1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Замена двухмассового маховика на одномассовый.

Тема у розділі 'Трансмиссия', створена користувачем АНДРЕЙ, 29 бер 2014.

  1. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    morphius, 30т. Это ниочем.
    Комплект сцепления должен служить
    250+т.км.
    Я не исключаю, что лучший вариант-
    это ориг. двухмасс. Но гложет меня сомнение по поводу рекомендаций шкодовским гарантийщикам....
    На моем одометре пока только 155000
    я надеюсь выяснить этот вопрос к тому моменту, когда сцепление или маховик приедет :)
     
    Останнє редагування: 24 чер 2018
  2. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    Ну заводской так и отслужил - 250-270 тыс. и еще можно было ездить - замена в большей степени моя придирчивость, чем необходимость.
     
    D'oma та achtung подобається це.
  3. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    morphius, я хочу, чтобы следующий так же служил :)
     
  4. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Огорчу. На новых, Вами хваленых, шкодах, года так.. 12го и дальше сцепление ОРИГИНАЛЬНОЕ если выхаживакт 100000, то это повезло.
    А 2004-2010 годов - 250 и выхаживали.
    Политика автомобилестроения изменилась и ресурс детали уже давно высчитывает компьютер, а раньше это делали люди, внося запас прочности на случай технологической ошибки при расчетах. Увы, теперь расчеты таковы, что машина ездит беспроблемно гарантийный срок, а дальше надо чтобы она ломалась.
     
    muzik, Денис VW та vitek подобається це.
  5. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Megatrans, Вы не внимательны, там речь была о шкодах а4,
     
  6. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Не внимательны Вы. Я написал, годов 12 и дальше...и нигде не упомянул, что это а5/а7. Я про ресурс писал
     
  7. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Megatrans, а я писал о замене двухмассовый на одномассовый, стр. 52 инструкции. Меня не интересует, что там на новых шкодах....
    Если че, у меня машина 12 года и все ОК
     
    Останнє редагування: 24 чер 2018
  8. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Ясно.
     
    Tolya1983 подобається це.
  9. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Можу порекомендувати не спішити в паніці із заміною рідного комплекту після того як зявляться мінімальні посторонні шуми від маховика, можливо у кожного авто прогресує все по-різному, та в мене легенькі звуки були чути на 115 тис, замінив на 214, тобто 100 тисяч пробігу із торохтуном 2-масового. А до того часу збирати інформацію про можливі варіанти заміни, до того часу можуть зявитись і нові комплекти, зрештою нічого надскладного технологічно нема для виготовлення маховика-зчеплення який би ходив хоча б 200 тисяч.
    Перше повідомлення: 24 чер 2018

    Нове повідомлення: 24 чер 2018
    Якраз я скоріше в цю тему вношу корисну інформацію, так як скитнувся з цією темою.
    З моєї сторони чітко сказано що Валео через мінімальний період почало торохтіти знову, а про заміну одного диска зчеплення в комплекті Валео я ж написав що після заміни нульовий пробіг і про те чи служитиме ця звязка довго нікому невідомо.


    Нове повідомлення: 24 чер 2018
    Він мене в ігнор поставив після того як з його вайбер групи по ремонту видалився...
     
    achtung подобається це.
  10. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    achtung, Вас не смущает что на Октавии А4 НЕ СТАВИЛИСЬ 1.9 моторы с насос-форсунками а соответственно на более древних моторах с ТНВД, где нет таких всплесков крутящего момента на низких оборотах "ходить" будет что двух что одномассовое? Каким боком тут кадди????
    Ну вот зачем все в одну кучу: не разобравшись....
     
    muzik подобається це.
  11. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    miki_ua,
    во-первых, мотор 1.9 PD 77 kw
    Там тож упоминается.(в шкодоинструкции)
    во-вторых, Вы думаете, что моторы с ТНВД имеют более плавную работу?
    У меня противоположная информация.
    В-третьих, чего Вы решили, что я "не разобрался"? Я как раз пытаюсь разобраться.
    В-четвёртых, если Вы заметили, меня интересует мотор CAYC...
     
  12. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Мотор с насос-форсунками на "4 гольфе"?
    ХМ.
    Где такие единороги…
    По-моему не о том спорим.
    Зайдите на канал спринтек и посмотрите вот это видео.

    Там тоже замена двухмассового сцепления на одномассовое. НО КАКОЕ! Половина Евроблях дешевле этого комплекта!
    Много человек согласятся отдать свои кровные за такое на Кадди?
    Давайте не будем разводить лишней демагогии....
    Всё что есть одномассовое на мотор с НФ и сопоставимо по ресурсу с двухмасс = дороже обычного комплекта Люк двухмасс.
    Всё что дешевле - лотерея, в которой выиграть не так то просто даже при наличии врождённого везения.
    Несогласны? Будем и дальше разводить болтологию вокруг слов одномасс/двухмасс????
     
  13. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    miki_ua, совершенно согласен, болтология не продуктивна, интересны аргументы. А их нет.
     
  14. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Если статистика для Вас не аргумент - тогда я не знаю каких аргументов Вы ждёте.
    Попробуйте привести свои.
    Дабы снова не срываться в болтологию про Шкоду....
     
  15. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Взагалі ці дорогі маховики-зчеплення проблема не тільки каддіковська. Поритись би на форумах Т5, як вони вирішують ці проблеми, так як на Т5 крут. момент на 2.5 ТДІ явно більший ніж 250 як в Кадді, та й на 1.9 ТДІ теж. У Т4 цієї проблеми скоріше нема, в тестя Т4 довга база, 65 кВт мотор, крутящий там в районі 190-200 скоріш всього, після покупки авто міняв тільки зчеплення, після цього проїхав уже 230 тисяч і звуками ніякими не пахне навіть.
    Проблема не тільки каддіковська, згадую розповідь однієї людини, що закупляла євробляхи щоб таксі здавати в оренду в Києві. Він розповідав що більшість дизелів від 2005 року випуску треба міняти, європейці зливають авто коли цей торохтун. Він мені розповідав що на Пежо універсал ( забув це 307 чи то 407) ця заміна обходилась йому досить дешево, в районі 12 тисяч. А от розповідав він мені що закупив був партію Мазда 6, універсал, дизель, то з ними зальот на цих щепленнях-маховиках по 20 тисяч на кожній.
     
  16. uvagr

    uvagr Перевірений

    Дописи:
    459
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Кузнецовск
    Yuran, Т4 (65 и 75) и Т5 даже не рыпаются на одномасс... результат 100% один.
     
  17. terisola

    terisola Досвідчений

    Дописи:
    540
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY + gtb1756vk
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    белый
    Сцепление 240 мм решит все ваши вопросы. На 1,9 и 1,6 пойдут бегом, вот я только уже не помню, нужно стартер менять. Оно выдержит все ваши нагрузки, если машины не нагружены свыше 170 лс.
     
    achtung подобається це.
  18. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    terisola, совершенно верно, осталось только выяснить номера деталей! И чтоб стартер не менять :)
     
  19. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Не согласен. На свой т4 я всунул валео, попробовать. Пока ездит.
     
    muzik та Tolya1983 подобається це.
  20. uvagr

    uvagr Перевірений

    Дописи:
    459
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Кузнецовск
    Megatrans, сколько набегал?
     

Поділитися цією сторінкою