1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Заміна ремня ГРМ

Discussion in 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели' started by Дімка, Mar 28, 2014.

  1. Дімка

    Дімка Старожил

    Messages:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #21
    В який бік крутити розпредвал ,щоб пішла синхронізація у сторону плюс?

    Сам запитав ,ну і сам відповім оскільки не дочикався відповіді пішов крутити!
    Якщо у Вас синхронізація мінус ,то слід крутити розпредвал в право,якщо плюс,то вліво.
    Було як я вже описував вище останнім часом -3.2KW. Покрутив в право стало -2,покрутив ще -стало -1.5,покрутив ще стало 0 КW.
    Тепер про зміни які відбулись.Мотор став працювати тихіше і мякше.На холостих при прогрітому двигуні показувало витрата 0.5-0.6л/год.Тепер стало 0.7л./год.Це мене насторожує чи не збільшиться витрата іще більше.Попробую їздити -- дасся чути.

    [upd=1405430008][/upd]
    Тепер у мене виникло запитання в кого яка виставленна синхронізація в 4 групі 4 вікні?
     
  2. saxon

    saxon Старожил

    Messages:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #22
    Должна быть "0",отклонение на 0.5 градуса в минус или плюс - в допуске.
     
  3. Дімка

    Дімка Старожил

    Messages:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #23
    Відхилення наскільки я знаю може бути від-6 до +6.Так показує табличка,коли прикласти стрілку мишки до 4 вікна.Мене більше цікавить ,скільки повинно бути виставленно ,щоб як умога менше каддік брав солярки.Бо получається, що коли в мене було -3.2 то на холостих показувало 0.4 - 0.5л.,а коли поставив в 0 показує 0.7л/год.?Тому я і запитує в кого яка синхронізація виставлена?
     
  4. saxon

    saxon Старожил

    Messages:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #24
    Дима,зачем задавать вопросы,если Вы всё сами знаете...Надеюсь,информация о том что синхронизация проверяется при температуре двигателя 80 С - Вам тоже известна?
     
  5. Дімка

    Дімка Старожил

    Messages:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #25
    Так звичайно знаю але в мене ,що на холодному моторі ,що на гарячому синхронізація не міняється.
     
  6. Володимир-ІФ

    Володимир-ІФ Новенький

    Messages:
    19
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    сріблястий
    #26
    #23 Дімка » 15.07.2014, 08:49
    Доброго здоровя! Трохи збільшився витрата топлива.Вирішив знову кинути на шнурок,і ось який результат.До заміни і після заміни ремня грм було -2.9 KW.(Із такими показниками машина пригнана із Німечини). Проїхав ,після заміни грм, вже трохи більше 7тис.км. і тепер показує -3.4 КW. Чи може це впливати на витрата.,як на Вашу думку ?.На захисній кришці (кожуха) написано -1.6 КW.
    Дай Боже Всім Вам ,міцного здоровя!


    Дімка, а що за параметр ви вимірюєте 2.9 KW за допомогою шнурка? якщо не важко опишіть який блок ,байт,біт. ДЯКУЮ!
     
  7. Дімка

    Дімка Старожил

    Messages:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #27

    [​IMG]
     
  8. bradul

    bradul Новенький

    Messages:
    20
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Candy white LB9A
    #28
    подскажитепожалуйста какой фиксатор коленвала нужен для двигателя BLS, или как определить?
     
  9. saxon

    saxon Старожил

    Messages:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #29
    http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=154829
     
  10. brullikk

    brullikk Новенький

    Messages:
    17
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    #30
    каким образом их слышно? люфт или биение?

    [upd=1421340267][/upd]
    Кстати, еще рекомендуют вместе с ремнем ГРМ менять ремень генератора. Стоит это делать, или они долго ходят?
    Нашел в каталоге для своего авто 2 типа генерат. ремней
    038 903 137 S
    03G 903 137 B
    но у них разница в длине почти 200мм. Как определить какой нужен? Каддик с кондишином.
     
  11. Emre

    Emre Новенький

    Messages:
    49
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Канів
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Белый
    #31
    Тот что в длине почти 200мм. :yes:
     
  12. Serg179

    Serg179 Новенький

    Messages:
    73
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    #32
    Я менял на пробеге 120 000 км. Ремень ГРМ, ролики, помпу, антифриз. Менял на Атлант-М на Днепровской набережной. В июле 2014 стоило 976 гривен только работа, запчасти были мои. После замены ничего не изменилось.
     
  13. Gorin

    Gorin Учасник

    Messages:
    159
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Купянск
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    с
    #33
    Друзья, есть вопрос. Синхронизация на выхлоп влияет? Меня смущает вонючий выхлоп. Вчера товарищ тоже заметил, у него два дизеля. Говорит так не воняет, хоть и старенькие моторчики. У моего кеда дымности нет, расход не завышен. А вот запах на очень нравится. Завтра посмотрю, что там с синхронизацией.
    Может потому, что удален катализатор?
     
  14. Magnat

    Magnat Учасник

    Messages:
    265
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий-ну коли помию.
    #34
    Естественно,нет катализатора топливо догорает(остатки) по всей выхлопной системе, а там температура ниже,естественно выгорает не полностью,отсюда и едкий запах.
     
  15. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #35
    саме так. якщо взяти нову запчастину то все підігнано. а в старій ходить ходором. не знаю як це роз"яснити, але після того як потримати в руці нову запчастину і спробувати який люфт у неї, то зі старою стає все зрозуміло
     
  16. Magnat

    Magnat Учасник

    Messages:
    265
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий-ну коли помию.
    #36
    У меня инфы по 4-му окну нет.А вот по 2-му; Второе окно- группа 004, стартовый впрыск = 2атдс--3втдс.
    • Если стартовый впрыск больше 3бтдс угол слишком поздний.
    • Еслистартовый впрыск меньше 2 атдс угол слишком ранний.
    • Проверьте еще раз установку угла впрыска по меткам.
    Данные для 2.0сди.
     
  17. brullikk

    brullikk Новенький

    Messages:
    17
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    #37
    но тот что короче тоже предназначен для комплектации с кондиционером.
     
  18. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,655
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #38
    а есть ещё гур\не гур, а вообще надо по вину смотреть.
     
  19. Magnat

    Magnat Учасник

    Messages:
    265
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий-ну коли помию.
    #39
    • 6PK1138-на авто с гуром но без кондея.(И если не ошибаюсь на кондей с електроуселителем руля)(ручейки только в нутри ремня)
    • 6DPK1215-на авто с гуром и кондеем.(ручейки с двух сторон)
    • Если где-то ошибся поправте.
     
  20. Дімка

    Дімка Старожил

    Messages:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #40
    Незнаю чому у мене 0. А в четвертому вікні четвертої групи вимірюється,якщо яне помиляюсь, кут вприску .Саме краще,довідався тут на форумі коли виставлено в 0.
     

Share This Page