1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Не заводится 2.0 SDI

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 16 кві 2014.

  1. Amadeus

    Amadeus Новенький

    Дописи:
    41
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жовтий
    Дякую за реакцію.
    Повітря не видно. Ставив на обратку до фільтра прозорий шланг, то все ок.
    Свічки 2 робочих, живлення на них є.
    Розєм, що йде до форсунок перетикував. Типу зняв, подивився, закрутив.
    Але от мої пізнання тут +/- закінчуються. В курсі, що далі йде тандемний насос, а далі форсунки. Але які їх перевірити не розбираючи - хз.
    Буду вздячний за підказки.
    Одне зауваження: так як це сталося після морозу, то я відповідно і думаю в тому контексті. Тобто, до морозу заводилося з півтика. От і думаю, на що він міг повпливати.
     
  2. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Фильтр меняли?
     
  3. Amadeus

    Amadeus Новенький

    Дописи:
    41
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жовтий
    Він відносно недавно міняний. Крім того, паливо через нього проходить добре, знімав шланги, перевіряв, прокачував.
     
  4. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    791
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Amadeus, Далі треба перевірити тандемний насос , який тиск видає? На ньому є заглушка під шестигранник на 6, треба манометр зі шлангом і переходник з відповідною різьбою. Можна перевірити його косвенно з допомогою Васі діагноста. Для цього знімаєте обратку біля блока АБС і в 1.5 чи 2 літрову бутилку, включаєте прокачку паливної системи с допомогою Васі (насос робить 30сек і виключається). Як що бутилка наповнюється за 5-10 сек тандемний видає нормальний тиск, як що 30 чи більше сек і тіче невеликим напором значить насос підсажений. Але краще манометром.
    Якісь помилки пише Василь чи ні?
    Перше повідомлення: 13 кві 2021

    Нове повідомлення: 13 кві 2021
    Amadeus, І да, свічки при нормальній компресії фактично не потрібні в теплу погоду, а при слабій 50 на 50.
     
    Останнє редагування: 13 кві 2021
  5. Amadeus

    Amadeus Новенький

    Дописи:
    41
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жовтий
    sage64, дякую за відповідь.
    Василь помилок не видає. Пізніше ще віду потикаю ним.

    - Що я макимально можу глянути ним на незаведеному двигуні, що могло б стосуватися даної проблеми?

    По тандемному.
    - Я прикріплю фотку, скажіть, який ви шланг мали на увазі (нижній, лівий, правий)
    - Коли йде прокачка паливної Васильом, то тандемний також працює?
    - Коли прокачувати Васильом, то повітря між тандемним і форсунками також мало б вийти?
     

    Вкладення:

    • 1166161.jpg
      1166161.jpg
      Розмір файлу:
      59.4 КБ
      Переглядів:
      205
  6. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    791
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Amadeus,
    1. Мабуть при прокачуванні Васею тандемний не працює (імхо), але паливо іде через нього і якщо нема ніде проблем (фільтр паливний) то бутилка 1.5л наповнюється секунд за 10.
    2. У мене по іншому не вдавалось прокачати систему після ремонту головки або заміни фільтра паливного. Хоч насос Васею раза 4, 5 включав.
    3. Ось фото розьєма (з синьою пласмаскою це обратка, тягнете вверх за неї і легко знімається, потім в бутилку) і включати насос Васею.
    4. Після такої прокачки авто заводилось з пів оборота.
    Загальний вигляд IMG_20210413_143209.jpg
    І ближче
    IMG_20210413_143128.jpg
     
  7. Amadeus

    Amadeus Новенький

    Дописи:
    41
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жовтий
    sage64, в мене воно по-іншому виглядає. В мене з тандемного вертається на паливний фільтр.
    Тоді я значить зніму обратку і в пляшку. Прокачаю, поки не надоїсть.
    Потім зроблю фото, щоб показати, як в мене.

    Доклав фото. Воно не моє, з одного відео. Але якраз по цій обратці шурує повітря з тандемника.
     

    Вкладення:

    • filter.jpg
      filter.jpg
      Розмір файлу:
      66.3 КБ
      Переглядів:
      215
  8. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    791
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    У мене теж так повітря йшло коли накривався тандемник і машина заводилась через два на третій, я його поміняв хоч і не перевіряв тиск у ньому. Але коли сказав сімптоми знайомому діагносту, він сказав що 100 відсотків тандемник. Вам же раджу заміряти тиск у ньому.
     
  9. Amadeus

    Amadeus Новенький

    Дописи:
    41
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жовтий
    sage64, є в мене тож така синя приблуда, тільки-що дивився. Зараз буд упробувати прокачувати.
    Є ще думка спробувати завестися з вприском якогось аерозолю через повітряний вхід, і якщо заведеться, дивитися тиск на тандемнику.
    Маю надію, що Василь таке показує, тільки би хто підказав, яку групу дивитися.
     
  10. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Оооо, с моего видоса походу)))
    Нет, давление тандема можно измерить только механически, датчиков нет
     
  11. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    791
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Amadeus, Все вірно на фото, синя обратка, червона подача.
    Васею прокачується при включеному запаленні без заводки авто і робить тільки насос в баку, паливо через фільтр іде до тандемника і вертається знову у фільтр а потім в бак через радіатор охолодження що стоїть на днищі під пасажиром. Якщо АКБ напруга менше 11.5 вольта може видавати помилку при діагностиці Василем. Підзарядіть акум.
    Стартер можна перевірити с допомогою того ж Василя. Включили запалювання, зайшли в діагностику двигуна і відкрили 5 і 7 группу, ключ на старт і заводите авто, дивитесь показники в 1 вікні при заводці. Як що менше 230-240 тоді стартер на ремонт чи профілактику. Якщо такі чи вище значить все ОК з ним. Але акум повинен крутити без проблем. Точно не пам'ятаю яка группа чи 5 чи 7, тому і написав дві.
    Ще в колбі паливного фільтра стоїть щось типа клапана, із за нього теж бувають проблеми але дуже рідко, в це питання не вдавався.
    Перше повідомлення: 13 кві 2021

    Нове повідомлення: 13 кві 2021
    sage64, https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch?v=3lH8BCKZqbw&ved=2ahUKEwiqwK_W8_vvAhUS_rsIHTeODIwQ28sGMAB6BAgDEAc&usg=AOvVaw2IWReB6hJptSoi1XTL8fUj
     
  12. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    sage64, НАСОС ФОРСУНКА!
    в баку ЕЛЕКТРО НАСОС
    на двигуні МЕХАНІЧНЙИ НАСОС

    НЕ ПЛУТАЙте з КОМОН_РЕЙЛ!
     
    Noble подобається це.
  13. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    791
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Lvivgaz, Немного не ту ссылку скинул, звиняйте.
    https://www.google.com/url?sa=t&sou...GMAB6BAgEEAk&usg=AOvVaw0YDkNE3Z8IcJi_hZ4jWCO5
    Перше повідомлення: 13 кві 2021

    Нове повідомлення: 13 кві 2021
    Це при прокачуванні без заводки з допомогою ПК і програми Вася діагност, як в останньому пості (ссылка на відео). Просто ще знімаю трубку з обратки і дивлюсь як швидко з неї тіче солярка.
     
  14. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Тандемник так не качає



    Нове повідомлення: 13 кві 2021
     
  15. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    791
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    С ваговской базы Эльза.
     
  16. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    1) таким акумом вы ее будете заводить до нового года. 2) Уровень масла по щупу, в норме? 3) Давление топлива, создаваемое насос в баке 0.3-0.5 атм - этого достаточно. 4) До тандема подкачивающий насос не докачивает, его задача заполнить фильтр, а дальше тандем сам подтянет от фильтра. В комон рейле подкачивающий прокачивает и тнвд, тут нет. Тем более, что вы не можете нормально покрутить стартером, раз 6-8, долго, так как акум дохлый илм стартер. 5) в момент запуска стартером, стрелка тахометра приподнимается? 6) купите балон холодного старта и с помощью его заведите, чтобы не усаживать акум так быстро, только лить во впуск акуратно, прерывисто. После запуска дать поработать минут 10 и оставить с прозрачными трубками, чтобы на следующий раз отследить воздух в системе
     
    Чилик подобається це.
  17. Amadeus

    Amadeus Новенький

    Дописи:
    41
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жовтий
    Megatrans, дуж дякую розлогу відповідь.
    Сьогодні піду пошукаю нормлані прозорі трубки, бо це, що зараз, то колгосп-колгосп.
    І далі піду по цій схемі.
    Я таки схиляюся, до майже дохлого акума (як мінімум).
    Перше повідомлення: 14 кві 2021

    Нове повідомлення: 14 кві 2021
    Megatrans, Я таки завівся, ото півгодини тому. Дуже дякую, за наводки )))

    Я на вхід поставив куски прозорого ПВХ шлангу (фото). Він типу побутовий, і на ньому пише температуру 20С. На зараз він ок, щоб запуститися, але на постійно щось боюся залишати. То хотів уточнити Megatrans , якщо ви такі ставили, то чи вони витримують і сам дизель, і температуру при роботі двигуна?
    Чи може є доступні промислові стійкіші варіанти такого плану?
    шланг.jpg
     
  18. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    ездить не рекомендую, они не совсем пригодны для езды, особенно при нагреве. В вашем случае надо запустить на 10 мин и заглушить, оставить на ночь. утром глянуть, что происходит, воздушит или нет. Если да, то замена ремкомплектов насос-форсунок, если не помогло, втулить голову. П.с. при условии, что тандем рабочий и все соединения герметичны
     
  19. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    6 років тому САМЕ ПРИ ЗНИЖЕННІ ТЕМПЕРАТУРИ НА ВУЛИЦІ(осінь),мій BST також не завівся.Допомогло вприском балончика швидкої заводки у впуск повітрозабірника (фільтр повітряний попередньо зняв).Потуги з заводкою були ще кілька днів аж допоки не замінив ремкомплектом резинки на насосфорсунках!Після цього заводка була при любій температурі повітря!
    ПС.:також був збільшений рівень масла в двигуні-попадала соляра в масло.Заміною ремкомплекта вирішилось і з заводкою і з збільшенням рівня масла!Доречі вакуум в баку у мене також робився і я на це також грішив. як і ви,та це була хибна версія у моїй проблемі!
    Дана тема якраз і почалася з моєї проблеми,тому маючи живий АКБ якщо ваше авто мучиться з заводкою вангую,що проблема саме в резинках під насосфорсунками!
     
  20. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    там по идее не вакуум, а наоборот надутый бак, бо через обратку форс летят картерные газы
     

Поділитися цією сторінкою