1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

З`явився стук у передній підвісці!

Тема у розділі 'Подвеска', створена користувачем Дімка, 28 кві 2014.

  1. T0L1k

    T0L1k Новенький

    Дописи:
    97
    Область:
    Чернівецька
    Місто:
    Чернівці
    Модель:
    ExKasten
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    White
    #41
    А стук був від незакрученого до кінця правого переднього колеса. :oops: Все обійшося :evil:
     
  2. vitluts

    vitluts Досвідчений

    Дописи:
    969
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий
    #42
    В мене тепер таке було, при спішній заміні коліс, але з лівої сторони, грішили на кулак, підшипник але докрутили колесо і все затихло.
     
  3. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #43
    БРАТИ, ну ви якось уважніше, з такими речами не жартують. Я читаю ваші пости і волосся дибом стає. :shock: :shock: :shock: :shock: :?
     
  4. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #44
    Сайлентблоки...стук в передній підвісці.

    Завдяки нашим чудовим дорогам, а також конструкції підвіски Кадді, така деталь як сайлентблоки є не що іншим як розхідним матеріалом. Більшість знає що це за стук, на дрібних ямках на малій швидкості проявляється, їздити з ним можна, не критично, та страшно бісить.
    Для прикладу я коли взяв авто, то на пробігу 107 К поміняв зразу всі ( називати буду так: передні та задні). На пробігу 140 К у мене почав появлятись знову цей стук, я розумів що це він, та не міг повірити що лемпфьордери тільки 33 тисячі ходять, сподівався це стійка стабілізатора що ще не міняна стукає, сподівання не виправдались. Піднявши авто стало видно наступне: сам сайлентблок (задній, що на шестигранник одівається і в муфту алюмінієву засовується) цілий, не порватий так щоб від нього міг бути грохіт, а от на шестиграннику гуляє. Я згадав коли їх одівали то вони зовсім легко заходять, і цього малого зазору повністю вистачає щоб появився люфт. Якщо не звертати увагу на стукіт, то з часом і шестигранник потроху виїдається і стає ще тоншим. Проблема в самій конструкції, що є недоскоралою.
    Лікується ця проблема наступними способами:
    1) Перед тим як одіти сайлентблок то на шестигранник намотують ізоленту, термоусадку чи ще щось таке, що дозволить сайлентблоку більш туго сісти на шестигранник. Метод цей використовується багатьма васями в гаражах і не тільки, на мій погляд ефект є, продовжить час роботи сайлентблоків тисяч на 5-20, в залежності від стилю їзди і доріг;
    2) наварювання на шестигранник, смисл схожий на метод №1, тільки в цьому випадку замість термоусадки яка може злізти-здертись і т.д. на шестигранник наварюють товщину так щоб той же сайлентблок сідав більш туго. Ефект на мій погляд буде кращий якщо норм зроблено, і продовжить час роботи сайлентблоків на 15-30 К пробігу спокійно. Один мінус цього методу - це те що шестигранник буде більшої товщини і метод №3 уже не підійде Вам.
    3) сайлентблоки стандартні на кадді мають 2 недостатки, це те що гуляють на шестиграннику, а також що вони йдуть не суцільні а з вирізами, і скоріше рватись починають. Можна зразу вирішити ці дві проблеми - поставити сайлентблоки які будуть виготовлені з такою диркою, що шестигранник не гулятиме, а також сайлентблок сам по собі буде суцільний і ймовірно прослужить значно довше.
    От методом №3 я і скористався. Женя, він же Мегатранс, порекомендував мені такі поставити від Ауді, я глянувши на них чомусь подумав що від якоїсь важкої типу А6, A8 чи може від спортивної типу ТТ. Сайлентблоки зроблені суцільні без дир, на шестигранник заходять з молотком. Ймовірно що вони більш жорсткі, тому підвіска має стати ще більш дубовою, при тому що вона в Кадді ітак не супермягка. Та проїхавшись того ж дня 40 км. лишньої жорсткості не замітив, тільки на душі полегчало від того що пропав лишній стук.
    Якщо в когось є практика з цього приводу - говоріть, можливо якщо сайлентблоки жорсткіші й менше приймають удар то цей удар приймає щось інше, чи можливо вони ходять не довше, чи що.....
    Можливо у когось ще є досвід в боротьбі проблемою сайлентблоків, нехай поділиться, може у когось фото.
     
  5. vitluts

    vitluts Досвідчений

    Дописи:
    969
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий
    #45
    При такой погоде, а точнее мунусовой температуре, предстоит замена сайлентов, какие могут быть нюансы или лучше потерпеть к весне ?
    П.С. Заказал у Жени от Ауди.
     
  6. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #46
    Тю, какая разница когда делать? Хоть -100, абы бокс был теплый ...
     
  7. vitluts

    vitluts Досвідчений

    Дописи:
    969
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий
    #47
    Megatrans, бытует мнение что резинки на/в зиму не хорошо менять, такак износятся быстрее и скрипят, стучат как и со старыми.
     
  8. muzik

    muzik Досвідчений

    Дописи:
    799
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #48
    И двигатель заводить в мороз -- износится быстрее ну и что... :?
     
  9. vitluts

    vitluts Досвідчений

    Дописи:
    969
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий
    #49
    Боюсь я и етого :D , потому установил передпусковой подогреватель ;)
     
  10. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #50
    Вот это правильное решение.Себе весной поставлю полиуретановые.Надоело уже менять их каждые два три месяца.
     
  11. vitluts

    vitluts Досвідчений

    Дописи:
    969
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий
    #51
    С етого места по подробней, КОД.
     
  12. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #52
    vitluts, а его нету... есть варианты, но цена еще раньше была в 4 раза больше... Моя машина проехала 60000км по нашим дорогам - еще все в оригинале и нечего менять.
     
  13. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #53
    Я лично буду польские заказывать-так как к нашим у меня нет доверия.Насчет жесткости мне внятно не ответил не один продавец тут.Вот эти http://www.strongflex.eu/pl/1071-caddy-iii-04-
     
  14. vitluts

    vitluts Досвідчений

    Дописи:
    969
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий
    #54
    Якраз забрав посилку від Жені, так що вже пізно, буду ставити лємфьордери, а там подивимось на скільки їх вистачить.
    андрей львов, спасибі за ссилку.
     
  15. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #55
    Лемфордеры от Ауди не пробовал-но по нашей брусчатке родные Кадди меняю раз в два месяца-надоело уже.
     
  16. Vitalik2209

    Vitalik2209 Новенький

    Дописи:
    18
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2005
    #56
    уважаемые одноклубники, кто подскажет возможно ли произвести самостоятельно замену переднего сайлентблока переднего рычага без пресса?
     
  17. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #57
    можно, но проклинать будете все на свете
     
  18. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #58
    Із заміною цього салінблоку взагалі ніяких проблем не виникло. Достатньо лишень відкрутити болт цього салінблоку ,монтіровкою опустити ричаг до низу .Брав від жигуля болт незнаю де він застосовується( вроді болт амортизатора в зборі,фото цього болта в низу)),коротче дрібна там різьба і ним без проблем випресував ,плюс підставляв трубку для випресовки десь сантиметрів 4-5,в діаметрі самі побачити яка вона повинна бути і ним же запресував новий,тою ж монтіровкою поставив на місце лапу і прикрутив болтом цей салінблок.
    Коли випресовува перший салінблок із лівої сторони то відкручував і задній саліблок,після всієї процедури зрозумів що цього робити не доцільно,із правої сторони відкручував лишень болт переднього салінблоку,і без проблем поміняв.
     
  19. Andrey_ns

    Andrey_ns Досвідчений

    Дописи:
    866
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Blakc
    #59
    Дімка, а фотозвіт буде :)
     
  20. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #60
    Так і є, болт нижнього кріплення заднього амортизатора з ВАЗ "классика"...
     

Поділитися цією сторінкою