1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Замена двухмассового маховика на одномассовый.

Тема у розділі 'Трансмиссия', створена користувачем АНДРЕЙ, 29 бер 2014.

  1. kamazitto

    kamazitto Досвідчений

    Дописи:
    773
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Корюковка
    Модель:
    Touran
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    ЛьвовГаз Олег, и Саня Alex катаются на таких сцепах по два или более год, и довольны шо "слоны"
     
  2. APACH

    APACH Перевірений

    Дописи:
    446
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Signum
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    сірий
    uvagr, чув відгук, що Luk після 10000 починає знову стукати, а з одномасовим проблем не буде.
     
    kamazitto подобається це.
  3. uvagr

    uvagr Перевірений

    Дописи:
    459
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Кузнецовск
    APACH, Одномассовый в принципе шуметь не может. Нечему.
    Надежность двухмассового определяется несколькими факторами, как то изначальное качество (на рынке много Польских и Турецких востановлений которые изначально брязчат), стиля вождения (не только рывки и букса , но постоянные низкие обороты), нагрузки (груза) на авто. Момент рук мастера упущу, хотя попадались.
    За одномассовый на 77кВт говорит один факт - VAG для октавий 1,9TDi прямо рекомендует замену. Но нужно учитывать что Кадик часто живет как грузовичек.
    Немного информации по маховикам в прикреплении.
     

    Вкладення:

    morphius, Jetta Vlad та Lvivgaz подобається це.
  4. APACH

    APACH Перевірений

    Дописи:
    446
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Signum
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    сірий
    uvagr, дякую за детальну консультацію!:hi:
     
  5. GORA

    GORA Досвідчений

    Дописи:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    Как я понял, если каддик больше поповозка чем грузовичек, можно брать одномассовый валео смело :clapping:
     
  6. uvagr

    uvagr Перевірений

    Дописи:
    459
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Кузнецовск
    GORA, Не воспринимайте написанное как указание к действию. Есть клубни которые несколько лет используют одномассовые и вопросов насколько мне известно нет. Если Ваш кадик исключительно поповозка небольше 4 человек, то есть над чем задуматься. Но если раз неделю/месяц 300-500кг и постоянно дергая передачу.... Такую процедуру Вы выполняете на свой страх и риск.
     
  7. Ora90

    Ora90 Учасник

    Дописи:
    290
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    BlacK
    APACH, 10 тис накатав, на Valeo, довольний як слон, всі посторонні звуки пропали, тільки вот після заміни почала сама підаль в самому низу підскрипувати, грішу на головний циліндрик(
     
  8. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Розкажу свою історію з маховиком-щепленням. Взяв авто 2010 року в 2013 з пробігом 107 тисяч, десь на 115 тисячах пробігу уже було чути шорохкотіння/легке підстукування на холостих обертах, зразу не міг розібратись що воно таке і звідки йде, та випадково замітив що при вижатому щепленні ці звуки пропадають. Поступово ці звуки посилювались, та в порівнянні з тим що люди розповідають то прогрес у мене дуже повільний був. Та з часом це легке постукування/шорохкотіння перетворилось у торохтун. Я продовжував далі їздити на авто, ну торохкотить собі, то хай торохкотить. Промоніторив що з даної ситуації є 3 виходи:
    1) замінити і маховик і зчеплення на Люк чи то Сакс, та при цьому маховик теж буде 2-масовий і по інформації з інтернету досить часто вони знову починають торохкотіти, ну і плюс ціна на 2-масовий маховик + зчеплення люк чи сакс досить висока;
    2) купити комплект одномасовий маховик + зчеплення Valeo, та якось страшно було ставити цей 1-масовий маховик коли рекомендується 2-масовий, радувало те що багато поганих відгуків про нього не було і що ціна значно нища ніж на 2-масовий + зчеплення.
    В результаті вирішив ставити Valeo 1-масовий + комплект, влітку 2016 року навіть рішився й купив, залишилось наважитись поміняти. А для чого міняти? Авто їде, все норм, торохкотить на холостих, ну хай собі торохкотить. Та ось в кінці літа 2017 уже почув що у мене не тільки торохтун, а зчеплення здихає тому наважився при заміні масла. Поміняв мені все це Женя, Megatrans, передачі переключаються норм, зчеплення бере під верхом, педаль зчеплення ходить як в маслі, звуків лишніх нема, проїхав після заміни в районі 1000 км. При заміні було видно що маховик був у кращому стані ніж зчеплення, там уже і диск стерся, і вижимний із шатом.
    В результаті я з торохтуном їздив 99 тисяч пробігу ( із 115 тисяч по 214). Тому міняйте на 1-масовий і не мучтесь з цими 2-масовими.
     
    sa77, trawersa1 та greek подобається це.
  9. pavel.zt

    pavel.zt Учасник

    Дописи:
    236
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    белый
    То зчеплення зробили? Від чого?;)
    Не так давно услышал и на своей машине характерные звуки (пробег 265 тыс.), механик настойчиво рекомендует одномассовый. Настроен следовать его советам...
     
  10. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    @muzik,б/у маховик и к-т сцепления LUK 623081500.Как и говорилось,это с 2,0 бензинки (88-97г.в.)
    К-т сцепления стоит около 1000 грн (125$),маховик б/у 80$(если сказать с 2,0),и 150$(если сказать "дайте тот,который подходит на кадди вместо двухмассового).
    Де б знайти який номер маховика ,щоб знати за яким шукати.?
     
    muzik подобається це.
  11. АНДРЕЙ 1967

    АНДРЕЙ 1967 Гість клубу

    Дописи:
    1
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Константиновна
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    8E8E
    Поставили позавчера клиенту по замене valeo 835035. Педаль сцепления оказалась у самого пола, Через часок отзвонился клиент и сообщил , что сцеплен стало подбуксовывать ,Хотя мы ставили их многораз и никаких проблем не было, кстати, завтра будем смотреть в чем причина
     
    morphius, Денис VW та Vipop подобається це.
  12. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    АНДРЕЙ 1967, Черезвычайно интересно - держите нас в курсе...
     
  13. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Ітак, може комусь пригодиться інформація, щоб не наступали на ті ж граблі що і я. Проїздив я з 2-масовим торохтуном до 214 тисяч, поміняв на Валео одномасовий і зразу ж обрадувався. Та щастя тривало не довго, через кілька тисяч км знову торохтун, причому на Валео він значно скоріше прогресував ніж рідний 2-масовий. Скоріш за все браковане це Валео попалось, чи можливо встановили неправильно. Так і машину продав. Продав більше не через маховик, а через те що захотілось щось більш легкове, і торохтун валео + передув турбіни + на осінь заміна акумулятора + не за горами грм + тріснуте лобове скло - все це разом взяте спонукає або продати машину зараз, або якщо все це зробити то їздити на ній ще 4 роки.
    Більшість хто з мотором 1.9 ТДІ 77 кВт стикнеться з торохтуном і не знатиме що робити, в інтернеті багато різних варіантів, майстри теж говоритимуть кожен різне, і насправді невідомо що краще - 2-масовий далі ставити чи Валео одномасовий.
    У нас на форумі уже немало варіантів коли одномасовий маховик підвів, і якщо врахувати що ціна Валео 835035 + робота по заміні це 300 доларів - гроші на вітер.
    По 2-масових, Люк, Сакс чи що там, не знаю скільки вони ходять, та як розумію це теж лотерея. При покупці Кадді я ще кілька авто пробивав по базі в автосалоні, бачив Кадді в якому торохтун був чутний на 120 тисяч пробігу, і при цьому на 60 тисяч мінялось на оригінал. І якщо врахувати що двохмасовий маховик + зчеплення + робота це скоріше в районі 400-500 доларів, то це теж можуть бути гроші на вітер.
    Цікавий виглядає варіант знайти простий маховик що підходитиме по розмірах ( як писав хтось із Б3 пасата) + купити окремо зчеплення, буде по ціні нище навіть ніж Валео і срок служби повинен бути вищий.
    А так маємо те що маємо, як каже miki_ua, дизельний двигун це дороге задоволення через 2-масові маховики та турбіни, і в чомусь він та правий.
    П.С. Коли почули що на холостих обертах в районі лівого колеса під аркою починає появлятись маленький торохтун то не спішіть бігти на сервіс і поскоріше міняти, як правило прогресує торохтун не настільки швидко, майстри можуть лякати що міняти треба вже, що може роздовбати коробку, заклинити чи ще щось, вони хочуть щоб Ви вже міняли щоб вже заробити. Я на заводському торохтуні проїздив до 214 тисяч, чути його було вже в районі 115-120 тис пробігу, і на момент заміни у мене торохтун був не найбільший з тих які чув на каддіках.
     
    Tolya1983 подобається це.
  14. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Yuran, ти не в курсі - з експерементів по звичайному маховику і щепленню а-ля "рідне Б3-Б4 " починав Костя.
    Закінчилось швидко. І плачевно.
     
  15. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    О госпади. О чем пост? О том, что ты как всегда хотее сэкономить? Всем уже давно известно, что ЛЮК и только. Все остальное - кроилово, которое приводит к попадалову.
     
    miki_ua та muzik подобається це.
  16. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,324
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    Хлопці, ще раз.
    зчеплення - це коли уколи дітям роблять.
    Або дерева нові вирощують.
    Ми тут першим займаємось чи другим???
    Писав же ж, і он вище теж товариш правильно підколов.
    Це не просто дурна буква, це зміст слова зовсім інший!

    https://uk.wikipedia.org/wiki/зчеплення

    В автомеханіці ЗЧЕПЛЕННЯ!
     
    kosha, saxon, pavel.zt та 4 іншим подобається це.
  17. muzik

    muzik Досвідчений

    Дописи:
    799
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Їзжу на одномасовому Люку вже давно. На першому комплекті десь на 135 тис. обірвало диск. Встановили новий такий самий -- їзжу поки без проблем і звуків...
     
    Олександр 555 та miki_ua подобається це.
  18. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Як завжди хотів зекономити? Багато я наекономив на своїй машині? Якщо економив то чому ходовку ти мені ставив всю лемпфьордер а не що подешевше? Чому ремінь ГРМ Контітех? Чому я їздив на резині Мішелін/Гудєр/Данлоп/Клебер/Континенталь а не на Саві чи Росаві? Чи я з тобою торгувався з приводу розцінок за роботу?
    Нагадаю як було. Ще у 2015-2016 маховик цокотів. Я не автомеханік, люблю щоб мені спеціаліст рекомендував які планові ремонти на авто потрібно робити і які запчастини ставити. Я зараз від тебе перший раз чую що встановлювати тільки Люк, тоді ж ти мені сказав що встановлював людям Валео і все нормально працює + дешевше. У 2016 році влітку я купив Валео і доїжджав рідне зчеплення з маховиком. У 2015 році негативних відгуків по Валео не чув чи було досить мало, наскільки я пригадую. Восени 2017 року при черговій заміні масла ти мені поміняв маховик Валео, я ж сам з ним і приїхав, оскільки він в мене вже більше року валявся в гаражі. Я сам вирішив ставити це Валео, а ти мені не сказав "викинь Валео, це фігня", я б його "заОЛХсив" та поставив би те що буде ходити, та в мене в памяті з 2015-2016 років збереглась інформація що Валео нормально ходить. От наприклад сайлентблоки лемпфьордер у мене проїхали були свого часу десь 20 тисяч і загриміли, хотів на такі ж міняти, ти сказав що треба ставити суцільні, я хіба спорив? так і зробили, так і забув що вони можуть ламатись, а багато людей їх міняє кожні пару десятків тисяч чи мучиться з тряпками-резинками-прокладками між сайлентблоком і речагом. Кожен спеціаліст в своїй справі і повинен дати клієнту мінімальні розяснення. У мене бувають клієнти що замовляють системний блок за 1000 доларів, їм головне начинка, корпус просять ставити самий дешевий щоб зекономити 10-20 доларів, я можу їх послухати, та мені ж потім їм пояснювати чому ПК такий шумний, чому метал корпусу дзвенить.
    Це все лірика, відступ від теми, я Женю ні в чому не звинувачую, крім того що коли тобі телефонують то краще взяти слухалку і послати на 3 букви ніж скидувати/не брати, а коли телефонуєш з іншого номера то обіцяти "наберу коли тобі приїжджати, чекай" на протязі 3 місяців.
    Отже не тільки в мене одного комплект Валео 835035 за 250 доларів це невірний варіант, оскільки після того як він швидко здохне ( а ймовірність цього досить висока) то наскільки розумію треба купляти зчеплення за 150 доларів + маховик за 250 доларів = 400 ( може в цінах не 100% вірно, поправте).
    А взагалі каддіководам дуже повезло в тому плані що авто популярне, є багато запчастин і є з чого вибрати, зальот на 250 -300 доларів із Valeo це не сама більша проблема що може бути при експлуатації авто, та краще цього уникнути. Так що всім на дорозі ні гвоздя ні торохтуна.
     
    angol подобається це.
  19. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    О, Да! DAS AUTO!
    :)
    А если серьёзно - неплохо было бы успокоиться и почистить тему от перехода на личности (даже если после этого написано "ні в чому не обвіняю"...)
    Ідея спочатку була непагана - але життя доказало що недарма взялися ліпити 2х массовий маховик. Сплески крутного моменту на дизелях з НФ на низьких обертах розривають коробки на SDI і замінники одномассові на ТДІ. А як зробити "тугіше" диск- буде "спортивне посилене" зчеплення, що "уведе" його роботу з комфортних споживацьких властивостей.
    Ось і виходить, браття: маємо що маємо!
    З.ы. одномассове підійде бажаючим на єкофьюл встановити дизельну коробку - це да! Та чи багато таких фанатів як я? Неееее......
     
  20. Jeka312

    Jeka312 Перевірений

    Дописи:
    309
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Четвёртый год катаю сцепление starline, пробег где-то 50к+. пока все устраивает проблем нет
     

Поділитися цією сторінкою