1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Бензин или дизель или что выгоднее?

Тема у розділі 'Выбор авто', створена користувачем Megatrans, 19 лис 2014.

  1. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    miki_ua, Вам пожалуйста..
    Я бы и об электричках написал, электричество - это моя область, Но
    не хочется опять выслушивать...
    Если кто-то считает себя самым умным, то дискуссии не получится, это очевидно....
     
  2. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Андрій, тільки цих 4,7-6 Тернопільських у Києві перетвориться на 5,5-8.
    Перше повідомлення: 2 лют 2019

    Нове повідомлення: 2 лют 2019
    Доречі, відносно розхідників, є думка що на дизель дорожче, фіг там. На 1,9 тді купляв масло+фільтр повітряний +масляний десь за 900 грн.
    Зараз на 1,6 bsf це 1100 грн, повітряні фільтри якісь дорогі. Ну і хто на газі заміна фільтрів і налаштування мозгів ще 400-500 грн
     
    achtung подобається це.
  3. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Yuran, буквально сьогодні брав знайомому комплект на екофьюла:
    5л Емперол 590 грн
    110грн Бош масляний
    260 грн Манн воздушний.
    Всього 960 грн.
    В редуктор Газовий фільтр жидкої фракції: 35-50 (в залежності з резінками або без)
    Вкладиш в фільтр циклонної очистки 90 грн (перші 10 000 км миємо стакан і зливаємо відстій, на другі 10 000 можна замінити цей самий вкладиш).
    Обслужити газ самостійно не проблема: 1 раз показати людині - все зробить сама.
    Ось такий розклад по цінам.
    Вартість по дизелям кожен стосовно своєї машини знає сам.
    achtung, тільки не треба мене назначати крайнім за те що Ви володієте інформацією по електромобілям, але з одноклубниками з нею не поділитесь. Через мене.
    Ваше сприйняття мене як ворога не відповідає дійсності - це тільки Ваша заморочка і вона не має ставати на перепоні для отримання одноклубниками корисної інформації. А як я коли і демонструю Вам Ваші дописи, вчинки і поведінку зі сторони: то самі знаєте: ".... грех на зеркало пенять если рожа кривовата.."(с) народна мудрість (щоправда -сусіднього народу).
    Не ображайтесь на мене - я просто не хочу щоб свої зневажливі і зверхні по відношенню до оппонентів дописи Ви вважали нормальними і надалі більше так не вчиняли.
    По електромобілям: да, я тільки починаю. З свого досвіду можу порадити форум "електроавтосам". Доречі - переробка електроКанго в рассажир в грудні було здійснено успішно всього за 1600 грн. Треба відписатись в відповідній, ініційованій мною темі.
    Так що - хто за рахунок Каддіка звик жо прямої посадки і зручної висадки, чудовій обзорності і маневренності: рекомендую.
     
  4. карабзол

    карабзол Новенький

    Дописи:
    64
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Дзержинск
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    miki_ua, А где-то можно посмотреть видео по обслуживанию редуктора.
     
  5. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    карабзол, я не снимал пока - на метановых системах нет обслуживаемых фильтрующих элементов. Есть на входе под штуцером прессованная таблетка для предупреждения попадания механических частиц- но какогото регламента когда туда лезть не существует. Иногда редукторы Вентрекс есть смысл разобрать/почистить/собрать когда в них скапливается достаточное количество компрессорного масла. Но - и тут "по мере возникновения проблем".
    Давайте лучше не засорять эту тему: пусть модераторы перенесут в раздел "Эксплуатация-метановые двигатели" там я отвечаю на все вопросы по экофьюлам.
     
  6. карабзол

    карабзол Новенький

    Дописи:
    64
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Дзержинск
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    miki_ua, Все понятно.
     
  7. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Справа в тому що Вам важко зрозуміти його, мабуть особисто незнайомі. miki_ua, він же Сергій, досить специфічна людина, як в принципі кожна людина відмінна від інших. От Ви йому доказуватимете про те що метанових заправок мало, про запас ходу, прохідність, а він цього не те щоб не розуміє, він розуміє прекрасно, та для нього це не аргумент, він готовий їздити на метані тому що так економніше. І коли гроші важко заробляються а не падають з неба то це цілком нормально, перейшовши із дизельного Кадді на метановий можна в рік зекономити до 1000 доларів, а це суттєві гроші для сімї. Всі ми шукаємо на чому би зекономити, де халяву знайти. Я вдячний за допомогу в підбірці газового обладнання на моє авто і за допомогу в установці, в липні 2018 року мені встановили, 20 тисяч наїздив на газу, все працює відмінно, навіть інші установщики ГБО що заглядували під капот не мали до чого придертись ( зазвичай майстри люблять обгадити чужу роботу). Іще з приводу економності miki_ua, памятаю запитав мене чи свічі поміняв я на ТО і установці газу, кажу так, поміняв, denso iridium ( 800 грн комплект), Сергій глянув на мене як на марнотрата і сказав що такі дорогі не треба було купляти, вигідніше купляти дешеві свічки за 100 грн комплект чи скільки там і частіше їх міняти...так, він правий, так дійсно буде економніше, тільки в домашніх умовах я сам свічки не поміняю через свою криволапість і на цьому моторі впускний колектор заважає.
    Тому по темі можна сказати що метан самий вигідний вид палива, і коли опустять на нього ціну до такої якою вона повинна бути (до ціни пропану чи не більше +15%) то ви ті хто їздить на дизелю будете самі шукати метанові авто і ще й проситимете miki_ua допомогти відрізнити автомобіль від металолому.
     
    Lebrasko, saxon, карабзол та ще 1-му подобається це.
  8. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Дописи:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    Не хотелось, но приходится.
    Отлично читаю на трех языках.
    Я не зная Ваш возраст(Вы знаете мой), говорил о умственном возрасте, а не о физическом!!! )
    Чукчей можно Вас больше назвать с моей стороны, когда Вы после двух одинаковых вопросов ни разу не ответили на вопрос , т.е. пишите не читая!!!)
    Согласен с miki.ua что это шутки соседней страны, причём дебильные....
    Что Вас тянет в эту тему, Вы же не ездили на газе?
     
  9. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Жека сумы, Вы даже название темы прочитать не в состоянии, не говоря об остальных двадцати страницах ...
    тема не о газе....
     
  10. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Дописи:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    Прочтите всю тему сначала,сравнение газа с дизелем уже давно,а Вы как ленин в летаргическом полусне,пишите не читая)))
     
    Останнє редагування: 3 лют 2019
    kosha подобається це.
  11. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    тут палка о двух концах, резьба в алюминии не вечная, даже если правильно затягивать через какое-то кол-во закручиваний ей придет конец
     
  12. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    kr60502, при кривых руках -бесспорно. Но это ведь исключение а не правило?
    Добавлю аргументов бензин/дизель дабы уйти от травления меня насчёт газа.
    Вот Вам тест на бездорожье и на скорость бензинов против дизеля: как древних атмо, так и новомодных турбо/фси/гибридов.
    Битва Тойот: бензин атмо vs турбодизель V8.

    Новый передвижной Вестминстерский дворец: РэнджРовер гибрид 2.0 4цил 400 кобыл с расходом 5,5 бензина против турбодизельной Тойоты-крузака на бездорожье(смотреть с 25 минуты)
     
    AndRi Y KO та myfloor подобається це.
  13. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,580
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    Іде не машина. Їде водій)
     
  14. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    не правило конечно, но и не исключение, частенько обращаются с такой проблемой
    любой механизм, например то же реле, имеет свой лимит срабатываний, так само и резьба имеет кол-во откр-закручиваний, цифр не знаю даже примерно, думаю несколько десятков
    я не говорю что не нужно менять, просто хотел обратить внимание на этот момент, чтоб поаккуратней были
     
  15. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Так, справді. Тому кинув саме цей тест. Там заміри 200-ки/прадо/ФЖкрузера на кільці проводились одним тим самим водієм. А на драгі взагалі дизели мав Генді-кап бо стартував з лаунч-контроль (коментатор упоминав що дизель "ланчує")...
     
  16. Lebrasko

    Lebrasko Учасник

    Дописи:
    221
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Salsa Red

    Трохи помітив у твоїх постах (як тут так і там) тугу і журбу за 1.9 Каддіком де ти міг проїхати де хочеш на полюванні)міняй скоріше на 2.0 тді в рестайлі й не парся)))
     
    achtung та Yuran подобається це.
  17. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Трохи є, та не настільки критично, при нагоді ще на 2-3 см підніму машину проставками, також із болтами захисту двигуна розберусь чому вони задовгі і так вниз торчать(реальний кліренс 9 см). А міняти на 2.0 ТДІ кадді ніяк не охота. Провести пару місяців в пошуках живої машини, потім ще пару місяців щоб все до ідеалу довести, а ще відчув комфорт легкової підвіски і простоти управління. Ну і цю 10-річну машину зі 100 тисячами рідного пробігу доведену до ідеалу я фіг кому продам в такому стані за копійки, жаба задавить що комусь достанеться безпроблемне авто.
     
    Lebrasko подобається це.
  18. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    метан и пропан одна цена
    горючее у них самое дешевое в европе
     
  19. Jeka312

    Jeka312 Перевірений

    Дописи:
    309
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
  20. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Jeka312, не дуже добре видно..
    я розумію, що пропан по 8,1 ????????
     

Поділитися цією сторінкою