунів 1.6, цікаво це поодинокі випадки, чи цей двигун невдалий, то на mobile.de таких машин повно навіть з малими пробігами.
     
  2. myfloor

    myfloor Старожил

    Дописи:
    1,524
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    #42
    Это как 1.3 на Opel combo, бывает так что этот движок проходит 300 000 и 500 000 км, и никаких проблем, а бывает так, что ребята на пробегах 150 00-200 000 не вылазят с ремонтов, у кого был Комбо то поймет о чем я говорю.

    Я когда продавал свой Опель, покупателю захотелось проверить двиг. на Турбосервисе, я у хлопцев спросил про 1.6 Каддики, то они обслужуют инкассаторские авто, сказали что за 2 года они наматуют по 600 000 км, и меняли какие-то шайбы только на форсунках.
     
  3. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #43
    yslow, таки Вы все верно поняли... но на новых моторах это чуть сложнее, чем на старых.
     
  4. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    #44
    shun, раньше дохли форсунки.
    Последнее время было не много случаев.
     
  5. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    350
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    #45
    Виходить, що його можна розглядати для купівлі з mobile.de
     
  6. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,583
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #46
    Я наприклад візуально не зміг би відрізнити 1,6 CAYD від 2,0 CLCA дивлячись тільки на двигун здалеку.
    Хто знає точно чим крім об'єму відрізняються ці двигуни? Бо мені при купівлі в салоні сказав менеджер, що різниця тільки в блоках і поршневих групах, ну і турбіни вроді інакші. А як воно насправді?
     
  7. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #47
    Якщо по великому рахунку то Вам вірно сказали, чисто теоретично може бути що під капотом різні тільки циліндри-поршня і відповідно різні турбіни. Та це фактично саме головне в моторі, тому не можна сказати що це одинакові мотори. Можливо блоки управління там універсальні і тільки прошивки різні, і то не факт.
    Казати що мотори 1.6 ТДІ і 2.0 ТДІ одинакові це зовсім неправильно, це якийсь валянок в салоні таке сказав.
    Можна скоріше сказати що мотори 2.0 ТДІ CLCA ( 110 л.с.) і 2.0 ТДІ 140 л.с. одинакові, тільки прошивка різна стоїть і в першого нема сажевого фільтра, і то, не знаю чи турбіни одинакові.
     
  8. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #48
    Yuran, читайте VAG програми і таке не пишіть...

    Новий 1.6 ТDI зроблений на базі нового 2.0 TDI ( 140поні) - різниця в ЕБУД + хід поршнів + ще різні дрібниці

    [upd=1408856888][/upd]
    AndRi Y KO, а то дуже тяжко... бо політика ВАГА така, що все нове - майже на одне лице...
     
  9. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    #49
    Визуально ТНВД разные
    Посмотрите подкапотное фото например мое и 1.6тди.
     
  10. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #50
    Если все всё будут читать, знать, тогда зачем этот форум ? чтоб друг перед другом умом сверкать, мерятся у кого балка толще и тренироваться на полную разборку-сборку кадди на время ?

    лучше ничего не ответить, чем тривиально - читайте мануалы
     
  11. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #51
    acerbuss, відповів, бо мені не подобається, коли щось придумають замість того, щоб для початку дізнатися правду. Якщо людина не впевнена в своїй думці, то пишеться файні букви: IMHO = на мою власну думку ( типу того)...
     
  12. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #52
    Так навіть якщо й мотори 1.6 ТДІ та 2.0 ТДІ ідуть візуально повністю одинакові, при цьому навіть якщо і циліндри одинакові, і поршні одинакові, а різниця тільки в ході поршня, то це уже принципова різниця у моторах і їх схожими називати не вірно. 25% різниця обєму для згорання палива дає дуже багато різних як і технічних характеристик, так і технологічних необхідностей при виготовленні мотору, про які в мануалах навіть ніде не буде написано. А те що в якомусь мануалі можуть написати що це такий же мотор тільки різниця в деталях, чи менеджерам по продажах авто так скажуть, щоб люди не боялись 1.6 ТДІ купляти, нічого не означає.
    Тепер по суті: 1.6 ТДІ зі слів знайомого що в автосалоні Шкода працює - норм мотор, ставиться на Рапід, і болячок конкретних по ньому нема на відміну від багатьох бензинових нових моторів, по яких по гарантії досить часто звертаються, це вже не кажучи про те що мотори деякі з турбінами бензинові беруть по пів літра масла на 1-2 тисячі км. Люди в шоці. А самий надійний із середнього та дешевого сегменту зараз виявляється 1.2 ТSI.
     
  13. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #53
    Yuran, на Рапідах стоїть вже новий 1.6 TDI... повертаємось до того, що пишемо про те, про що досконало НЕ знаємо (epicfail).
     
  14. vitam

    vitam Старожил

    Дописи:
    1,372
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW T5GP
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    белый
    #54
    Сергей прав, в Рапиде уже стоит усовершенствованный 1.6тди, опять видимо на лицо обычная манера ВАГа доводить мотор на клиенте, даже клапанная крышка отличается (осталась случайно после гарантийной замены на Кадди), ну а касательно моторов офф. позиция такая - если буквенное обозначение другое, то значит и мотор другой и спорить не о чем. А все эти салонные байки по поводу одинаковые моторы и т.д пропускайте мимо.
     
  15. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,583
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #55
    VWDRIVER,
    Тоді не розумію чому всі так бояться купувати 1,6 TDI, тому що це новий двигун?
    Я наприклад купив і ніграма не жалкую. Тьфу-тьфу щоб не наврочити )))
    Динаміки цілком вистачає, економний, еластичний.

    А всі хто розказує, що 2,0 має більший ресурс і запас міцності лукавлять, бо це по суті ті ж самі двигуни.
     
    Ромэн подобається це.
  16. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #56
    AndRi Y KO, не все так однозначно... 1.6тди на кадді вже не один раз вилітав під повну замвну( повна заміна двигуна)... Бо двигун не витримував навантаження... Так що відносно!
     
  17. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,583
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #57
    VWDRIVER,
    Просто всі звикли завантажувати 1000-1500 кг і пробувати, потягне-не потягне)))

    А якщо використовувати Caddy в штатних режимах з навантаженням рекомендованим виробником, то буде всьо ОК

    Але то таке, все залежить від прокладки між сидінням і кермом )))
     
  18. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #58
    AndRi Y KO, в Європі - це комерційне авто... То у нас то жоповозки...
     
  19. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,583
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #59
    VWDRIVER,

    То є так. Але якщо VW придумав двигун 1,6 TDI і поставив його в Caddy , який є комерційним авто, то відповідно проводились випробування в різних режимах і т.д. Я коли купував різниця в ціні була $100, але в наявності 1,6 а 2,0 треба було чекати. Промоніторив нет і журнали і купив 1,6 бо не планував використовувати його як вантажівку.
    Свої 600-700 кг корисного навантаження цей двигун везе без особливого напрягу. А коли порожній, можу посперечатися, що динаміка ідентична 2,0. Тому якщо з розумом використовувати, я думаю ресурс ідентичний.
    А випадки гарантійної заміни пов'язані з не людськими умовами експлуатації, де Caddy використовували, бо не вистачило грошей на Transporter.

    Та й взагалі, тут думаю варто писати власний досвід і перевірені факти. Хто може написати конкретні випадки і причини поломок двигунів 1,6 чи 2,0? Бо все решта то розмови про повітря і балачки ні про що.
     
    Penzlik подобається це.
  20. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #60
    AndRi Y KO, болячки по ТНВД + форсунки + топливная рампа - это уже не такая и редкость... Виьам напишет об этом..
     

Поділитися цією сторінкою