1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення акумулятора на Сaddy

Тема у розділі 'Электрооборудование', створена користувачем Diesel Euro4, 19 тра 2014.

  1. muzik

    muzik Досвідчений

    Дописи:
    799
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Теж згоден з Ігорем. Наслухався таких байок, як Денис казав...Купив новий акум 77А(така ємність була по книзі)...Не протягнув він і рік, але гарантія ще ж...Їду на гарантійку, а там кажуть:"Хто тобі такий акум порекомендував?,,,"(недостатньої ємності). Сказали брати 100!!!... Я був шокований, але взяв. Відтоді я забув про проблеми з АКБ і так і продав авто (доречі, мерс 3,0 ТДІ).
    Купив кадді -- те саме... АКБ був убитий, замінити на 100 не вдалося -- не вистачає місця. Купив максимальний по розміру --наче 278 мм -- 77А. І знову рік і все... Виміряв максимальний розмір без половинки кожуха АКБ до корпуса повітряного фільтра і впихнув туди 305 мм 90 ач.
    5 років відпрацював, але без належної зарядки...Після ремонту генератора і заміни реле -- купив новий Дета сенатор таких же приблизно параметрів, і досі їзжу на ньому...
     
    Костя, Lvivgaz, miki_ua та ще 1-му подобається це.
  2. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Muzik.
    Мерс 3,0 однозначно 100 а/ч с пусковым минимум 850 ампер. А Каддик какой обьем движка? Если 2,0 дизель, то 74-80 ампер с пусковым 740 ампер и выше. И любой акум нужно периодически проверять, особенно перед холодами. Это батарейка....летом и полуразряженная будет крутить, а похолодает, нагрузка увеличится на акум, начнет осыпатся активная масса и зимой будет капец. И в этом виноват потребитель.
    И что значит умер акум? Замкнул, разрядился, обрыв? Непонятно.
    Плотность какая, напрядение на клеммах? Водитель обязан(если нет лишних денег и времени) периодически проверять степень заряженности акума. А если есть лишние деньги, можна на любом СТО или фирме по продаже акумов проверять.
    А вообще рекомендую покупать акумы там, где продавцы без проблем могут проверить степень заряженности и напряжение зарядки авто и это прописано в гарантии.
     
  3. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Ребята у Вас пробеги какие ? У меня на 2106 стоял 72 й но я на ней каждый день 200-500 км наезжал понятно что он заряжался и ходил нормально. Я говорил про маленькие пробеги если я за день могу проехать 10-15 км а заводить 10 раз +стекла музон,подогрев и тд. и завтра так же а после завтра 50 км проехал маленькому хватит а большой ни фига не зарядится.Не ну если Вам прикольно с зарядками бегать то конечно дело добровольное)
     
    Останнє редагування: 9 сер 2019
    Noble подобається це.
  4. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,320
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    Денис, в тому-то і справа, що якраз і навпаки - не потрібно з зарядками бігати, якщо поставиш більший аккум.
    Про це і говорить мій експеримент! Майже сім! років на штатному генераторі працює аккум, який в рази перевищує ємність оригінального з заводу!
    І вистачає йому зарядки бортової!
    Це я пишу не для того, щоб хвалитись чи щось подібне, а для того, щоб люди не боялись встановлювати на наші машини аккуми більшої ємності. Практика показала.
    Я б радив поступати, як Вадим - при заміні брати ту батарею, яка максимально поміститься в штатне місце.
    Але ревізію генератору варто робити, незалежно який акумулятор у вас під капотом!
     
    miki_ua, Schumacher81, muzik та 2 іншим подобається це.
  5. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    А аккумулятор якої максимальної ємності стає в штатне місце? 77 чи можливо більший?
     
  6. MAY

    MAY Досвідчений

    Дописи:
    976
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    Дивлячись який виробник. Наприклад, Baren стає 80, Topla 78. Думаю, що є і інші варіанти. Це у пластиковий оригінальний контейнер для АКБ.
     
  7. Дима7

    Дима7 Перевірений

    Дописи:
    428
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Интересно
     
  8. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Ок .@Vipop, Вы не ответили на вопрос какие у Вас пробеги?
     
  9. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,320
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    60км/день. Приблизно.
     
    MasterT подобається це.
  10. Дима7

    Дима7 Перевірений

    Дописи:
    428
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Вчера измерял...77 ампер Дета показывает 12.6 заряд. Вроде и маловато...
     
    MasterT подобається це.
  11. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Нормально. С утра на холоднуое авто должно показывать 12, 66-это 100% заряжен.
    А заряд с реле регулятора, после генератора, на заведеном авто должен быть от 13,9 до 14,5 вольта, в зависимости от авто и в зависимости от включенных потребителей.
    А по поводу пробегов: если в день проезджаете от 20 км и заводите авто два три раза, этого достаточно для зарядки акума. Хуже, если проезджаете по 2-5 км и пять раз в день, тоесть заводите авто примерно 5 и более раз и короткие дистанции, лучше проверить чаще акум на степень заряженности. А 50 или 100 или 200 км в день для акума не лучше не хуже, вначале акум будет получать заряд примерно 5 ампер, а когда зарядится, сопротивление акума увеличится, ток заряда упадет до примернр 1 ампера. Это как заряжать акум автоматическим импульсным зарядным устройством. Вначале ток заряда может быть и 10 ампер, а через 2-5 часов упадет до 1 ампера, а то и меньше. Кому интересно проэкспериментируйте. (Амперметр в разрыв цепи подсоедините и увидите).
    Так, что больше или меньше акум в авто, это все индивидуально и зависит от: качества акума, зарядки, нагрузки, потребителей, погоды(холодно, жарко), пробега, сколько раз выезджаете в неделю, утечки тока(сигнализация, часы-это примерно 1, 2 ампера утечки в сутки). Если акум должен быть 60 а/ч то минимум - 5%,максимум +10%. Это от 54 до 66а/ч. Это опять усредненно.
    10 лет назад на всех Хюндаях элантра 1,6 бенз стояли 45 а/ч с пусковым 330ампер, акум Rocket. И у меня такое авто было. Срок службы около 5 лет без проблем. На 4 году жизни в Буковели при - 27 с утра, туго но завелась.
     
    Останнє редагування: 11 сер 2019
    Костя подобається це.
  12. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    У кого есть такой акб?
     

    Вкладення:

  13. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Есть Varta такой. Exide будет до конца недели.
     
    Noble подобається це.
  14. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    А какая цена exide?
     
  15. МАГА

    МАГА Старожил

    Дописи:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    Сергію, в мене був Ексайд в стоку 7 років. Взяв новий в лютому десь в районі 2 тис.
     
    Чилик, sage64 та Noble подобається це.
  16. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Я хочу только AGM
     
  17. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    А у вас Вебаста есть или система Старт Стоп? Тогда AGM, а если ничего нет, а просто дизель, то не нужно AGM ставить, достаточно обычной 74-80 с пусковым 720-750 ампер. Или на крайняк EFB.
    В EFB в два раза больше циклов заряда-розряда, в AGM в пять раз больше от обычного кислотного акб. Срок службы больше этих акб, но и цена дороже. Но если обычный дизель, без прибамбасов, то достаточно обычного хорошего акб.
     
    dok-2 подобається це.
  18. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Вебаста есть и музыку люблю слушать:)
     
    Чилик подобається це.
  19. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Дописи:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Weiß
    У меня еще заводской Exide на 60 или 62 Ач. Вебасты и старт-стопа нет. Зачем ставить 74-80? С большой вероятностью будет недозаряд.
    На сколько модные современные АГМ дороже классических такой же емкости?
     
    Noble подобається це.
  20. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    На 50-80% дороже.
    Перше повідомлення: 12 лис 2019

    Нове повідомлення: 12 лис 2019
    NOBLE, тогда Вам АГМ, если пользуетесь Вебаста и музыку от акума.;)
     
    Noble подобається це.

Поділитися цією сторінкою