1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Заміна ремня ГРМ

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем Дімка, 28 бер 2014.

  1. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    708
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Grey
    @MasterT, в мене 2.0 TDI і там привід через шестиграник, так що не підкажу. Але мотористи хвалять ремені які купаються в мастилі, по перше вони не пересихають, по друге на них не діють пил і пісок з навколишнього середовища. Взавтра гляну заміну ременя на своїй машині, вона німкеня но я думаю буде зрозуміло, бо в Caddy 1.9Tdi там були чітки терміни в книжці.
     
    MasterT подобається це.
  2. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,153
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    нащо таке писати?????????
    ясно написано ЧОРНИМ ПО БІЛОМУ:
    КОЖНИХ 210000км. Заміна по рокам не передбачена.
    Кожні 20 років міняються газові балони)
    Перше повідомлення: 8 лис 2024 о 21:43

    Нове повідомлення: 8 лис 2024 о 21:51
    хто таке звик??? За всіх не треба розписуватись:)


    Нове повідомлення: 8 лис 2024 о 21:53
    з чого б це ? мотори 1,6 і 2,0 однакові, якщо без балансирів)
     

    Вкладення:

    Останнє редагування: 8 лис 2024 о 22:06
  3. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    708
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Grey
    Я просто на форумах дуже давно і мало зустрічав людей, які міняють фільтра по книжці раз в 90 тис. чи раз 120. якщо ви так робите ваше право. Я просто слів на вітер не кидаю, роблю помилки но вмію їх признавати.
    Перше повідомлення: 8 лис 2024 о 22:08

    Нове повідомлення: 8 лис 2024 о 22:09
    Можливо ну тоді найдіть мені тут ремінь. Позиція 20.
     

    Вкладення:

  4. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,153
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    прошу вибачення, у Вашому підпису не той мотор.
    Я написав, якшо без балансирів))
    Але то пусте, ми не з"ясували за заміну ГРМ,
    звичайно, я не міняю фільтри через 90 тис, як німці, а через 30 повітряний, 40 паливний))
     
    Останнє редагування: 8 лис 2024 о 23:00
  5. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    708
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Grey
    @achtung, двигун у мене CFFB тут не можу такий вибрати, взавтра гляну, по книжці що там по ременя, но я взагалі не довіряв би ВАГ бо історій навіть на своїй практиці можна розповідати тьму. Я заміную фільтра через 15, мастило через 7.5.
     
  6. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,153
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    тоді треба пересідати на тайоту:(:(:(
     
    Shansss подобається це.
  7. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    708
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Grey
    @achtung, не знайшов я в книжці регламенту заміни, там тільки сторінки, а регламент визначає так розумію клієнт з ОД. Для себе чому я так визначив інтервал, бо працюю механіком, і SKF які ставлять в контитеч йде Китай, і змазки в підшипниках горошина, а має бути 1/3 об'єму сепаратора, так вчили в університеті. Японські підшипники ще гарної якості. Всім добра і виважених рішень.
     
    achtung подобається це.
  8. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,153
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    а я знайшов;););)

    а по темі- якщо б у мене стояв неоригінальний комплект, встановлений хто-зна ким 140тис...
    я б не їздив спокійно, хіба що за новим комплектом, оригінальнимo_Oo_O
     
  9. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,582
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    Не сваріться дівчатка)
    Що VAG що Божественна TOYOTA:
    Заміна ременя ГРМ кожні 90-100 тис км, помпа перевірка кожен раз,
    а краще заміна помпи кожні 200 тис км для профілактики і буде Вам щастя!)

    а ще краще як у FJ - ланцюг ГРМ:
    Купив і забув на 10 років і 300-400 тис км)))
     
  10. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,153
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    а ніхто і не сварився:)
    я лише хочу донести, що VW відрізняється від тайоти тим, що ГРМ не треба міняти кожні 100 тис:p:p:p
     

Поділитися цією сторінкою