1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Заміна ремня ГРМ

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем Дімка, 28 бер 2014.

  1. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #21
    В який бік крутити розпредвал ,щоб пішла синхронізація у сторону плюс?

    Сам запитав ,ну і сам відповім оскільки не дочикався відповіді пішов крутити!
    Якщо у Вас синхронізація мінус ,то слід крутити розпредвал в право,якщо плюс,то вліво.
    Було як я вже описував вище останнім часом -3.2KW. Покрутив в право стало -2,покрутив ще -стало -1.5,покрутив ще стало 0 КW.
    Тепер про зміни які відбулись.Мотор став працювати тихіше і мякше.На холостих при прогрітому двигуні показувало витрата 0.5-0.6л/год.Тепер стало 0.7л./год.Це мене насторожує чи не збільшиться витрата іще більше.Попробую їздити -- дасся чути.

    [upd=1405430008][/upd]
    Тепер у мене виникло запитання в кого яка виставленна синхронізація в 4 групі 4 вікні?
     
  2. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #22
    Должна быть "0",отклонение на 0.5 градуса в минус или плюс - в допуске.
     
  3. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #23
    Відхилення наскільки я знаю може бути від-6 до +6.Так показує табличка,коли прикласти стрілку мишки до 4 вікна.Мене більше цікавить ,скільки повинно бути виставленно ,щоб як умога менше каддік брав солярки.Бо получається, що коли в мене було -3.2 то на холостих показувало 0.4 - 0.5л.,а коли поставив в 0 показує 0.7л/год.?Тому я і запитує в кого яка синхронізація виставлена?
     
  4. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #24
    Дима,зачем задавать вопросы,если Вы всё сами знаете...Надеюсь,информация о том что синхронизация проверяется при температуре двигателя 80 С - Вам тоже известна?
     
  5. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #25
    Так звичайно знаю але в мене ,що на холодному моторі ,що на гарячому синхронізація не міняється.
     
  6. Володимир-ІФ

    Володимир-ІФ Новенький

    Дописи:
    19
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    сріблястий
    #26
    #23 Дімка » 15.07.2014, 08:49
    Доброго здоровя! Трохи збільшився витрата топлива.Вирішив знову кинути на шнурок,і ось який результат.До заміни і після заміни ремня грм було -2.9 KW.(Із такими показниками машина пригнана із Німечини). Проїхав ,після заміни грм, вже трохи більше 7тис.км. і тепер показує -3.4 КW. Чи може це впливати на витрата.,як на Вашу думку ?.На захисній кришці (кожуха) написано -1.6 КW.
    Дай Боже Всім Вам ,міцного здоровя!


    Дімка, а що за параметр ви вимірюєте 2.9 KW за допомогою шнурка? якщо не важко опишіть який блок ,байт,біт. ДЯКУЮ!
     
  7. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #27

    [​IMG]
     
  8. bradul

    bradul Новенький

    Дописи:
    20
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Candy white LB9A
    #28
    подскажитепожалуйста какой фиксатор коленвала нужен для двигателя BLS, или как определить?
     
  9. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #29
    http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=154829
     
  10. brullikk

    brullikk Новенький

    Дописи:
    17
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    #30
    каким образом их слышно? люфт или биение?

    [upd=1421340267][/upd]
    Кстати, еще рекомендуют вместе с ремнем ГРМ менять ремень генератора. Стоит это делать, или они долго ходят?
    Нашел в каталоге для своего авто 2 типа генерат. ремней
    038 903 137 S
    03G 903 137 B
    но у них разница в длине почти 200мм. Как определить какой нужен? Каддик с кондишином.
     
  11. Emre

    Emre Новенький

    Дописи:
    49
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Канів
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Белый
    #31
    Тот что в длине почти 200мм. :yes:
     
  12. Serg179

    Serg179 Новенький

    Дописи:
    73
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    #32
    Я менял на пробеге 120 000 км. Ремень ГРМ, ролики, помпу, антифриз. Менял на Атлант-М на Днепровской набережной. В июле 2014 стоило 976 гривен только работа, запчасти были мои. После замены ничего не изменилось.
     
  13. Gorin

    Gorin Учасник

    Дописи:
    159
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Купянск
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    с
    #33
    Друзья, есть вопрос. Синхронизация на выхлоп влияет? Меня смущает вонючий выхлоп. Вчера товарищ тоже заметил, у него два дизеля. Говорит так не воняет, хоть и старенькие моторчики. У моего кеда дымности нет, расход не завышен. А вот запах на очень нравится. Завтра посмотрю, что там с синхронизацией.
    Может потому, что удален катализатор?
     
  14. Magnat

    Magnat Учасник

    Дописи:
    265
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий-ну коли помию.
    #34
    Естественно,нет катализатора топливо догорает(остатки) по всей выхлопной системе, а там температура ниже,естественно выгорает не полностью,отсюда и едкий запах.
     
  15. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #35
    саме так. якщо взяти нову запчастину то все підігнано. а в старій ходить ходором. не знаю як це роз"яснити, але після того як потримати в руці нову запчастину і спробувати який люфт у неї, то зі старою стає все зрозуміло
     
  16. Magnat

    Magnat Учасник

    Дописи:
    265
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий-ну коли помию.
    #36
    У меня инфы по 4-му окну нет.А вот по 2-му; Второе окно- группа 004, стартовый впрыск = 2атдс--3втдс.
    • Если стартовый впрыск больше 3бтдс угол слишком поздний.
    • Еслистартовый впрыск меньше 2 атдс угол слишком ранний.
    • Проверьте еще раз установку угла впрыска по меткам.
    Данные для 2.0сди.
     
  17. brullikk

    brullikk Новенький

    Дописи:
    17
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    #37
    но тот что короче тоже предназначен для комплектации с кондиционером.
     
  18. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,642
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #38
    а есть ещё гур\не гур, а вообще надо по вину смотреть.
     
  19. Magnat

    Magnat Учасник

    Дописи:
    265
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий-ну коли помию.
    #39
    • 6PK1138-на авто с гуром но без кондея.(И если не ошибаюсь на кондей с електроуселителем руля)(ручейки только в нутри ремня)
    • 6DPK1215-на авто с гуром и кондеем.(ручейки с двух сторон)
    • Если где-то ошибся поправте.
     
  20. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #40
    Незнаю чому у мене 0. А в четвертому вікні четвертої групи вимірюється,якщо яне помиляюсь, кут вприску .Саме краще,довідався тут на форумі коли виставлено в 0.
     

Поділитися цією сторінкою