1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення акумулятора на Сaddy

Тема у розділі 'Электрооборудование', створена користувачем Diesel Euro4, 19 тра 2014.

  1. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #81
    все верно.
     
  2. jura-777

    jura-777 Учасник

    Дописи:
    297
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    белий
    #82
    А я о нём родном и отписал.у меня такое

    [upd=1415134811][/upd]
    Тогда да можно на акб и домой доехать если горючка кончится. :yahoo:
     
  3. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #83
    jura-777, Спасибо! значит можно брать. Просто Бош дороговат. А что значит пре -4 звенит?
     
  4. jura-777

    jura-777 Учасник

    Дописи:
    297
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    белий
    #84
    На даче машына стояла на улице ночь на зарядке(оно кстати импульсное)утром заводил так стартер просился полетать(звенел.быстро крутил) :yes:
     
  5. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #85
    jura-777, Понятно :) У меня Varta bluе 74 ah и 680 пусковой ток, год ему ну что то начал садится в приморозок. Вот и хочу эту Лавиту так иногда подзарядить. цена хорошая даже с доставкой от 200грн до 300.
     
    Останнє редагування: 17 гру 2017
  6. jura-777

    jura-777 Учасник

    Дописи:
    297
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    белий
    #86
    АКБ надо заряжать от сети как минимум два раза в год. генератор не в силах зарядить его на коротких пробегах он только компенсирует летом не видно а вот зимой.
     
  7. Igel

    Igel Новенький

    Дописи:
    61
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    CandyWeiss
    #87
    Мне кстати тоже гарантийщики по аккумуляторам советовали перед зимой проводить "сезонную" зарядку аккума. Даже предлагали делать это у них и давали подменку на время зарядки в их сервисе. Говорили что если это делать каждый год, то срок службы батареи заметно увеличивается.
    Предлагали бесплатно, так что не подозреваю их в желании срубить деньгу на пустом месте.
     
  8. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,580
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #88
    Завжди як мінімум один - два рази за зиму знімаю акумулятор і підзаряжаю старим зарядним made in ussr.
    Ставлю на ніч або на добу на мінімальну напругу. Після цієї процедури навіть магнітола не вимикається під час запуску двигуна, значить заряджений повністю. Доречі зарядне ось таке:

    [​IMG]
     
  9. Magnat

    Magnat Учасник

    Дописи:
    265
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий-ну коли помию.
    #89
    Неделю назад купил новую АКБ-80амп. На мой вопрос,нужно его заряжать? Продавец сказал "Заряжена полностью,ставь и радуйся! Поставил,крутит как очумелая. До этого у меня била простая 60амп. хотя и на ней прошлой зимой, запуск движка при -23 был нормальный(без затруднений). НО внемля советам опытных клубней поставлю на зарядку (погоняю сутки на минимуме)-на всякий случай. Аслучаи бывают РАЗНЫЕ............
     
    Vulik подобається це.
  10. jura-777

    jura-777 Учасник

    Дописи:
    297
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    белий
    #90
    Золотое правило :yes:
     
  11. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #91
    никогда, ни на одной машине не заряжал акум.
     
  12. jura-777

    jura-777 Учасник

    Дописи:
    297
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    белий
    #92
    А масло менял :yahoo: (шутка) :oops:
     
  13. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #93
    смысл это делать, если гена сильнее аккума в 2 раза... при условии, что езда не 5 км в день.
     
  14. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #94
    Megatrans, є резон.
    Мануал по аккуму кримському титану відкрий і почитай(заодно і фото мануалу скинь сюди), там написано навіщо підзаряджати :hi:
     
  15. jura-777

    jura-777 Учасник

    Дописи:
    297
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    белий
    #95
    А если подумать на зрядке 12-24 часа стоит И ЭТО ОТ СЕТИ. Вопрос сколько нужно кататся :sorry:
     
  16. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #96
    дайте ссыль... везде читаю, написано, что надо зимой раз в 2 месяца заряжать полюбе... А почему??? Я езжу каждый божий день по 50км в день минимум, аккуму 5 лет, ниразу не подводил...смысл? Единственное я понимаю - это долить воды в него и то если обслуживаемый..
     
  17. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #97
    Megatrans,

    коли я перед цим користувався Titan Be-Force, там щось типу паспорта чи мануалу було. От там написано, підзряджати і ще раз підзаряджати.
     
  18. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #98
  19. jura-777

    jura-777 Учасник

    Дописи:
    297
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    белий
    #99
    А хо ещё 5 лет проездить? тогда заряжай. :yes:
     
  20. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Жека, ось

    http://titanbattery.com.ua/otveti_ua.html

    Експлуатація батареї

    1. Батарею слід містити в чистоті.

    2. Один раз в три місяці перевірте надійність закріплення батареї в штатному гнізді автомобіля.

    3. Не допускайте забруднення поверхні батареї. При необхідності протріть поверхню батареї вологою ганчіркою.

    4. Полюсні виводи і клеми повинні бути чистими. Рекомендується після очищення змастити їх технічним вазеліном або іншим густим нейтральним мастилом.

    5. Пуск двигуна проводити короткими (5-10 секунд) включеннями стартера. У зимовий час вимикайте зчеплення. Перерви між спробами пуску повинні складати не менше 1 хвилини. Якщо після 3-4 спроб двигун не запускається, перевірте справність системи запалення і живлення паливом.

    4.6. При експлуатації автомобілів і інших транспортних засобів рівень зарядної напруги повинен відповідати вимогам інструкції на транспортний засіб і знаходитися в межах 13,9 - 14,4 Вольт незалежно від режиму роботи двигунів і включених споживачів.
    НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ експлуатація батарей як в режимі НЕДОЗАРЯДА, тобто при напрузі нижче 13,9 Вольт, так і в режимі ПЕРЕЗАРЯДУ, тобто при наряженії вище 14,4 Вольт. Тому не рідше за один раз на 2 місяці перевіряйте рівень зарядної напруги. У випадку, якщо зарядна напруга відрізняється від вищезгаданої, необхідно звернутися в автосервіс для приведення його до заданого рівня.

    7. Батарею слід підтримувати в зарядженому стані. Не рідше за один раз на 3 місяці, а також у разі ненадійного пуску двигуна, необхідно перевіряти ступінь зарядженої по рівноважній напрузі розімкненого ланцюга (НРЦ) для акумуляторів і по щільності електроліту .

    Вимірювання рівноважного НРЦ необхідно проводити не раніше чим через 8 годин після виключення двигуна.
    У повністю зарядженої батареї величина НРЦ складає 12,7 - 12,9 Вольт при температурі 20 -25 °С. Вимірювання НРЦ проводити в допомогою високоомного вольтметра класу точності не нижче 1,0. Після вимірювання Батарею, ступінь зарядженої якої нижче 75% взимку і 50% влітку, слід зняти з машини і зарядити, як вказано в п.2.2. справжній Інструкції.

    Напруга на акумуляторній батареї необхідно визначати високоомним волтьметром . Спосіб визначення ступеня зарядженої по напрузі справедливі тільки для акумуляторів тих, що знаходилися в стаціонарному стані не менше 8 годин.

    8. У випадку, якщо з якої-небудь причини відбувся глибокий розряд батареї, її необхідно негайно повністю зарядити, як вказано в п.2. справжній Інструкції. Неприпустимо залишати батарею в стані глибокого розряду. Це призводить до істотного зниження її ємкості, а при негативних температурах до замерзання електроліту і руйнування корпусу батареї.

    .9. НЕДОПУСТИМА тривала (більше 1 місяця) експлуатація батареї в умовах перезаряду, тобто при зарядній напрузі вище 14,4 В, оскільки це приводить к розкладанню всього запасу електроліту і, як наслідок, може привести до вибуху гримучої суміші і руйнування батареї
     

Поділитися цією сторінкою