1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення акумулятора на Сaddy

Discussion in 'Электрооборудование' started by Diesel Euro4, May 19, 2014.

  1. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #1
    Тема по акумуляторам для Сaddy.

    Пам"ятаємо, що самим оптимальним вибором для Вашого кадді буде той акумулятор який іде з заводу при звичайних умовах експлуатації (при умові що він розрахований на наші зими, авто пригнані з ОАЕ не рахуємо :D ). Як це перевірити? дуже просто - інфо по він-коду.

    Також ми повинні знати, що дизельні двигуни вимагають "стійкішого" акума ніж бензинові чи метанщики. В основному, з заводу ідуть акумулятори VARTA, я теж підтримую дану марку і вважаю що все інше від лукавого і :mrgreen:

    Обов"язково при купівлі акума нам потрібно згадати які клеми (+ і -) де знаходяться, тому що в противному разі він по розмірам то стане, але шнури до клем можуть не дістати.

    Всі заводські кадді в переважній більшості обзаводяться захисним кожухом на акум, річ цікава, але як на мене непотрібна.

    І теж не забуваємо, щоб не залишитися з закритим авто і знятим акумом, я завжди лишаю одні двері відкритими в авто коли знімаю або ставлю його ( у мне свої бзіки з сигналкою), так спокійніше.

    Що заряджати акум краще в нежилому приміщенні і бажано подалі від горючих матеріалів я не писатиму, у всіх було ОБЖД в школі і всі дивляться новини як горить квартира, будинок і т.д.

    Нікому не рекомендую заряджати акум на авто не знімаючи, це Ви робитимете на свій страх і ризик втратити власне авто

    Якщо з генератором все ок і він нормально "кормить"Ваш акум, то на холостих має бути 13.8-14.4 В. Коли вмикаєте джерела живлення додаткові, типу світло, вентилятори і т.д. - то на холостих має зменшитися напруга на 0.2-0.3, якщо ж ми їхатимемо і обороти будуть більше 1000, то і напруга відповідно зростатиме. Це все свідчитиме про те, що Ваш акумулятор вчасно і в повному обсязі "вітамінізується" штатною підзарядкою.

    Використання мною акумів обслуговуємих (долив дистиляту) і не обслуговуємих (лише підзарядка) перевела мене в групу ярих прихильників саме другої групи. NOTA BENE!!! Акуми дуже люблять якщо їх підзаряджають раз в 3-6 місяців, після цього вони Вам служитимуть довго і чесно. У мене вже пішов 6-й рік акуму, хоча до цієї зими вже придивлятимуся на новий, у мене дизель...
     
    Igor T. and Kyzmuch like this.
  2. Андрей 85

    Андрей 85 Новенький

    Messages:
    47
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий
    #2
    Вже майже 2 роки в експлуатації акум. Westa ємністю 74 Ач, пусковий 680А не обслуговуємий . За цей період ніразу не підзаряджав і ніразу він мене не підводив.
     
  3. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #3
    Андрей 85, два роки - це гарантійний термін, всі акуми ходитимуть по 2 роки без підзарядки якщо з авто все ок, але потім почнуться глюки. Підзарядка - то як "вітаміни" і "курорт" для Вашого акума. Після цих діянь він служитиме довше
     
    sula likes this.
  4. Андрей 85

    Андрей 85 Новенький

    Messages:
    47
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий
    #4
    Valentyn, нічого не маю проти, якщо потрібно "вітаміни" і "курорт"- будуть :yes:
     
  5. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
  6. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #6
    VWDRIVER, так що мені робити? як тему перенести?
     
  7. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #7
    Valentyn, навіщо, додай тільки посилання на ту тему. і в заголовці зміни ( що типу "обговорення")
     
  8. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #8
    Пока катаю родной 45Ач (с 2008 года) В самый лютый мороз машина ночевала под подъездом и заводилась без посторонней помощи.
    Так что надеюсь этот вопрос ко мне ещё не скоро "вернётся". :hi:
     
  9. Vipop

    Vipop Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    6,326
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #9
    Valentyn, потрібно тобі показати рекордний аккум. кадді-клубу! :yes:
     
  10. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #10
    ось фото мого акумулятора :) зеленим світиться

    [​IMG]

    P.S. У Vipop акум класний, сам бачив. А мій оригінальний :yes:
     
  11. kr60502

    kr60502 Старожил

    Messages:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #11
    отчитаюсь и я
    моему(варта 72А) в ноябре будет 10 лет, за четыре года заряжал один раз(не выключил приемник, сел)
    езжу практически каждый день, в основном по городу, так что стартер кручу часто, правда ночует машина в гараже
    зимой постоянно пользовался РТСом, минут по 10 с утра, иногда одновременно с включенными фарами, проблем не было
    так что не в витаминках дело - если гена нормально функционирует зарядка не нужна
     
    Koya likes this.
  12. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #12
    kr60502,

    Рекомендации по эксплуатации

    Батарея, не эксплуатировавшаяся в течении длительного времени (4-5 мес.) нуждается в подзарядке. Связано это с тем, что батареям свойственно такое явление, как саморазряд. На графиках рис.2,3 показаны характеризующие саморазряд величины для различных батарей. В первом случае - это снижение плотности от времени хранения, во втором - падение напряжения.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Впрочем, зачастую подзарядки требует и находящаяся в эксплуатации батарея. Плотность полностью заряженной батареи составляет 1.27- 1.28 г/см3, напряжение - 12.7 В. О степени разряженности батареи судят по плотности электролита. Чем ниже плотность электролита, тем сильнее батарея разряжена. Уменьшение плотности на 0.01 г/см3 по сравнению с номинальной означает, что батарея разрядилась примерно на 6 - 8%. Используя график (см. рис.4) можно оценить зависимость степени разряженности батареи от плотности. Степень разряженности определяют по той банке, в которой плотность электролита минимальная. Всем известна аксиома, тем не менее позволим повторить ее еще раз - батарею, разряженную летом более, чем на 50%, а зимой более, чем на 25%, необходимо снять с автомобиля и зарядить. При этом следует помнить, что пониженная плотность зимой более опасна, т.к. кроме всего прочего может привести к замерзанию электролита. Так, при плотности электролита 1.2 г/см3 температура его замерзания составляет около -20°С.

    Также необходимо подзарядить батарею, если плотность в разных банках отличается более, чем на 0.02 г/см3. Оптимальной является зарядка батареи током, равным 0.05 от ее ёмкости. Для батареи с ёмкостью 55 Ач эта величина составляет 2.75 А. Чем меньше зарядный ток, тем глубже заряд. Однако не стоит впадать в крайность - при совсем низком токе батарея просто не "закипит", к тому же время зарядки будет несравнимо большим. Наоборот, при очень большом токе батарея "закипит" значительно быстрее, но при этом не успеет зарядиться на все 100%. Признаками окончания зарядки служит бурное выделение газа (т.н. "кипение") и неизменяющаяся на протяжении 1-2 часов плотность электролита.

    Оптимальным же способом зарядки батареи, является ее заряд от бортовой сети автомобиля (естественно, при условии исправности последней). При данном способе, во первых, невозможен перезаряд, а во-вторых, происходит постоянное перемешивание электролита и наиболее полное его проникновение во внутренние слои активной массы.

    Однако было бы ошибочным полагать, что заряд батареи начинается сразу же после пуска двигателя и продолжается все время, пока двигатель в работе. Исследования показывают, что батарея принимает заряд в сильной зависимости от прогрева электролита .

    kr60502, я с Вами не соглашусь. Перед этим у меня был Titan Be-force, так там в инструкции и требовании к обслуживанию было черным по белому написано, что в обязательном порядке подзарядка каждые три месяца. Тем более, если мы немножко знаем физики и понимаем, что если есть недозаряд, то начинается сульфатация пластин, а это чревато выходом из строя аккума. Так что я бы все-таки рекомендовал хотя бы периодически делать подзарядку аккумов. Где-то видел даже ГОСТ на это дело, но сейчас не вспомню где.
     
  13. kr60502

    kr60502 Старожил

    Messages:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #13
    если авто месяцами на приколе то естественно нужно "подкармливать" аккумулятор, но если постоянно в эксплуатации - зачем?
    график показывает - за три месяца батарея теряет четверть ёмкости, что является допустимым даже зимой
    дальше - для восстановления этих 25% нужно всего 8 часов заряда(0.05 от ее ёмкости), т.е. один день в три месяца покататься и батарея заряжена, только я не встречал каддиков простаивающих по три месяца
    это при условии живого аккума и исправного генератора
     
  14. Rusl

    Rusl Досвідчений

    Messages:
    591
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    Audi A6 avant
    Потужність, л.с.:
    272
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    чорний
    #14
    Народ подскажите, если в день проезжаю 22-25 км, как часто нужно пдзаряжать аккум? Заранее сенкс за ответы!!!
     
  15. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #15
    Rusl, хотя бы раз в 3 месяца делайте добрую услугу своему АКБ.
     
  16. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #16
    Так це норм пробіг, я б не парився з цього приводу, тим паче якщо це систематично. Але раз би в 3-6 місяців підзаряджав. Це всього навсього 2-4 рази в рік + перевіряєш заодно як клеми тримаються
     
  17. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #17
    Ну, вот - и мне теперь не стыдно перед другими КаддикоВодами открыть капот: там поселился вот такой зверь:
    [​IMG]
    Чтобы было ясно: вот масштаб изменеия- та Варта что шла с завода:
    [​IMG] [​IMG]
    Гигант Делфи с зимы подпирал колесо прицепа - был списан как отходивший 10 лет на Трафике. Не знаю как на дизеле - у меня работает без нареканий. Абсолютно. Я доволен.
     
    Vipop likes this.
  18. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #18
    ;) поміняв таки. А старий аккум можна підзарядити і передати в найближчу військову частину. Їм для мобілок в зоні АТО буде в самий раз.
     
  19. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #19
    Diesel Euro4, Ти не поняв - 44 Ач 2008 року (кінець), а 74 а/ч Делфи 2004 р.в. Дизель не покрутять зимою нормально ні той - ні той.
    Вони приблизно "однакового стану" зараз - просто з "бандурою" не треба виправдовуватись перед всіми, хто гляне під капот.
    За ідею - дякую, тільки далеко я від зони АТО: немає впевненості що десь по-дорозі він не зостанеться під капотом якогось Ланос-таксиста....
     
    Vulik likes this.
  20. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #20
    ага, зрозуміло.

    А я свої два аккуума з жигулів що барахлилися в гаражі зарадив і в нашому місті передав волонтерам.
     

Share This Page