1. З 1 жовтня поза межами населених пунктів України не забудьте вмикати ближнє світло або ДХО. Будьте уважні!
    Приховати оголошення

Обговорення акумулятора на Сaddy

Тема у розділі 'Электрооборудование', створена користувачем Diesel Euro4, 19 тра 2014.

  1. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,393
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW Sharan 2.0 CFFB
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    сірий металлік
    #1
    Тема по акумуляторам для Сaddy.

    Пам"ятаємо, що самим оптимальним вибором для Вашого кадді буде той акумулятор який іде з заводу при звичайних умовах експлуатації (при умові що він розрахований на наші зими, авто пригнані з ОАЕ не рахуємо :D ). Як це перевірити? дуже просто - інфо по він-коду.

    Також ми повинні знати, що дизельні двигуни вимагають "стійкішого" акума ніж бензинові чи метанщики. В основному, з заводу ідуть акумулятори VARTA, я теж підтримую дану марку і вважаю що все інше від лукавого і :mrgreen:

    Обов"язково при купівлі акума нам потрібно згадати які клеми (+ і -) де знаходяться, тому що в противному разі він по розмірам то стане, але шнури до клем можуть не дістати.

    Всі заводські кадді в переважній більшості обзаводяться захисним кожухом на акум, річ цікава, але як на мене непотрібна.

    І теж не забуваємо, щоб не залишитися з закритим авто і знятим акумом, я завжди лишаю одні двері відкритими в авто коли знімаю або ставлю його ( у мне свої бзіки з сигналкою), так спокійніше.

    Що заряджати акум краще в нежилому приміщенні і бажано подалі від горючих матеріалів я не писатиму, у всіх було ОБЖД в школі і всі дивляться новини як горить квартира, будинок і т.д.

    Нікому не рекомендую заряджати акум на авто не знімаючи, це Ви робитимете на свій страх і ризик втратити власне авто

    Якщо з генератором все ок і він нормально "кормить"Ваш акум, то на холостих має бути 13.8-14.4 В. Коли вмикаєте джерела живлення додаткові, типу світло, вентилятори і т.д. - то на холостих має зменшитися напруга на 0.2-0.3, якщо ж ми їхатимемо і обороти будуть більше 1000, то і напруга відповідно зростатиме. Це все свідчитиме про те, що Ваш акумулятор вчасно і в повному обсязі "вітамінізується" штатною підзарядкою.

    Використання мною акумів обслуговуємих (долив дистиляту) і не обслуговуємих (лише підзарядка) перевела мене в групу ярих прихильників саме другої групи. NOTA BENE!!! Акуми дуже люблять якщо їх підзаряджають раз в 3-6 місяців, після цього вони Вам служитимуть довго і чесно. У мене вже пішов 6-й рік акуму, хоча до цієї зими вже придивлятимуся на новий, у мене дизель...
     
  2. Андрей 85

    Андрей 85 Новенький

    Дописи:
    47
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий
    #2
    Вже майже 2 роки в експлуатації акум. Westa ємністю 74 Ач, пусковий 680А не обслуговуємий . За цей період ніразу не підзаряджав і ніразу він мене не підводив.
     
  3. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,393
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW Sharan 2.0 CFFB
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    сірий металлік
    #3
    Андрей 85, два роки - це гарантійний термін, всі акуми ходитимуть по 2 роки без підзарядки якщо з авто все ок, але потім почнуться глюки. Підзарядка - то як "вітаміни" і "курорт" для Вашого акума. Після цих діянь він служитиме довше
     
  4. Андрей 85

    Андрей 85 Новенький

    Дописи:
    47
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий
    #4
    Valentyn, нічого не маю проти, якщо потрібно "вітаміни" і "курорт"- будуть :yes:
     
  5. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,400
  6. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,393
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW Sharan 2.0 CFFB
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    сірий металлік
    #6
    VWDRIVER, так що мені робити? як тему перенести?
     
  7. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,400
    #7
    Valentyn, навіщо, додай тільки посилання на ту тему. і в заголовці зміни ( що типу "обговорення")
     
  8. miki_ua

    miki_ua Професіонал

    Дописи:
    5,865
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #8
    Пока катаю родной 45Ач (с 2008 года) В самый лютый мороз машина ночевала под подъездом и заводилась без посторонней помощи.
    Так что надеюсь этот вопрос ко мне ещё не скоро "вернётся". :hi:
     
  9. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    5,868
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #9
    Valentyn, потрібно тобі показати рекордний аккум. кадді-клубу! :yes:
     
  10. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,400
    #10
    Vipop, мені б такий "маленький" АКБ
     
  11. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,393
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW Sharan 2.0 CFFB
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    сірий металлік
    #11
    ось фото мого акумулятора :) зеленим світиться

    [​IMG]

    P.S. У Vipop акум класний, сам бачив. А мій оригінальний :yes:
     
  12. kr60502

    kr60502 Перевірений

    Дописи:
    973
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #12
    отчитаюсь и я
    моему(варта 72А) в ноябре будет 10 лет, за четыре года заряжал один раз(не выключил приемник, сел)
    езжу практически каждый день, в основном по городу, так что стартер кручу часто, правда ночует машина в гараже
    зимой постоянно пользовался РТСом, минут по 10 с утра, иногда одновременно с включенными фарами, проблем не было
    так что не в витаминках дело - если гена нормально функционирует зарядка не нужна
     
    Koya подобається це.
  13. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,393
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW Sharan 2.0 CFFB
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    сірий металлік
    #13
    kr60502,

    Рекомендации по эксплуатации

    Батарея, не эксплуатировавшаяся в течении длительного времени (4-5 мес.) нуждается в подзарядке. Связано это с тем, что батареям свойственно такое явление, как саморазряд. На графиках рис.2,3 показаны характеризующие саморазряд величины для различных батарей. В первом случае - это снижение плотности от времени хранения, во втором - падение напряжения.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Впрочем, зачастую подзарядки требует и находящаяся в эксплуатации батарея. Плотность полностью заряженной батареи составляет 1.27- 1.28 г/см3, напряжение - 12.7 В. О степени разряженности батареи судят по плотности электролита. Чем ниже плотность электролита, тем сильнее батарея разряжена. Уменьшение плотности на 0.01 г/см3 по сравнению с номинальной означает, что батарея разрядилась примерно на 6 - 8%. Используя график (см. рис.4) можно оценить зависимость степени разряженности батареи от плотности. Степень разряженности определяют по той банке, в которой плотность электролита минимальная. Всем известна аксиома, тем не менее позволим повторить ее еще раз - батарею, разряженную летом более, чем на 50%, а зимой более, чем на 25%, необходимо снять с автомобиля и зарядить. При этом следует помнить, что пониженная плотность зимой более опасна, т.к. кроме всего прочего может привести к замерзанию электролита. Так, при плотности электролита 1.2 г/см3 температура его замерзания составляет около -20°С.

    Также необходимо подзарядить батарею, если плотность в разных банках отличается более, чем на 0.02 г/см3. Оптимальной является зарядка батареи током, равным 0.05 от ее ёмкости. Для батареи с ёмкостью 55 Ач эта величина составляет 2.75 А. Чем меньше зарядный ток, тем глубже заряд. Однако не стоит впадать в крайность - при совсем низком токе батарея просто не "закипит", к тому же время зарядки будет несравнимо большим. Наоборот, при очень большом токе батарея "закипит" значительно быстрее, но при этом не успеет зарядиться на все 100%. Признаками окончания зарядки служит бурное выделение газа (т.н. "кипение") и неизменяющаяся на протяжении 1-2 часов плотность электролита.

    Оптимальным же способом зарядки батареи, является ее заряд от бортовой сети автомобиля (естественно, при условии исправности последней). При данном способе, во первых, невозможен перезаряд, а во-вторых, происходит постоянное перемешивание электролита и наиболее полное его проникновение во внутренние слои активной массы.

    Однако было бы ошибочным полагать, что заряд батареи начинается сразу же после пуска двигателя и продолжается все время, пока двигатель в работе. Исследования показывают, что батарея принимает заряд в сильной зависимости от прогрева электролита .

    kr60502, я с Вами не соглашусь. Перед этим у меня был Titan Be-force, так там в инструкции и требовании к обслуживанию было черным по белому написано, что в обязательном порядке подзарядка каждые три месяца. Тем более, если мы немножко знаем физики и понимаем, что если есть недозаряд, то начинается сульфатация пластин, а это чревато выходом из строя аккума. Так что я бы все-таки рекомендовал хотя бы периодически делать подзарядку аккумов. Где-то видел даже ГОСТ на это дело, но сейчас не вспомню где.
     
  14. kr60502

    kr60502 Перевірений

    Дописи:
    973
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #14
    если авто месяцами на приколе то естественно нужно "подкармливать" аккумулятор, но если постоянно в эксплуатации - зачем?
    график показывает - за три месяца батарея теряет четверть ёмкости, что является допустимым даже зимой
    дальше - для восстановления этих 25% нужно всего 8 часов заряда(0.05 от ее ёмкости), т.е. один день в три месяца покататься и батарея заряжена, только я не встречал каддиков простаивающих по три месяца
    это при условии живого аккума и исправного генератора
     
  15. Rusl

    Rusl Перевірений

    Дописи:
    569
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW Golf Variant
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Tofee braun
    #15
    Народ подскажите, если в день проезжаю 22-25 км, как часто нужно пдзаряжать аккум? Заранее сенкс за ответы!!!
     
  16. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,400
    #16
    Rusl, хотя бы раз в 3 месяца делайте добрую услугу своему АКБ.
     
  17. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,393
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW Sharan 2.0 CFFB
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    сірий металлік
    #17
    Так це норм пробіг, я б не парився з цього приводу, тим паче якщо це систематично. Але раз би в 3-6 місяців підзаряджав. Це всього навсього 2-4 рази в рік + перевіряєш заодно як клеми тримаються
     
  18. miki_ua

    miki_ua Професіонал

    Дописи:
    5,865
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #18
    Ну, вот - и мне теперь не стыдно перед другими КаддикоВодами открыть капот: там поселился вот такой зверь:
    [​IMG]
    Чтобы было ясно: вот масштаб изменеия- та Варта что шла с завода:
    [​IMG] [​IMG]
    Гигант Делфи с зимы подпирал колесо прицепа - был списан как отходивший 10 лет на Трафике. Не знаю как на дизеле - у меня работает без нареканий. Абсолютно. Я доволен.
     
  19. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,393
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW Sharan 2.0 CFFB
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    сірий металлік
    #19
    ;) поміняв таки. А старий аккум можна підзарядити і передати в найближчу військову частину. Їм для мобілок в зоні АТО буде в самий раз.
     
  20. miki_ua

    miki_ua Професіонал

    Дописи:
    5,865
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #20
    Diesel Euro4, Ти не поняв - 44 Ач 2008 року (кінець), а 74 а/ч Делфи 2004 р.в. Дизель не покрутять зимою нормально ні той - ні той.
    Вони приблизно "однакового стану" зараз - просто з "бандурою" не треба виправдовуватись перед всіми, хто гляне під капот.
    За ідею - дякую, тільки далеко я від зони АТО: немає впевненості що десь по-дорозі він не зостанеться під капотом якогось Ланос-таксиста....
     
    Vulik подобається це.

Поділитися цією сторінкою