1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Конкуренти не сплять!

Тема у розділі 'Беседка', створена користувачем Дімка, 14 кві 2014.

  1. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    350
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
  2. DOLAR

    DOLAR Старожил

    Дописи:
    1,279
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #22
    Мені вона не подобається, краще вже ,добло чи берлінго купувати . В кожного свій смак.
     
  3. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #23
    Правильно! Вона страшна цінниками на ремонт того самого 1,5 ДСІ :lol:
     
  4. DOLAR

    DOLAR Старожил

    Дописи:
    1,279
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #24
    До французів ,якось скептично ставлюсь. Щоб маш.тягнула нормально із грузом ,і економічна - треба дизеля.
    Жабоїди дорогі СТО.
     
  5. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #25
    Знайомив купив б.у. Кенго з мотором 1.5 турбодизель. Машина проїхала уже більше ста тисяч ( це по спідометру, а судячи по моєму оку то там більше за 200, не хотів йому враження портити), та тяга відносно є, чути що турбіна хватає, мотор зовні в пилюці давно, візуально нічого не тече, так що скоріш за все ніхто в ньому ще не ковирявся по великому рахунку, і хоча цей мотор напевно 85 л.с., та для цієї машини вистачає. У неї ж вага поменша за кадді. Та й он кадді з мотором 1.6 ТДІ, і вроді ж їде.
    З приводу надійності моторів - це одиничний випадок, і ніякої статистики я не приводжу і не знаю.

    [upd=1408995991][/upd]
    Для чого Вам це нещастя? Якби воно було на халяву то ще можна думати. А так воно як почне ламатись, то з пошуком неоригінальних запчастей будуть проблеми навіть банально по ходовій, ну непопулярна машина у нас.
    Краще в такому ціновому діапазоні візьміть MB Vito чи Caddy Maxi чи Transporer T5/T4. Ці машини що я вказав головне взяти з відносно цілим кузовом і щоб живий був мотор, пробіг 100-200 тисяч це нормальна машина для покупки, ходова робиться не дорого, і принаймі вона робиться. А з ніссаном таким можна потім мучитись довго ( а довго тому що продати коли захочете то нікому він не потрібен буде поки майже безплатно не віддаватимете).
     
  6. DOLAR

    DOLAR Старожил

    Дописи:
    1,279
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #26
    1.6 ТДІ - КАДІ 102 Л.С. Не так далеко від 1.9ТДІ. Їздив на бензіні 2.0 каді теж мало тяги. Бензін для комерції не дуже .
    Те само із рено , там бензіни слабенькі дуже. Що таке 80 л.с для такої маш!. Врахувати вагу і можливий груз.

    [upd=1408996484][/upd]
    [upd=1408995991][/upd]
    Для чого Вам це нещастя? Якби воно було на халяву то ще можна думати. А так воно як почне ламатись, то з пошуком неоригінальних запчастей будуть проблеми навіть банально по ходовій, ну непопулярна машина у нас.
    Краще в такому ціновому діапазоні візьміть MB Vito чи Caddy Maxi чи Transporer T5/T4. Ці машини що я вказав головне взяти з відносно цілим кузовом і щоб живий був мотор, пробіг 100-200 тисяч це нормальна машина для покупки, ходова робиться не дорого, і принаймі вона робиться. А з ніссаном таким можна потім мучитись довго ( а довго тому що продати коли захочете то нікому він не потрібен буде поки майже безплатно не віддаватимете).[/quote]
    Франзуц б/у чомусь набагато дешевши від німця чи японця.Напевно ,є на це причина .

    Навідо приклад ,в мого кума берлінго . На педалі щеблення стоїть якийсь тросік около 30 см. ціна оригінала до 800грн це по старом курсу.їх є щось два вида. А в продажі в магазинах їх чомусь 5 видів. Азійці штампують нормально.
    Тросіка міняє часто, по якій причині від розривається ху... І французи до наші дороги дуже не люблять. Багато мелочних поломок із ходової.
     
  7. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #27
    Ви мене мабуть не вірно зрозуміли.
    Я говорю що 1.5 дизельного мотора для цього Доккера вистачить з головою.
    1.5 турбодизель має 85 л.с. потужність, при цьому 200 ньютонів крутящий момент.
    Кадді 1.9 ТДІ має 104 л.с. потужність і 250 ньютонів крутящий момент.
    При цьому споряджена маса Кадді напевно 1500 кг, а цього доккера 1200 Кг. Відповідно динаміка буде навіть приблизно одинакова.
     
  8. DOLAR

    DOLAR Старожил

    Дописи:
    1,279
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #28
    Яж і говорю ,що для докера тільки 1.5 дизеля брати. Не безин.!
    Для мене мало і 1.9 , я по собі висловлююсь.
    Тому мені і не цікаві 1.5 і т.д.
    Для каді 1.9 не висчтачає 6-ї передачі. :unknown: Багатьом людям і не потрібно ракети . главне економія. По економії пального французи хороші.Особливо 1.5, 1.6 дизель
     
  9. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #29
    В кенго з мотором 1.5 витрата соляри по трасі менше ніж 5 літрів.
    А в кадді з мотором 1.9 ТДІ 77 л.с. шостої передачі і не потрібно. У мене ж така сама коробка думаю. От на 5 передачі на 90 км оберти 2000.
    Їдемо 115-120 - оберти 2500, їдемо 135-140 - оберти 3000. От припустимо була би у нас 6-та передача, і включали ми б її на цій же швидкості 135-140, і після включення її були б оберти нехай 2200-2500. І що б це поміняло? Та нічого в кращу сторону. При менших обертах на 6 передачі прийшлось би більше тапку давити, за такт згорало би більше топлива, мотор гірше би охолоджувався і т.д. А от в моторі 140 л.с. 2.0 ТДІ є 6-та передача, вона там ніби-то потрібна, бо на цій же швидкості 140 мотор там краще тягне. Та й взагалі, швидкість 140 це не для кадді.
     
  10. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #30
    Yuran, почитай про bluemotion!
     
  11. DOLAR

    DOLAR Старожил

    Дописи:
    1,279
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #31
    Не згодин про 6 -ту передачу. ДЛЯ ЧОГО ЗАГАНЯТИ СТРИЛКУ ДО КРАСНОЇ ЗОНИ НА ВИСОКІЙ ШВИДКОСТІ , ЯКЩО БИ БУЛА ШОСТА ПЕРЕДАЧА ТА САМА ШВИДКІСТЬ А ПО ОБОРОТАМ МЕНШИ. Відповідно і вирата пального менша і нагрузки менши на двигун. Напевно максималка булаб більшою. На 5 передачі 150-160 для дизеля нагрузка велика, ось 6 вкулючив на такій швидкості і польот нормальни.
    Це само я думаю і для 2.0 на 110 л.с
     
  12. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #32
    DOLAR, тут треба розбираться не лише з КПП, а й з ГП.... Так що файну машину - то тяжко... А собі я хочу 6мкпп 4motion.
     
  13. DOLAR

    DOLAR Старожил

    Дописи:
    1,279
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #33
    :good: Від такого і сам би не відмовився каді.
     
  14. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #34
    А що там читати? Ну придумали нову назву "блюмоушин", ну поставили мотор 1.6 ТДІ, може там кліренс зменшили щоб авто нище було, може ще якісь дрібниці підключили, і получається що бере аж налітр менше палива ніж 1.9 ТДІ BLS. Капець яка новизна.
     
  15. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #35
    Yuran, мдааа... Почитай коли це з'явилось, і досить писать єресь... Бо це жах.
     
  16. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #36
    То я не бажаю бути ходячою енциклопедією про фольксвагени.
    Блюмоушн чисто маркетинговий хід, назвали так серію що каддіків, що пасати, що може ще якісь течики чи ще якісь, суть тільки в тому що змінили деякі непринципові характеристики авто для зменшення витрати палива.
    Так же само як у фольксвагена не повний привід, а 4 моушн. У всіх повний привід а у фольксвагена має назву що відрізняє його.
     
  17. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #37
    Наскільки я знаю, у блюмоушина змінена ситема вприску палива і система подачі повітря в цилінндри. Я б не сказав що це непринципові характеристики.
     
  18. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #38
    Ще один поцыновувач PanAmericana :good:
     
  19. МАГА

    МАГА Старожил

    Дописи:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    #39
    :D :D :D

    ТОПЖЫР: "История автомобиля по Vin-коду: как определить судьбу авто в Украине"
    Carlife – это первый всеукраинский сервис проверки авто по его VIN-коду. Главное условие использования сервиса–необходимо иметь выбираемого автомобиля, именно ВИН, а не гос. номер. Обратите внимание, что Вин-код должен быть 17-тизначным, а в Интернете попадаются автомобили даже с 9-тизначным кодом.
    http://topgir.com.ua/876711-istoriya-avtomobilya- ... predelit-sudbu-avto-v-ukraine/

    А ПАНАМЕРИКАНА тута паявилася, ТОРГ ВОЗМОЖЕН можна хватать!!!
    Volkswagen Multivan TDI Panamericana 2013
    http://auto.ria.com/auto_volkswagen_multivan_10981354.html
     
  20. SCORPAL

    SCORPAL Новенький

    Дописи:
    95
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий
    #40
    Кенгомерс печалька! :crazy:
     

Поділитися цією сторінкою