1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення двигунів: 1.9TDI (BJB,BSU,BLS)

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    Прошу допомоги, дивний звук на холостих і при різкому натисненні газу звук як прогорівший глушитель.
    Локалізація десь ззаду двигуна.

    Хтось з таким стикався?
    Що це може бути?
     
  2. Rusik

    Rusik Новенький

    Дописи:
    51
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    Wv caddy
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Прокладка прогоріла ззаду знизу двигуна на трубці яка виходить з турбіни.
     
  3. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    А де вона знаходиться? Її тут видно?
    Screenshot_1.png
     
  4. Rusik

    Rusik Новенький

    Дописи:
    51
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    Wv caddy
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Скоріше всього це темна г образна яка знаходиться лівіше.Там на цій трубці з однієї сторони мідна чи стальна з іншої паранітова з стальним кільцем оця і прогоріла.По крайній мірі в мене так було.
     
  5. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    Дякую, на сервісі вже будуть шукати.
     
  6. Дима7

    Дима7 Перевірений

    Дописи:
    428
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Старая проблема, утром(или когда полностью остынет) при первом запуске машина тупит (нету вакуума на трубке которая одеваться на актуатор) не едет. Прогреется заглушил / завел поехала. Что делать?) Было когда стояла жара +40 на холодную сразу ехала(может совпадения).
    Перше повідомлення: 27 лип 2019

    Нове повідомлення: 27 лип 2019
    И что с этим делать наверное сам батюшка не знает). Датчики под капотом новые ( 3 штуки), вот только н 75 вроде не оригинал стоит, два оригинал.


    Нове повідомлення: 27 лип 2019
    Масло не берет, если что. Когда едет...то едет бодро. Тупит 2500 по оборотах и все. Ошибка недодув турбины.


    Нове повідомлення: 27 лип 2019
    Есть знатоки в этой проблеме?)


    Нове повідомлення: 27 лип 2019
    Что за тишина?)))
     
  7. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    Продовжую - це застукав двигун, якщо бути конкретним - то масляний насос.
    Розбило гідрика, стружка попала в мало і прийшов кінець масляному.
    Потім перегрів двигуна.
    Привіт, капремонт + заміна маховика.
    Перше повідомлення: 19 сер 2019

    Нове повідомлення: 23 сер 2019
    Шатун Kolbenschmidt — 1500 грн
    Корінні вкладиші Kolbenschmidt — 1000 грн
    Насос оливи Freccia — 1700 грн
    Поршні Nural — 7120 грн
    Прокладки Victor Reinz — 3800 грн
    Болти корінні Febi — 500 грн
    Болти ГБЦ Elring — 500 грн
    Болти форсунок VAG — 200 грн
    Резинки форсунок Bosch — 920 грн
    Розподільчий вал INA — 4500 грн
    Вкладиші розподільчого вала Kolbenschmidt — 410 грн
    Гідрокомпенсатори INA — 2000 грн
    Маховик LUK — 10700 грн
    Термостат Wahler — 200 грн
    Комплект ГРМ Dayco — 1900 грн
    Помпа Kolbenschmidt — 650 грн

    Розточка циліндрів — 2500 грн
    Ремонт ГБЦ — 6800 грн
    Перевірка форсунок — 800 грн

    Робота (демонтаж, розборка, збірка, монтаж) — 11000 грн

    В сумі — 58700 грн

    Масло та тосол були куплені раніше.
     
    StirlitZ, kary, trawersa1 та 2 іншим подобається це.
  8. trawersa1

    trawersa1 Учасник

    Дописи:
    135
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Рік випуску:
    2009
    Light, каков пробег? ,и что за масло дв. Используете?
     
  9. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    На приборці 288572, реально десь 460. Масло Eurol 505.01 допуск.
     
  10. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Light, навіть не знаю співчувати чи радіти за Вас. З одного боку 2350$ на дорозі не валяються(і це без робіт по турбіні, завтулу Бошки та на старих форсунках без відшиття ЕГР і сажового ...) . Немало
    З іншого боку - матимете цілковиту впевненість в моторі на відміну від "контрактного".
    В будь-якому випадку: вітаємо знову в строю!
     
  11. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    Завтул був (Ремонт ГБЦ — 6800 грн)
    А навіщо міняти форсунки? Потестили на стенді - вони робочі, не лиють.
    І ще ж маховик немало додав.
    Сажевий був відшитий раніше. Егр навіть працює =)
    Дякую.
     
    Останнє редагування: 28 сер 2019
  12. GRA

    GRA Новенький

    Дописи:
    68
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий
    andromeda73, у меня тоже BSU и на хорошей новой трасе разгонял 160 км/ч педалька газе не до конца еще есть куда давить но больше всего что установлен ограничитель.
    Noble, на ровной дороге кадди 160 едет уверенно и на BSU вполне хватает мощности.
    По стандартной кривой с ямами на любом авто опасно.
     
  13. GORA

    GORA Досвідчений

    Дописи:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    Так тут сравнивали 5 МКПП, а у Вас в профиле 6МКПП. Думаю есть разница
     
    miki_ua подобається це.
  14. sonar

    sonar Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Яворов
    Скажіть будь-ласка недавно став власником автомобіля з мотором 1.9 BLS. Замітив, що автомобіль починає прискорюватись коли стрілка показує не менше 2000 оборотів. А до 2000 оборотів, авто маЙже не прискорюється. Це нормально, чи проблема?
     
  15. Sasha

    Sasha Учасник

    Дописи:
    175
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Хорол
    Модель:
    Caddy Maxi
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    B4/B4 LB9A
    А до 2000 чим розганяється ... його штовхають. Що ви маєте на увазі.
     
  16. _NVV_

    _NVV_ Учасник

    Дописи:
    100
    Область:
    Київська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    Это нормально. Потому что у двигателя 1,9 tdi максимальный крутящий момент 250 Н*м достигается уже при оборотах 1900. поэтому он и едет нормально после 2000 оборотов. Это ж дизель.
    крут момент табл.jpg крут момент.jpg
     
    Дима7, sonar та Чилик подобається це.
  17. Sasha

    Sasha Учасник

    Дописи:
    175
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Хорол
    Модель:
    Caddy Maxi
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    B4/B4 LB9A
    Не знаю наскільки нормально, але в мене не виходить їздити на таких обертах (більше 2000). 5 передача 2000 це 90 км з мене вистачає. Інколи, обігнати, вирівнятися в потоці, а так з мене і того вистачає.
     
    Tolya1983 та sonar подобається це.
  18. РадиоКот

    РадиоКот Учасник

    Дописи:
    152
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Новоград-Волинський
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    синий
    Как-то странно ездить и на тахометр смотреть...
    У меня подхват на 1900, но я и не смотрю на обороты, тапок в пол и рвет так, что аж в сидуху вжимает...
     
    Дима7, sonar та Чилик подобається це.
  19. _NVV_

    _NVV_ Учасник

    Дописи:
    100
    Область:
    Київська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    Ніхто вас не змушує їздити на більших чи менших обертах.
    тут питання стояло, що авто погано розганяється коли обороти двигуна менше 2000.
    Ви візьміть зробіть експеримент:
    1) на другій передачі при оборотах 1000 натисніть тапка в пол, що ви отримаєте, плавний розгін автомобіля.
    2) на другій передачі при оборотах 2000 натисніть тапка в пол, що ви отримаєте, динамічний розгін автомобіля (як казав РадиоКот "в сидуху вжимает...")...
    ось вам і крутний момент...
     
    jorjik, pavel.zt та Чилик подобається це.
  20. Sasha

    Sasha Учасник

    Дописи:
    175
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Хорол
    Модель:
    Caddy Maxi
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    B4/B4 LB9A
    Так я про те і пишу в долівку газ і вже 2000 переключив і знову... і так до 5 передачі, але плавного не бачив. Завжди їде залежно від того як надавлюєшь ))))
     

Поділитися цією сторінкою