1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення акумулятора на Сaddy

Тема у розділі 'Электрооборудование', створена користувачем Diesel Euro4, 19 тра 2014.

  1. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Дописи:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Weiß
    Откручиваемых крышек не будет? Откроется все сразу? Ща попробую
     
  2. yurij

    yurij Учасник

    Дописи:
    194
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008

    ВОТ такой я вскрывал . там сбоку видно щель , куда отвертку втыкать.
     
  3. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Дописи:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Weiß
    yurij, Вскрывать не стал, но увидел сквозь боковую стенку, что электролит есть во всех банках и его уровень по макушку.
     
    achtung подобається це.
  4. RMX

    RMX Перевірений

    Дописи:
    341
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    Ну так АГМ це ж не гелевий :)

    Гелевий - це необслуговуваний з загущеним електролітом, призначений для великих струмів і глибоких розрядів (тягові, для безперебійного живлення, автозвук).
    Мають довгий термін експлуатації, і ціна їх в рази вища.

    А АГМ - це акум з рідким електролітом, спроектований служити дещо довше ніж звичайні.
    Має між пластинами мати зі скловолокна, які захищають від вібрації, осипання активної маси, і від можливих замикань.
    А також як правило агм акуми мають повноцінні пластини, без економії на свинцю, тому термін експлуатації їх доволі високий.
    Але від випаровування води вони не убезпечені, тому треба контролювати рівень, хоч і рідше ніж на звичайних.
    Перше повідомлення: 6 тра 2020

    Нове повідомлення: 6 тра 2020
    Автоматичне зарядне, на першому етапі заряду обмежує струм до досягнення акумулятором напруги 14,4В,
    потім утримує стабільні 14,4В і споживання струму поступово знижується.
    А ваш акумулятор не досягає потрібної напруги, скоріш за все внаслідок замикання однієї з банок.
    Перевірити це можна, відкрутивши пробки, всі банки будуть кипіти, окрім замкнутої.
    Хоча на необслуговуваних Exide доступу до пробок може й не бути..
    Можна зробити діагностику нагрузочною вилкою - подивитись напругу під нагрузкою, і без.
    Заряджати замкнутий акум категорично не рекомендується, і відновленню він як правило не підлягає.
     
    russlaw, MasterT, Чилик та ще 1-му подобається це.
  5. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Дописи:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Weiß
    achtung, yurij, RMX, всем спасибо за советы.
    Докладываю. После более чем 8 ч заряда на макс. токе, который обеспечивает мое автоматическое зарядное (4.5 А), стрелка его встроенного амперметра стронулась с места и начала меееееедлеееееенный путь к 0. Еще за 10 часов она его преодолела. В итоге - аккумулятор полностью заряжен, мотор крутит бодро, в течение суток-двух не разряжается и напряжение на клеммах на заглушенном авто стабильно более 12.8 В (сужу по сигналке).

    Причина столь глубокого разряда тоже ясна - на 99.9% это связано с подключенной накануне китайской камерой заднего хода со встроенным блоком траекторий. Я слишком доверился китайским творцам и подключил как они придумали - на квадлок. А т.к. камера использует КАН-шину, скорее всего, она не дала "уснуть" гейту или магнитоле, которые и выжрали аккум.
     
    valerak, sage64 та Noble подобається це.
  6. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,135
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    :oops:нельзя было начать с этого? :eek:
     
    Денис VW подобається це.
  7. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Дописи:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Weiß
    achtung, я даже подумать на нее не мог!
    Сотни восторженных отзывов. Большая часть от испанцев/португальцев/французов
     
  8. MbIHbA

    MbIHbA Новенький

    Дописи:
    29
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Запоріжжя
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    синий
    Всем привет!
    Пришло время и мне заменить аккумулятор.
    Моя Westa 74 а/ч 720 А меня замучила.
    3 года отработала хорошо, заводился в любой мороз. На 4 год зимой в мороз -5 и ниже уже не заводился. А теперь и в жару та же история.
    Поэтому решил, что надо покупать новый.
    Прочитав всю тему, решил оставить свой выбор на Amega Ultra 75Ah (790A).
    Хотелось бы узнать мнение знающих, стоит ли брать такой?
    Заранее спасибо за ответы.
    :hi:
     
    Останнє редагування модератором: 15 лип 2020
  9. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Гарантія на будь які акб тільки на обрив або замикання пластин в одній або двох банках. ВСЕ. Уважно читайте умови по гарантії. На все інше гарантії ні в кого немає. Тому періодично перевіряйте ступінь зарядженності акб, якщо хочете щоб слугував 4-6 років. Головне не купуйте економ клас. Навіть Українські акб не гірші від імпорту, а буває і кращі. Особливо два заводи в Дніпрі, Іста і Веста. Тільки купуйте стандарт або преміум клас. Успіхів.
     
    Денис VW та Lvivgaz подобається це.
  10. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Дописи:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Weiß
    MasterT, Розподіл на класи - це ж все дуже умовно? Виробники або продавці свої продукти за якими принципами розділяють?
    Як зрозуміти - це дорогий економ, чи дешевий стандарт, якщо вони в одну ціну, але різних виробників?
     
  11. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    1. Всі АКБ поділяються на класи: 1-Преміум клас, 2- Стандарт клас, 3-Економ клас, 4- Супер економ. Довго розписувать не в змозі.
    (Приклад Мегатекс Константинівка; М2- супереконом, М3-економ, М5- стандарт, М7 -преміум.)
    ИСТА-Дніпро; 7 серія, або ОБЕРОН Престіж-преміум клас, ІСТА або ОБЕРОН Стандарт-стандарт клас, Повер -економ клас. Десь так. Все залежить для якого авто потрібен акум.
    А зрозуміти самому важко, а продавці різні бувають....порядні і не дуже....можуть і надурить.... Тому купуйте акуми у перевірених продавців....які не дурять.;)
    Перше повідомлення: 16 лип 2020

    Нове повідомлення: 16 лип 2020
    Ось тут можна щось зрозуміти про акуми.......
     
  12. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,135
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Як це розуміти? Для яких авто підходить гірший аккум? Від чого це залежить?
     
  13. МАГА

    МАГА Старожил

    Дописи:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    Визначилися - купуйте і забійте на 4-5 років.
     
  14. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Для жигулів і таврій підходять. І не гірший , а простіший, тобто економ 55-60 а\г з пусковим 480А. З головою хватить на жигулі , або на 1,4 чи 1,5л бензиновий звичайний двигун.
    У вас 1.6 дизель, вам підійде 65 а\г з пусковим 600-650 А.;)
    Перше повідомлення: 16 лип 2020

    Нове повідомлення: 16 лип 2020
    Майже так. :) Якщо їздите постійно і все в порядку з генератором і реле-регулятором і немає утечки струму і акум постійно буде заряджений.....;)
     
  15. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,135
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    MasterT, в мене стоїть 74Аг, як має бути. Питання не в тому, якщо аккум дешевший, то він логічно має бути гіршим. От всіх і цікавить, за що ми переплачуємо, купуючи преміум. Я в своєму житті купував і найдешевшу Весту і також імениту Дету. Працювали обидва добре. Але раніше різниця в ціні складала х2, а тепер не більше 20-25%.
    Це мене трохи пантеличить :)
     
  16. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,135
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    это что ещё за новый параметр?
    На самом деле все неоднозначно.
    VW ставит на дизеля и 65 и 74 Ач.
    Так вот, у эконома 74 будет пусковой ток получше, чем у премиума 65, я думаю. И срок службы у большего аккума должен быть побольше...
    В следующий раз, наверное возьму Весту :)
     
  17. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Якщо є В баста тоді так 74.
    Далі, свинець на лондонській біржі коштує для всіх однаково.
    Далі, якщо брали Весту синю преміалку, то коштує вона приблизно 1800 грн, а Дета( Польща нічим не краще) від 2200 до 2400. Слугувати будуть обоє приблизно 4-5 років.
    Наші українські акуми не гірше імпорту. У мене на Корандо стоїть 77 OBERON стандарт(Іста), вже 3,5 років.
    А за бренд потрібно переплачувати від 30%.
    Приклад: чим кращий Самсунг віл Хуавея-Хонора...Нічим , якщо андроїд. А Самсунг коштує дорожче на 30-50%.
    Перше повідомлення: 16 лип 2020

    Нове повідомлення: 16 лип 2020
    Пусковий ток потрібен тільки для дизеля....На бензинку потрібна емність. І чим більша ємність акуму, слугувати довше він не буде. Поставте в багажник 190 і поїздіть. Він буде недозаряжатися і піде сульфат на пластинах, тобто кристали які проружуть сепаратор і банка замкне. На кожний мотор є свій акум, можна приблизно +5-10%.Не більше.
     
  18. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,135
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    цей міф вже розвінчаний, не повторюйте його будь ласка.
    нема в мене вебасти, а аккум 74.
    До речі, на дизельгейтівські гольфи, що простояли 3 роки, дилер змінив аккуми.
    так замість 65 були встановлені 74, чохли викинули.
    Перше повідомлення: 16 лип 2020

    Нове повідомлення: 16 лип 2020
    невдалий приклад :)


    Нове повідомлення: 16 лип 2020
    це твердження взагалі нонсенс... на дизелі завжди більша ємність...
     
    Vipop подобається це.
  19. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Можете не вірити, це ваше особисте право. Я 25 років продаю акуми і перевіряю їх.
    І якщо ви знаток акумів, тоді прокометуйте той факт, що у мене на хюндай елантра 1,6 бензин 2007
    року стояв з заводу 45 Rocket з пусковим струмом 330 Ампер. Відслужив у мене майже 5 років, далі подарував його. Може ще слугував. На третьому і четвертому році взимку при мінус 25 зранку заводив мою елантру з другого разу в Буковелі. Після 2010 виробник почав ставити туди 60 а\г. Що змінилось? В авто нічого. Просто авто не улітають, як пиріжки, а стоять на площадках і розряджаються. За сутки сигналка (а зворотна ще більше) забирає 1 ампер, приблизно.Порахуйте. Поставте в обрив цепі амперметр і подівітся споживання струму в годину. Приблизно 50 міліампер, помножте на 24 години. Це не теорія. В кадді сигналки немає з заводу.
    Чому на Корандо дизель 2,0 і бензин2,0 ставлять корейці 90 а\г Rocket ? Якщо на бензинку хватить і 65а\г. Вже перевірено в клубі. З площадок приходять купувати частенько нові акуми, бо авто стоять по півроку.
    І ще одне, я не писав що для дізеля потрібна менша емність. Для дизеля важлива ємність, а найбільше пусковий струм. Тобто є акуми 60 з струмом 510ампер,(стандарт клас технологія Ca+), а є 60 з 600 ампер(преміум клас, технологія Са\Са). Перший для бензинок до 2л, другий можна для дизеля 1,3-1,6л. Звісно якщо не буде взимку 20 морозу :)
     
  20. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Дописи:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Weiß
    ... и 61 Ач! :oops:
    У меня такой. Родной еще
     

Поділитися цією сторінкою