1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Не заводится 2.0 SDI

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 16 кві 2014.

  1. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Розборка і зборка це дуже тонка робота, особливо в дізелях, я ніколи цього в кадіках не робив, хоч дізелями років 10 займався. Але є Ельза де все описано. Звісно є тонкощі, але без моментів затяжки і іншого не буду лізти.
     
  2. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    За що я і говорю якщо ненайду причини поганому старту то буду шукати моториста який все зробить
     
  3. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Цю... Вези .. замутим
     
    Чилик подобається це.
  4. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    За скільки часу і ціна питання
     
  5. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Я не знаю что делать....
     
    dok-2 подобається це.
  6. Андрій888

    Андрій888 Новенький

    Дописи:
    68
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Доброго вечера,може хто підкаже чого на теплом моторі погано заводиться?
     
  7. Platone

    Platone Учасник

    Дописи:
    295
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    LA7W
    А що каже комп'ютер? На холодну теж погано?
     
  8. Андрій888

    Андрій888 Новенький

    Дописи:
    68
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    На холодну пів оберта,добре заводиться.Компютера нема.
    Перше повідомлення: 8 бер 2020

    Нове повідомлення: 8 бер 2020
    Буває інколи ще мотор холодний включається вентилятор радіатора,глушу авто заводжу знову щоб неробив вентилятор.
     
  9. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    ошибки есть?
     
  10. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,005
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    ветилятор - признак сівшого АКБo_O
     
    serfedor подобається це.
  11. Semion

    Semion Новенький

    Дописи:
    40
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Ковель
    Модель:
    Vw Caddy 2.0 sdi
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    White
    Добрий вечір шановні форумчани!
    Зіткнувся з такою проблемою, приблизно 3 тижні тому, зранку перестало заводитися авто ( якщо бути точним то заводиться і через 2 сек глохне). Якщо запустити раз, далі цілий день ок.
    Помилок немає! Корекції в нормі. Фото прикріплю.
    Звернув увагу на таку закономірність: якщо проїхати не багато, тобто не нагрівати авто до 70-90 градусів, то на слідуючий ранок запуститься без проблем. Але якщо прогріти машину добре до робочої температури на слідуючий ранок заведеться і заглохне, потім приходиться крутити довго стартером.
    Думав проблема у ремкомплекті тандемного насоса( була думка що солярка стікає в бак), замінили усі прокладки - не помогло.
    //В червні цього року було замінено ремкомплекти на форсунках, болти і тд.
    + Одну форсунку почистили. Причиною для заміни ремкомплектів і чистки стало те, що діагностика показала, що одна форсунка погано працює. Після цього все було добре.//
    + Якщо після тривалої поїздки (доброго прогріву) зранку вижати газ то авто заведеться але працює декілька секунд не стабільно, як ніби на 2 циліндрах.
    У кого є якісь думки, ідеї як це побороти і чому не запускається тільки коли прогріте авто???
     
  12. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    потому, что разьиты места под форсунки и ремкомплект уже не спасает. втулить надо
     
    Костя та Semion подобається це.
  13. Semion

    Semion Новенький

    Дописи:
    40
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Ковель
    Модель:
    Vw Caddy 2.0 sdi
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    White
    Рівень масла не росте, пробіг 246000 рідний.
    + Коли міняли ремкомплекти сказали , що вироботка мінімальна.
     
  14. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    ок. давайте так.
    как измеряли выработку, нутромером? какие данные намерили?
    2) А как связан незапуск с уровнем масла?
     
    Semion, Lvivgaz та sage64 подобається це.
  15. Semion

    Semion Новенький

    Дописи:
    40
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Ковель
    Модель:
    Vw Caddy 2.0 sdi
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    White
    В понеділок буду дзвонити на сто, уточняти що і як міряли.
    Раніше думав, якщо є сильна вироботка значить збільшується рівень масла.
    Дякую за інфу. Пізніше відпишу що і як!
     
  16. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Рівень масла збільшуеться коли не держать кільця на форсунках і солярка попада в масляну систему. Втулив посадочні на такому двигуні при 242тис., краще нержавійкою, довше виходить. Практикує таке Megatrans.
     
    Semion подобається це.
  17. Semion

    Semion Новенький

    Дописи:
    40
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Ковель
    Модель:
    Vw Caddy 2.0 sdi
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    White
    sage64, дякую дуже за інфу
    З радістю звернувся б до Мегатранса але до його ще їхати 500 км. Буду щось шукати на місці.
    Як думаєте, чому заводиться коли натиснути на газ?
     
  18. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Також у свій час погано заводилась при перших похолоданнях!
    Витискати педаль газу не завжди дасть результат.Моїй більше допомагало при прокрутці стартера бризнути балончиком в повітрозабірник (знявши повітряний фільтр двигуна)!Та всі ці дії - тимчасовий вихід із становища!
    В моїй машині було замінено ремкомплект форсунок і вже більше шести років або 60 000 км проблем із запуском не мав!
     
    Lvivgaz та Semion подобається це.
  19. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Може при таких проблемах негерметична паливна система і солярка тікає, а в головці стоїть довга пластикова трубка з маленькими отворами яка служить для однакового розрядження чи тиску на всі форсунки і поки його немає авто не заводиться (имхо).
    Втулять алюмінієм, латунью, нержавійкою і відповідно срок служби по наростаючій. Але на такому пробігу міняв і направляючі і клапана. Це вже розбирання покаже.
     
  20. Platone

    Platone Учасник

    Дописи:
    295
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    LA7W
    Если дизель не заводится то копайте дальше, ведь топливную Вы прокачали, дальше впереди тандемник, насос форсунки, посмотрите разъемы... Как обстоят дела с воздухом?
     

Поділитися цією сторінкою