1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Заміна ремня ГРМ

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем Дімка, 28 бер 2014.

  1. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    172
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Добрий день. Вже більше трьох років обслуговуємось на СТО на Ватутіна 71. Вони займаються в основному фольсвагенами і шкода. Ремешок міняли ще років три назад. Все поки що влаштовує. Сьогодні ТО робили планове. Тел.0985156115.
     
  2. Victor7

    Victor7 Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Caddy 1.9 BSU 2010
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Дякую за пораду.... А ім'я майстра можете дати?
     
  3. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    172
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Майстрів там багато. Прийомщик замовлень Олег... Там СТО не маленьке. І ціни адекватні.
     
  4. Victor7

    Victor7 Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Caddy 1.9 BSU 2010
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Скажите, а для мотора 1.9 BSU, та же процедура?
    Перше повідомлення: 7 вер 2023

    Нове повідомлення: 7 вер 2023
    Дякую, але я шукаю саме толкового майстра, а не СТО...Станцій техобслуговування тут багато, а відповідальних майстрів, нажаль дуже мало, кому можна довірити важливу роботу...Більшість *універсали* на всі марки авто Світу, часто крутять гайки точно не розуміючи, що ж вони роблять. По принципу - відкрутимо, а там подивимось, що далі робити....типу: *Вася, дай свердло десь на 4-5, щоб РВ вал застопорити*. Таким максимум, що можна довірити, це колеса переставити і колодки замінити, і то треба добре дивитись...Останні 20 років, в Україні панує тотальний Не професіоналізм, все зруйновано, нажаль. І ситуація погіршується... Чомусь ніхто не хоче йти до *лікаря*, який вчора сільхозтехнікум закінчив, а сьогодні вже зав. хірургічним відділенням в платній дорогій лікарні...
     
    Останнє редагування: 8 вер 2023
  5. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,154
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    @Victor7, тому читаєм мануал, ключі в руки і вперед!
     
    vitek подобається це.
  6. Victor7

    Victor7 Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Caddy 1.9 BSU 2010
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Зазвичай так і роблю, але зараз не маю ні умов, ні можливості...
    Перше повідомлення: 8 вер 2023

    Нове повідомлення: 8 вер 2023
    КУДИ Ж МАЙСТРИ ПОДІЛИСЬ, ЧИ Є ВОНИ ВЗАГАЛІ?
     
  7. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,324
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    Якщо так любите своє авто, просіться до чоловіка, в якого біля ави зеленим кольором написано Megatrans
    Або є ще в Києві офіційні сервіси, там відповідальність юридична, якщо важко довіритись будь -кому.
     
    Костя, vitek та task17 подобається це.
  8. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    172
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Добрий вечір. Підскажіть у кого який пробіг після заміни ремня ГРМ, помпи, роликів?
    У мене 140000, дизель 1,6 - 2015р.
    Міняли на 145000, зараз 285000. Це нормально? СТО каже, що терміново потрібно міняти ремінь ГРМ, помпа, ролики. А ще, сальнік коленвалу, ремінь масляного насоса. Двигун працює нормально. Дякую за відповідь.
     
    Останнє редагування: 6 лис 2024
    Shansss подобається це.
  9. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,154
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    @MasterT, я вперше міняв на 185тис разом з помпою.
    ставив оригінал. Думаю, рано поміняв, все було в хорошому стані, можна було ще поїздити.
    Зараз пробіг 270, міняти не збираюсь.
     
    MasterT подобається це.
  10. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    172
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Я тут облазив всі форуми і чати. Пишуть що ГРМ міняють від 80000 до 120000 пробігу. У мене ремінець де зуби трішки потрісканий. Зверху добре. І на СТО сказали, під заміну, ремінь масляного насоса і сальнік колінвалу. Що про це хто скаже? А ще одне, ремінь ГРМ можна змащувати селіконом? Чи ні?
     
  11. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,154
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    :mad::mad::mad:
    1,регламент заміни комплекта ГРМ 210 тис для нормальних країн, 120 тис - якщо великий рівень запиленості.
    2,На ремінь маслонасоса нема регламенту, кажуть ходить 600+.
    3,для чого змащувати ремінь? хто таке придумав?
     
    MasterT подобається це.
  12. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    172
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    І ваша думка цікава про ГРМ. Дякую.
    Про змащування селіконом, це щоб не пересихав.
    На іншій автівці я і на іншому форумі писали, про змащувпння ремня генератора. Я інколи змащую і ремінець як новий. Пробіг 225000 км. А по регламенту заміна раз в 60000. Що скажете?
    Тому і запитав про ремінь ГРМ.
     
  13. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,154
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    @MasterT, а я ремінь генератора ніколи в житті не міняв, на жодній машині:) зараз рідний має пробіг майже 270:).
     
    MasterT подобається це.
  14. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    708
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Grey
    Хлопці про що мова, респект якщо куплаєте ремені оригінал, вони ходять краще, но перша заміна 210 тис. Наступна 120 тис., но це все для оригінальних не китайських ременів, для контіків, гетс, скф я б зменьшував до 80-90тис. но це моя думка, а вирішувати вам, дивлячись ролики в ютубі де ремонти обходяться по 100 тис. при обриві, то економія на замін так собі затія.
     
    MasterT подобається це.
  15. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    172
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    А як відрізнити оригінальні ремні ГРМ від неоригінальних?
    Це мабуть до офіційнх дилерів звертатися. І то вони тільки на словах скажуть що орігінал. І де ті оригінальні виробляють? А мій зараз Контітек 140000 пробігу.
    І писали тут багато про Контітек, як найкращий. Кому вірити?
     
    Shansss подобається це.
  16. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,154
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    @Shansss, звідки така думка, що друга заміна через інший пробіг??
    У сервісній книжці написано: кожні 210 тис.
     
    Пекари подобається це.
  17. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    708
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Grey
    На оригінальних є знак vw і упаковка це як гарантія, що пройшла перевірку. Я працював на заводі і якщо він гарантує якість то він не пропустить брак, навіть якщо його не помітить споживач. Якось так. А на рахунок що якийсь ремінь пройшов 140 тис. я бачив варіанти що і 100 тис. і з'їдає зубці, ще також є випрацювання на шестерні. Це также саме як я спілкувався з вами якщо не помиляюсь на рахунок АКБ взяв самий найкращий EXIDE AGM 70А*ч і купив зарядку до нього найкращу і заряджаю кожні 2 місяці, гарантія є 3 роки но замінити не бажають бо акамум херня, а відмазки які завгодно но не акумулятор. Не спорю якщо не прогавлю то він проживе свої 5-7років, но був в мене Westa наш Дніпропетровський жодного разу не заряджав як купив авто 1.9 дизель так і продав через 5 років. Так само з ремнями, можна панькатися з ним, а можна поставити і їздити до кінця.
    Перше повідомлення: 8 лис 2024

    Нове повідомлення: 8 лис 2024
    Візьміть книжку обслуговування авто, там все є написано і фільтра там міняються не так як всі ми звикли міняти кожну заміну масла, я за повітряний і паливний і салону.


    Нове повідомлення: 8 лис 2024
    @achtung, є ще куча мотористів де оригінальні ремені не ходили до 140, 170 тут звісно не оригінал но і пробіг меньшій.
     
    Останнє редагування: 8 лис 2024
    MasterT подобається це.
  18. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    172
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Всі книжки передивився, не знайшов, що через 210000 км заміна. І навіть через 80000 км.
     
  19. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    708
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Grey
    @MasterT, ще напевно не так пробіг важний як скільки років ремінь ходив, бо можна на їздити 140 тис. за 2-3 роки, а хтось буде ці ж 140 тис. катати 10 років. Ремені думаю 5-7 років це максимум і то всі будуть в мене кидатися тапками.
     
    MasterT подобається це.
  20. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    172
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    А що скажете за ремінь масляного насосу? Скільки ходить?
     

Поділитися цією сторінкою