1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Бензин или дизель или что выгоднее?

Тема у розділі 'Выбор авто', створена користувачем Megatrans, 19 лис 2014.

  1. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Ага, маленький, якщо на автоматі, якщо на нього по паспорту 7.5 літра середній, то в реалі щоб 8.5 получилось буде добре. При теперішніх цінах на газ коли ціна газу завжди менша ніж половина ціни дизелю то на тому ж самому авто самий економний дизель не може показати меншу витрату палива ніж самий прожорливий газобенз.
    Взагалі ще ці паспортні дані по витраті палива, німці по одному його брешуть, американці по другому, корейці по іншому. Корейці достатньо прибріхують витрату палива у меншу сторону, чого тільки вартий скандал в США із хюндаями, судились з ними. В саме більше прибріхують витрату палива німці. Ми всі думаєм що витрата палива у паспортних даних по трасі рахується на 90 км/год чи на 100 км/год, а ніфіга, паспортна витрата палива це фактично їзда зі швидкістю 70 км/год.
    Перше повідомлення: 16 січ 2019

    Нове повідомлення: 16 січ 2019
    Можливо й рахуються авто одного класу, та Тоурег чуть більший, і якийсь поширший, і багажник більший.
    Та суть та ж сама, на древньому бензиновому атмосферному моторі на ГБО дешевше їздити ніж на економних дизелях. Я віддавно чув такі думки, та й навіть на цьому ж форумі у нас є один великий критик дизелів, всі його знають як miki_ua , правду він каже що у дизеля нема майбутнього, а якщо і є то воно дуже важке через екологію.
    Отже якщо рахувати кожну копійку то виходу нема, прийдеться їздити на смердючому газі, заправлятись кожні 400-450 км, возити в багажнику докатку і швиряти її туди-сюди бо весь час заважає.
     
    achtung, Lvivgaz та Noble подобається це.
  2. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Yuran, я думаю что в нашей экологической стране дизель еще лет 50 будет актуален. Фуры тракторы комбайны кразы и тд и тп. Да и цены на дизельные внедорожники куда выше бензиновых и на тураны и кадди тоже :)
     
    Чилик та Yuran подобається це.
  3. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    ребята, вы упустили самое главное - наша машина представляет коммерческий сегмент, во всем мире (но только не у нас) на ней зарабатывают деньги, и главное требование это экономическая целесообразность, исходя из этого выбирается объём и тип движка.
    но у нас другие реалии - многие используют ещё как семейный автомобиль, а некоторые любят проехаться "с ветерком"...
    для каждого из случаев есть свои предпочтения в выборе двигателя, и эти баталии выглядят смешно, достаточно было просто перечислить все + и -, а каждый для себя решит что он хочет
    кстати, для моего самого слабого из всей линейки моторов пробег потихоньку приближается к полумиллионому, к сожалению среди современных моделей выбрать нечего(на бензине)
     
    Rus_76, МАГА, Чилик та 2 іншим подобається це.
  4. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    У Вас скучний мотор, їде помаленьку-потихеньку, ламатись особливо нічому так щоб часто, їде собі і їде. А поміняти є на що, 1.2 TSI, для Вас машина стане не просто засіб пересування, а щось особливе. Їхатиме веселіше, якщо на газ переводитимете то нюансів буде немало, та й сам по собі мотор містить багато нюансів.
    Перше повідомлення: 17 січ 2019

    Нове повідомлення: 17 січ 2019
    В нашій країні дизель то буде актуальний, бо ми саме дно Європи, ми мусимо виїздити багато європейських недоїдків, мусим їх виручити, замість утилізації автомобіля наші ще гроші платять за всякий хлам, який потім стає "нєбітнєкрашен 150 тисяч пробіг чесний".
    Та справа в тому що виробництво дизельних автомобілів потроху припинятиметься, виробники вкидатимуть гроші в розвиток електричок, той же газ, бензин. Тому дизелі почутьчуть будуть зменшувати свій % присутності. Хоча з іншої сторони я не розумію як можна дозволяти їздити бензиновим машинам а дизельні душити...бензин це більш дорогий продукт за дизель, також дизелю згорає менше за означенням ніж бензину, а ці викиди в атмосферу рахують специфічно.
    Дизель має право на життя хоча б тому що сам дизельний мотор за означенням має більший КПД ніж бензиновий. У дизельного 30%, у бензинового 25%, звісно це в ідеальних умовах, та в реальних умовах ситуація схожа.
     
    Noble подобається це.
  5. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Yuran, не стоит перевирать мои слова. И дизель имеет право на жизнь несмотря на самвй существеннвй и неустранимый его недостаток, не дающий покоя европейцам- а именно обоазовантн специфических окислов азота рри процессе самовоспламенения от сжатия тяжёлых фракций нефти.....
    Дизель был хорош покабыл прост, пока ему было скажем прямо насрать на экологию и пока объёмы моторов не падали меньше 650 кубиков на цилиндр.
    Попытайтесь обвешать дизель "экологией" и сделать его малокубатурным - и Вы увидите во что это превратится. Пока Пассаты Б6 таскали турбобензин/турбометан 150 л.с. кубатурой 1.4 с экологией Евро5 дизель аналогичной кубатуры Евро4 с насос-форсунками и на 3-х цилиндрах мог волочить разве что Фабию. Вот Вам самый яркий пример по совокупности факторов.
    В приобретении дизель полюбому дороже, в расходникахи стоимости обслуги - тоже.
    И тем не менее....
    Если мотор большой ( больше 2.5л на 4 цил или 3 л на 6 цил) можно рассматривать с пристрелом на будущую обязательную "кастрацию" экологии. Вращающий момент на низах - то за что ценились старые двигателя) есть сейчас далеко не у каждого дизеля. Ибо с эволюцией топливоподачи и наддува бензиновые моторы прогрессировали, а дизеля теряли в этом плане.... На бензине в чистом виде (без газа) плмлему не ездит уже никто (даже Приусы на пропане - привычное дело...)
    Что и как выбрать?
    Совет прост.
    Сядьте и проедьте. Если Вы дизелист по вероубеждению- Вас бесполезно будет агитировать за бенз/газ и наоборот.
     
    Tolya1983, myfloor, Yuran та 2 іншим подобається це.
  6. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,320
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    Насправді ККД сучасних бензинових двигунів 20-25%, дизельних - 40-50%. Тобто вдвічі.
    А от у електрокарів цей показник сягає 95%.
     
    Чилик та Noble подобається це.
  7. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Звісно електрокар поза конкуренцією, але це вже "поза межами теми"(саме з таким діагнозом видаляли мої дописи з цієї теми на захист CNG та LNG моторів).
    Щодо теоретичних викладок КПД - є факти: співвідношення кубатури об'єму двигуна до видаваємої потужності. Решта- тільки питання як саме реалізувати цю потужність (передаткові числа трансміссіі і т.п.). Всі остальні суто теоретичні цифри - привід "погратись" в ту чи іншу сторону....
     
    myfloor подобається це.
  8. sergeyhost

    sergeyhost Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Caddy Life 2006
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    B4B4
    Один из самых высоких КПД - у паровоза...
     
    Чилик, Noble, achtung та ще 1-му подобається це.
  9. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Ех, створити б таку тему: на чому вигідніше, зручніше їздити: ГБО пропан VS ГБО метан VS електричка.
     
    myfloor подобається це.
  10. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    к сожалению не могу позволить себе новый авто, а брать подержанный 1.2TSI не совсем разумно, точнее совсем неразумно, пока повременю с заменой
     
    myfloor, Vipop, Yuran та 2 іншим подобається це.
  11. myfloor

    myfloor Старожил

    Дописи:
    1,523
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    Каждому человеку индивидуально свое, чего-то одного не будет 100%, везде свои нюансы. Я думаю что через 2-3 года появится каддик макси электро, и под днищем впихнут батарею 70-100 киловатт.
    А тему можно создать
     
    miki_ua та alleksei подобається це.
  12. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    До 2015 выпускался 1.6 8кл бензин/пропан ( Bi-Fuel) и 2.0 8кл бензин/метан (экоыьюл). Оба варианта существовали в максибазе
    Зачем ограничивать себя 1.2 ТСИ?
    З.ы. хотя максибазы обл.газов бегают на пропане и с 1.2 тси
     
    kr60502 та Tolya1983 подобається це.
  13. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Дописи:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    Выскажу свое мнение, основанное на собственном опыте.
    Когда после обычной бензинки садишься на современный дизель, то сначала удивляет расход топлива, но до первого ремонта топливной, кому как повезёт. Эти сверхсложные форсунки,турбины, ЕГР-ы, сажевые фильтры на нашем топливе не долго приходится радоваться расходу топлива, опять же кому как повезёт(я о б/у авто).
    Раньше был противником гбо, случайно подвернулась кед на метане, взял вопреки убеждению, но только из-за того что это заводское гбо!
    8 месяцев ниразу не пожалел, дальше будем посмотреть.
     
    myfloor подобається це.
  14. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    Жека сумы, А я с весны 2013 катаюсь и тоже не жалею,а до этого три машины на пропане,тоже форсунки,провода,распределители,редукторы,тоже добра всякого хватает.
     
    Останнє редагування: 19 січ 2019
    Noble, Yuran, Bastard та 2 іншим подобається це.
  15. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Дописи:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    На пропане не было авто.
    Перед покупкой авто смотрел диапазон цен расходников метана свечи-провода-катушка.Дизельные запчасти из топливной категории дороже в 3-4 раза, поправьте, может заблуждаюсь. Да, редуктор не дешёвый, но благодаря таким как мики_юа не критично. Если сравнить новые редуктор и тнвд, то выгода в расходе топлива скорее в большой минус.
    Высказал свое мнение, истина где-то посередине)
     
    Останнє редагування: 19 січ 2019
  16. МАГА

    МАГА Старожил

    Дописи:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    6 років дизель - жодного разу не жалкував... ніпрощо фломастер.
     
    Dostam та Vipop подобається це.
  17. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Жека, на рахунок дизелів то дуже велику роль грає яку саме модель дизеля купити. Є такі дизелі що ходять а є такі що триндець. Поясню для прикладу: наприклад чудовий мотор на шкодах октавіях старих 1.9 ТДІ 90 л.с., в принципі він і на пасати B5 ставився і не тільки, чудовий мотор, при належному догляді 700 тисяч ходить без капіталки, люди їздять і тупо масло міняють, там нема горедвохмасового маховика, турбіна без змінної геометрії, паливна апаратура не довбе. А буває люди куплять якогось форда дизельного, наприклад моднео, чи фокуса б.у. з пробігом, влетять на паливну апаратуру і потім розповідають що дизель паганий і економія на паливі не перекриє економію пального в порівнянні з бензином.
    Якщо автомобіль тупо стоїть в гаражі чи 5-10 тисяч в рік то все одно на якому паливі. А якщо автомобіль активно використовується, то на сьогоднішній день взагалі не бачу економічного смислу їздити на бензині. На старих авто велика витрата палива бензину, тому навіть якщо рахувати що мотори старі бензинові обємні вічні то дизель наекономить більше грошей ніж треба йому на ремонт. А якщо взяти нові бензинові мотори, а особливо ваговські TSI, які чуть економніші по витраті бензину, та тут ще під запитанням більше піде на ремонти бензинового чи дизельного. Тому на бензиновому може бути економія тільки із ГБО, ну і звісно метан, та цих машин на-жаль мало в Україні, через що і мало заправок.
     
  18. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Дописи:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    Полностью согласен.
    Добавлю что если брать разницу в цене нового авто с бензиновым и дизельным двигателем, то на дизеле экономия будет примерно не раньше 100 тысяч пробега,это без гбо на бензин.
     
    alleksei подобається це.
  19. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,135
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Жека сумы, далеко не всегда так бывает. Когда я покупал машину, дизель был дешевле бензина. Это может показаться невероятным, но это так.
    В 2012 г. гольф предлагался с дизелем 1.6 либо бензин 1.4 tsi. Цена дизеля была меньше почти на $500.
    К тому же обслуживание мотора tsi совсем не дешевле дизеля 1.6CR.
    А дизельгейтовские машины - вообще сказка. 2.0tdi обошёлся по цене трехцилиндровой бензинки 1.0....:)
     
    Останнє редагування: 19 січ 2019
    Чилик та Noble подобається це.
  20. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    achtung, то у них наверное был временный сбой в системе
     
    Жека сумы, Чилик та Noble подобається це.

Поділитися цією сторінкою