1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Клапан управления геометрией турбины 1,9 bls

Тема у розділі 'Диагностика и неисправности', створена користувачем Дима7, 1 жов 2018.

  1. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #61
    акермеханик называет сервоприводом положение актуатора. скважность он называет положением актуатора, а не трансдюссера и т.д. долго рассказывать, проще видос сделать на конктерной машине, где есть проблема по надуву
     
    Чилик подобається це.
  2. ozzy_sv

    ozzy_sv Учасник

    Дописи:
    144
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #62
    у акермеханика видео для турбин с электронным актуатором, для моей машины оно не актуаольно
     
  3. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #63
    разницы нет, разницу я как-то расскажу.
     
    Чилик подобається це.

Поділитися цією сторінкою