1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Наружный ШРУС/граната

Тема у розділі 'Подвеска', створена користувачем Vipop, 8 кві 2014.

  1. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #21
    брать 1,2,
    не плохо ходят - 3, 6, 7
    Не брать 8, 9, 10
    Ходят, но кому как повезет - 4, 5
     
    Becas, Костя та SpalenkO подобається це.
  2. АНДРЕЙ

    АНДРЕЙ Учасник

    Дописи:
    113
    Область:
    Київська
    Місто:
    Васильків
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    #22
    @Megatrans, спасибо, информативно, я так и предполагал, будем надеяться кому-то ещё поможет. Melye самое худшее из той троицы.
    Итак были куплены SKF , хотя несколько продавцов предлагали взять Ruville(упаковщик, ложит в свои коробки не самые плохие детали). Желание съекономить имеет конечно же место, но разница копеечная, да и SKF фирма покруче и ресурс детали повыше.
     
  3. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #23
    Про мейле ошибаетесь.
     
  4. Владимир 2014

    Владимир 2014 Учасник

    Дописи:
    149
    Модель:
    VW TOURAN
    Рік випуску:
    2009
    #24
    поддержу- комплектность и упаковка и качество изготовления на высоком уровне.
    Ходимость тоже на уровне- поставил и забыл.
     
  5. АНДРЕЙ

    АНДРЕЙ Учасник

    Дописи:
    113
    Область:
    Київська
    Місто:
    Васильків
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    #25
    @Megatrans, @Владимир 2014, но Meyle в 2 раза дешевле SKF o_O. И в 3 раза Spidan.
     
    Останнє редагування: 18 тра 2015
  6. Rusl

    Rusl Досвідчений

    Дописи:
    591
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    Audi A6 avant
    Потужність, л.с.:
    272
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    чорний
    #26
    @Megatrans, подскажите, есть ли какие-то ньюансы в установке наружных пыльников шруса GKN-SPIDAN (фторопласт)??? Заранее благодарствую!!!
    Перше повідомлення: 9 лис 2015

    Нове повідомлення: 14 лис 2015
    @Vipop, :hi:, підкажіть, як можна витягнути зовнішній шрус, не повертаючи колеса(знятий тандемний насос-ключ на запалення повернути не можна-кермо заклинене). Не хочеться попадати на розвал.
     
    Lvivgaz подобається це.
  7. kovtunvan

    kovtunvan Перевірений

    Дописи:
    489
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    #27
    А якщо зняти клему з АКБ то мабуть ключ запалення можна повертати?
     
  8. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #28
    А причем тут тандемник к ключу и вообще к гранате?
     
  9. Rusl

    Rusl Досвідчений

    Дописи:
    591
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    Audi A6 avant
    Потужність, л.с.:
    272
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    чорний
    #29
    @Megatrans, сняты топливные шланги с тандемника, при повороте ключа качает насос в баке.
     
  10. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #30
    тогда никак.
     
  11. Rusl

    Rusl Досвідчений

    Дописи:
    591
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    Audi A6 avant
    Потужність, л.с.:
    272
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    чорний
    #31
    @Megatrans, а топливные трубки тандемника можна временно соединить (приход и обратку)????
     
  12. Shuma

    Shuma Старожил

    Дописи:
    2,351
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Конотоп
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    #32
    Открутить шаровую опору и отвести ступицу в сторону
     
    SpalenkO подобається це.
  13. poci

    poci Старожил

    Дописи:
    1,012
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Миколаїв
    Модель:
    Volkswagen Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Синий
  14. Rusl

    Rusl Досвідчений

    Дописи:
    591
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    Audi A6 avant
    Потужність, л.с.:
    272
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    чорний
    #34
    @Megatrans, подскажите что делать.Около 4 месяцев назад менялся пыльник наружного шруса, сейчас заметил,что немного лезет смазка из-под большего хомута. Пыльник точно цел.Может попробовать затянуть хомут покрепче???
     
  15. Andriy

    Andriy Учасник

    Дописи:
    238
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    90
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Білий
    #35
    @Rusl, в мене схожа біда була, якщо пильнік м"ягкий ( не задубів ) то можна спробувати новим хомутом затягнути. А якщо пильнік став дубовий, то краще на новий замінити.
     
  16. Gorin

    Gorin Учасник

    Дописи:
    159
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Купянск
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    с
    #36
    Поломаю некоторые стереотипы. Кто ставил шрус GSP? Только честно!
    Я ставил, наружный. Полет 90 000. Пока ходит. Ценник сами увидите. Теперь при замене я уже не сомневаюсь в выборе. Сама упаковка даже впечатляет, и лазерная маркировка на изделии. Это не реклама.
     
    Lvivgaz подобається це.
  17. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #37
    Там же хомут одноразовый, если дожать может лопнуть, тогда надо брать обычный с закруткой и хорошо зажать.
     
  18. Rusl

    Rusl Досвідчений

    Дописи:
    591
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    Audi A6 avant
    Потужність, л.с.:
    272
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    чорний
    #38
    @Megatrans, благодарю!
     
  19. Shuma

    Shuma Старожил

    Дописи:
    2,351
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Конотоп
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    #39
    Я так всегда и делаю
     
    Чилик подобається це.
  20. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #40
    Скажите,так можно ставить сразу с закруткой что бы не мудохаться с зажемным .
     

Поділитися цією сторінкою