1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Не заводится 2.0 SDI

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 16 кві 2014.

  1. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    У меня было с мотором блс. После ночи в теплом боксе вроде прошло. Возможно где-то от бака до мотора влага перехватила топливные трубки, или в пробке замёрз клапан ...

    Мне тоже толком никто ничего не объяснил.
     
  2. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    Погано заводиця Caddy 2cdi зразу йде ривок двигуна на запуск а потім потрібно крутити двигуном поки заведеця
     
    Останнє редагування модератором: 14 гру 2019
  3. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,627
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Бывает....
    Тему читали с первой страницы?
     
    Semion та Чилик подобається це.
  4. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    Можливо і так але без різниці як стоїть автомобіль заводка одинакова, як я зрозумів що солярка в голові є тому що стартує двигун а потім повинен докачати щоб запуститись
    Перше повідомлення: 14 гру 2019

    Нове повідомлення: 14 гру 2019
    Я читав але не знайшов , де втулят голови і яким металом, ви таким занімаєтесь???
     
  5. Magnat

    Magnat Учасник

    Дописи:
    265
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий-ну коли помию.
    в мене такаж ситуйовина була зараз роблю повний капремонт гбц. тож посадочні 100 відсотків.
     
  6. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    Можливо я не спорю але в моєму випадку посадочні завтуленні і не працює
     
  7. Magnat

    Magnat Учасник

    Дописи:
    265
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий-ну коли помию.
    коли заводиш авто мотор хапає -робе вспишку і замовкає---а ти крутиш стартюгою поока він заведеться? --так?
    Це відбувається при таких проблемах з паливною;-
    1. --це стікає паливо- бак у авто знаходиться нище від рівня каналу в двигуні де встановлені насосфорси.
    2. --паливна система є герметичною і щоб паливо втікло щось повинно замістити його об'єм -- в даному випадку паливо заміщає повітря. І тільки так іншого не дано.
    3.--Якщо мотор хапає і глохне це свідчить що паливо є тільки в плунжерній парі насосфорси, тобто форсунку оточує повітря..
    4.--Якщо форсу оточує повітря ТО воно десь береться. І знаходиться воно якраз в каналі між тандемником і форсою.
    ВИСНОВОК:--В канал повітря може попасти зовні-- між тандемником і гбц--- буде видно витік дизпалива, помокріння а взамін заходить повітря. Або з циліндра двигуна через гумові кільця на насосфорсах. це відбувається коли заглушив двигун а якись циліндр зостається в циклі стиску (зжатия) от частина повітря під тиском приходить в паливний канал а частина стравлюється через зазори в кільцях.
    Ну і останє. Якщо гбц уже завтулена то---- Повітря також може потрапляти в паливний канал і через стики завтулки. Звісно і паливо повинно через стики попадати в масло але не завжди. в палива густина більша і воно може і не сочитись або в малій кількості -майже не помітній.
    5. А от коли заводиш, двигун заводиться на 2-5 сек. і глохне то може заповітрюватися сам тандемник,в каналі паливо є і мотор запускається чуть працює і глохне тому що тандемник заганяє те повітря що в нього набралося бо в канал меньший опір чим через клапан в обратку.
    Ху-х --наче напальцях пояснив. Далі методом виключення шукай причину.
     
    Piter 7PC та Romsan подобається це.
  8. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    Тамдемник новий повинен працювати добре, можливо не якісно завтулили голову це факт можливий не можу найти де втулят і чим , я ще вагаюсь чи немає клапана якогось у фільтрі і він не тримає, після ремонту почались такі проблеми а так було все гаразд, для пояснення в мене повний бак солярки і як би автомобіль не ставив верх в низ запуск одинаковий
     
  9. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Як що після ремонту то скоріше всього десь накосячили, треба в обратку кинути прозорий шланг подивитись наявність повітря в паливній системі. Втулки або алюміневі або сталь (ходить довше). Якщо паливо тікає в бак як варіант зворотній клапан до паливного фільтра. Хіба в Тернополі нема СТО які втулять головки?
     
  10. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    Ні в Тернополі не найшов СТО які втулять, найшов в Франківську втулять латунні втулки, десь є косяк я не спорю але де той що робив розводить руками, що все нормально причина в форсунках поїхав до дізель сміюця з нього кажуть що він щось не так зробив тому що форсунки справні і так замкнутий круг
     
  11. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Можна і латунні, там сплави теж гарні є, як забирали авто після ремонту машина нормально робила?
     
  12. Magnat

    Magnat Учасник

    Дописи:
    265
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий-ну коли помию.
    Ні в фільтрі кдапана нема.
    Щоб ти зрозумів як працює система--- Клапан є в насосі що в баці,він подає паливо в фільтр,а з нього воно стікає через обратку в бак насос тримає тиск 0.5 бара. Уже з фильтра паливо подається на тандемник, точніш і подається і він засмоктує а уже в тандемніку стоїть клапан на обратку для підтримки тиску в каналі гбц. паливо в тандемнік виходить знизу тою тубкою де стоїть датчик температури палива а входить з зверху, тож стекти паливо може АЛЕ при умові що туди кудоюсь попаде повітря. І клапанобратки нлохо тримає
    Провірити можна посадочні і саму завтулку,знімаєш клапанку, тандемник і в отвір гбц де подається паливо подаєш стисле повітря з комресора, а під форси медшприцем мильну воду---підуть бульби піпец-- ні ти красавчик. Но я думаю як варіат могли порізати резинки на форсах коли ставили,зробили задири звідси теж може буть проблема. як варіант.
    По завтулці-- Добре роблять в Києві стукнись до Жені Мегатранса, або в Херсоні стоКовш вони є в тернеті втулять метелом.
     
    Останнє редагування: 15 гру 2019
  13. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    Робить нормально тільки заводка мені не подобаєця це ж дізель повинен добре заводити
    Перше повідомлення: 15 гру 2019

    Нове повідомлення: 15 гру 2019
    Щось не так з подачею палива в тамдемник подача палива з низу як якщо там є стрілка вихід палива і клапан обратки щось я не догнав такої відповіді
     
  14. Magnat

    Magnat Учасник

    Дописи:
    265
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий-ну коли помию.
    Да вибач трішки перепутав подача зверху а обратка знизу. Щось геть мізки закипіли.Ремонт насос-форсунок Volkswagen (инжектора) 1.9 TDI - YouTube там в кінці перевірка на герметичність.
     
    Останнє редагування: 15 гру 2019
  15. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    Окей все нормально , я зрозумів що не так бо мав проблему з новим тамдемником запуск теж був поганий знявши його і провіривши я найшов брак мені його замінили ,то як підключати я в курсі
     
  16. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    щодо завтулювання головок...
    не пробували звертатись до "дядько максим" має канал на ютубі...
    судячи з його підходу до всього то зробив би на вічно
     
  17. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    Ні щось такого не бачив попробую пошукати
     
  18. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Завтулював на заводі Патона, теж номальньно зробили, ставили алюміній. Десь був телефон, як потрібно найду.
     
  19. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Petro123, ну він не суто по завтулюванню... а в принципі по металообробці
     
  20. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    Дякую за пропозицію якщо іншого нічого не знайду тоді так, я вже з таким стикнувся тепер чия вина не найдеш, моторист головками не занімається занімався я сам він розбирав і збирав тепер виходить так що він зі своєї сторони зробив все добре яку дав йому голову таку поставив, я такого не розуміє але є але
    Перше повідомлення: 15 гру 2019

    Нове повідомлення: 15 гру 2019
    Я найшов його сторінку але так як я писав , якщо щось з головою то потрібно гнати до нормального моториста і нехай робить він її провірить перед встановленням , і буде спокій надіюсь
     
    sage64 подобається це.

Поділитися цією сторінкою