1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Заміна щіток генератора. Фотозвіт/Замена щеток генератора. Фотоочет

Тема у розділі 'Электрооборудование', створена користувачем Dostam, 10 лис 2015.

  1. Dostam

    Dostam Досвідчений

    Дописи:
    640
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Березовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый
    #1
    Причина. Загорівся чек на приборці. Ось такий.
    5.jpg
    Покази вольтметра на клемах АКБ при заведеному двигуні.
    040.JPG
    Підозра впала на генератор, зокрема на щітки, бо більше нічого там підозрювати. Генератор VALEO 110 A. Двигун 2.0 SDI
    03.JPG
    1. Знімаємо верхню фішку і клему, розташовану нижче. Верхня фішка на защьолці, на яку треба натиснути. Нижня клема прикручена гайкою під ключ на 13 і закрита захисним ковпачком. Його знімав маленькою, або точніше тоненькою плоскою виикруткою (з комплекту від бензопили).
    IMG_4989.JPG
    2. Тепер на черзі пластмасовий кожух (кришка). Виважував його з обох боків плоскою викруткою. Вона надіта на два штирі з різьбою. У мене права сторона важкувато йшла. Фото кріплення кришки.
    10.JPG
    3. Отримуємо доступ до таблетки (забув, як вона правильно називається)
    IMG_4993.JPG
    4. Відкручуємо 2 гвинти і гайку на шпильці, що тримають таблетку (ключ на 7) і знімаємо її, виваживши щітки голкою через сец. отвір в ковпачку, щоб вони не зачіпалися за бортики, що розмежовують контактні поверхні на валу якоря.
    22.JPG
    5. Мої щітки. Задня виглядала ледве на міліметр.
    290.jpg
    6. Пайка щіток залита силіконовою гумою, яку треба відірвати, потім можна посадити на клей. 020.JPG
    7. Пайка (контакти) щіток вже без гумок.
    27.jpg
    8. Я спробував випаяти їх так, але не вийшло, не вистачило потужності 400 Вт паяльника, тому рожки (вушка), що виступали зрізав болгаркою, хоча можна і наждаком при наявності тонкого круга, чи терпугом, в кого терпіння багато. Головне отримати такий результат
    31.jpg
    9. Тепер паяльник в руки і від короткого дотику паяльника щітки самі повискакують.
    32.jpg

    IMG_5027.JPG 10. Далі потрібно зняти ковпачок, щоб вставити щітки. Отут виникли певні труднощі. Я не знав, як розташовані защьолки, тому ковиряння викруткою нічого не дало. Допоміг будівельний фен. Але нагрівати потрібно обережно, пам'ятаючи, що в таблетці, окрім щіток є ще й електроніка на основі напівпровідників, які чутливі до зайвого тепла.
    IMG_5012.JPG
    11. Ковпачок знятий.
    IMG_5030.JPG
    IMG_5034.JPG
    IMG_5038.JPG
    12. Ставимо нові щітки. Я брав графітні від Ниви - щось до 10 грн вийшло за одну. Вони трохи ширші, прийшлося підганяти. Десь чув, що з Фіата Лупо підходять один в один. В принципі підбір щіток не є проблемою за наявності фінансів та розвинутої уяви. Надіваємо на місце ковпачок. При цьому потрібно бути обережним, щоб не зламати перегордку між вікнами для щіток (вона досить легко ламається) об щітки, які будуть трохи стирчати навіть якщо їх прижати наприклад, голкою. Тут допоможе ловкість рук, теріння і увага. Герметезуємо пайку (клеїмо на місце відірвані силіконові гумки, чи заливаємо її діелектричним герметиком)
    038.JPG
    13. Надіваємо ковпачок з щітками на вал генератора, прижавши їх голкою (циганкою) через отвір, розташований ззаду, щоб не зламати щітки об бортики, що відділяють контактні кільця. Скажу одразу, я просвердлив інший отвір, трохи нижче від заводського і по центру. Мені так було легше посадити щітки на вал.
    Фото валу.
    IMG_5000.JPG
    Фото отвору в ковпачкові.
    IMG_5014.JPG
    14 Збираємо все і в приципі все. Значок на прибоці зникає.
    IMG_5043.JPG
    Покази вольтметра на клемах АКБ при заведеному двигуні і нових щітках.
    IMG_5050.JPG
    P.S. Заміну щіток робив на весні, після Пасхи. На даний момент вони відбігали десь близько 5 тисяч км. Графітні виходжують менше ніж міднографітні, але ощадливіші до контактних колець генератора.
     

    Вкладення:

    • 25.jpg
      25.jpg
      Розмір файлу:
      130.5 КБ
      Переглядів:
      1,047
    Останнє редагування: 12 лис 2015
    Чилик, urmas, agnks та 19 іншим подобається це.
  2. Rusl

    Rusl Досвідчений

    Дописи:
    591
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    Audi A6 avant
    Потужність, л.с.:
    272
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    чорний
    #2
    Респект за звіт!!!:good::good2::good3:
     
  3. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    #3
    Файненько, файненько!:good:
     
  4. pavel.zt

    pavel.zt Учасник

    Дописи:
    236
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    белый
    #4
    Но появился значек "машинки на скользкой дорожке":D
     
    Dostam подобається це.
  5. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #5
    На приборці бачу пробіг 231789 км.,а в реальносьті скільки.?
     
  6. Dostam

    Dostam Досвідчений

    Дописи:
    640
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Березовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый
    #6
    Перше повідомлення: 11 лис 2015

    Нове повідомлення: 11 лис 2015
    Ага. Чомусь з'являється коли клеми з АКБ скидаю, чи під'єдную зарядний пристрій. Значок зникає через декілька секунд після початку руху.
    Якщо чесно не знаю. Хоча було б цікаво дізнатися. Щодо пробігу, думаю там як мінімум на пару сотень тисяч км більше, враховуючи роки та спеціалізацію авто
     
    Дімка подобається це.
  7. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #7
    Цікаво хто ,на якім кілометражі міняв щітки?
     
    valerak та Lvivgaz подобається це.
  8. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    #8
    Дімка, на спідометрі 276 000.
     

Поділитися цією сторінкою