1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення акумулятора на Сaddy

Тема у розділі 'Электрооборудование', створена користувачем Diesel Euro4, 19 тра 2014.

  1. fca66

    fca66 Новенький

    Дописи:
    44
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорный
    Ездил на родном Варта 11 лет купил при замене Варта silver Чехия и уже 5 лет полет нормальный
     
  2. brullikk

    brullikk Новенький

    Дописи:
    15
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    fca66, где покупали варту? Тоже хочу взять, до этого был оберон, хватило на 5 лет, сдох
     
  3. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Уважаемые одноклубники.
    Вы наверное думаете что акум должен служить вечно? Или хотя бы лет 10 ?
    Поверьте, такого сейчас не бывает. Бывают исключения....Как и с средней продолжительносью людей.
    Сейчас акум служит в среднем от 4 до 6 лет, в зависимости от класса.
    Економ( сурьмянистый), стандарт(кальциум плюс), премиум(кальций\кальций).
    И самое главное от отношения владельца авто к акуму, тесть степени заряджености акума.
    Нюансов тысячи...Но они большенству не нужны. Плюс цена от 1300 до 2300 за 60а\ч.
    Так что акум OBERON прослуживший 5 лет, это очень хорошо. VARTA служит в среднем 6 лет. Но есть исключения....Есть 7-8лет, а есть много и 3 года.
    Самое главное, чтобы акум был постоянно полностью заряжен......
    Удачи в выборе.
     
    Денис VW, Becas, Ljova та 3 іншим подобається це.
  4. brullikk

    brullikk Новенький

    Дописи:
    15
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    MasterT, у меня автомобиль 2006 года, родная варта сдохла в 2016 году, 10 лет. Имею мысль что родные аккумы 10-11 лет ходят без вопросов, но вот чехия это вопрос, потому и спросил здесь. Естественно если они ходят по 3 года, то Оберон форева, исходя из цены
     
  5. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,320
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    На Варті товариш обпікся одного разу. Через півтора роки роботи на ланцері "приказала довго жити".
    Може і брак був, але по гарантії йому довго голову морочили.
    Звісно Varta, що поставляється в оригіналі на VAG це, як говорять в Одесі, большая разніца!
     
    Денис VW, Rudik77 та Noble подобається це.
  6. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Brullikk, вам просто повезло з акумом.
    Одні люди живуть до 100 років інші до 70. Є різниця? Ви це можете пояснити двома словами?
    Ось вам і відповідь.
    Ще раз повторюсь. Купуючи акум, нормального виробника, перевірте його зарядженість перед установкою в авто. І в подальшому перевіряйте його зарядженістьзранку, раз в три місяці. І буде вам щастя.
    Або дзвоніть, кому цікаво. Телефони на сайті topmaxavto.....
    Не реклама.....
     
    Денис VW подобається це.
  7. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,320
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    Гм.
    А я, коли купую акум нормального виробника, не хочу його перевіряти. І кожних три місяці тестувати там щось, заряджати, танцювати кругом нього.
    Я хочу купити, поставити, і забути.
    Якщо Ви пишете, що акум і так служить 4-6 років, то навіщо ще голову з ним морочити?
    Чи 4 роки він зобов'язаний прослужити тільки за умови, що ти будеш носитись з ним, як з золотим яйцем?
     
    Олександр 555, Rudik77, Vik19612 та 2 іншим подобається це.
  8. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Звісно, що це ваше право не перевіряти , не тестувати і так далі....
    Але у всіх продавців, без вийнятку, є гарантійний талон з УМОВАМИ користування і з УМОВАМИ прийому по гарантії.
    Акум, це батарейка, як у мобільнику( ви її чомусь заряджаєте? а для чого?)
    Також у вас в авто є мастило, антифриз. Ви їх міняєте? Для чого? Воно ж не виливається.... :)
    Ви вважаєте, що в авто є генератор який заряджає акум? Абсолютно згоден з вами. Але .....є нюанси для всіх авто. Якщо ви, чи якийсь інший водій не їздить постійно, а приблизно раз в тиждень ( зараз у нас карантин і багато дома сидять на удаленці, або у відпустці), а авто стоїть на вулиці і під сигналізацією (в сутки витік струму приблизно 1 ампер), за 10 днів -10ампер з акуму.
    Якщо авто їздить на короткі дистанції, то акум буде потихеньку розряджатися.....Через деякий час, якщо акум буде частково підрозряджений, МОЖЛИВО, посиплеться активна масса (намазка на пластинах), потемніє електроліт і акуму хана. (Авто він заведе влітку, а взимку ?????? ) Це буде вина споживача, а не продавця.
    Навіть акуми з технологією AGM, теж розряджаються, але слугують довше.
    Продавцям акумів краще продавати розряджені акуми :( частіше будете міняти :).
    Так що, вирішувати вам як відноситися до акма, до авто, до заміни мастила і так далі.....
     
    Денис VW подобається це.
  9. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    В такому випадку - гарантійна заміна, а чи краще це для продавця ¿
    Більша вірогідність відслужити гарантію все ж у зарядженого :)
     
    Noble подобається це.
  10. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,320
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    Можна піти від зворотнього )
    Як ви ведете діалог з тим, хто приніс акумулятор, що не виходив термін гарантійний?
    Запитуєте, чи перевіряв той чоловік (а тим паче жінка) кожних три місяці акумулятор, чи підзаряджав його, чи возив в сервіс регулярно, чи часто він їздив на своєму авто?
    І якщо цього всього не робилось, то вибачте - ви самі винуваті?
    Я думаю, що не так.
    І думаю, що взагалі була б велика цифра повернень, якби акумулятори потребували такої високої уваги до себе.
    Бо майже ніхто так їх не доглядає.
    Коштує той акумулятор 2000 - 3000, вистачить його на 5-6 років без тих зайвих рухів? Ну і слава Богу!
    450 гривень на рік не ті гроші, щоб про це думати багато. А потім ще і здати на лом.
    Така моя особиста думка.
     
    Becas та achtung подобається це.
  11. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Ви не уважно почитали пост.
    Купивши на базарі частково розряджну і стару акб, чи у розетці, чи де інде (хто не може чи не хоче зарядити їх), покупець, якщо не зарядить акум повністю, то акум буде і далі розряджатися.....Авто, повністі не зарядить такий акум.....Далі акум , або відпрацює тільки гарантійний термін(що продавцям вигідно_купите ще один), або осиплеться активна маса і потемніє електроліт(емність і пусковий струм зменшиться в два рази-це вимірюється приладом) і по гарантії покупцю ВІДМОВЛЯТЬ. В гарантійному талоні це прописано.
    ГАРАНТІЯ У ВСІХ ПРОДАВЦІВ ТІЛЬКИ ОБРИВ АБО ЗАМИКАННЯ ОДНІЄЇ-ДВУХ БАНОК. Все....
    І останнє. Більшість продавців не розказують те що я вам написав. Покупець попросив-йому продали, дали талон, покупець розписався ...і до побачення. Це так не тільки з акумами, а з любим гарантійним товаром.
     
    kosha, yurij, YurCad та 2 іншим подобається це.
  12. sawko

    sawko Новенький

    Дописи:
    14
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Кузнецовск
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    зелений
    Всіх зі святом!Друзі порадьте АКБ, виробник?1,9tdi 77kw.Дякую.
     
  13. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Советую брать EXIDE
     

    Вкладення:

    sage64, Shansss, Денис VW та 2 іншим подобається це.
  14. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Доброго дня. Якщо цікавить акум і є бажання і можливість зателефонувати, телефонуйте. Бо не завжди є можливість читати чат. Телефони на сайті..... topmaxavto.com.ua. Тільки взазуйте що з Кадди клубу....тоді буде знижка....
     
    Xabr, Shansss, sawko та 4 іншим подобається це.
  15. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Ще можна Topla (Чехи) з технологією EFB або звичайний, 65 Ah видає 720 А пусковий ток, гарантія 3 роки.
     
    AndRi Y KO, Noble та Lvivgaz подобається це.
  16. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Кожен буде своє болото :)
     

    Вкладення:

  17. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Акуми EFB вони для авто із старт стопом. Це типу тягові акб. Тобто в два рази більше циклів розряд-заряд. AGM теж типу тягові-циклів в 5 раз більше. І токи пускові в них менші чим в звичайних електролітних. У них товща намазка на пластини. А якщо струм написано на 65 -720 А..... Мабуть це маркетинг. На заборах теж багато чого написано. Краще перепровірте спеціальним прибором, який міряє пусковий струм. Він не у всіх продавців є. Тільки на фірмах. Бо коштує дорого.
     
    Ljova подобається це.
  18. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    MasterT, Річ у тому що куплявся у офіційному магазині , АБ місяць з дати випуска і заміряли спец прибором при мені, показав 720А хоч по характеристиці чи 650 чи 670 А пусковий. А з системою старт стоп більше AGM підходить скоріш за все. Так що не зовсім маркетинг.
     
    Noble подобається це.
  19. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Вам видніше. Вам же їздити і експлуатувати.
    А що означає офіційний магазин?
    Словенія відкрила в Україні?
     
  20. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Так є в Києві магазин, у них тільки оригінальна продукція.
     

Поділитися цією сторінкою