1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення акумулятора на Сaddy

Тема у розділі 'Электрооборудование', створена користувачем Diesel Euro4, 19 тра 2014.

  1. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,320
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #41
    Хіба що через високу ціну на нього. А так - буде пахать.
     
  2. Лазерщик

    Лазерщик Старожил

    Дописи:
    1,091
    Область:
    Херсонська
    Місто:
    Херсон
    Модель:
    no casten no life
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Candy
    #42
    Всем привет. Кому в Херсоне понадобится аккум Украинского производства стучитесь в личку, сосед по базе - оптовик, продаст без магазинной наценки. :hi:
     
  3. Kyzmuch

    Kyzmuch Старожил

    Дописи:
    1,057
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY BLF
    Двигун:
    1,6 BLF
    Потужність, л.с.:
    115
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    #43
    Лазерщик, что за аккум? марка, фото :?:
     
  4. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #44
    Друже, а тепер скажи мені як фахівець. Чув від одного камрада, що гелієвий акум нів якому разі не можна закоротити, навіть зовсім трішки, він відразу повністю "вилітає"... :? :? :?
     
  5. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #45
    Еще кроме амперности аккумулятора советовал бы учитывать пусковой ток.Это важно зимой чтоб сначала резко крутануло.
     
  6. Лазерщик

    Лазерщик Старожил

    Дописи:
    1,091
    Область:
    Херсонська
    Місто:
    Херсон
    Модель:
    no casten no life
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Candy
    #46
    Kyzmuch,
    Донецк, ООО «Мегатекс» осуществляет поставки своей продукции на множество украинских аккумуляторных заводов («ISTA» и «WESTA»)
     
  7. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,320
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #47
    Так, такі аккуми дійсно бояться КЗ. Та і кислотникам, які менше цього бояться, така процедура здоров"я не добавляє.
    Проте значно менше за кислотні вони бояться глибоких розрядів.
     
  8. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #48
    Ще раз переконуюсь, що буде що "обмозгувати" 18.10.2014...
     
  9. muzik

    muzik Досвідчений

    Дописи:
    799
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #49
    Фото 155-ки в студию.Куда ты его впихнул? :shock:
     
  10. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,320
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #50
    Хто був на клубних зустрічах, той бачив.
    Ніяких шкідливих випарів не дає цей аккум.
    Фотки виставляти не буду.
    Кому цікаво, приїжджайте 18-го на Скаймол. :yes:
     
  11. webdevilla

    webdevilla Новенький

    Дописи:
    21
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #51
    Кто знает какой у наших авто допустимый ток утечки и сколько времени нужно блоку комфорта для ухода в спячку?
     
  12. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #52
    webdevilla, скажите, что случилось, тогда от этого отталкиваться будем... времени - в реальности несколько ступеней - максимум 30минут.
     
  13. sasha74

    sasha74 Учасник

    Дописи:
    237
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW T5 GP
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    белый
    #53
    Поставил вместо штатного 61Аh,a.mega ultra+ 77Ah 810a.Становится без проблем,выбросил только чехол из ткани.Полёт нормальный 9 месяцев.Вообще аккумы лучше покупать после первых хороших морозов,когда начнут везти свежий товар,а залежавшие продадут.
     
  14. АНДРЕЙ

    АНДРЕЙ Учасник

    Дописи:
    113
    Область:
    Київська
    Місто:
    Васильків
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    #54
    VARTA Blue 74 Ач встает в штатное место впритык, в любой мороз без проблем. Главное не купить подделку.
     
  15. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #55
    Я в прошлом году поставил 6CT-74 AзЕ 720пуск-за деньги что он стоит очень доволен.
     
  16. webdevilla

    webdevilla Новенький

    Дописи:
    21
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #56
    VWDRIVER,
    Ситуация банальная. Машина простояла 5 суток вследствие чего сел аккум до 8 Вольт. Далее пошли поиски, что могло его разрядить. Был подключен мультиметр в разрыв массы и спустя ~ 30 мин имеем результат в 80 мА. (как то многовато но не фатально для авто с живым аккумом). Собака зарыта была в DRL они же ДХО (дневные ходовые огни) они и кушали дополнительные 40мА при простое. Вследствие нехитрых экспериментов было установлено, что допустимый ток разряда равен 30-40 мА, а машина засыпает после 15 минут.
     
  17. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #57
    На авто у батька в акумуляторі мала плотність! Акумулятору десь півтора року.Як правельно поміняти електроліт?Щоб підняти плотність?
     
  18. Voyager

    Voyager Досвідчений

    Дописи:
    571
    Область:
    Закарпатська
    Місто:
    Ужгород
    Модель:
    2KAA32
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Z4 / C9Z black-magic
    #58
    sasha74, и как a.mega ultra+ 77Ah 810a? а то кажись и я попал на аккум...
     
  19. Voyager

    Voyager Досвідчений

    Дописи:
    571
    Область:
    Закарпатська
    Місто:
    Ужгород
    Модель:
    2KAA32
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Z4 / C9Z black-magic
    #59
    VWDRIVER, я просто спрашиваю - можно ли этому верить:
     
  20. sasha74

    sasha74 Учасник

    Дописи:
    237
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW T5 GP
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    белый
    #60
    С февраля месяца маслает на ура.Но понимаю,что это не показатель.У меня притензий к нему пока нет.Просмотри тесты аккумов, может что получше приглянеш.
     

Поділитися цією сторінкою