1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Не заводится 2.0 SDI

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 16 кві 2014.

  1. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    Еще один вариант что приходит в голову подпаленый моторчик топлива-у меня больше вариантов нет.
     
  2. davyduck

    davyduck Гість клубу

    Дописи:
    7
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    Сірий
    Тобто форсунки відпадають? Готуюсь уже до найгіршого варіанту...
     
  3. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    davyduck, проверить електрику.

    [upd=1420317281][/upd]
    а может уже и коммпрессию... а вообще - надо сначала делать диагностику...
     
  4. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    Она б неработала нормально думаю.Ждите первый рабочий день.
     
  5. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Попробуйте завести с прикуривателем или пускозарядым. Возможно когда кончился дизель и маслали стартером он подогнул крепежи щёток или ещё чего в таком роде - в результате стартер стал жрать больше ток.
    Когда даёшь эфир - появляются нормальные обороты = зарядка= всё работает (форсунки открываются) .А от стартера - такая просадка напруги, что сигнал нормальный на них не доходит.
    Проверить - попробовать завестись "с наката". Тогда - искать проблемы в электрике(контакты, силовые предохранители, стартер).
     
  6. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    Не ображайтесь, але скажу відверто - не поважаєте ви своє авто
    Наші авто не можна доводити до такого. Вони цього не люблять.
     
  7. sheva911

    sheva911 Учасник

    Дописи:
    155
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    Golf 6 Variant
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    белый
    Але ж різні ситуації в житті і на дорозі бувають. Я б не був такий категоричний! :hi:
    Тим більше в перших наших машинах специфічні датчики палива :yes:
     
  8. davyduck

    davyduck Гість клубу

    Дописи:
    7
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    Сірий
    Ок, дякую за поради. Зараз буду пробувати. Насос в баку качає, це чути. Забув написати, ще засвітився "Чек" і блимають свічки накалу.....

    [upd=1420367083][/upd]
    Доречі, зараз відкрив кришку баку і пішло багато воздуху...виходить в баку вакум? Машина завелась і зразу заглохла....блимає свіча накалу, чек потух....
     
  9. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Треба підключати комп і дивитися, що у Вас с помилками - гадать можемо дуже довго, варіантів просто дуже багато.

    [upd=1420367151][/upd]
    клапан на кришці вже не працює.
     
  10. davyduck

    davyduck Гість клубу

    Дописи:
    7
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    Сірий
    Коли закінчилась соляра було так:

    стрілка показувала, що соляра є, потім різко впала (стрілка) і машина заглохла. Я не міг подумати, що закінчилась соляра (бо по моїх підрахунках вона мала ще бути в баку) і ганяв стартером довго, по пару раз запускав насос в баку.....теоретино, я міг підпалити насос в баку? Паливний фільтр був дуже грязний, аж чорний, фільтр замінив, але це не допомогло...
     
  11. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    Колєга davyduck, перевірте запобіжник реле насоса підкачки в баку, цей же запобіжник відповідає за реле свічок накалу (принаймні в 1,9 тді)
    Бо в мене недавно був неприємний казус :oops: (Драйвер та Мегатранс в курсі справи).
    І ще одне. У вас на кришці стакану паливнго фільтру має бути гвинтик. Він служить для того, щоб стравлювати повітря з стакану паливного фільтру коли закінчується диз паливо. Перевірте чи стакан повний диз палива. Відкрутіть гвинтик, та вмикайте та вимикайте запалювання (спрацьовуватиме насос підкачки). :?
     
  12. davyduck

    davyduck Гість клубу

    Дописи:
    7
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    Сірий
    А де саме він стоїть? Під капотом? Який по рахунку?

    [upd=1420395886][/upd]
    І де саме реле на насос стоїть? Чи могли підгоріти контакти на ньому?
     
  13. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка

    Колєга, ну тут вже схема потрібна. На пальцях я вам розповісти не зможу.
     
  14. 1sven1

    1sven1 Гість клубу

    Дописи:
    4
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серый
    Не заводится 2.0 SDI

    Ехал примерно 80-90 км\час, чуть дернуло и движок перестал работать. Остановился, заводить все на ура работает, крутит все как положено, но и все глохнет. на шнурке тоже не заводится. Сталкивался кто то с такой проблемкой?
     
  15. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    1sven1, читаем первый пост.
     
  16. kela

    kela Учасник

    Дописи:
    207
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Миколаїв
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    yellow
    1sven1,
    Сними защитный кожух ремня ГРМ и посмотри на его состояние.
     
  17. 1sven1

    1sven1 Гість клубу

    Дописи:
    4
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серый
    шнур показал- нету компрессии, ошибок нету. и все. Компрессия не может в один миг пропасть.
    ехал тупо движок заглох, ключем крутит как раньше, но не заводится. что может быть?
     
  18. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    Вам же уже сказали выше...ремень ГРМ порвался,клапана согнулись - компрессии НЕТ,при этом стартер колен-вал крутит как обычно :shock:
    Украинская поговорка гласит: - "Пышить батькам - хай высылають гроши".
     
  19. 1sven1

    1sven1 Гість клубу

    Дописи:
    4
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серый
    ГРМ натянут, диагностика показала что и грм стоит правильно. но правда сказали разобрать и проверить визуально грм. 4 месяца назад кап ремонт был, солярка в поддон пошла, была реставрация поршня в Киеве, гарантия 1 год. так что проверять не решился, попробую звонить на киев и что они скажут. Но чет все говорят что от гарантии откажут и приведут 1001 причин.
     
  20. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    Снимите верхнюю крышку ремня ГРМ (там 2 защелки) и крутите стартером - распред/вал должен крутиться...Так ли у Вас?
     

Поділитися цією сторінкою