1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Выбор котла отопления

Тема у розділі 'Информация, советы, помощь', створена користувачем sa77, 9 бер 2015.

  1. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,583
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    у мене на котел і лед-тв такі стаблізатори:

    [​IMG]
    [​IMG]

    шось помагають?
     
  2. Alex-P

    Alex-P Учасник

    Дописи:
    160
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Diesel Euro4У Вас повинен був залишитися паспорт реле напруги. Якщо Ви маєме на увазі цей http://digitop.ua/ то навіть там в описі виробу http://digitop.ua/ru/katalog/rele-z...iya-v-protector-10as-ustanovka-v-rozetku.html написано що час спрацювання по перенапрузі 0,02с. Тобто навіть виробник відразу в опис закладає можливий прохід високої напруги на вихід (реле напруги) Вашого пристрою.
    Якщо там всередині стоять комутуючими пристроями звичайні релюшки то Ви вже самі повинні розуміти що схема, яка керує релюшками є інерційною. Іншими словами. Спочатку якийсь елемент всередині цього реле реєструє перевищення порогу. Цей елемент дає команду на реле відключитись від мережі. Потім реле відключається. Тому, з того моменту коли реле зареєструвало підвищення напруги на своєму і до того моменту коли воно відпрацювало скачок проходить деякий час. І я не повірю що якщо комутуючим пристроєм є звичайне електромагнітне реле то воно відпрацює скачок за 0,02 с. Мінімум 12мс.
    Тому я і говорю що реле напруги добре працює там де підвищення напруги в мережі проходить умовно плавно. А якщо це різкий скачок то це реле як мертвому припарка. В підтвердження своїх слів маю згорівше реле 2 роки назад коли було коротке по лініі.
    Перше повідомлення: 13 січ 2016

    Нове повідомлення: 13 січ 2016
    Андрію. Скажу так. Я знайомий в свій час був практично з усіма виробниками стабілізаторів. У вас львівський ЛВТ. Так, вони допоможуть Вам коли в мережі йде плавне підвищення та пониження напруги. Скачок напруги вони не відпрацюють. Цому? Я вже описав постом вище. Всі ці стабілізатори являються інертними. Тобто вони борються вже по факту підвищення.
    Для наших електромереж кращим є симісторний. Але вони і коштують грошеняток...
    Як приклад...Те що знаходиться в реле напруги
    [​IMG]
    Біленьке неправильної форми то і є реле...
     
    Останнє редагування: 13 січ 2016
    Diesel Euro4, AndRi Y KO, Костя та ще 1-му подобається це.
  3. russlaw

    russlaw Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Теофіполь
    Модель:
    CADDY 2005
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Tornado Red
    Тому і захищають прилади варистори, супресори, деколи стабілітрони... - деталька копійчана а перешкоджає подальшому проникненю напруги в схему.
     
    Alex-P та Костя подобається це.
  4. Alex-P

    Alex-P Учасник

    Дописи:
    160
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Ну ті деталі які Ви назвали призначенні для того щоб поглинати імпульс переварюючи його в собі.
    Знаю непоодинокі випадки коли плати управління котлом перепродавали власникам по декулька разів. Причиною виходу був скачок. Перегорав варистор який коротив вхід накоротко. Горів відповідно запобіжник. Роботи на відновлення хвилин 15 якщо є детальки. Але сервіс-мени продавали власнику аля "нову плату" а їхню ремонтували і так цей процес мав замкнутий обіг.
     
    russlaw, AndRi Y KO та Костя подобається це.
  5. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    саме так, цей девайс. А можна указати які моделі підійдуть для квартири з того що Ви рекомендуєте?
     
  6. Alex-P

    Alex-P Учасник

    Дописи:
    160
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Так вибір на тому сайті невеликий. Відрізняються лишень потужністю. Другими словами стоїть тільки більш потужніша релюшка. А управління більш за все ідентичне.
    Ви повинні розуміти що все те добро збирається в Китаї. А яку потім приклеять наліпку то вже інше питання. За наліпку і гроші плататься. Всі РН ідентичні по принципу роботи. Тому в них і набір елементів ідентичний.
    Що до квартири то я Вам казав- єдиний більш-менш нормальний вихід то симісторній стаб-ор. А чий від буде не має різниці. Бо принципи роботи шо в дорогого, шо в дешевого однакові. Ви доплачуєте там лишень за діапазон роботи, потужність та ще пару характеристик.
     
  7. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    1020 грн.
    рекомендована роздрібна ціна
    Автоматичний сімісторний регулятор напруги АСН-350 C

    Так це всього лише вдвічі дорожче за діджітоп. Цей норм?
     
  8. Alex-P

    Alex-P Учасник

    Дописи:
    160
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Ви запитали про квартиру. Я вам і відповід для квартири. А РН то "прокладка" між розеткою та вилкою якогось пристрою. Отой АСН-350 С то лишень маленький стабілізатор. Але не на всю квартиру.
     
  9. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Друг по Політеху і досі працює по фаху радіотехнік,порадив ббж з правильною синусоїдою - уже в нього замовив актуальний ббж,орієнтовно з невеликого об'ємом (точно ємність не пам'ятаю) новим АКБ в районі 1900грн!
     
    Останнє редагування: 13 січ 2016
    soulboy подобається це.
  10. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    :dash1: хлопці, просте питання: "У мене є житло, як його захистити від короткочасного стрибку струму?"

    Всі відповіді без указання точної моделі рахуватимуться :flood:

    P.S. Я на своє запитання відповіді поки не отримав
     
  11. Alex-P

    Alex-P Учасник

    Дописи:
    160
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Diesel Euro4
    А Ви хочете щоб я Вам назвав моделі? То такого не буде. І Ви самі повинні розуміти що зараз в Україні різних фірм "Зроблено в Україні" багато.
    Але якщо ще хочете то вибирайте
    [​IMG]

    або цей
    [​IMG]


    або навіть такий
    [​IMG]
    Не дивуйтесь. Це вони звиду трішки різні. А всередині близнюки....
    То який я Вам пораджу купити ??? Якщо вони всі однакові. Я не знаю. Але.
    Якщо вже і хочете то можу сказати ті назви з якими в мене проблем не було. Це "Укртехнологія", "Вольтер", "Рета". Знайдете самі їхні сайти. Зверніть увагу на перший, а саме на адресу. Де вони і з ким на даний час не знаю.
    Коли виберете собі модель стукніть в ПП. Можливо зможу допомогти скидкою. Але не гарантую.
    АКБ для безперебійників можете глянути на http://accu-energo.com/ Можу допомогти з знижкою.
    ПиСи. Самі напросились:hi:
    Перше повідомлення: 13 січ 2016

    Нове повідомлення: 13 січ 2016
    Schumacher81
    Правильна синусоїда це повний синус. А не модифікований, псевдо-синус і тому подібне.
    Правильний аккум це гелевий або AGM-технології. Не ставте в себе вдома стартерні кислотні АКБ. Бо самі ж себе і травити будете.
    І не забудьте про струм зарядного пристрою. Бо постійний недозаряд провокує повну сульфатацію АКБ. А потім смерть АКБ.
     
    Diesel Euro4 та Lvivgaz подобається це.
  12. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    :yes3:
     
  13. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,583
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    Таке питання трохи не в тему:

    Є АКБ звичайний який в моєму БЖ Форд 80А

    Якою напругою краще його заряджати:

    7-8А на 10-12 год
    Чи 2-4А на 24-40 год ???
     
  14. Alex-P

    Alex-P Учасник

    Дописи:
    160
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Взагалі максимальний струм бажано не перевишувати ходячи з такого розрахунку I=Q/10.Тобто. Якщо Ваш АКБ эмністю 70А/г то максимально допустимий струм 7А. Але найкраще для ПІДЗАРЯДКИ то э Q/20.Тобто краще довше але меншим струмом. В Вашому випадку то 3,5 А. Напругу при цьому бажано не перевищувати 14.2В. Але. Ми іноді на підприэмстві знаючи що в АКБ вже почався процес сульфатації перевищуэмо напругу аж до 16В. При цьому головне не закип'ятити батарею. Тобто руками перевіряэмо на нагрів корпус батареї.
     
    Schumacher81, AndRi Y KO, Костя та ще 1-му подобається це.
  15. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,583
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    Толково.
    Значить я все правильно робив до цього)))
    Ємність 80А на 4А на 24-40 год і в кінці напруга впала до 1А і щоб не дуже сильно булькав і не грівся )))
     
    Alex-P та Schumacher81 подобається це.
  16. Alex-P

    Alex-P Учасник

    Дописи:
    160
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Можливо трішки відхиляюсь від теми...але.
    Щоб взагалі бути спокійним то ознакою того, що АКБ повністю ВЖЕ заряджений є:
    1. Напруга на клемах АКБ стабільна протягом 0,5 год.
    2. Щільність електроліту стабільна і не підіймається.
    3. АКБ всередині булькає.
    Якщо хоча б 1 з цих ознак відсутня то АКБ ще не заряджений. Зрозуміло що мається на увазі справний зарядний пристрій, рівень в банках доведений до норми.
     
    AndRi Y KO та Diesel Euro4 подобається це.
  17. masteralex

    masteralex Учасник

    Дописи:
    244
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Павлоград
    Модель:
    VW CADDY maxi
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    Просто поставьте реле защиты по напряжению, оно защитит вашу квартиру от кратковременного прыжка напряжения. Да, можно поставить стабилизатор, но никакой стабилизатор не вытянет напряжение из 180 до 220 в случае перегрузки сети в течении более 5 минут при нагрузке более 1,5 киловатт. Лучше посидеть 5-10 минут без света, купив реле защиты за 350гр, чем делать тоже самое с приобретением стабилизатора за 5000гр.
    Я так думаю.
    Перше повідомлення: 14 січ 2016

    Нове повідомлення: 14 січ 2016
    понятнее и не скажешь...


    Нове повідомлення: 14 січ 2016
    І яка температура під вашими руками?...Форум ніби-то технічний? А раптом комусь з форумчан прийде в голову приліпити термометр?


    Нове повідомлення: 14 січ 2016
    А якщо булькає, треба міняти?
     
  18. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    так уже стоїть, а от колега @Alex-P, каже що воно працює лише при плавній зміні напруги, а от від короткочасного стрибка не допомагає
     
  19. masteralex

    masteralex Учасник

    Дописи:
    244
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Павлоград
    Модель:
    VW CADDY maxi
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    А плавна зміна напруги це як? "Два нарика: а знаешь, почему медленно гаснет свет в кинотеатре? - знаю, чувак медленно вытягивает вилку из розетки"
    Перше повідомлення: 14 січ 2016

    Нове повідомлення: 14 січ 2016
    В характеристиках любого реле есть время срабатывания, обычно разница в милисекундах.
    "не грузите себя , и не грузимы будете..."
     
  20. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Тут я не професор, але коли під вагою снігу порвалися провода у батьків, то все згоріло за долю секунди, ібо провід упав на провід. А реле напруги дійсно спрацьовує це коли 220-225-240-258 і реле спрацьовує, принаймі таку картину спостерігав протягом десь секунд 40
     

Поділитися цією сторінкою