1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Внутрішній шрус/Внутренний шрус

Тема у розділі 'Подвеска', створена користувачем Diesel Euro4, 16 вер 2014.

  1. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,324
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #81
    Сорі.
     
  2. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #82
    Ось і пояснення

    [​IMG]
    Перше повідомлення: 20 кві 2015

    Нове повідомлення: 27 кві 2015
    Почалося все з того що у мене стояв оригінальний внутрішній трипоїд, який було замінено на замінник від VIKA. Враховуючи те, що у ауді стоїть практично такий самий як VIKA (у VW трішки інше виконання і на фото це видно) то було прийнято рішення ставити аналог(різниця в ціні була просто разюча). АЛЕ, спеціаліст при заміні і я як присутній при цьому дійстві не звернули увагу на різницю в пильниках (а вона є пипець як відрізняється, знову ж таки, на фото це видно).

    Поїздив я осінь, зиму і трішки весни, потепліло, вирішив замінити колеса і тут я :cray:, мій пильник від VIKA порвався, замітив я дуже і дуже вчасно, бо на травневі свята планується автопробів у 1000 км і т.д.

    Пам"ятаючи як це робив Мега-транс і завчасно придбавши трішки ключів, потероризувавши Двайвега-Житомирського :acute:було прийнято рішення в п"ятницю
    24.04 провести заміну на "підходящий пильник" попередньо придбавши його на екзисті.

    Так як я замовляв і шукав пильник по ригінальному каталожному номеру (всі пам"ятають що у мене стоїть VIKA) то і на розміри я орієнтувався оригінальні(тут я лоханувся, бо зовнішній діаметр у VIKA i VAG відрізняються :dash1:)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Збираємо все в послідовності як розбирали і вуаля, поїхали.

    А тепер ньюанси.

    1. Діаметр оригінального пильника який надівався зі сторони коробки виявився більшим, ібо оригінальна чашка більша. І це була певне сама велика головна біль-біль-біль і т.д. А було уже 23.45 ночі і я пішов спати лишивши авто просто неба до самого ранку в папіврозібраному стані.

    2. "Утро вечера мудрее" - поставив резинову прокладку і зажали. Варіантів було не багато. Бо на VIKA іде лише пильник VIKA, а він по суті гавно і рідкісно гавняної якості.

    3. Різницю між заводським хомутом і не заводськм бачите? А вона є

    [​IMG]

    [​IMG]

    На моє суб"єктивне враження, заводський на голову кращий і функціональніший + його простіше зажимати. Тож надалі шукатиму хомути саме в такому виконанні (підказка, дивіться на зубці)

    4. Не такий страшний чорт як його малюють, трішки руки в маслі, але без помічників всеодно не обійтися, на першому фото :beach:
     
    Останнє редагування: 27 кві 2015
    vitluts, andrey.81, miki_ua та 2 іншим подобається це.
  3. apb

    apb Новенький

    Дописи:
    11
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    G2/Y3D
    #83
    "Відомий сайт" де я шукав замінники оригіналу внутрішнього шруса це, ясна річ, екзіст.
    Прочитав я цей пост і вирішив глянути скільки "ребер" було на старому/новому внутрішніх шрусах - і там і там по чотири. Причому, на старому цей пильник (виробник не був вказаний) не порвався, хоча все, що було в ньому всередині, стало як колотушка.
    P.S. На пильнику зовнішнього шруса старої напіввісі написано GKN
     
    Останнє редагування: 7 тра 2015
  4. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #84
    @apb, у Вас шрус у мене трипоід,
     
  5. apb

    apb Новенький

    Дописи:
    11
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    G2/Y3D
    #85
    У машин з АКПП DSG (як у мене) використовували шрус типу трипоід.
     
  6. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #86
    так і у мене трипоїд і теж DSG. Так в оригінальному має бути так як на картинці. Принаймі так було у мене в оригіналі. 4-х гармошка не пройшла і року.
     
  7. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #87
    гарний фотозвіт. а помічники - найкращі!
     
    Diesel Euro4 подобається це.
  8. andrey.81

    andrey.81 Новенький

    Дописи:
    20
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    белый
    #88
    Привіт всім! Теж хочу поділитися: довго їздив та не міг зрозуміти сторонні вібрації при розгоні та під навантаженням.Робив огляд з ями, люфтів на шрусах не було і зараз немає. Подушки двигуна поміняні.Навіть записав невеличкий ролик:

    Був на діагностиці - без результатно! Через деякий час поїхав до інших хлопців на діагностику. Подивилися, виважили передок, завели і ПОЧУЛИ ХРУСТ:clapping::boast::dance:
    внутрішнього лівого шруса(з водійської сторони). Може кому і згодиться відео , при наборі швидкості якщо прислухатися чути ривками вібрацію,яка ніби віддає на кузов.відпцскаєш газ ніби стороннього нічого не чути(окрім звичайно наших "чудових" доріг.
    Тепер прошу поради який внутрішній шрус (катал. Номер)ціна-якість купити,щоб не дуже дорого і надійно! Дуже вдячний за допомогу!:hi:
    Коробка -"механіка" 1.9 тди 2005рік
    Перше повідомлення: 13 бер 2016

    Нове повідомлення: 13 бер 2016
    Передивлявся інтернет! Оригінальний номер шруса внутрішнього по віну 1КО 498 103 А.(28 зубів та зовнішній діаметр 108, 6 отворів під болт та ширина 32 мм.) По цим параметрам пропонуються різні "аналоги": LOEBRO(GKN) 302287, GKN SPIDAN 302464 , SPIDAN 22902 , VKJA 8005. Підкажіть будь-ласка хто розбирається в цьому чи все це підходить до моєї машини (механіка-коробка, 1.9 тді). Може є якісь інші варіанти , буду вдячний! :hi:
     
    Останнє редагування: 13 бер 2016
    angol подобається це.
  9. angol

    angol Новенький

    Дописи:
    19
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Бiлий
    #89
    Переглянути вкладення 25687 Переглянути вкладення 25688 Переглянути вкладення 25687 Переглянути вкладення 25688 20160321_152934.jpg Сегодня менял внутренний шрус , симптомы были точно такие как на видео , спасибо большое Megatrans за советы по телефону :hi:
    Еще не успел протестировать т.к. снег шел весь день , много намело
    Перше повідомлення: 21 бер 2016

    Нове повідомлення: 23 бер 2016
    Не помогло...:(
     

    Вкладення:

    andrey.81 подобається це.
  10. vitluts

    vitluts Досвідчений

    Дописи:
    969
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий
    #90
    На етой Вике мир сошелся ? Кто менял, что еще нормально ходит ?
     
  11. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #91
    vitluts подобається це.
  12. vitluts

    vitluts Досвідчений

    Дописи:
    969
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий
    #92
    Спасибо Валентин, но на bls с мкпп5 нету spidan :(
     
  13. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #93
    vitluts, на мою bls + dsg теж не було ;)))))

    Але ти ж бачив, розібрав, порахував, зміряв, порився в іх каталозі, знайшов аналогічний....потім написав у spidan і вони сказали що не підходить, псвханув, взяв свій, поіхав у магаз де був такиц як я підібрав по каталогу, порівняв, зміряв - резюме один в один. Купив за смішні гроші, менше 50$. Ориг 300-500$. Тож все можливо. Що саме прикольно, на спідану вибито навіть каталодний номеп ваг, а вони кажуть що не підходить ;)))) бізнес, маркетинг
    Перше повідомлення: 13 тра 2016

    Нове повідомлення: 13 тра 2016
    Мож глянутм бій бж, там вродь із фото ;)
     
    vitluts та no name подобається це.
  14. vitluts

    vitluts Досвідчений

    Дописи:
    969
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий
    #94
    Diesel Euro4,
    на сайті спідану немає інформації про підходящий мені, а саме 28 шліців діаметром 108 мм. Є на 27 :( Пройдуся по місцевих магазинаг пощупаю, як то кажуть :)
     
  15. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #95
    Саш. Он имеет ввиду что нету кроме втки и оригинала на Блс внутреннего шруса.

    Есть спидан.
     
  16. vitluts

    vitluts Досвідчений

    Дописи:
    969
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий
    #96
    Есть Женя. Заказ уже Спидан.
     
    Diesel Euro4 подобається це.
  17. myfloor

    myfloor Старожил

    Дописи:
    1,524
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    #97
    Тоже похоже что на екофуле сдох внутрений шрус, трясет авто имменно при наборе скорости, осталось выяснить с какой стороны и ехать к клубному доктору. :)
     
  18. xximik

    xximik Учасник

    Дописи:
    152
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY 4Motion
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Белый
    #98
    Трипод 34x100 - наружный диаметр 119мм, диаметр круга сверловки (PCD) 100мм (99.5mm), центр 34 зубьев, Второе название 34x100, диаметр корпуса 86мм
    Оригинал - 1K0498103E, 3C0498103F, 1J0407363E, 3B0407341B,
    Аналоги - GSP654004, GSP661057, SPIDAN: 25177, RUVILLE: 75737S, Meyle 100 498 0209
    1.jpg 2.jpg
    Источник - https://www.drive2.com/b/496659848700625621/
     

Поділитися цією сторінкою