1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Заміна ремня ГРМ

Discussion in 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели' started by Дімка, Mar 28, 2014.

  1. Кривий

    Кривий Учасник

    Messages:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Мабуть що так, але доведеться лізти. Бо нині майстрів, що розбираються , мало, їхати до них аж у Київ, та й черга на прийом стоїть чимала. А у мене вже 180 тис набігало і нижній малий ролик аж співає уранці.
    А от як з DSG бути я б просив підказати.
     
    Last edited: Feb 5, 2019
    achtung likes this.
  2. trawersa1

    trawersa1 Учасник

    Messages:
    135
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Рік випуску:
    2009
    Развейте сомнения мои... .
    Пробег с прошлой замены ГРМ.помпы.роликов. 40000км=5лет
    Менять только "ремешок" ?
    Или перебдеть...и заменить комплексно все по кругу?
     
  3. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,021
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    trawersa1, через 10-20т.км поменять все
     
  4. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,167
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Lvivgaz, чому так категорично?
    Хороша помпа вихожує 200т.
    А ролики можна помацати і помазати...
    Якщо вони не шумлять, то іще 50т можуть проходить.
    В мене оригінал уже 170-ту тисячу доходжує, думаю, літом все заміню...
     
    Кривий likes this.
  5. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,021
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    achtung,
    мова іде про ДОРЕСТАЙЛ
    Рік випуску: 2009
     
    Чилик and Кривий like this.
  6. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,167
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Lvivgaz, я зрозумів, що дорестайл, але я ж не пропонував їздити 150т,
    я пропонував при 50т змінити ременя (йому якраз буде років 6), перемацати ролики і помпу, якщо вони ОК,
    то помазати ролики і ще 50т на новому ремені до заміни всього, або вже наступний хазяїн )))
     
  7. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,021
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    achtung, згідний на 104%, але краще ВЗЯТИ все / а міняти вже по ФАКТУ;)
    дешевше не буде ОДНОЗНАЧНО:(
     
  8. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,167
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Lvivgaz, мої роздуми , це якщо все робити власноруч, на СТО гратись ніхто не буде ...
     
    Чилик and Кривий like this.
  9. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,021
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    achtung, чому?
    гранитись НЕ БУДУТЬ коли немає з/ч під рукою!
    а коли власник ЗАБЕЗПЕЧЕНИЙ всім - то хазяїн він;)
     
    Чилик, Кривий and achtung like this.
  10. Кривий

    Кривий Учасник

    Messages:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Це в ідеалі. І коли майстер має совість/або господар стоїть над душею. Зазвичай буває не так. Ось чому я поліз міняти ГРМ сам - до Мегатранса не втрапив, а пертися кудись щоб мене посилали попити кави поки вони там нахімічать - не хочу. От і задаю дурні запитання щоб бува чогось не нахімічити. Я не зовсім невіглас - на моєму шляху було багато авто - стареньке поло, кадет, спринтер, дефендер, віто, жигуль , нива, мерсик 190, мерсик 180 і навіть Побєда з 21 Волгою - і їх усіх я ремонтував і обслуговував сам. І ніхто з них не жалівся. Можу багато по них розказати і порадити. А ось з рестайловим Кадилом ще справи не мав . Тож читаю, слухаю шановне товариство і набираюся досвіду.
     
    ACERBUS, achtung and Чилик like this.
  11. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,654
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Крутим за коленоя только по часовой стрелке. Снимать грм ТОЛЬКО при совпадении ВСЕХ меток.
     
    Кривий and Чилик like this.
  12. Кривий

    Кривий Учасник

    Messages:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Їх три -колінвал -одягаємо стопор Т 10500 і одночасно повинні вставитися фіксатори діаметром 5,9 мм в отвори шестерні розподвалу і паливної помпи? Після цього розслабляємо по три болти на двох згаданих шестернях, послаблюємо натяжний ролик, відкручуємо верхній малий ролик і скидаємо пас. Виймаємо помпу охолодження двигуна, ставимо нову. Прокручуємо розслаблені шестерні розподвалу і помпи по годинниковій стрілці при встановленні стандартного натяжноо ролика з фіксуючою лапкою і проти, якщо встановлюємо креативний ролик Gates. Встановлюємо всі ролики крім верхнього малого і одягаємо новий пасок, ставимо верхній малий ролик. Натягаємо натяжним і затягаємо шестерні. Прокручуємо мотор за колінвал два оберти і перевіряємо щоб всі три мітки знову співпали. Збираємо все до купи і, помолившись, стартуємо. Алгоритм приблизно такий?
    А якщо не співпадуть мітки після перевірки - що тоді?
    :umnik:
     
    achtung likes this.
  13. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,654
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    +- да, единственное я не кручу шестерни как пишется в мануале. Надо просто понимать, что когда ролик натягиваем - ослабленнпюая шестерня провораяивается против часовой стрелки. Надо поставить так, чтобы в затянутом состоянии она была по середине своей регулировки. Жто дачт возможность регулировать в обе стороны. Если метки не совпадаютт товсе заново
     
    Кривий likes this.
  14. Кривий

    Кривий Учасник

    Messages:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Дякую. Тобто якщо після пробного провертання колінвалу на два оберти мітки не співпадуть, то як тоді повернути все взад, як було ще зі старим ременем? Адже фіксатори вже вийняті і вся система стнхронізується лише новим паском?
    PS. Зараз одягаюся і йду в гараж. Шкода, що немає кому зняти відео - думаю, що буде смішне "дизель-шоу".:)
    PPS. Аааа! Дійшло! Якщо мітки не співпадуть - ставимо колінвал в вмт, розслабляємо шестерні і поправляємо розподвал і насос до можливості вткнути в них фіксатори?
     
    Last edited: Feb 6, 2019
  15. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,654
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Возьмите зеркало, после проворота на 2 оборота, если не вставляются стопоры в РВ и ТНВД, то смотрим зеркалом, на много ли ушли они от меток. Если немного, то отпумкаем шестерни и за центральный болт крутим до тех пор, пока не вставится 5.9. затягиваемя крутим опять. Если и так не совпали, значит снимаем ремень, выставляем каждый вал отдельно, стопорим, шестерни ставим по центру, повторяем процедуру
     
    Чилик and Кривий like this.
  16. Кривий

    Кривий Учасник

    Messages:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Супер! Вже приступаю. Про виконання доповім!
     
  17. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,654
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Не заведеться, велкам))))):D
     
  18. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,167
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
  19. Кривий

    Кривий Учасник

    Messages:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Вийшов конфуз з заміною грм в сільському гаражі. Півмашини розібрав , а потім виявилося, що забув приготувати накидні ключі на16 і 18 і, головне внутрішні багатогранники для відкручування всяких шківів. Мабуть лежить таки мені дорога до столиці. Бо в столицях, як відомо, буває все. Тож коли беретеся за таку цікаву роботу як ремонт сучасних VW - готуйтеся до всяких перешкод, котрі гадський концерн розставляє на вашому шляху.
     
    GTR and achtung like this.
  20. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,167
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Кривий, не чекав такого....ключі 16 і 18 - це перше, що має бути в аптечці VW :(
    так само, як і зірочки на 6 і 12 зубів ....
     
    vitek and GTR like this.

Share This Page