1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення

Замена 5МКПП на 6МКПП

Тема у розділі 'Трансмиссия', створена користувачем no name, 30 бер 2014.

  1. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    1,245
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Больше передач всегда лучше, это бесспорно....
    Но есть понятие разумной достаточности.
    Встречный вопрос:
    Почему на более слабых 1.6 TDI DSG7,
    А на 2.0 TDI - dsg6? ?
     
  2. terisola

    terisola Перевірений

    Дописи:
    537
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY + gtb1756vk
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    белый
    А что значит розумна достаточности?
    Если я вам скажу, что есть 8 ступенчатые автоматы, а на 2.0 давно ставят dsg7 ступки
     
  3. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    171
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Стрий
    Модель:
    Caddy Ecofuel 2K
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Candy-Weiss
    Хлопці олігархі, нє ругайтєсь))
    більше передач - більша економічність... оскільки більше передач - швидше набирається крейсерстка швидкість в режимах де кпд мотора близьке до максимального)) і на швидкості обороти мотора менші - ресурс мотора...
    відоме ж правело більше крутиш - менше їздить)))
    ну в М5 е60 7 передач, хоч там 510 кобил)) і то в 2005 році було))))

    більше передач - кулл)) хоча з другої сторони менша строшки надійність за рахунок ускладнення конструкції...

    але я так порахував шо невигодно мені коробку перекидувати і то всьо)
     
    achtung подобається це.
  4. miki_ua

    miki_ua Професіонал

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Іван Кубара, согласись хотябы с тем, что менять 5 передач на 5 передач ты тоже не решился.....
    Тюнинг =затраты и каждый сам себе решает насколько ему это надо. Есть секрет: сделать все вовремя а не когда "скрыня бегова" уже развалилась. Кому-то только шестерню 5 передачи "повыше" подкинуть хватает, кому- то больше устроит за разницу в цене между исправными 5ст. коробки для SDI и дизельной 6ст. от Гольфа БлуМоушн поставить на себе такой эксперемент "нахаляву" чтоб ещё и не заморачиваться когда "пробьёт час" дорогого ремонта трансмиссии....
    Сколько людей - столько ситуаций и столько мнений. Можно высказать своё
    Но лезть ко всем насаждая "понятие достаточности" - как минимум некрасиво.
     
  5. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,247
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Більше передач - менше на вухо відчувається по звуку мотору що змінилась передача. А на рахунок економічності то навряд 7-ступка буде давати економічність в порівнянні з 6-ступкою. Мова йде про звичайні автомобілі, а не спорткари для яких потрібно організувати максимальну потужність мотору від 0 км/год до 300 км/год
    Відносно того що при нищих оборотах мотору збільшується його ресурс - це не так. Є оптимальні оберти для їзди на кожному моторі в залежності від навантаження, швидкості і т.д. При низьких обертах мотору менше масла поступає, відповідно гірше змазується, охолоджується, та й на трансмісію більше навантаження.

    Ну от мені таке пропонували зробити коли дійде справа до ремонту коробки, у мене на 100 км/год десь 3050 об/хв приблизно. Сказали що тільки поміняти шестерню 5-ої передачі і буде при 100 км/год десь 2500 об/хв, майстри в принципі нормальні, ВАГами займаються. Та у мене виникає запитання якщо поміняти тільки шестерню 5-ої передачі то як впливатиме те що між 4 та 5 - ою передачами получиться великий коридор? Зараз із 4-ої на 5-ту переключаюсь десь на 70-80 км/год. А після заміни шестерні на 5-ій передачі на 80 км/год, 2000 об/хв машині буде їхати не нормально.
     
  6. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    171
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Стрий
    Модель:
    Caddy Ecofuel 2K
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Candy-Weiss
    miki_ua, неправильно мене поняли) я нікому ніц не насажую, і свою думку не пропагандую))тільки виражаю своє бачення))
    очевидно що кожен зробить як йому підходить)) при великому бажанні можна в машину всьо шо хош всадити)) експерименти то є добре))

    Yuran, опечатка) правило))
    ну в мене з мови були не файні оцінки))
    оптимальні оберти це якраз зона максимального ККД мотора...
    а про тиск масла - міф... тиск швидко набирається... а все шо лишнє - стравлює редукційний клапан))

    не спорю обороти низькі і давати велике навантаження тоже не добре... швидко убити мотор можна... але для того є прокладка між кермом і сидінням шоб чути шо мотор пукне але не витягне...

    про трансмісію те саме... ясно шо ніхто не буде на 6 передачі на холостих киватись, а на певних трохи більших обертах... відповідно трансмісія проразована для навантажень певних...


    резюмую - як каже директор заводу на якому я раніше працював - " З дуру можна і х** зламати"... тому режими і навантаження треба з розумом вибирати...
     
  7. miki_ua

    miki_ua Професіонал

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Іван Кубара, Іване - будь спокійний, про насаджування своєї думки то я не про тебе (просто почитай вище)..
    А експеременти - то таке. Будь-яка теорія потребує підтвердження практикою. Як казав один мій знайомий: "можна до нескінченності сперечатись про смак устриць лише жодного разу їх не спробувавши".
    Я спробував.
    І моя точка зору така ж як і в тебе.
    І щодо людей, котрим треба "ракета" - ФВ "не попав", то тім хто буде всеодно їхати в максимально економічному режимі (90 км/ч) щоб ПДД соблюдати на атмосферниках SDI та екофьюлах 5-ти ступку чіпати не варто. Свої переваги в цьому є: що 60 в населених пунктах що 90 по трассі: все на 5 передачі авто "витягує". Такий собі "мєждугородній автомат" :)
     
    sage64 подобається це.
  8. terisola

    terisola Перевірений

    Дописи:
    537
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY + gtb1756vk
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    белый
    Ребята, читаю и смешно. Не надо 7 ступку, так как это фигня. Надо больше передач и это класс.
    То что вы поставите вместо одно шестерню другую, не поменяв остальные, вот это будет фигня.
    А если я скажу так, у 2.0 BMM - полка крутящего с 1750 до 2750, как мне жить с этим? Как мне ездить? какие передачи оптимальные?

    Не пишите ерунды просто. Форум превращается в ерунду.
     
  9. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    171
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Стрий
    Модель:
    Caddy Ecofuel 2K
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Candy-Weiss
    terisola, тут ми обговорюєм кращі варіанти і результати експериментів, наводимо якісь аргументи...
    якби був ідеальний рецепт і за безплатно всім то всі б давно це зробили))

    а одну зірку міняти чому фігня?? якшо в якісь конфігурації коробки є та зірка то чого не спробувати))
    краткость сестра таланта, практіка мать науки))
    не хоче хтось пробувати як я - не пробує, хоче - пробує... завод завжли дає кілька варіантів))
     
  10. terisola

    terisola Перевірений

    Дописи:
    537
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY + gtb1756vk
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    белый
    Ну если Вы полистаете форум, почитаете мой БЖ. То увидите, что я не только коробку, а двигатель поменял.
    А кроме этого еще впихнул другую турбину и другие форсунки и езжу на 1,9-2,1 избытка. По этому относительно коробок - я уже прошел. Замена одноначно с 5 на 6 есть смысл. А вот заменить щестеренку, у Вас будет провал при езде. Либо Вы переключаете на очень высоких оборотах, либо вы переключились и ждете, пока двигатель выйдет на нужные обороты, что бы авто поехало. То есть жопа у вас будет постоянно.
     
    yurij подобається це.
  11. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,247
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Іван, пояснюю ще раз чому є смисл міняти коробку всю а не одну шестерню.
    Для прикладу у мене 1.6 бензин, 5-ступка, на ній міняють шестерню 5-ї передачі. І получиться грубо кажучи на 100 км/год буде на -ій не 3100 об/хв, а 2500. Може показатись великим плюсом якщо мотор машину витягуватиме на 5-ій передачі при 2500 об/хв. Та при цьому на швидкості 80 км/год прийдеться або на 5-ій їхати із 2000 об/хв, або на 4-ій 3000 об/хв, що один що другий варіант не є нормальним.
    Наскільки знаю у мене коробка слабуватенька по відгуках, так що морально готовий викласти бабло на 6-ступку якщо буде для цього дзвінок.
     
  12. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    119
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Прошу розказати як прошла заміна на шестиступку. І які тонкощі в поведінці авта Ви помітили після оновлення?
     
  13. Fedorovitsh

    Fedorovitsh Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Гайсин
    Модель:
    VW CADDI
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    Заміна КПП пройшла чудово, міняв "МЕГАТРАНС" Женя. Помітив лиш змешення обертів на 6 передачі порівняно з 5-ю. Ну а проїду по трасі , тоді можна ро щось говорити. Женя професіонал своєї справи !
     
    Костя та Чилик подобається це.
  14. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    119
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Цікаво яка буде витрата пального. А старий датчтик коліна не викидайте - лапку його можна епоксидкою відновити. ;)
     
  15. Максим9589МК

    Максим9589МК Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Caddy
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белий
    Доброго вечора, хочу затронуть тему про кпп на 2.0sdi, ото ж проблема така 3000об. - 100км/час...Вирішив купити кпп 6ст. GQL їхала вона до мене з Польщі 8 днів, сьогодні приїхала роздивився її на пошті, забрав до дому..Але приїхавши додому почав її ще раз роздивлятись і подивився на маркування а там GQP(((помоніторив інтернет і одна і друга ставилася на Туран 2.0fsi...А от тепер питання стане вона чи ні?підскажіть будь-ласка може хтось стикався з такою ситуацією...вибачаюсь якщо щось неправильно написав)
     
  16. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,124
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Станет любая.
     
    Чилик подобається це.
  17. Максим9589МК

    Максим9589МК Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Caddy
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белий
    Ок я до вас і приїду)Я
     
  18. SWM07

    SWM07 Новенький

    Дописи:
    84
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Тобто GQL і GQP аналоги?
     
  19. Максим9589МК

    Максим9589МК Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Caddy
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белий
    Ну як би і інтернеті пише, що і одна і друга ставилась на одне й те ж авто, можливо рік авто змінився і на кпп маркування поміняли(можливо модернізували)...
     
  20. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    5,985
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    Чилик подобається це.

Поділитися цією сторінкою