1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

З`явився стук у передній підвісці!

Тема у розділі 'Подвеска', створена користувачем Дімка, 28 кві 2014.

  1. Varvar

    Varvar Учасник

    Дописи:
    149
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    #21
    Який з варіантів вибрати бо вже голова пухне читати різне :x
     
  2. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #22
    Димка, как я понял выбрал вариант "в сборе" потому, что у него болтается сама резинка в алюминии. Если у Вас все тип=топ, то нафига менять кусок алюминия. Меняется просто резинка. Резинки бывают 3х видов, стандарт, усиленный вариант и от ауди. Это про задние сайленты. Передние одинаковые у всех производителей.
     
  3. zeleniy

    zeleniy Учасник

    Дописи:
    126
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSE)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Offroadgrey
    #23
    коды можно?
     
  4. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #24
    [upd=1407247631][/upd]
    Дай Боже Всім Вам ,міцного здоровя![/quote]

    Також передімною стоїть таке запитання які краще салінблоки брати. Якщо хтось встановлював суцільно литі ,то відпишіть які враження від них?
     
  5. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #25
    Дімка, Суцільно литі є сенс ставити тільки з живими амортизаторами. Інакше-вбиватимеш "шестиграннік".
     
  6. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #26
    Задаюсь запитанням,ауді напевно лекша по вазі за кадік,а для чого там такі усилені салінблоки?Кадік важчий і салінблоки слабші?
     
  7. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #27
    Уважно перечитав що я написав?
    Ауді - спортивна по натурі. Ходи підвіски менші бо машина жорсткіша. Хоч і легша. Що ж тут не ясно?
    Дасиш велику массу + великий хід амортизатора = отримаєш розбитий шестигранник на ричагу.
    Тому твердіші сайленти - тільки на нові аммортизатори...
     
  8. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #28
    + желательно добавить к этому набору - европейские дороги или редкие украинские автобаны...
     
  9. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #29
    Братишка, ты не прав: вот это, в отличие от исправных аммо, от нас не зависит. Не надо на флуд съезжать: Вы же технически образованный человек с огромным практическим опытом. И поэтому понимаете, что я говорю правду.
     
  10. Atarax

    Atarax Учасник

    Дописи:
    263
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #30
    Підкажіть що стукає. Коли їхати по бруківці жосткій, сільській, тарабинить спереду так, що аж по рулю чути. Аналогічно при їзді по вбитому асфальту. Що це може бути? До спеців поки не їхав
     
  11. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #31
    Тягу стабализатора только слышно, но не чувствуется на руле. А вот тяга релувая или наконечник вполне да. Как говорил Марчелла, заехав ко мне: - Ты не знаешь чего руль бьет, когда едешь? Говорю, может балансировка. - Нет, делал. Снимаем тяги, а там люфт 0.5 см. :?
     
  12. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #32
    Коллега,это был не флуд - это были мечты...Новые с/блоки+аморты и всем этим насладиться на хороших дорогах.Когда при езде слышен только шелест шин - разве это не удовольствие...А тут часто стакан из бардачка на кочках вылетает,когда же я поставлю крышку на него...
     
  13. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #33
    На следующей неделе мне это все установят правда в заменителях-но вроде неплохих и опишу какая разница между новой и доживающей свою жизнь ходовой.
     
  14. Ovsyan

    Ovsyan Учасник

    Дописи:
    165
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    #34
    Доброго дня!
    Перебрався з російського кадди клуба.
    Хлопці може трішки не в тему, але останнім часом стало діставати розкачування кадона зверху вниз на нерівностях дороги (вибоїни, бугри і т.д.).
    По трасі йде як вкопаний - все добре, а от потихеньку на нерівностях розкачує зверху вниз.
    Недавно замінив задні аморти (монро 23990), перед мабуть ще рідні стоять.
    Дивився на них - наче не течуть і пшикають на нерівностях.
    Зараз питання, це особливість нашого авто, адже це впершу чергу перероблений грузовичок або все-таки загулявші передні аморти?
     
  15. kela

    kela Учасник

    Дописи:
    207
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Миколаїв
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    yellow
    #35
    андрей львов,
    На следующей неделе мне это все установят правда в заменителях-но вроде неплохих и опишу какая разница между новой и доживающей свою жизнь ходовой.

    Привет! Установил все запланированное?
    Разница ощущается.
     
  16. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #36
    Нужно различать раскачку вертикальную и горизонтальную (козление).на плохих дорогах как правило даже при нормальных аммо достает именно последний эффект: короткая база и высокий центр тяжести берут свое
     
  17. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #37
    :oops:
    Ощущается не то слово.Вот стойки не потекли но имели небольшой люфт-я грешил на рулевую а это стойка с опорным такой эффект давала.Правда ло этого времени уже по словам на развале-один задний саленблок полетел?Поменяю -посмотрю может бракованный был.
     
  18. Petrushka

    Petrushka Учасник

    Дописи:
    250
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Бомбезний
    #38
    На скільки км. пробігу це допомагає? І чи реально допомагає? Можливо хтось має у вбитому стані ричаги? Куплю недорого, попробую відновити шестигранник. Дякую за відповіді
     
  19. T0L1k

    T0L1k Новенький

    Дописи:
    97
    Область:
    Чернівецька
    Місто:
    Чернівці
    Модель:
    ExKasten
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    White
    #39
    Вчора з'явилося нерівномірне тарахкотіння (після двотижневого простою). Звук такий, немов щось не прикручене в районі двигуна-коробки, і тільки на передачі, коли пускаєш педаль акселератора. Тиснеш на педаль пропадає, відпускаєш - тарахкотить.
    Що може бути причиною? Подушки двигуна-коробки?
    з.і. Демпфер , диск зчеплення замінені рік тому.
     
  20. leonn

    leonn Учасник

    Дописи:
    102
    Область:
    Київська
    Місто:
    Васильків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    white
    #40
    "плавающий" стук при переезде леж. полицай или на светофоре как будто что-то попало под систему выхлопа (визуально ничего обнаружить не удалось стал грешить на подушку) замена подушки двигателя (коробки) левая 1ко199555м , при замене подушка была надорвана но причина не ушла, стук продолжался , стал снимать нижнюю подушку( косточку) обнаружил в нутри между резинкой обычный кусок ЩЕБНЯ))) :hi:
     

Поділитися цією сторінкою