1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Бензин или дизель или что выгоднее?

Тема у розділі 'Выбор авто', створена користувачем Megatrans, 19 лис 2014.

  1. boldysh

    boldysh Учасник

    Дописи:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Я наїздив 130 тис/км і 95% заправлявся на одній заправці в місті на Укргаз, ніхто про скидку і не заїкався))
     
    myfloor подобається це.
  2. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    Серега, не понял ход твоих мыслей... Не вижу здесь кадди ни с BSX , ни с любым другим дизелем, даже который SDI.
    Перше повідомлення: 28 січ 2019

    Нове повідомлення: 28 січ 2019
    Я имел в виду, что для переднеприводного кадди дизель(любой) покажет определенно лучше результат по отношению именно к метану в РАВНОЗНАЧНЫХ условиях за счет:
    1. Развесовка в связи с особенностью конструкции(баллоны)
    2. Дизель несколько потяжелее метанового двигателя.
    По 1 пункту и бензин, кстати, даст фору метану.
     
  3. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    morphius, так и я про то же : условия должны быть равнозначны. А мне тут к метановому каддику конструкции 20 века равняют гольфы с кастрированной экологией родом из 21-го. А знаешь почему? Взяв двигатели одинакового поколения ни о каком сравнении не будет даже идти речь!

    Вот возьмем 2 пассата Б7 универсала на ДСГ 7-ке. Я понимаю что дизель 1.4 несуществует: поэтому дадим фору дизелю сразу в 200 кубиков и для сравнения с CDGA возьмем 1.6 ТДИ (Евро5 есс-но, чтобы без читерства).
    И вот при таких равгых условиях ответ на вопрос "что выгоднее" будет очевиден.
    1. Ехать экофьюл на 150 лошадей будет лучше.
    2. Затраты на топливо будут ниже.
    3. Затраты на ремонт и обслуживание будут ниже.
    4. Геморой с экоприблудами типа ЕГР и СФ будет иметь только дизель.
    5. Развесовка а соответственно и управляемость будет лучше у экофьюла.
    Единственное по чем выиграет дизель: запас хода на 1 заправке.
    ИМХО : оно того не стоит.
    Ваше право думать иначе.
    З.ы. чтоб ты знал: изза более тяжелого "задка"(баллоны) разрешенная буксируемая масса прицепа у экофьюлов на 500 кг больше чем у дизелей(по заводской документации). Шах и мат.
     
    Жека сумы подобається це.
  4. GORA

    GORA Досвідчений

    Дописи:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    А грузоподъёмность машин одинаковая? Дизеля и метана?
     
    myfloor подобається це.
  5. myfloor

    myfloor Старожил

    Дописи:
    1,524
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    Вроде как да, у меня на максике 900 кг, НО, зимой по ничишеним дорогам надо акуратно, вез на днях 940 кг, чуть цеплял защитой балонов.
     
    GORA подобається це.
  6. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Якщо рівняти 1,6 турбодизель та 1,4 турбометан то жодної явної переваги в метану нема. Навіть по експлуатації, у 1,4 нюансів вистачає з цепкою і не тільки. І, враховуючи ціну метану в укр то і по паливу вигоди не бачу. А якщо уявити їзду з постійним триманням метанової карти заправок в голові то й взагалі плюватись хочеться.
    Навряд людей що беруть пасат універсал сильно цікавить в причепі на 500 кг більше каміння перевезти.
    miki_ua, дайош ціна метану =ціна пропану і я собі шукатиму таку тачку після того як з альтеї вижму соки.
     
    Noble подобається це.
  7. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Yuran, тихо-тихо !!!!
    не дратуйте Мікі, хай трохи заспокоїться :)
    метан абсолютно ідеальний !
    А 1,4т - то супернадійний мотор !
     
    Останнє редагування: 28 січ 2019
    Noble та ACERBUS подобається це.
  8. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    miki_ua, Так мы про каддики, пассаты или месры с бэхами и аудюхами?
    Перше повідомлення: 28 січ 2019

    Нове повідомлення: 28 січ 2019
    это еще почему?
     
    Noble подобається це.
  9. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Дописи:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    Вижу многие устали спорить,в том числе и я!)
    Предлагаю перестать доказывать друг другу что-то,это все равно бесполезно.
    Давайте лучше просто высказывать плюсы и минусы дизеля и газа(пропан или метан,без разницы),но только тем,которые владели обоими видами топливных систем двс.
     
    Останнє редагування: 28 січ 2019
    myfloor та Lvivgaz подобається це.
  10. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Да и тему давно пора переименовать....
     
    ACERBUS, Чилик та Жека сумы подобається це.
  11. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Yuran, при всем моём уважении: не пиши больше такой ереси...
    Начитался про проблемы бензиновых 1,4тси и автоматом перенес все на CDGA? Это может сделать только тот кто даже не интересовался его конструкцией и изменениями в неё внесенными. Просто изучи вопрос детальнее. Если сальник насоса высокого давления - общая проблема этих моторов и может с одинаковой вероятностью встретиться что на одном что на другом, то проблемы по механизму ГРМ у них никак не коррелируют!
    morphius, я думал ни для кого не секрет что ведущие производители суперкаров с передним расположением двигателя выносят коробку в задний мост как раз в погоне за идеальной развесовкой 50:50 : как минимум последние лет 70.
    Думал это знают все...
     
    Останнє редагування: 28 січ 2019
    Yuran подобається це.
  12. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    І що, хіба таким чином получиться відкрити очі комусь на інший вид палива? Ну ось я їздив на дизелі, десь 160 тисяч пробігу, на бензині десь 1500 км, на газу 19 тисяч пробігу, на метані на щастя чи то на жаль не їздив, тому боюсь щось сказати щоб не образити ці товсті балони. :)
    Отже на бензині на сьогоднішній день при ціні 1 літр = 28 грн їздять одні царі, так як при середній витраті 9 літрів( для кадді скоріш всього так) це 1 км = 2,5 грн.
    На дизелю по 27 грн = 1 літр їздять помічники депутатів, і з середньою витратою палива 6.5 л будем мати 1 км = 1.75 грн. Економія очевидна, та страшилки про сажевий фільтр, клапан ЕГР, турбіну, паливну систему, важкі запуски в мороз, холод в салоні авто, 2-масові маховики - це більше страшилки ніж реальність, яких бояться більше люди що на дизелях не їздили або купили хламодизель.
    На пропані їздять звичайні люди, простий робочий клас. Так, авто не розроблене для цього виду палива. це "дикий колхоз" різних дядь Вась в гаражах, та воно працює, і при 10-11 л /100 км і ціною газу 11 грн маємо 1 км = 1.15 грн.
    На метані їздять самі економні люди, ті які рахують кожну гривню і кожну копійку, при середній витраті палива 7 кг/100 км і при ціні метану 17.5 грн маємо 1 км = 1.2 грн, що є значно дешевше ніж всі інші види палива.:D
    P.S. По середній витраті бензинового кадді 1.6, на газу, дизеля 1.9 ТДІ я думаю приблизно вгадав, по метановому Кадді дані взяв більше з лампочки, сильно не сваріть.
    Також ціни на паливо взяті як =- середньо-низькі на АЗС. Не потрібно розповідати що Вам кум з трактора зливає соляру по 15 грн, метан заправляєте по пенсійному по 12 грн.
    P.S. Їздіть хто на чому хоче, хоч на електричці, хоч на самокаті, аби вам це подобалось і не било по сімейному бюджеті.
     
  13. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Yuran, три забув що час від часу я теж катаюсь на пропані :)
    Шкода - зовсім без палива не працює.
    Поки....
    Доречі - щодо " тримання в голові заправок метанових" для Б7 екофьюла ти також маєш хибні уявлення. Як ти за 500км не знайшов метановоі заправки - ідь далі на бензині доки така не трапиться :) Спинятись на каву раз в 500км ІМХО не те що допустимо: разумно. Чому б не співставити з заправкою метаном....
    Так що - як бачимо все відносно.
     
    Останнє редагування: 28 січ 2019
    Yuran подобається це.
  14. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Я люблю коли в когось бомбить)))
    Халява прийди кричали всі... і паливо по дві копійки і за ссср було краще, і земля кругла... і стоїть на 4х китах...
    Ай ем автомайстер, тому...
    Повторю шо більшість машин які приїжжають дизельні... в мене в місті багато метанових кадіків... і по серйозному ше ніодин не приїжжав... і до колег/конкурентів вони рідко їздять...
    а от дізельні були... хоча і значно менше ніж всякий мерсовський/французький шрот... тому можна судити шо кадіки не настільки неові дізєля... хоча горіти в пеклі інженерам ваг за насос-форсунку)))
    підраховував вже декілька разів шо бензин в кінцевому дешевший в експлуатації за солярку.... різниця в ціні палива компенсується обслуговуванням...
    алеее... метан по 18 з копійками всеодно дешевше ніж соляра+фільтра+ залита бадяжена соляра яка убє насос і форсунки... ну буває ж і таке...
    а на бєнзіні і бензиноподібних моторах шо убити можна??)) свічі дроти поміняв і гойра) ну фільтр не поміняв - тиск палива впаде... машина погано їхати буде... поміняв і поїхали далі)
    полегеньку починає бісити канещно специфіка метану... він економний тіььки для тих хто навалювати не любить... термонагруженість вона така...

    дізель зло, це ж Україна...
    а сажевик і егр... кожен день проблєми... приїжжають і приїжжають...
    чуть підливає форсунка - коптить і сажевик в слюні... чуть підклинив егр - "душить" мотор, повністю незгорає соляра, коптить - сажевик в слюні))

    а про еоліс і подібну неь на дізелях.. то опще мовчу...

    але видалити сажевий моожна і треба)))



    ну шо дізелісти, нападайте))
     
  15. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    нападаем:) https://auto.tut.by/news/exclusive/565879.html?crnd=10314 https://auto.onliner.by/2017/02/21/minsk-978 http://autosalon.by/index.php?id=9089 для меня это самый весомый аргумент
     
    achtung та Yuran подобається це.
  16. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    гідроопресовка наше все)...
    цитата
    других дефектов не обнаружил, правда, признал, что «нарушил технологию проведения технического освидетельствования — не демонтировал баллоны и не проверил их под давлением с водой… ввиду того, что баллоны визуально были в отличном состоянии… а я знал, что заводом-изготовителем срок очередного освидетельствования указанных баллонов дается до 20 лет».

    якби ті балони дійсно перевірялись то від води він би вальнув то точно при перевірці... жалко мужика канешно...

    і та болячка в туранах) в кадіків тьфу тьфу того не наблюдалось...

    і шеодне... хтось знає на якій відстані треба знаходитись від машини при заправці??))

    нє, ну я згіден, страшнувато)) але економія- експлуатація де?))

    розрив балону - порушення експлуатації/ перевірки/ корозія на балонах))

    і балон розриває тільки при заправці... і на це є причини... властивості матеріалів не переспориш...
    пластіковий бак теж можна проштрикнути)) а там далі іскра, сірник... що рідкість як і бабах балону..
     
  17. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Noble, при всем уважении - не аргумент ниразу. Вины метана нет - есть разрыв сосуда под давлением. А нсли б у аквалангиста на спине акваланг рванул? А если б это был баллон у аргонщика в гараже по соседству или не дай Бог баллон с кислородом в кабинете медсестры в школе/садике куда Ваш ребенок ходит?
    И не убеждайте меня что жидкое топливо менее опасно.
    Можно найти сотни случаев взрыва бензозаправок и не только с оторванными ногами - а и головами.
    Тут людям вылезла боком беспечность - как вылазит возгорагием на ходу дизелистам пропитанная солярой шумка капота или проводка "вговно". А че - это ж не бензин или газ шо полыхнет: столяра так просто не загорится!!!
    З.ы. только я лично своими руками 3-х таких за свою жизнь успел потушить. Причём один: маршрутка..... Бензо-газовых потушил только 2 есличо... Пока слава Богу больше в жизни не приходилось поучаствовать в подобных мероприятиях.
     
    Noble подобається це.
  18. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Відчуваю з арифметикою були проблеми у школі. :D
    Та ніколи в житті не повірю що на 1.6 BSE/BSF чисто на бензині дешевше їздити ніж на 1.9 TDI/BJB. Сама елементарна арифметика на сьогоднішній день дає бензин перевитрату 0.75 грн = 1 км. Якщо взяти пробіг за 4 роки нехай 100 тисяч то це майже 3 тисячі доларів. За ці гроші на 1.9 ТДІ можна маховик -2масовий поміняти із зчепленням + ЕГР заглушити сажевий вирізати чіпанути + посадочні місця завтулити + розпредвал, вкладиші, гідрокомпенсатори і й турбіну не те що реставрувати, а нову купити, і ще чуть бабла лишиться. І це я не говорю про те що 1.6 атмосферний 8-клапанний бензин це мотор який явно для кадді слабуватий, для моєї Альтеї із її 1400 кг це внатяг, а для Кадді загруженого 2000 кг а на 1.9 ТДІ вгрузив 25 мішків цементу і не чути.

    Іван, я поясню чому так відбувається, відкрию велику таємницю, тільки попрошу про це нікому не казати. Все це тому, що насправді дизельних каддіків у 50 разів більше.. Метанові Кадді це дійсно рідкість, тому і на СТО рідко заїжджають, ніби все логічно.
     
    morphius та Noble подобається це.
  19. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Yuran, хех) тільки ше забули порахувати час, потрачений на ремонти)) і ціну солярки сьогодні))
    і за 4 роки 3 штуки баксів економії на паливі??))) то нашо взагалі випускають бензин метан пропан водень і т д?))

    їх більше тому шо всі думають шо солярка то економія і панацея))
    та не рідкість метанові каддіки... не унікальна машина... і вже давно... як тіки я почав їх замічати то було мало... а тепер як грибів))
    а може через те шо конструкція проста як одвірок??))


    а, шеодин аргумент)) от якшо солярка така ефективна, економга і кпд в солярки велике... чого ферарі на бензині??))
     
  20. myfloor

    myfloor Старожил

    Дописи:
    1,524
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    Еще раз напишу свои подсчеты по расходу, что ж выгодней :)
    И так каддик коротиш 1.6TDI, 7 литров - по городу дизеля - 210 грн. (цена окко 29.99 грн)
    Кадддик макси метановый 2.0 BSX, 10 кубов газа по городу - 182 грн. (18.20 грн)
    Я проезжаю где-то в среднем 25 000 км в год, выходит разница по топливу 7000 грн + 2000 грн на этом пробеге разница на обслуживание, в итоге в + 9000 грн владение метановым каддиком.
    Для меня остается и останется минусом в метановом каддике 2.0 BSX это тяга и подрыв, она не такая как в турбовом дизеле.
    Но есть и плюсы :)
    1.Тише едешь дальше будешь.
    2.Не воняет с выхлопной (просто идет пар)
    3.Тихая работа двигателя.
    4.Быстрый прогрев.
    5.Конструктивно проще в обслуживани нежели дизель.
    По теме - выгодно ездить на метане и пропане. :)
     
    Жека сумы, morphius, miki_ua та 2 іншим подобається це.

Поділитися цією сторінкою