1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення акумулятора на Сaddy

Discussion in 'Электрооборудование' started by Diesel Euro4, May 19, 2014.

  1. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Добре що в клубі є спеціаліст який добре знається на акумуляторах, принаймі підкажете людям які виробники скурвились, які нормальні, де плата за бренд, а де за якість, та нехай акумулятор буде взятий хоч із Зімбабве, а наклейка із Колумбії, щобна виході хороша якість
    Мабуть 0-1% таких задротів що раз в 3 місяці перевіряють акумулятор, десь 5% таких що перевіряє раз в пів року, 10% що перевіряють раз на рік. І від цього задротства акумулятор проживе на місяць довше ( здохне не у жовтні при 0 градусів, а в листопаді при -10).
     
    jorjik likes this.
  2. Sasha

    Sasha Учасник

    Messages:
    175
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Хорол
    Модель:
    Caddy Maxi
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    B4/B4 LB9A
    Рідний, що був з машиною... я не обслуговував до тих пір, що перестав заводитися при -25 (на третій рік після придбання). Індикатор завжди був чорний. 4 зима перестав заводитися при -15, потім -10. Коли осінню вдарив мороз -5 і не завилась машина. Пішов, купив поставив новий... але не повезло. рік гарантії закінчився раніше ніж розпочалися морози на слідуючу зиму )))) і так ще в 2 знайомих.... Рік і не більше. І морози не витримує.
     
  3. Чилик

    Чилик Старожил

    Messages:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    Не поверите, у дочки Пассат б7, 2011г., АКБ родной, ни разу не заряжался, даже не знаю что там стоит.
     
    GTR, Yuran and Noble like this.
  4. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Ви не знаєте, а зять можливо вже 2 рази міняв :D
     
    sula and Noble like this.
  5. Чилик

    Чилик Старожил

    Messages:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    Yuran, Зятя нет, машина у меня на глазах, сам удивляюсь.
     
  6. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,021
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    Чилик, Родной с завода живет до 10лет, так шо готовся((
    Перше повідомлення: Mar 15, 2020

    Нове повідомлення: Mar 15, 2020
    Потом "нормальний" 5-6лет ето уже БОЛЬШОЕ счастье
     
    Чилик likes this.
  7. Чилик

    Чилик Старожил

    Messages:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    Lvivgaz, Вот и я об этом подумываю, но все же 10лет.
     
  8. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,021
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    Topla Top 75/720 уже +-3года, пока все ґуд
    Перше повідомлення: Mar 15, 2020

    Нове повідомлення: Mar 15, 2020
    Я ето прошел
    Родная varta была с завода
    9-10лет
     
  9. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Так і є, рідна варта 2009 року випуску на авто 2010 року прожила до 2018 і продалась влітку наполовину трупом.
    Тесть на Т4 купляв щось там типу Амегу чи щось в тому роді, 5 років і труп.
    Виробники акумуляторів придумують різні байки про те що акумулятор треба раз в 3 місяці чи раз в пів року заряджати, що потрібно слідкувати за рівнем електроліту, здувати з нього пилинки. Всі ці казки для того щоб акумулятор зміг віджити гарантію 1-3 роки а далі ви прийшли купляти новий. А насправді якщо автомобіль справний то акумулятор заряджається від генератора, та це у випадку якщо справний і автомобіль і акумулятор. Винятки хіба що коли по тиждню-місяцю авто не їздить чи їздить по 1 кілометру.
    На сьогоднішній день бачу що акумулятор потрібно купляти із запасом по ємності, так як виробники почали хитрувати і випускають якийсь хлам на якому реальні технічні характеристики недотягують до того що заявлено.
     
    Чилик likes this.
  10. kosha

    kosha Старожил

    Messages:
    1,364
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy Combi
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Adrenaline RED
    Точно такой же с ноября 15го и 107+ткм, пока намеков не было, но было 2 не запуска, один после работы ночью холодильника, второй после работы ночью зарядки дрона. Но для профилактики все же летом поставлю на зарядку...
     
  11. serfedor

    serfedor Учасник

    Messages:
    254
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпродзержинськ
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Deep Black Pearl
    Авто 12-го года. В истории сервиса написана замена в 15-м году и это AGM, т.к. есть старт-стоп. Год назад начал выделываться, приходилось частенько подзаряжать. Готовился купить новый. Посмотрел ютуб, оказывается гелевые АКБ тоже требуют доливки воды. Отодрал наклейки, открутил специфические крышки - а там действительно сухо.
    348CA86C-45FD-4317-A2A7-3BEA7FAE70C9.jpeg 97B608B8-6222-4A09-828E-A8BF01369924.jpeg
    долил с пол-литра воды, зарядил, разрядил, потом снова зарядил. Сейчас в поряде, заряд держит, месяца три уже не заряжаю, хотя поездки, как и раньше, в основном, короткие. Никогда не думал, что в AGM надо доливать воды. Так бы и сдал в утиль еще рабочий аккум.
     
  12. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Сколько было влито? Плавать же не должно, просто быть влажым сепаратор должен быть наверно
     
  13. serfedor

    serfedor Учасник

    Messages:
    254
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпродзержинськ
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Deep Black Pearl
    Только соты покрыл водой
     
  14. Vipop

    Vipop Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    6,326
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    І так, увага! Експеримент завершено! ))
    Інформація для всіх хто цікавиться.
    Розвінчую міф про неспроможність штатного генератора нормально заряджати акумулятор більшої ємності.
    Короткий екскурс в історію для тих, хто не в курсі. Я встановив на борт замість оригінального акумулятора інший, ємністю 150 Ампер/годин. Це відбулось далеких 8 років тому, до того аккум три-чотири роки не використовувався, стояв на балконі.
    Отже за весь цей час три рази я намагався зарядити його зарядним пристроєм. Так, на всякий випадок. Не впевнений, що це допомагало, так як стрілка амперметра зразу показувала, що заряджений акум.
    І от, на днях я провів заміну акумулятора. І не тому, що моя 150-ка вже не запускала двигун, а тому, що куплений для підстраховки восени новий акумулятор треба було вже почати використовувати, бо зіпсується ))
    А поки ще раз фото монстра:
    IMG_20200326_115321.jpg
    IMG_20200326_114847.jpg
    І під капотом тепер:

    IMG_20200326_122757.jpg
     
    Last edited: Apr 1, 2020
    Lebrasko, sula, MAY and 3 others like this.
  15. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Messages:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    220
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2023
    Колір:
    Nightshade Blue
    Прошу совета по поводу состояния АКБ и ее заряда.
    Есть родной АКБ Exide, которому уже почти 5 лет, но работает только последние 3 (до того стоял на машине без движения). За все 3 года вопросов к нему не было никаких.
    Сегодня утром приходит сообщение от сигналки о том, что уровень заряда слишком низок - 11.5 В. Это оказалось правдой - двигатель завести не смог. Это при том, что без движения машина была всего сутки. Хотя до того и по 3-5 дней спокойно стояла.
    Притащил его домой и поставил на зарядку. Для зарядки использую полностью автоматический "Сонар", он вначале дает максимальный ток в 4.5 А, который потом плавно снижает почти до 0, что означает конец заряда. С этим аккумом уже почти 5 часов он держит макс. ток! Аккуму хана? Бежать за новым или есть шанс этим еще поездить?
    Спасибо
     
  16. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,167
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    У Вас же DSG, как же поездить с дохлым аккумом? Думаю, нереально, шансы = 0 :(
     
  17. yurij

    yurij Учасник

    Messages:
    195
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Ты уровень электролита смотрел ?
     
  18. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,167
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    думаю, не стоит. Непадающий ток зарядки на автоматическом ЗУ свидетельствует о КЗ внутри аккумулятора. Если учесть АКПП, я бы уже бежал (ехал) за новым...
     
    Денис VW likes this.
  19. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Messages:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    220
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2023
    Колір:
    Nightshade Blue
    Это точно? Пока и сам к тому же склоняюсь... Только причины этого понять не могу
    Перше повідомлення: May 4, 2020

    Нове повідомлення: May 4, 2020
    нет, он необслуживаемый


    Нове повідомлення: May 4, 2020
    Научите ездить на механике с дохлым аккумом! Каким боком КПП к возможности запустить двигатель? ))
     
  20. yurij

    yurij Учасник

    Messages:
    195
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Ты путаешь понятия смотрел и необслуживаемый . Сдери наклейку сверху с надписью и отверткой поддень пластиковую накладку .Откроются все банки - посмотри уровень .Только аккуратно - пробки просто резиновые - резьбы нет .
    Не , ну если решил , что выбросить , то не смотри и считай что он необслуживаемый .
    У меня такой же , и я каждую осень проверяю уровень .
     
    MasterT and achtung like this.

Share This Page