1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Буксировка з електропідсилювачем керма і DSG7

Тема у розділі 'Эксплуатация', створена користувачем Кривий, 24 кві 2020.

  1. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    #1
    Є проблема з двигуном. Треба їхати на буксирі до майстерні 65 км. Питання - чи не буде пошкоджено електропідсилювач керма і коробку-робот DSG7, якщо машину протягнуть таку відстань з непрацюючим мотором?
     
  2. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #2
    Кривий, Усилителю ничего не будет, а вот роботу будет, эвакуатор и только.
     
    Кривий подобається це.
  3. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    #3
    А якщо, як пише мануал на -потихеньку і недалеко?
    Ось знайшов в бардачку мануал від моєї машини. Наскільки я зрозумів по-голандськи DSG7 можна тягти із швидкістю 50 км\год цілих 50 км. На N.
     

    Вкладення:

    Останнє редагування: 25 кві 2020
  4. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #4
    Кривий, я не бачив розібрану ДСГ своїми очима, але знаю, що по суті своїй це МКПП, де передачі перемикає мехатронік. Таким чином, якщо коробка цілком справна, то буксирувати її можна на нейтралі. В таких умовах мехатронік не буде задіяний і йому нічого поганого не станеться.
    Можливо, я не знаю деяких нюансів, хай підкаже той, хто бачив ДСГ зсередини...

    PS.. Це одна з причин, чому я не хочу АКПП ні в якому разі для себе :)
     
    Чилик та Кривий подобається це.
  5. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    #5
    Я постом вище виклав фото мануалу з моєї машини. Можна тягати, з певними обмеженнями, але можна.
    А я зовсім іншої думки - АКПП це зручно і приємно. От скажіть - як можна повноцінно користуватися круїзом на МКПП?
    Якось мені довелося їздити на Кадді з МКПП і круїзом. Так і не второпав яким чином, їдучи на підйом, машина витягне сама на п'ятій, коли треба перемкнутися на четверту?:)
     
  6. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #6
    Звичайно, в кожного свої приорітети :)

    Я не знаю за кадді загружений, а гольф при 2000+ об/хв виїжджає на любу гору на п' ятій :)

    Я ж написав, це тільки одна з багатьох причин.... Для мене набагато зручніше, коли я сам вирішую, яку передачу ввімкнути, а не комп'ютер :)
    А круїз, НА МОЮ думку, забавка малопотрібна на наших "дорогах"
     
    Останнє редагування: 25 кві 2020
    osik, ЮрИйЙ та Noble подобається це.
  7. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #7
    Кадди тоже вытягивает.
     
    Денис VW подобається це.
  8. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,005
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #8
    Це тенденція Тих говорити - у кого немає Круїзу;)
     
    Stonik, IgorLIV, Vulik та 11 іншим подобається це.
  9. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #9
    Lvivgaz, можливо і тенденція, але не про мене, я зробив собі круїз безкоштовно;)
     
    Кривий, Денис VW та Чилик подобається це.
  10. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #10
    А шо, гольф 2012 року міг іти в бомж комплектації без круізу?
    Відносно круізу то бачу толк в адаптивному.
    Тут ще питання в тому скільки грошей залупить евакуатор. Якщо цих 65 км домовитись за 700 грн то я б евакуатором без варіантів, а якщо 1700 то помаленьку би віз. Наскільки розумію машина зовсім не заводиться, електропідсилювачу нічого не станеться, а от за DSG трохи страшно тому що навіть на нейтралці воно невідомо як змащуватись буде на холодну. помаленьку 40-50 км/год можна спокійно їхати цих 65 км, коробці нічого від цього не станеться, інструкцію ж не просто так написали, для коробки більша біда коли буксувати довго. З іншої сторони це ж DSG-7, яка ітак достатньо ломуча, якщо з нею щось станеться найближчим часом то будете себе звинувачувати в тому що тягнули авто на буксір.
    P.S. Є родич який свого часу працював в автосалоні VAG групи, була в нього потім машина із DSG-6, він категорично проти на DSG і щоб його на буксір тягнути і автомобілем із DSG когось на буксір брати, тому одного разу відмовився товариша 1 км дотягти додому своїм авто і пхав машину руками.
     
    Кривий подобається це.
  11. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    #11
    Можно и тут парадокс машинка на круизе тянет лучше вытягивает везде , видать так мозги настроены. А круиз в дальних поездках помогает ну а адаптивный то вообще кайф.
     
    Vulik, Кривий, Vipop та 2 іншим подобається це.
  12. Platone

    Platone Учасник

    Дописи:
    295
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    LA7W
    #12
    Я сам иногда в шоке от того как ЭБУ управляет мотором при включенном круизе, приемистость и отзывчивость по сравнению с педалью просто бешенная!
     
    Кривий та Денис VW подобається це.
  13. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #13
    Platone, на самом деле - это иллюзия.
    Мне тоже так вначале показалось, но когда я нажал на педальку без стеснения - все наладилось :)
     
    Кривий подобається це.
  14. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    #14
    achtung, я всегда так езжу без стеснения но на круизе все равно лучше приемистость.
     
    Кривий подобається це.
  15. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #15
    Денис VW, Вы утверждаете, что на круизе тянет лучше, чем "тапку в пол"?
    Если это так, то Ваша машина неисправна (шото под педаль застряло:)
     
    Кривий подобається це.
  16. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    #16
    :rofl::rofl::rofl:
     
    Іван_kh, Кривий та achtung подобається це.
  17. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    #17
    На рахунок буксирування DSG7 нічого не знаю. От по DSG6 бачив результат буксирування - диференціал в утиль.
     
    Кривий подобається це.
  18. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #18
    А шо йому стало від буксирування ?
     
    Кривий подобається це.
  19. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    #19
    Згоріли підшипники, диференціал розбився. Правда екстремали тягнули від Одеси в Київ на буксирі.
     
    Кривий та saxon подобається це.
  20. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    #20
    Доповідаю. Все обійшлося. Евакуатор запросив 1700 гривень, на лафету товариш не знайшов документів - вирішив тягти. З обережністю. Протягли dsg7 65 км. зі швидкістю 45 км/год. Через кожні 10 км. Зупинялися на пару секунд, я заводив свій трициліндровий мотор секунд на 10, глушив, вмикав нейтраль і гей. Шоб не посадити акумулятор, провертав ключ так , щоб і кермо не клинило, і запалювання не вмикалося.
    Коли машинку зремонтували (окрема історія в іншій темі) на радощах притоптав по трасі 150. Все ок.
    Перше повідомлення: 29 кві 2020

    Нове повідомлення: 29 кві 2020
    Майже щодня до клятого карантину я їздив у справах то у Київ, то у Житомир. Дорогою М-06. Немає кращого задоволення, ніж увімкнути круїз, підстроїтися під фури і їхати собі, задерши ноги, посміюючися з приїжджих, що з виряченими очима летять лівою смугою, вчепившись побілілими пальцями у свої керма.:)
     
    IgorLIV, rivin, Денис VW та 6 іншим подобається це.

Поділитися цією сторінкою