1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Давление в шинах

Тема у розділі 'Диски и шины', створена користувачем zeleniy, 17 сер 2014.

  1. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #81
    valerak, пользуюсь електронным и оригинальным манометром - все верно :)
     
    morphius подобається це.
  2. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #82
    Так заезжаешь на 1 шиномонтаж показывает одно, ну другом другое, причем разница может колебаться до 0,5 атм. аж легко.
     
    no name подобається це.
  3. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,580
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #83
    а я завжди як підкачую на ОККО або шиномонтажі, потім міряю для контролю ось таким:

    [​IMG]

    Ще ніколи не підводив...
     
  4. valerak

    valerak Досвідчений

    Дописи:
    570
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Яскраво-зелений
    #84
    Все Волги Москвичи и Жигули комплектовались такими манометрами. У меня их насобиралось 5 штук. Все показывают с разницой 1кг. на см. Таким манометром только спускать колёса удобно, пимпочкой на боку. Он на фото и сейчас показывает давление 0.5кг. Срочно покупайте себе нормальный прибор, цена всего-то до 200грн. А этим можно, разве, что мерять давление в тракторных гусеницах методом подкладывания его под них.
     
    Останнє редагування: 16 сер 2016
    GTR, Usike, Vipop та 2 іншим подобається це.
  5. Jetta Vlad

    Jetta Vlad Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    2,251
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #85
    AndRi Y KO, хм..я тоже хотел узнать...этот манометр показатель точности??...))
    Да они уже и морально и физически устарели...))) Как и любая техника..с таким то пробегом!!!
     
  6. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,580
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #86
    А в мене цей показує точно. )))
     
  7. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #87
    У этого парня тоже был такой манометр,но по совету друзей...))) tmgp_b6fzry.jpg
     
    Usike, ALPHA-MALE, valerak та ще 1-му подобається це.
  8. MAY

    MAY Досвідчений

    Дописи:
    976
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    #88
    А какие манометры нормальные? Парочку примеров можно? Спасибо.
     
  9. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #89
    Ті,що добре показують!Навіть той,що вище нармальний,якщо добре показує!:)
     
    AndRi Y KO подобається це.
  10. ALPHA-MALE

    ALPHA-MALE Новенький

    Дописи:
    85
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Белый
    #90
    пользуюсь таким.Точный.П 24260_45156.jpg роверял.Доволен.
     
    GTR та Jetta Vlad подобається це.
  11. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #91
    Читал,читал так и не понял какое давление оптимально для коротыша БЛС на 195резине?
    Перше повідомлення: 18 сер 2016

    Нове повідомлення: 18 сер 2016
    Езжу практически пустой.
     
  12. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #92
    Пробуйте 2.4, а 2.0 - НЕ подходит...
     
  13. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #93
    2.4 по кругу,я правильно понял?
     
  14. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #94
    Для старта да, а потом по ситуации.
     
    Чилик подобається це.
  15. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #95
    @VWDRIVER,Уважаю за отзывчивость и скорость ответов.
     
    ALPHA-MALE подобається це.
  16. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #96
    Все манометры хороши,если они в состоянии мерить давление,главное знать на сколько они грешат...
    У меня на работе часто среди клиентов возникают споры,подобные этим...тогда я беру колесо,достаю со стеллажа манометр который прошёл проверку в Институте стандартизации,отрегулированный и проклеймённый и т.д...меряю давление,оглашаю его - а дальше меряйте своими и запоминайте погрешность...как-то так.
     
    GTR, D'oma, Usike та 6 іншим подобається це.
  17. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #97
    А какое давление держите вы?
     
  18. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #98
    2.4 - 2.5 атм.
     
    fenoms, Lipzi, AndRi Y KO та 2 іншим подобається це.
  19. vitam

    vitam Старожил

    Дописи:
    1,372
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW T5GP
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    белый
    #99
    придётся заехать .... адрес?
     
    Чилик, Usike, Jetta Vlad та ще 1-му подобається це.
  20. luminof

    luminof Новенький

    Дописи:
    47
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Минулої осені придбав та поставив нову зимову резину Bridgestone Blizzak Revo GZ 205/55 R16 91S. Тиск, згідно таблички, накачував 2,7. В результаті навесні, коли міняв на літню, виявилося сильне зношення на передніх колесах в середній зоні протектора (тобто , як перекачані). Літню вже накачав не 2,7 а 2,2. Але іноді дехто звертає мою увагу, що ніби колеса в мене не докачані. Хтось може пояснити, яке оптимальне значення тиску в колесах треба, якщо за данними таблички виходить перекачка ?
    P.S. На фото протектор із сильним зносом посередині колеса, те що стояло спереду і протектор колеса, що стояло ззаду, з нормальним зношенням . За сезон ( з листопада 2015 по квітень 2016) проїхав трохи менше 10 тис. км, навантаження на авто були і великі і не дуже, тобто стабільного великого навантаження не було. Можливо на швидкість зношення впливає не відповідність класу навантаження ( в мене на резині 91, а треба 94 по табличці).
     

    Вкладення:

    Останнє редагування: 20 жов 2016

Поділитися цією сторінкою