1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Внутрішній шрус/Внутренний шрус

Тема у розділі 'Подвеска', створена користувачем Diesel Euro4, 16 вер 2014.

  1. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #1
    Так, для мене на даний момент актуально. Грішу на внутрішній шрус. Значить так...

    Коли набираєш швидкість не залежно від передачі, авто починає так собі "шатати" зі сторони в сторону. Симптом наступний - сидите Ви собі, і коли набираєте швидкість - то Ваші коліна починають труситися зі сторони в сторону. Ну шат не такий що аж, але він є. Раніше такого не спостерігалося. Спершу грішив на подушки двигуна, але Сергій-Житомирський сказав що ні, на клубняку заводилии авто і дивилися. При повороті руля нічого не хрустить, не видає ніяких посторонніх звуків. Але щоб це могло бути - ну внутрішній шрус там і нічого більше не знайшов.

    Мої фото

    [​IMG] [​IMG]

    Порившись на просторах інтернету знайшов ось таке як у вкладці.

    Тож тепер дилема. Що може бути і чи потрібно міняти шрус?
     
  2. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #2
    я вот думал над этим, в принципе от внутреннего возможно.. Вопрос в том, как определить какой именно.
     
  3. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #3
    це типу правий чи лівий?
     
  4. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
  5. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #5
    грішу на лівий, так як він довший - значить включаючи всю теорію має вийти з ладу швидше, і для того хто сидить справа - не так "шатає".
     
  6. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #6
    А они (внутренние) разные? или они только с полуосью всборе?
     
  7. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #7
    нет, одинаковые. И отдельно.


    А в смысле левый длиннее?? Правая полуось длиннее!
     
  8. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #8
    :wall:

    точно! Еврика
     
  9. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #9
    повезло. Большинство французов - только всборе.
     
  10. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #10
    Знаем.. На рено переменяли штук 10.. Но там полуось стоит как тут 1 шрус..
     
  11. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #11
    начитався про шруси, якого виробника крім оригіналу і знайшов цікаву інфо на сайті шкоди

    В качестве примера можно указать таких общепризнанных лидеров как европейские и японские производители автозапчастей: ATE и Rixenberg - детали тормозной системы, ContiTech- ремни генератора и ГРМ, GLO- приводы и ШРУСы, LuK и Sahcs- детали сцепления, FAG- подшипники и ступицы, NGK- свечи зажигания, Bilstein- амортизаторы, Ruville- детали ходовой части и рулевого управления и т.д.

    Стоит отметить, что сейчас появилась «молодежь», которая наступает этим «старикам» на пятки. Во многих странах, автопродукцию которых мы раньше и не знали, сейчас идет быстрый технический рост и на рынке появляется много новых производителей, продукция которых имеет хорошее качество. Стоит отметить таких производителей, которые производят запчасти не для автомобилей различных марок, а только для автомобилей Skoda: это турецкие заводы NOVA, VIKA, DIAMOND, ZKI. Специализация на одной марке позволила этим предприятиям выпускать продукцию достойного качества и по низким ценам.

    так як зацікавила саме Vika? то інфо по ній нижче:

    Vika, Тайвань (Китай)
    Адрес (Главный офис): Пекин, Китай.
    Группы
    товаров: Трапеции стеклоочистителей, кронштейны, радиатора, замки
    капота, кулаки поворотные передние, направляющие бампера,
    подушки радиатора, тросы газа, колпаки декоративные,
    эмблемы.
    Отличительные
    качества: Бренд «Vika» принадлежит компании «TANTIVY» c
    производственными мощностями в Китае. Партнерами компании
    являются в том числе «Valeo», «TRW», «Koyo», «Lemforder»,
    поставляется на конвейер «VW» и «SKODA». Продукция
    достойного качества и по приемлемой цене.
    Наличие
    сертификатов: Вся продукция «Vika» сертифицирована по международному
    стандарту ISO, так же имеет российский сертификат
    соответствия.

    Одним словом є ряд питань на які поки нема відповідей а є лише припущення:

    1. Шатає від шрусів?
    2. Якщо від них, то якого саме?
    3. Який виробник - ціна/якість?
     
  12. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #12
    Провірити потрібно колеса можливо гуля,а можливо і зігнутий диск.А вже потім братись до більш дорогостоящих вузлів
     
  13. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #13
    уже

    [upd=1410857573][/upd]
    якби гуля чи диск - то шатало б постійно. А так я навіть 155 по ЖПС ішов - ніякого шатуна. Шатун лише при набиранні швидкості
     
  14. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #14
    Валентине, обґрунтуй будь ласка свої припущення. Не можу навіть допетрати - чому в причині шатання авто ти звинувачуєш шруси? :?:
     
  15. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #15
    Недавно міняв салінблоки передні! Коли притискав до поліка авто втікало в право,і відчутна була вібрація,відпускав газ ,авто їхало рівно.Перегляньте салінблоки!Подивіться чи не гризе колесо по краю переднє.?
     
  16. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #16
    будь ласка - так там або подушки або шруси. Ну третього серйозного я поки не придумав. Диски, шини, і т.д. - виключено по максимуму. Також в першому пості є інфо, там почитав...

    [upd=1410858114][/upd]
    Дімка, в тім то і річ, що у мене шатає лише при наборі швидкості, в інших випадках не шатає. Резину не гризе, вже заглядав
     
  17. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #17
    Валентин. Я нашел тебе ответ.

    http://www.youtube.com/watch?v=Gz-mPfGavLg

    [upd=1410858287][/upd]
    По большому счету можно вывесить авто и разогнать, таким макаром и определить.
     
  18. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,320
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #18
    Як ти їх перевірив?
    Міняв зад/перед місцями?
     
  19. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #19
    Та не, это точно шрусы. Диски, колеса и т.д. проявляли бы себя не приразгоне, а при движении. А тут в момент "тапка в пол" трусит.
     
  20. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #20
    Megatrans, таким займатися стрьомно на моїй ямі :? ну що, значить скоро поїду на Троєщину, мож в гості?

    [upd=1410858422][/upd]
    :yes:
     

Поділитися цією сторінкою