1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Выбор масла в двигатель

Тема у розділі 'Автохимия и ГСМ', створена користувачем no name, 27 бер 2014.

  1. vitam

    vitam Старожил

    Дописи:
    1,372
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW T5GP
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    белый
    так и есть, запах он у всех разные вызывает ассоциации, Тотал идёт по тому же пути, речь вёл как раз о через час вынужден буду отредактировать пост. Запах крайне трудно подделываемая штука, в купе с моторным маслом практически не реальная.
     
    Останнє редагування: 28 сер 2016
    Lvivgaz подобається це.
  2. Jetta Vlad

    Jetta Vlad Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    2,251
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    vitam, блинн..я не успел..((.. напишите хоть в личку..что ли..))!!!
    Перше повідомлення: 28 сер 2016

    Нове повідомлення: 28 сер 2016
     
    Останнє редагування: 29 сер 2016
  3. D'oma

    D'oma Перевірений

    Дописи:
    340
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий
    Підкажіть будь ласка де на щупі поділка мін і макс (на фото поз. 1 чи 2, і 3 чи 4), буду дуже вдячний.
     

    Вкладення:

    • DSC_0154.JPG
      DSC_0154.JPG
      Розмір файлу:
      1.1 МБ
      Переглядів:
      790
  4. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    4 - минимум
    1 - максимум...масло должно быть до цифры 2. Рабочая зона между 2 и 3.
     
    08sv80, Чилик, Valerun та ще 1-му подобається це.
  5. D'oma

    D'oma Перевірений

    Дописи:
    340
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий
    Що мені робити, меі в суботу на сервісі залили маса до поділки максимум?
     
  6. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Так це впринципі нормально.
     
  7. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    Я бы грамм 150-200...отсосал:rolleyes:. (капельница + клизма) или другими способами.А вообще,это не смертельно...подождите,само сожрёт.
     
    jorjik подобається це.
  8. D'oma

    D'oma Перевірений

    Дописи:
    340
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий
    Дуже дякую, а то я вже зпереживався.
     
  9. Auto76

    Auto76 Учасник

    Дописи:
    231
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    коричневый
    Ни когда об этом не задумывался а тут вдруг вопрос возник.
    У меня щуп вот такой как на фото
    Щуп.png
    Я всегда считал что максимальный уровень до отметки max. (там точечка стоит. отмечено на фото 1)
    А получается что максимальный уровень выше ,перед самим утолщением (отмечено на фото 3)
    Вот еще нашел статью по поводу максимального уровня масла которая меня ввела в заблуждения.
    oil_test.jpg
    А - масло не доливать;
    В - можно долить масле (примерно 0,5 л);
    С - необходимо долить масло (примерно 1,0 л).
    ссылка http://www.abw.by/news/156669/
    Подскажите мне все таки на моем фото мах.уровень это 1-там где точка, 2-там где прорезь,3-еще выше где утолщение.
    И если уровень будет на отметке 3 .это плохо или нет?
     
  10. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    Подскажите и Вы в свою очередь...ЗАЧЕМ заливать масло до отметки (3),если оно должно быть на заштрихованном поле????
     
  11. Auto76

    Auto76 Учасник

    Дописи:
    231
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    коричневый
    Я обычно заливал до отметки мах. там где точка, просто прочитал статью а именно вот
    В условиях высокой нагрузки (дальняя поездка по автомагистрали летом, буксировка прицепа) уровень масла должен находиться в области А.
    А область А. это отметка 3 на фото и это меня ввело в заблуждение . Может я всегда не доливал???????:)
    Поэтому и спросил Как правельно
     
    Останнє редагування: 29 сер 2016
  12. Jetta Vlad

    Jetta Vlad Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    2,251
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Auto76, да уж...))..ну вы заморочились...))
     
    Чилик подобається це.
  13. Auto76

    Auto76 Учасник

    Дописи:
    231
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    коричневый
    АГА:)
     
  14. WVDima

    WVDima Учасник

    Дописи:
    109
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    черный
  15. Auto76

    Auto76 Учасник

    Дописи:
    231
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    коричневый
    В инете о нем много статей и тестов
    Пишут что к моторному маслу удалось приспособить PAG базу. Революционное масло которое не темнеет.
     
  16. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    У меня темнеет тысяч после 7-8 :dirol:
     
  17. BSU

    BSU Гість клубу

    Дописи:
    8
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    белый
    Ребята подскажите правильно я думаю масло арал 5w40 и М5w40 отличается только полным набором присадок что так полезно для мотора и распредвала.
     
  18. Орест

    Орест Перевірений

    Дописи:
    379
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    :hi:
    я на свому їзджу 120 без проблем! і при цьому обороти більше ніж 3000 практично ніколи не доходять. одного разу їхав 140 і обороти при цьому були до 3500.
     
  19. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,199
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    если сравнивать обычный арал супертроник и мобил супер 3000, то это совершенно разные масла, с разными пакетами
     
  20. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    Діма, я на цьому маслі від'їздив два роки. Потім отримав по шиї від Одноклубників та перейшов на Крунойл Емперол 5в40 (у моєму авто відсутній СФ). То мастило, як на мене класне...:good2::good2::good2::good2::good2::good2::good2:. Навіть є підтвердження на одному з відео Канала Мегатранс у Ютубі...
     
    WVDima та Чилик подобається це.

Поділитися цією сторінкою