1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Далеко від дому відключилася турбина на 1,6 CAYD

Тема у розділі 'Диагностика и неисправности', створена користувачем Кривий, 31 сер 2018.

  1. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #21
    Ви сильно не переживайте з приводу того що помилку стерли, не треба нічого спеціально провокувати. Кілька тисяч наїздите і воно саме прийде без запрошення. Причому якщо воно раз вискочило на 4000 об/хв то це не означає що воно так буде і надалі вискакувати. У мене перший раз воно вискочило на 4000 об/хв, а потім вискакувало найчастіше в районі 2000-2500 об/хв, причому навіть при монотонній їзді 95 км/год.
     
  2. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    #22
    Місцеві кажуть, що може бути проблема в вакуумних трубках чи повітряних патрубках турбини - найменша тріщинка і комп може скидати машину в аварійний режим. Передивляюся. Хоча найімовірніше таки закоксована геометрія. Посмоктав вестгейт - щось шток не дуже ходить - мабуть пелюстки таки закоксовані. Приїду додому - полізу турбину чистити. Може хто вже знімав на такому моторі? Цікавить алгоритм зняття. І чи можливо зняти турбину без колектора або чи можна зняти "гарячого равлика" без зняття самої турбини?
     
  3. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #23
    Краще не придумуйте велосипеда. Я звичайно не майстер, та наскільки заглядував то зняти саму гарячу чи саму холодну частину турбіни не получиться, треба всю знімати, так як сама турбіна не така вже й велика і там болти навряд чи легко відкручуватимуться. А щоб зняти турбіну відповідно треба зняти й колектор. Та перед тим як все це знімати треба щоб толкова людина подивилась, є якийсь невеличкий шанс що проблема не в турбіні а в якійсь дрібниці. І майте на увазі що кілька днів будете без машини, бо чистити геометрію турбіни беруться як правило тільки турбосервіси. Сама чистка геометрії коштує в районі 900-1100 грн. Та помимо цього ще коштуватиме грошей зняти-поставити турбіну на місце, може й більше ніж сама чистка на турбосервісі. В ідеалі у себе по місцю знаходите менш-більш нормального спеціаліста, він розбирає авто, відсилаєте турбіну на чистку, потім присилають Вам її назад, майстер встановлює на місце і їздите. А поки воно у Вас вискочило тільки 1 раз то не спішіть нічого знімати.
     
    Кривий подобається це.
  4. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #24
    Пробачте за іронію - але щире Вам дякую. Фраза "зробила" мій настрій на весь вечір!
    :)
     
    AndRi Y KO, jorjik, Кривий та ще 1-му подобається це.
  5. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    #25
    Можна трохи помʼякшити - "покурив вестгейт"....:)
    Перше повідомлення: 7 вер 2018

    Нове повідомлення: 19 вер 2018
    Ну от я і повернувся додому. За всі майже 2000 км. ніяких збоїв в роботі двигуна. Правда першу 1000 км їхав скромно, не перевищував 120 км.год і слідкував за температурою моторної оливи. Коли вона досягала 100 градусів - або вимикав клімат, або зменшував швидкість. Коли заїхав в Україну - почав експериментувати - і 150 їхав, і капця в підлогу давив - все ОК. Спостерігаю далі.
     
  6. kosha

    kosha Старожил

    Дописи:
    1,362
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy Combi
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Adrenaline RED
    #26
    Я тут на днях тоже хотел спровоцировать, не вышло. .. Предполагаю, что температура воздуха была не такая жаркая, как-бы я не давил
     
    Кривий подобається це.

Поділитися цією сторінкою