1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Выбор масла в двигатель

Тема у розділі 'Автохимия и ГСМ', створена користувачем no name, 27 бер 2014.

  1. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    В данном случае приставка к модели масла, которая озночает, что оно относится к малозольному классу ACEA C3

    Ну, не я рекомендовал в таком сочетании :)
    Видимо просто в топовой линейке SynGold нет полнозольников, даже среди 5w-40
     
  2. kosha

    kosha Старожил

    Дописи:
    1,363
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy Combi
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Adrenaline RED
    Я тоже лью Mobil 0w40...
    :?:
    А что если нам скинуться и взять 20л, вышло бы немного дешевле? Какой срок хранения у масла? Я бы себе даже 10л, может, взял бы на 2 раза
     
  3. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    kosha, я тоже так думал... но не знаю... идейных мало. а срок - до 2 лет...
     
  4. kosha

    kosha Старожил

    Дописи:
    1,363
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy Combi
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Adrenaline RED
    Ну погуглил, что минимум 5 лет, а в идеальных условиях до 10 лет
     
  5. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    kosha, ты не путай открытую и запечатаную ...
     
  6. Виктор

    Виктор Новенький

    Дописи:
    80
    Область:
    Київська
    Місто:
    Вышгород
    Модель:
    Ecofuel
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Orang
    5 лет в закрытой таре и 3 года в открытой.

    [upd=1425229026][/upd]
    Мониторил цены на большие бочки масла, но цена КОСМОС!!!
    В итоге залил на автосайт-сервис мотюль по 160грн/литр и доволен.
    по тому поищите лучше где небудь купить с бочки, будет дешевле.
     
  7. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    Так как я покупаю масло сотнями литров (с 5-50 ситуация такая же как и с 0-40) то цена бочки в перерасчете на литр совсем немного выгоднее,чем при покупке в 20 л.таре...Для примера,когда литр масла в 20л канистре стоил 120 гр, - в бочке стоимость выходила 117 гр :evil: ,зато сколько гемора (погрузи,выгрузи,насос и т.д.) Всегда брал 10 канистр по 20 л. а не бочку...
    Озадачьте Мегатранса - пусть узнает какая ситуация на сег.день...20 литровая расфасовка - самая выгодная. ;) ИМХО.
     
  8. Jania

    Jania Новенький

    Дописи:
    47
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Золочев
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий (після душу)
    Маю справу з мастилом Q8 (Kuwait Petroleum International). Прошу не рахувати за рекламу, бо ніякої торгової діяльності на сайті не веду, але мастило хороше і дуже якісне. Для наших кадіків рекомендовано Q8 Formula VX Long Life 5W-30. Як на мене ціна трохи того :evil: , але зате можна довше неміняти (до 30000). Собі лию Q8 Formula Excel 5W-40. Що на попередніх авто (MB Vito) що на CADDY до масла претензій нема. В Україні його не бадяжать, 100% імпорт. Друг на свого кадіка 2,0 sdi лиє Q8 Formula Advanced Diesel 10W-40, до того лив Castrol (мабуть якиїсь лєвий) то його підбирав конкретно, з Q8 від заміни до заміни 0! :unknown:
     
  9. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    :lol: :lol: :lol:

    Не пишіть такі дурниці. В нас навіть LL до 15 тисяч, а не до 30, а краще взагалі на дизелі - не більше 10 тисяч. А якщо по місту - то й 7-8... А за 30 тисяч - ну 2.0 SDI не такий і дорогий, всього 1-2 у.е.
     
  10. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,200
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    самі такий інтервал заміни використовували?
     
  11. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    adminavto, а на Mobil1 0w40 значиться взагалі 50000км :D , цікаво, а двигун 2 заміни мастила такі пережив би!?
     
  12. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,200
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    ага а для прихильників мотиля, то взагалі на весь термін використання :D

    думаю до другої заміни уже не дотягнув
     
  13. pavel.zt

    pavel.zt Учасник

    Дописи:
    236
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    белый
    Ну 30000 это ерунда конечно полная, но само масло хорошее - с 1999 года на всех своих машинах заливаю Q8.
    з.ы. другу вашему посоветовил бы лить всетаки синтетику, имхо.
     
  14. Jania

    Jania Новенький

    Дописи:
    47
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Золочев
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий (після душу)
    Я ж не писав що так треба робити. На зношення масла впливають багато факторів. 30 000 це максимальний пробіг(скоріш для європи а не для України), при дуже сприятливих умовах і тільки Q8 Formula VX Long Life 5W-30, так як уже Q8 Formula G Long Life 5W-30, яке теж можна лити на каді має ресурс 15 000. Собі змінюю що 10000 і рекомендую своїм друзям такі пробіги, та я не лию собі Long Life тому що це марна трата грошей. Якість палива на Українських АЗС така що будь які присадки в мастилі йдуть до дупи пропорційно з кількістю проїханих кілометрів. Що до ваших рекомендацій по кілометражу абсолютно нічого немаю проти, і навіть підтримую таку думку. Що до бренду мастила, (на мою думку) потрібно консультуватися з мотористами.

    [upd=1425553100][/upd]
    Мабуть не пережив, навіть при умові що масло дійсно якісне, і протягом такого періоду не втрачає своїх мастильних та миючих властивостей, масляний фільтр цей бруд фільтрує, накопичує, забивається!!! тоді відкривається аварійний клапан, і масло ганяє по кругу без фільтра, тобто пришвидчує передчасну кончину двигуну. Єдиний розумний вихід-зміна фільтра посередині пробігу, хоча в Українських реаліях це швидче російська рулетка!

    [upd=1425554926][/upd]
    Другу рекомендував синтетику, тимпачче що різниця якихось 70-80 грн( якщо не Long Life)але... :unknown: Каже пробіг, старість не радість і т.д... Хазяин барин...
     
  15. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Jania, 10в40 - може ще більше нашкодити, ніж 5в30.
     
  16. Jania

    Jania Новенький

    Дописи:
    47
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Золочев
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий (після душу)
    Незбираюся вступати з вами в полеміку, але чому??? :?
     
  17. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Jania, хоча б по ТТХ для наших моторів.
     
  18. Jania

    Jania Новенький

    Дописи:
    47
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Золочев
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий (після душу)
    Я завжди був, і буду прихильником дотримуватись рекомендацій заводу виробника. Тут з вами непоспориш, згідний на 100%. :yes: Але є така фраза: якщо дуже хочеться то можна.
    На підставі моїх знань що дав мені фіз-мат, технічна документація до масел, а також багато сторінок відгуків користувачів, я дійшов таких висновків:
    1. Потрібно відрізняти поняття синтетики півсинтетики і їх коефіцієнти вязкості. Поясню 10w40 - всі знають що це півсинтетика, проте мало хто здогадується що це лище температурна класифікація вязкості по SAE "Расшифровка обозначения 10W 40 или правильно сказать классификация SAE, достаточно проста. Первая цифра 10W обозначает температуру, при которой возможно прокачивание масла по масляным каналам и проворачивание двигателя при запуске. Вторая 40 обозначает вязкость масла при нагреве двигателя, соответственно, чем этот показатель выше, тем гуще масло при рабочей температуре." а синтетика чи півсинтетика визначається спецдобавками , повністю синтетично побудована формула, чи на основі базової мінеральної. тобто є масла 10w40,10w50 повна синтетика, і це не міф.
    2. оскільки ми розібраись з синтетикою то повернимось до в'язкості. вона для двигунів важлива лише при критичних температур навколишнього середовища, в робочому діапазоні 5w40, 10W40, 15w40 мають приблизно однакову вязкість, але при холодному пуску вона різна, тобто зимою мінералка 15w... буде тягуча як смола, зате їй легше витримувати високі температури, з синтетикою 5w... буде все навпаки.
    3. Звичайно синтетика краще захищає двигун, але при пробізі 15-20 тис. на рік, і при адекватних навантаженнях на двигун різницю практино неможливо помітити.
    4. багато автомобілів після 300 000 переводять на півсинтетику 10w40 бо кажуть що на синт. починає підбирати масло. На 100% цю теорію не довели, але і не спростували.
    5. можна продовжувати аж до НЕМОГУ...


    Звичайно потрібно виконувати побажання заводу виробника, але тоді цієї теми б небуло, всі ми заливали б кастрол, який на наш ринок попадає з Росії, виготовлений з РОСІЙСЬКОЇ нафти, яка всвою чергу має великий вміст сірки, тобто сама сировина кака, то як масло може бути. А німецький кастрол з нормальної сировини нам не по кишені.
    У мене метановиq двигун, 8 клапанів, простий як двері, тому і масло заводом рекомендують заливати "яке знайду" :D , тобто від 5w30 до 15w40. Мені з цим простіше, що до ваших двигунів тут складніше, і я ще не докінця розібрався нарахунок впливу мастила на сажевий фільтр.
    ЦЕ ЛИШЕ МОЯ ТОЧКА ЗОРУ, ЯКА НЕПРЕТЕНДУЄ БУТИ ПРАВИЛЬНОЮ! :hi:
     
  19. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Jania, все правильно підмітили, але не забувайте в якому кліматі ми живемо. У нас взимку бувають дуже "веселі" морози.
    Якщо в Одесі навіть взимку можна їздити на 5w50, то півночі і заходу - так не можна...

    Щодо підбирання і 300тисяч, наші мотори і на 500 тисяч - але будуть нормально їздить на 5w30, але витрата масла від заміни до заміни - то інше питання.

    Наразі їжджу на 0w40 і з нього перейду, лише якщо машина сама того захоче.
     
  20. Виктор

    Виктор Новенький

    Дописи:
    80
    Область:
    Київська
    Місто:
    Вышгород
    Модель:
    Ecofuel
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Orang
    Ага, сама тобі про це скаже "людським голосом".
     

Поділитися цією сторінкою