1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Вентилятор охлаждения при включении сразу маслает

Тема у розділі 'Система охлаждения, отопление и кондиционирование', створена користувачем игорьдем, 12 вер 2014.

  1. Vlad

    Vlad Новенький

    Дописи:
    15
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2009
    #21
    Вентилятор працює в режимі низьких обертів і в режимі високих обертів!! При низьких обертах його майже не чути!! А при максимальних обертах ви його почуєте!!
     
  2. Dostam

    Dostam Досвідчений

    Дописи:
    640
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Березовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый
    #22
    Vlad дякую. Завтра для цікавості загляну, як він крутиться. Спокійніше буде.
     
  3. vitek

    vitek Перевірений

    Дописи:
    320
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Диканька
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий
    #23
    Доброго вечора всим клубням!! Потрібна порада.При заведенні холодного авто через 2хв влючаються обидва вентилятора на повну
    катушку аж двигун добавля до 1000 обертів.Зупеняюсь глушу двигуна ,вентилятори вимикаються потім завожу все ок,починаю
    їхати через хвилину знову врубається.Підкажіть з чого починати і де копати?
     
  4. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #24
    vitek, а що з кондиціонером? він включений?
     
  5. vitek

    vitek Перевірений

    Дописи:
    320
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Диканька
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий
    #25
    виключиний звичайно!!у нас сьогодні +18
    Перше повідомлення: 25 сер 2016

    Нове повідомлення: 25 сер 2016
    @VWDRIVER,де копать
     
  6. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #26
    vitek, мой любимый совет - диагностика... Может из-за акб... может через муфту генератора/генератор... Может проводка... Вариантов у нашего авто много.
     
  7. vitek

    vitek Перевірений

    Дописи:
    320
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Диканька
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий
    #27
    VWDRIVER, завтра зделаєм діагностіку-відпишу!!!!
     
    no name подобається це.
  8. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #28
    Обрыв проводов датчика наружки или g65 или кз мотора большого вентилятора
     
    Чилик подобається це.
  9. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #29
    у меня был случай, мож кому пригодится
    ехал по трассе зимой, включился вентилятор на полную, всю дорогу маслал, и салон плохо прогревался
    дома скинул клемму АКБ - вылечилось, по городу ездил всё окей но только выехал на трассу ситуация повторилась
    причина была в термостате...
     
  10. vitek

    vitek Перевірений

    Дописи:
    320
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Диканька
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий
    #30
    сьогодні зробили діагностіку двигуна,все супер,заодно регенерацію сажового, процедура виконувалася 30 хв.
    Зроблиний вердикт,щось трапилось з самими вентиляторами,напевно попала десь водичка.Пока вони заглохли
    незнаю чи на довго.Як робилась регенерація сажевого оберти двигуна збільшились до 2000,сажевий прогрівся до 640 град,
    напевно тоді і підсох вентилятор,там було для нього пекло.
     
  11. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #31
    vitek, слідкуйте далі... А щодо вентиляторів - то ними управляє блок двигуна, а чого він їх може включати - варіантів дуже багато!
     
  12. vitek

    vitek Перевірений

    Дописи:
    320
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Диканька
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий
    #32
    @VWDRIVER,блок двигуна керує винтелятором добре, провіряли керували ним через програму.Але він працював сам по собі,напевно в самому вентилятори щось глюкнуло.В даний час винтилятор замовк напевно просушили.
     
  13. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #33
    vitek, все може бути.
     
  14. serzz

    serzz Новенький

    Дописи:
    10
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Сокаль
    КПП:
    5МКПП
    #34
    була проблема по проводці де знаходиться ричаг дворників під капотом (маслав вентилятор).
     
    Ramchik подобається це.
  15. Digress

    Digress Новенький

    Дописи:
    83
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #35
    Добрий день.
    Щоб не створювати нову тему спитаю тут.
    Може хтось щось скаже,мотор 1.6 бензин BSF,завжди минулого літа при виключенні двигуна,включався вентилятор охолодження радіатора,тепер не включається.
    В чому може бути проблема?
    При якій температурі він повинен включатися?
     
    Ramchik подобається це.
  16. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
  17. MAGELLAN

    MAGELLAN Новенький

    Дописи:
    66
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Мелітополь
    Модель:
    LIFE 1.6
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    1C1C
    #37
    У меня включается, иногда не сразу бывает через пару минут, но всегда. Нужно диагностировать, в такую жару должен включаться.
     
    Ramchik подобається це.
  18. Digress

    Digress Новенький

    Дописи:
    83
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #38
    Вчора підключали комп,комп показав температуру 96 градусів,але вентилятор так і не включився.
    Якщо +- 105 градусів ну може не нагрівав її настільки.бо зимою поставив ГБО,може трошки охолоджує ще і саме ГБО .
    А який датчик відповідає за його включення?
    Той що біля лівої протитуманки?
     
    Останнє редагування: 5 тра 2018
  19. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #39
    Клнжер есть?
     
  20. Digress

    Digress Новенький

    Дописи:
    83
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #40
    Не зрозумів)
    Якщо кондиціонер,то є
     

Поділитися цією сторінкою