1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Не заводится 2.0 SDI

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 16 кві 2014.

  1. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    А як вона могла завоздушитись?Хіба що через ущільнюючі кільця Н/Ф!Або порвало десь паливну трассу!?
     
  2. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    Скорее всего, что забита парафином топливная магистраль. Нужно вскрыть колбу топливного фильтра, если фильтр в парафине, то заменить, если нет, то подставить под фланец колбы емкость и провернуть ключ в замке зажигания, если будет лезть холодец, значит магистраль нужно продавить.
     
    Usike, valerak та Tolya1983 подобається це.
  3. Rusik

    Rusik Новенький

    Дописи:
    51
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    Wv caddy
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Перемерзає якась трубочку і все .В мене теж був такий випадок при -10 .Завели тільки після того як слюсар пережав плоскогубцями біля тандемного насоса чи обратку чи вакуумну трубку .Зараз точно не пам'ятаю.
     
    Tolya1983 подобається це.
  4. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    У таких випадках, з такою солярою, з такими температурами треба після запуску двигуна прогріти його добре (хоча б хвилин 10-15) а потім розпочинати рух на МАЛИХ обертах на кожній передачі, поки температурна стрілка не стане на 90С...
    Перевірено на власній шкурі. Саме головне у дизельному двигуні - добре його прогріти, щоб продавило паливний фільтр та "обратку"...
    Добре прогрітому двигуну до лампочки яка там солярка...
     
    Lipzi, Usike, valerak та ще 1-му подобається це.
  5. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    Костя, правильно говорит, если подключить комп и смотреть на температуру топлива, то увидим как тёплая обратка очень эффективно греет всю солярку в баке.
     
  6. valerak

    valerak Досвідчений

    Дописи:
    576
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Яскраво-зелений
    В конце 90х у меня была рабочая машина TOYOTA Land Cruiser-80, 4,2D. Так вот, когда на улице было -18, а на ночь обещали -20, я залил полный бак и оставил машину с заведенным двигателем на всю ночь. Утром пришёл, весь такой довольный, сел в тёплую машину и.... Даже километра не проехал. Дизельное топливо замёрзло на ходу.
     
  7. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Дуже 'якісне' паливо очевидно було,без жодних присадок,що морозостійкість зводить до мінімуму!
     
  8. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    Валєра, по перше Андрій Шумахер вже написав що
    По друге - дизель на холостих обертах (навіть якщо й молотив всю ніч) добре на прогріється. Я на своєму авто коли "перемерзав", то витягував паливний фільтр. Він був весь запарафінений, а в одному місці ні. То біш маленької дози дизпалива, якої вистачало для роботи двигуна на холостих обертах без навантаження, вистачало. А при навантаженні не вистачає.
    Тому я і писав що необхідно розпочинати рух на малих обертах. Можна 1, 2, 3 передачі, поки двигун добре не прогріється і температурна стрілка не стане на 90С. А коли від конкретного тепла "продавить" паливний фільтр і "обратку", от тоді вже можна "газувати". Перевірено на власній шкурі, і в таких випадках дуже допомагало...
    :hi:
    Перше повідомлення: 16 січ 2017

    Нове повідомлення: 16 січ 2017
    Зи. Хоча на АЗС "фахівці" мені розпиналися що літнє дизпаливо повинно адекватно працювати до -15С...
     
    Jetta Vlad та Vipop подобається це.
  9. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    В прошлом году замерз в городе на воговском дизеле при -12, машина была прогрета до 90 градусов, оттянули в теплый паркинг, вытащил фильтр, чистый без парафина, шнурком глянули, то же все чисто, 2 часа постояла и завелась с полтыка
     
  10. soulboy

    soulboy Досвідчений

    Дописи:
    674
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Кировоград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    180
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    белый
    Надо проточный подогрев топлива ставить. И тогда все нормально.
     
  11. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    Саша, мені здається шо ти і сам не зрозумів що трапилось з твоїм авто. З того що ти описав я не бачу жодного фактора перемерзання авто...
    :dntknw::dntknw::dntknw:
     
    Tolya1983 подобається це.
  12. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    Костя, все просто, заморозить фильтр при прогретом двигателе весьма проблематично, а вот забить парафином топливную магистраль - как раку клешню оторвать.
     
    Чилик подобається це.
  13. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    Це не реально... В якому саме місці забивається паливна магістраль ???
     
  14. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    В самом не обогреваемом месте - нижняя часть авто.
    Хотя должен признать что солярка не так уж и быстро кристаллизуется, скорее всего такое возможно в следствии попадания сгустка из бака.
     
  15. yseroga

    yseroga Старожил

    Дописи:
    1,363
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    Пацаны вы о чем, не прогреваеться он до 90 зимой в городском цыкле, я уже не первую зиму езжу на кадике, или мож это только у меня, а на холостом да хоть и вообще не глушить 40 больше не будет.
     
  16. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    yseroga, возможно термостат пора поменять;)
     
    valerak, Чилик, Дімка та ще 1-му подобається це.
  17. kela

    kela Учасник

    Дописи:
    207
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Миколаїв
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    yellow
    yseroga, Привет. У бортовик мультитроникс, как-только стало холодно, показывает темп. охл. жидкости 68-70 градусов.
    На этой отметке стоит, как вкопанный. Радиатор - холодный.
     
  18. lamanov1000

    lamanov1000 Гість клубу

    Дописи:
    3
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Кировоград
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    белый
    У меня был такой же случай.-Не заводится,масло стало выше нормы.Я снял крышку клапанов, поменял резинки на насос-форсунках,ну и конечно масло другое залил.И машина до сих пор работает. Все из за розбитых посадочных мест Н.Ф.
     
    Lvivgaz подобається це.
  19. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    350
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    Позавчора розкрутив паливний фільтр, все рідке, проблем немає, при увімкненні запалювання паливний насос з бака качає десь 30мл, значить закупорки до фільтра немає, фільтр замінив, ефекту не дало.
    Акумулятор минулого року куплений, свіжо заряджений, в баку долито 15л зимової соляри + присадка hi gear. Ніяких діагностичних повідомлень при заведенні на екрані машини немає і не було раніше. При під'єднанні васі діагноста нічого критичного з помилок не виявлено. Пробував завести другим ключем на випадок проблеми імобілайзера, не заводиться. Декілька днів перед тим прогрів гараж до +3,5 град. не допомогло. Думаю проблема не в паливі чи температурі, хіба купити модний дуйчик з захистами всякими, щоб не спалити авто і гараж, прогріти повітря до +15, а потім щось робити. Наскільки часто буває проблема клапана на магістралі?

    Доповнення: авто 2010 року, куплено новим в салоні, пробіг 49000 км. Всі процедури по заміні масла своєчасні, раніше проблем не було.
     
  20. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    А синхронізація валів (КВ та РВ) в межах допусків -6/+6 ??Якщо не в межах,то може впливати на запуск,є випадки!
     

Поділитися цією сторінкою