1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Манера езды на дизеле на примере VW T5

Тема у розділі 'Информация, советы, помощь', створена користувачем андрей львов, 27 гру 2014.

  1. ps600

    ps600 Старожил

    Дописи:
    1,073
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Outlander xl 3.0 V6
    Потужність, л.с.:
    220
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Black
    #21
    morphius, все равно нас разводят и интервалы обслуживания увеличуют для общего уменшения ресурса.... и современные двигателя и коробки такие что еле 5 лет выходят до ремонта.... о жоре масла современных двигателей вообще молчу...

    Про форзы, богданы я молчу, они и сервис - вещи не совместимые, купил и *бись как хочешь, одно хорошо - з/ч дешевые.
     
    Vulik подобається це.
  2. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #22
    Я и не претендую на то,что мой двигатель лучший, но он самый мощный в этой линейке + 6мкпп. Но эту машину я искал полгода - грузовик с этим движком в коротком кузове да в божеском состоянии это редкость (сменил 2.0 sdi задолбал он меня на этот самолет).
    Суть спора была в том, что завод рекомендует гробить свои авто и с этим я не согласен категорически, чего бы там дядя вася за бутылкой из соседнего гаража не говорил. Если есть конкретика-давайте конкретику, а таких статей ничем не подтвержденных я и сам могу написать парочку. А то что нет совершенства так его нет и не будет ни в одной машине.
     
  3. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #23
    morphius, Вы утрируете на своем опыте, мы на своем, и он не сравним. А 2.0 TDI и самый мощный - за это тоже платится, только другими деньгами. А про дядю Васю - это вы придумали. Завод - рекомендация ВАГа: масло с 507 допуском, у меня на новом моторе угар на 10 тысяч - 500мл был, сменил масло на 505 допуск - угар прошел, так завод рекомендует хорошо или плохо?! А если Ваш авто не из Швеции, то насчет божеского состояние после дорог Германии, Голландии и Франции - можно очень поспорить.
     
  4. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #24
    Авто из Португалии. А угар это, прошу прощения, жрет масло? Wolf 504/507 допуск 1 замена сразу после покупки, 2 через 9000 не доливал ни капли и визуально уровень как был так и есть. И на старом сди тоже стоял как залил так и сменил на таком же уровне.
     
  5. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #25
    Стосовно обертів на яких рекомендують їздити в цій темі - це є абсолютна правда. Тільки не багато дизелістів сучасних ( хто їздить на дизелях з турбінами) про це знає, якщо процентів 20 знає - то це максимум. А так - включають на 1500 об/хв головну передачу і їдуть, а ще гірше коли на цих же 1500 об/хв хочуть обігнати і замість пониження передачі вони газ давлять в підлогу, авто і не обганяє, і гробиться. Та є старі дизелісти які цікавляться правильною експлуатацією свого авто. От тесть у мене їздить на Т5 2.5 ТДІ ( 66 кВт) Long, ще давно говорив що на дизелі треба їздити 2000-3000 об/хв.
    Кожен сам вибирає режим своєї їзди, і перевчитись важко, якщо багато років їздив одною манерою.
    У мене на 1.9 BLS манера наступна: якщо я їду монотонно без обгонів, без грузу і т.д., то від швидкості 80- 85 км/год я уже на 5-тій передачі, це якраз приблизно 1900 об, що відповідає макс. крут. моменту. Та якщо треба обігнати чи різко прискоритись, то на 5 передачу переключаюсь значно пізніше ( зимою одного разу наказував X-Traila Nissan, то на 4-ій передачі до 140 км/год).
    Коли їхати наприклад по місту з швидкістю 50 км/год, то нема чого 4-ту включати, на 3-ій норм. Єдине це на 1-ій передачі кручу чисто щоб з місця рушити і переключитись так щоб після переключення на 2-ій передачі було приблизно 1100 об/хв.
    Зрештою нам само авто підказує як потрібно переключати. У мене якщо на 70 включити 5-ту, то відчутні якісь незрозумілі вібрації, хоча й двигун тихіше працює. Та на тій же швидкості при ввімкненій 4-ій передачі звук мотора на каплю шумніший, та зато робота його на багато приємніша на слух.
     
  6. vitam

    vitam Старожил

    Дописи:
    1,372
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW T5GP
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    белый
    #26
    Старые дизелисты слушают мотор, я например на шестиступке переключаю при достижении пика крутящего момента, чувствуется со временем, а это примерно 1700 оборотов.
     
  7. NPP

    NPP Старожил

    Дописи:
    1,959
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Бердичів
    Модель:
    VW PASSAT
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Кастрюля
    #27
    Yuran, а что с расходом, при езде про городу на третьей?
     
  8. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #28
    При їзді на 1 -3 передачі витрата по місту я думаю біля десяточки.
     
  9. NPP

    NPP Старожил

    Дописи:
    1,959
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Бердичів
    Модель:
    VW PASSAT
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Кастрюля
    #29
    ну с таким контекстом я и написал.
     
  10. ps600

    ps600 Старожил

    Дописи:
    1,073
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Outlander xl 3.0 V6
    Потужність, л.с.:
    220
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Black
    #30
    про ціну пасата б3 якби його випускали - проводки внього в десять раз менше, електроприборів менше раз в 20, зроблений з одного метала, а не з 4-5 як сучасні, подушка безпеки одна, а не 4-6, ходова проста як двері, а не заумна багаторичажка, движок простий і складається з 100 деталей, а не з 500, так що не буде він дорогий, як б7 наприклад, чи б6, чи б5.

    На рахунок того що чехи, німці слідкують за ринком - вони продають машини як тільки закінчується гарантія, щоб вона не ламалась і не сипалась в дорозі, і щоб не платити дорогий податок на старі машини...

    [upd=1426493112][/upd]
    А ще хто задумувався чому ВАГу вигідно міняти коробки ДСГ по гарантії, а не відразу ставити нормальні на заводі???
     
  11. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #31
    Що з витратаом? Відмінно все. Розкажу вам про витрата на 1.9 BLS при економній їзді (стала вона така через знецінення нац. валюти):
    Траса - 5.2-5.7, місто 6-7. Середній витрата у мене зараз получається 5.9 -6 літрів на 100 км.
    Якщо їздити по місту на 1 передачі - так, витрата буде в районі 9 літрів.
    Якщо на 3-ій їхати з швидкістю 50, то витрата як на 5-ій 90. Взагалі самий мін. витрата я помічаю якщо їхати 60-70 на 4-ій передачі.
     
  12. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #32
    А это касается только дизелей? Или у бензиновых тоже такая же проблема?

    [upd=1426500751][/upd]
    то же самое , только у меня 6-ступка. Поэтому 70 на пятой согласно показаниям компа моментальный расход 3,5 на 100. Это около 1,7 оборотов. на 6-ой те же обороты 4,5 примерно это около 90 км/ч. Машина высокая- аэродинамика как у шкафа.
     
  13. mikma

    mikma Новенький

    Дописи:
    88
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    #33
    а как же тогда на акп? ему не скажешь когда нужно переключать,или переходить в ручной режим?
     
  14. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #34
    Да,кстати, а как же роботы, автоматы . ДСЖ или как там они- на каких оборотах они переключают?
    Пару раз брал аутлендер у знакомого пока без машины был, так у него автомат если равномерно едешь переключает на высшую 1,2- 1,4 и даже под небольшую горку на низшую не переходит. Правда там 3.0 V6 бензин, может тут разница какая-то есть.
     
  15. NPP

    NPP Старожил

    Дописи:
    1,959
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Бердичів
    Модель:
    VW PASSAT
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Кастрюля
    #35
    ДСГ, в режиме "драйв", переключает в районе 1,7К. В режиме "спорт" - между 3,5К и 3,7К. В "ручном" режиме ограничитель в районе 4,5К.
     
  16. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #36
    То есть 1,7 и уже переключает на высшую на 1,3 примерно?
     
  17. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #37
    morphius, таки да :)
     
  18. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #38
    Ну так тогда глына движку должна придти тыс к 100 максимум, если верить смыслу написанной статьи.
    NPP - какой пробег у авто?
     
  19. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #39
    morphius, около 180 тысяч, как я помню, а едет - очень хорошо.
     
  20. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #40
    Ну тогда не все так плохо. А то развели страшилок. понимаешь). Понятно, что нежелательно долго ездить внатяг, но 1,5-1,8 вполне себе рабочие обороты.
     

Поділитися цією сторінкою