1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення двигунів: 1.9TDI (BJB,BSU,BLS)

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #81
    Уже много раз обращали внимание на наличие датчика разности давлений - в яму лезть не нужно, все видно невооруженным взглядом. Есть датчик - есть СФ (ну, или БЫЛ с завода).
     
    Slavik1971 подобається це.
  2. Andrey_ns

    Andrey_ns Досвідчений

    Дописи:
    866
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Blakc
    #82
    Ось цей надпис що вказує на відсутність СФ.
    А якщо він буде то буде напис 7GG
     
  3. skorpi80

    skorpi80 Учасник

    Дописи:
    283
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Первомайск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Білий
    #83
    Всім дякую) просвітили.
     
  4. valok

    valok Новенький

    Дописи:
    37
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    150
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    Синий
    #84
    А можно ли поставить распредвал на BLS с двигателя BJB?????
     
  5. Дима7

    Дима7 Перевірений

    Дописи:
    428
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    #85
    как то не подумал сразу
    Перше повідомлення: 31 бер 2015

    Нове повідомлення: 31 бер 2015
    Дизельные двигатели рабочим объемом 1.9 TDI ставились трех модификаций:
    1. BSU 55 кВт наддув присутствует, начало выпуска с 9.2005 г.
    2. BJB с 10.2003 турбонаддув 77 кВт. Справа.
    3. BLS с 05.2005 77 кВт турбонаддув. Заливная крышка слева.
    Разница между 2 и 3 в соответствии норм токсичности BJB Euro 3, а BLS Euro 4.
    1.9 BLS при 3000 оборотах тахометра примерно 145 км в час а 1.9 BSU при 3000 оборотах тахометра примерно 120 км в час.
    Можно к примеру 90, на 5 передаче у 77го 2000 об. А у 55-го тогда будет под 3000.
    Клапана ЕГР на БЛС-электро, на БиДжиБи-пневмопривод. Ну и вся система ЕГР соответственно из-за Евро-4 у БЛСа сложнее.
    В BLS на ДПФе есть датчик разности давление(судя по картинке из ЕТКА).
     
  6. Lexx-_-

    Lexx-_- Новенький

    Дописи:
    15
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    #86
    Привіт всім, не знаю куди написати свою проблему, думаю тут підійде) Пару місяців назад придбав я кадіка 2006 р. 1,9 TDI BLS без сажевого фільтра (так сказали на комп. діагностиці). Недавно загорілась лампочка доливу мастила (пробіг від останньої заміни масла 10 000). Подивився на щуп, і побачив дійсно мінімальний рівень. Проблема в тому що не знаю яке мастило долити (варіант замінити масло повністю наразі виключається, ще 1-2 тис. мусить побігати так). На карточці (папірець на якому вказано яке масло лилось останній раз і пробіг) вказано Castrol EDGE 5w40/30 . Про допуски нічогесенько не вказано:(. начитався що потрібно 505,01. його ніде не можу знайти, а якщо є то не EDGE а Magnatec. а EDGE є з допусками 504- 507 які (як я вияснив) не підходять для насос форсунок. Прошу вашої допомоги.
     
  7. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #87
    @Lexx-_-, вашому авто масло міняти треба в найгіршому випадку на 10 тисяч. А то і менше... А тема про масло є окремо.
     
  8. Lexx-_-

    Lexx-_- Новенький

    Дописи:
    15
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    #88
    Знаю що потрібно міняти, але наразі треба їхати, і можливості поміняти вже немає, потрібно щось долити. Чи можна долити Castrol з допуском 507, чи краще взяти якогось іншого виробника але з допуском 505,01?
     
  9. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #89
    Мешать разные масла нехорошо. Но и не смертельно.
    Мн лично пришлось смешать "Хаванол" и "кастрол", и на этой борматухе проехать 300-400 км. После чего перед полноценной заменой я сделал полноценную промывку.
    На 2000 км я не мешал бы разные масла. Тем более, что машину Вы не собираетесь продавать. Сергей правильно заметил, в моторах БЛС крайне нежелательно превышать интервал в 10 000км.
     
    Lvivgaz подобається це.
  10. Lexx-_-

    Lexx-_- Новенький

    Дописи:
    15
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    #90
    дякую за відповідь
     
  11. LEБEDb

    LEБEDb Новенький

    Дописи:
    80
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Красный
    #91
    Страный звук появился на холодной машине. С утра если завожу то в районе ремня пшики раздаются, как будто оборот и пшик, и так пока не прогреется. Как будто что- то где-то подтерает. Потом все проходит. Чему там уже приходит пушной зверек?
     
    Bastard подобається це.
  12. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #92
    У меня также.Зверек приходит скорее всего натяжителю ремня генератора,так как остальное мне поменяли.
     
  13. LEБEDb

    LEБEDb Новенький

    Дописи:
    80
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Красный
    #93
    Хм... Спасибо, пощупаю.
     
  14. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #94
    Если он и будете менять-есть в сборе и отдельно подшипник.Второе дешевле.
     
  15. Дима7

    Дима7 Перевірений

    Дописи:
    428
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    #95
    а может то сам ремень шумит?
    Перше повідомлення: 16 кві 2015

    Нове повідомлення: 16 кві 2015
    А причем натяжитель ? Ролик бы постоянно шумел, а там только ролик и пружина и весь вам натяжиетль.


    Нове повідомлення: 16 кві 2015
    Отдельно разве есть нормального качества? Вроде только в сборе нормальный производитель.
     
  16. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #96
    При том что на холодную он жужжит а потом перестает когда разработается.Потом начнет постоянно жужать.
    Перше повідомлення: 16 кві 2015

    Нове повідомлення: 16 кві 2015
    Это решать каждому самому.
     
  17. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,649
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #97
    Есть ролики отдельно. Возможно ролик грм пищит. И понаблюдайте за натяжителем, болтается ли он при работе на ХХ,
     
  18. LEБEDb

    LEБEDb Новенький

    Дописи:
    80
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Красный
    #98
    Спасибо, ребята, гляну, послушаю, пощупаю. хотел видео сделать, так домой пришел, а звук мой ламповый фотик не передал(((
     
  19. Bastard

    Bastard Учасник

    Дописи:
    269
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flint Green
    #99
    @Megatrans, если натяжитель колеблется на ХХ, то о чем это говорит? Похожий звук наблюдаю у себя, как описывал @LEБEDb.
     
    crusified_pr1est подобається це.
  20. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    С большой вероятностью скачущий натяжитель указывает на обгонную муфту генератора.
     
    Bastard подобається це.

Поділитися цією сторінкою