1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Заміна штатної магнітоли на нештатну

Тема у розділі 'AudiO', створена користувачем vovachkalviv, 6 кві 2014.

  1. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Останнє редагування: 24 чер 2019
  2. Gorg

    Gorg Гість клубу

    Дописи:
    6
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    White
    https://www.mobilluck.com.ua/katalo...IxemNt8GB4wIV1UkYCh1h1gNdEAQYBCABEgLm4_D_BwE# Я так розумію таке рішення? І ще таке питання, плюс потрібно тягнути, чи він є в стандартному роз'ємі? І зцією приблудою пропаде проблема розрядки акумулятора?
     
  3. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Gorg, Якщо Can шина іде в комплекті з магнітолою як у мене, то це спрощує установку,бо там є всі перехідники що підходять + коробка з Can шиною. Я купляв на Алі, 2din 2/32. Ідеально підходить на WV Tiguan, Jetta.
    https://m.ru.aliexpress.com/item/32...id=782amp-mWYxSa3gzpcxFGYlzTfr3A1561359218862
    Але якщо не штатна то треба правільно підключити щоб не було розряду АКБ в стані сну. За ці маніпуляції не всі беруться. Якщо нема Can підключайте просто як магнітолу
     
    ACERBUS подобається це.
  4. Gorg

    Gorg Гість клубу

    Дописи:
    6
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    White
    В магнітолі немає, певно. Є два розєми ISO A B, вихід на USB
     
  5. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Gorg, якщо до кан-шини не підключати, то треба виводить АСС, в штатному роз"ємі його нема.
    перехідник можна не купувать, а перепінувать свій роз"єм на ISO
     
  6. Andriy83

    Andriy83 Новенький

    Дописи:
    70
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Долина
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    Привіт всім! Допоможіть з проблемою! При вийманні ключа з замка магнітола не завжди зразу виключається ( одного разу пів дня грала). Все підключено по фешую через замок. На що грішити?
     
  7. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Andriy83, я б перевірив замок.
    Хоча не ясно, яка магнітола і як підключена :(
    По феншую - це штатна магнітола через КАН
     
    ACERBUS та Noble подобається це.
  8. Andriy83

    Andriy83 Новенький

    Дописи:
    70
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Долина
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    Магнітола стоїть нештатна , підключалась без втручання в проводку , раніше стояла blaupunkt antares 60 , підключена я так розумію заводом чи офіціалами в німеччині. Як перевірити замок?
     
  9. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Andriy83, як підключена магнітола?
    Яка магнітола? Схема підключення?
    Через КАН адаптер? Без нього втручання в проводку неминуче.
     
    Останнє редагування: 25 чер 2019
  10. Andriy83

    Andriy83 Новенький

    Дописи:
    70
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Долина
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    Магнітола cyclone vw universal can 8 підключена через адаптер підключення до каншини який входив в комплект магнітоли. Магнітола може виключатись як зразу при вийманні ключа з замка, так деколи при відкриванні або закриванні дверей , а може при закриванні цз , а може не виключатись пів дня хоч на голові ходи. Якщо виключити магнітолу кнопкою то в сплячому режимі акум садить за дві доби на ноль.
     
  11. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Andriy83, замок або кан-адаптер.
    скорше перше
     
  12. Andriy83

    Andriy83 Новенький

    Дописи:
    70
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Долина
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    Як перевірити?
    Перше повідомлення: 26 чер 2019

    Нове повідомлення: 26 чер 2019
    А релюшка якась не може підклинювати?
     
  13. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Andriy83, может не традиционный метод, найдите предохранитель который отвечает за замок, отключите одну клемму с АКБ (любую) бросьте в разрыв тестер , проверьте утечку (показания тока) , затем выньте этот предохранитель. Если упадут показания значит по схеме за что он отвечает и дальше копать. В режиме сна потребление тока не больше 0.07 ампер. Авто полностью "засыпает" через 20-30 минут после постановки на охрану. Как то так. У меня вот этот предохранитель отвечает за блок комфорта где подключена магнитола. IMG_20190626_094213.jpg
    Перше повідомлення: 26 чер 2019

    Нове повідомлення: 26 чер 2019
    Или подключите тестер в разрыв и по очереди вынимайте все предохранитель и реле и наблюдайте за током. Дальше по схеме. Если АКБ разряжается за 2-е суток, то ток утечки около 2-х А. Или к электрику.
     
    Останнє редагування: 29 січ 2020
    Alexand_R, trawersa1 та Noble подобається це.
  14. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Andriy83, на замку є провід, на якому 12В пропадає при вийманні ключа.
    Перевірити можна звичайним вольтметром.
    КАН адаптер перевірити дещо складніше.
    Як варіант, підключити без нього.
    Вивести той провід від замка прямо на АСС магнітоли.
     
    Останнє редагування: 26 чер 2019
  15. Andriy83

    Andriy83 Новенький

    Дописи:
    70
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Долина
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    Дякую за відповіді завтра буду копатись
     
  16. vvalis

    vvalis Учасник

    Дописи:
    156
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2008
    Думаю что кривой китайский КАН так работает. У меня было точно так же с китайской ГУ - ключ вытащил - работает, выключиться может при открытии двери или закрытии, или от брелка, но аккумулятор не садила. Сейчас поставил другую китайскую голову с КАН модулем, тухнет сразу как вынимаю ключ.
    Недавно проверял знакомому утечку на аккумуляторе, тоже за два дня садился. Оказался большой саморязряд аккума. Короткие развозные поездки по городу с музоном и фарами просто не восстанавливали заряд аккумулятора, он постоянно на минимуме плюс жара под капотом, активная масса сыпится и внизу перемыкает пластины. Как то так.
     
    Останнє редагування: 27 чер 2019
    sage64 та Noble подобається це.
  17. Андрійко

    Андрійко Новенький

    Дописи:
    28
    Область:
    Закарпатська
    Місто:
    Чоп
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    Red

    Супер відео по темі. Довго, але зрозуміло
     
    Andriy83 та Денис VW подобається це.
  18. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    Вітаю.
    Вирішив замінити штатну магнітолу на китай-майфун з CAN-адаптером. Процедура заміни не складна: штатну вийняв, китай вставив - все працює. На додачу зайшов Васею у гейт (блок 19) і впевнився, що галочка навпроти пристрою 56 не стоїть.
    Але мене чекав сюрприз: виникло одразу дві помилки:
    19- Диагностический интерфейс шин данных -- Статус: содержит неисправности 0010
    - 1 неисправность:
    -- 01044 - Блок управления закодирован неправильно
    --- 000 - -
    --- Стоп-кадр:
    ---- Биты состояния: 01100000
    ---- Приоритетность: 1
    ---- Счётчик возникновения ошибки: 42
    ---- Индекс забывания: 255
    56- Головное устройство -- Статус: Не зарегистрирован 0011
    З цим пристроєм нема зв'язку. Та й звідки йому взятися?!
    Підкажіть, можливо хтось знає, що можна зробити, аби помилка зникла?
     
  19. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    l_Operator_l, нічого не зробите.
    Причина у КАН - адаптері. Гейтвей бачить його, як магнітолу (блок 56), але не може ідентифікувати зі зрозумілих причин :)
     
    Xabr подобається це.
  20. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    achtung, CAN-адаптер працює, магнітола показує навіть двері відчинені. Можливо тоді інший адаптер пошукати? Чи все ж таки можна щось вдіяти?
     

Поділитися цією сторінкою