1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Конкуренти не сплять!

Discussion in 'Беседка' started by Дімка, Apr 14, 2014.

  1. shun

    shun Перевірений

    Messages:
    353
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
  2. DOLAR

    DOLAR Старожил

    Messages:
    1,279
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #22
    Мені вона не подобається, краще вже ,добло чи берлінго купувати . В кожного свій смак.
     
  3. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #23
    Правильно! Вона страшна цінниками на ремонт того самого 1,5 ДСІ :lol:
     
  4. DOLAR

    DOLAR Старожил

    Messages:
    1,279
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #24
    До французів ,якось скептично ставлюсь. Щоб маш.тягнула нормально із грузом ,і економічна - треба дизеля.
    Жабоїди дорогі СТО.
     
  5. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #25
    Знайомив купив б.у. Кенго з мотором 1.5 турбодизель. Машина проїхала уже більше ста тисяч ( це по спідометру, а судячи по моєму оку то там більше за 200, не хотів йому враження портити), та тяга відносно є, чути що турбіна хватає, мотор зовні в пилюці давно, візуально нічого не тече, так що скоріш за все ніхто в ньому ще не ковирявся по великому рахунку, і хоча цей мотор напевно 85 л.с., та для цієї машини вистачає. У неї ж вага поменша за кадді. Та й он кадді з мотором 1.6 ТДІ, і вроді ж їде.
    З приводу надійності моторів - це одиничний випадок, і ніякої статистики я не приводжу і не знаю.

    [upd=1408995991][/upd]
    Для чого Вам це нещастя? Якби воно було на халяву то ще можна думати. А так воно як почне ламатись, то з пошуком неоригінальних запчастей будуть проблеми навіть банально по ходовій, ну непопулярна машина у нас.
    Краще в такому ціновому діапазоні візьміть MB Vito чи Caddy Maxi чи Transporer T5/T4. Ці машини що я вказав головне взяти з відносно цілим кузовом і щоб живий був мотор, пробіг 100-200 тисяч це нормальна машина для покупки, ходова робиться не дорого, і принаймі вона робиться. А з ніссаном таким можна потім мучитись довго ( а довго тому що продати коли захочете то нікому він не потрібен буде поки майже безплатно не віддаватимете).
     
  6. DOLAR

    DOLAR Старожил

    Messages:
    1,279
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #26
    1.6 ТДІ - КАДІ 102 Л.С. Не так далеко від 1.9ТДІ. Їздив на бензіні 2.0 каді теж мало тяги. Бензін для комерції не дуже .
    Те само із рено , там бензіни слабенькі дуже. Що таке 80 л.с для такої маш!. Врахувати вагу і можливий груз.

    [upd=1408996484][/upd]
    [upd=1408995991][/upd]
    Для чого Вам це нещастя? Якби воно було на халяву то ще можна думати. А так воно як почне ламатись, то з пошуком неоригінальних запчастей будуть проблеми навіть банально по ходовій, ну непопулярна машина у нас.
    Краще в такому ціновому діапазоні візьміть MB Vito чи Caddy Maxi чи Transporer T5/T4. Ці машини що я вказав головне взяти з відносно цілим кузовом і щоб живий був мотор, пробіг 100-200 тисяч це нормальна машина для покупки, ходова робиться не дорого, і принаймі вона робиться. А з ніссаном таким можна потім мучитись довго ( а довго тому що продати коли захочете то нікому він не потрібен буде поки майже безплатно не віддаватимете).[/quote]
    Франзуц б/у чомусь набагато дешевши від німця чи японця.Напевно ,є на це причина .

    Навідо приклад ,в мого кума берлінго . На педалі щеблення стоїть якийсь тросік около 30 см. ціна оригінала до 800грн це по старом курсу.їх є щось два вида. А в продажі в магазинах їх чомусь 5 видів. Азійці штампують нормально.
    Тросіка міняє часто, по якій причині від розривається ху... І французи до наші дороги дуже не люблять. Багато мелочних поломок із ходової.
     
  7. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #27
    Ви мене мабуть не вірно зрозуміли.
    Я говорю що 1.5 дизельного мотора для цього Доккера вистачить з головою.
    1.5 турбодизель має 85 л.с. потужність, при цьому 200 ньютонів крутящий момент.
    Кадді 1.9 ТДІ має 104 л.с. потужність і 250 ньютонів крутящий момент.
    При цьому споряджена маса Кадді напевно 1500 кг, а цього доккера 1200 Кг. Відповідно динаміка буде навіть приблизно одинакова.
     
  8. DOLAR

    DOLAR Старожил

    Messages:
    1,279
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #28
    Яж і говорю ,що для докера тільки 1.5 дизеля брати. Не безин.!
    Для мене мало і 1.9 , я по собі висловлююсь.
    Тому мені і не цікаві 1.5 і т.д.
    Для каді 1.9 не висчтачає 6-ї передачі. :unknown: Багатьом людям і не потрібно ракети . главне економія. По економії пального французи хороші.Особливо 1.5, 1.6 дизель
     
  9. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #29
    В кенго з мотором 1.5 витрата соляри по трасі менше ніж 5 літрів.
    А в кадді з мотором 1.9 ТДІ 77 л.с. шостої передачі і не потрібно. У мене ж така сама коробка думаю. От на 5 передачі на 90 км оберти 2000.
    Їдемо 115-120 - оберти 2500, їдемо 135-140 - оберти 3000. От припустимо була би у нас 6-та передача, і включали ми б її на цій же швидкості 135-140, і після включення її були б оберти нехай 2200-2500. І що б це поміняло? Та нічого в кращу сторону. При менших обертах на 6 передачі прийшлось би більше тапку давити, за такт згорало би більше топлива, мотор гірше би охолоджувався і т.д. А от в моторі 140 л.с. 2.0 ТДІ є 6-та передача, вона там ніби-то потрібна, бо на цій же швидкості 140 мотор там краще тягне. Та й взагалі, швидкість 140 це не для кадді.
     
  10. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #30
    Yuran, почитай про bluemotion!
     
  11. DOLAR

    DOLAR Старожил

    Messages:
    1,279
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #31
    Не згодин про 6 -ту передачу. ДЛЯ ЧОГО ЗАГАНЯТИ СТРИЛКУ ДО КРАСНОЇ ЗОНИ НА ВИСОКІЙ ШВИДКОСТІ , ЯКЩО БИ БУЛА ШОСТА ПЕРЕДАЧА ТА САМА ШВИДКІСТЬ А ПО ОБОРОТАМ МЕНШИ. Відповідно і вирата пального менша і нагрузки менши на двигун. Напевно максималка булаб більшою. На 5 передачі 150-160 для дизеля нагрузка велика, ось 6 вкулючив на такій швидкості і польот нормальни.
    Це само я думаю і для 2.0 на 110 л.с
     
  12. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #32
    DOLAR, тут треба розбираться не лише з КПП, а й з ГП.... Так що файну машину - то тяжко... А собі я хочу 6мкпп 4motion.
     
  13. DOLAR

    DOLAR Старожил

    Messages:
    1,279
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #33
    :good: Від такого і сам би не відмовився каді.
     
  14. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #34
    А що там читати? Ну придумали нову назву "блюмоушин", ну поставили мотор 1.6 ТДІ, може там кліренс зменшили щоб авто нище було, може ще якісь дрібниці підключили, і получається що бере аж налітр менше палива ніж 1.9 ТДІ BLS. Капець яка новизна.
     
  15. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #35
    Yuran, мдааа... Почитай коли це з'явилось, і досить писать єресь... Бо це жах.
     
  16. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #36
    То я не бажаю бути ходячою енциклопедією про фольксвагени.
    Блюмоушн чисто маркетинговий хід, назвали так серію що каддіків, що пасати, що може ще якісь течики чи ще якісь, суть тільки в тому що змінили деякі непринципові характеристики авто для зменшення витрати палива.
    Так же само як у фольксвагена не повний привід, а 4 моушн. У всіх повний привід а у фольксвагена має назву що відрізняє його.
     
  17. Костя

    Костя Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #37
    Наскільки я знаю, у блюмоушина змінена ситема вприску палива і система подачі повітря в цилінндри. Я б не сказав що це непринципові характеристики.
     
  18. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #38
    Ще один поцыновувач PanAmericana :good:
     
  19. МАГА

    МАГА Старожил

    Messages:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    #39
    :D :D :D

    ТОПЖЫР: "История автомобиля по Vin-коду: как определить судьбу авто в Украине"
    Carlife – это первый всеукраинский сервис проверки авто по его VIN-коду. Главное условие использования сервиса–необходимо иметь выбираемого автомобиля, именно ВИН, а не гос. номер. Обратите внимание, что Вин-код должен быть 17-тизначным, а в Интернете попадаются автомобили даже с 9-тизначным кодом.
    http://topgir.com.ua/876711-istoriya-avtomobilya- ... predelit-sudbu-avto-v-ukraine/

    А ПАНАМЕРИКАНА тута паявилася, ТОРГ ВОЗМОЖЕН можна хватать!!!
    Volkswagen Multivan TDI Panamericana 2013
    http://auto.ria.com/auto_volkswagen_multivan_10981354.html
     
  20. SCORPAL

    SCORPAL Новенький

    Messages:
    95
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий
    #40
    Кенгомерс печалька! :crazy:
     

Share This Page