1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Їдкий білий дим з вихлопної на 1.9 TDI (BLS)

Discussion in 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели' started by btc1989, Oct 4, 2016.

  1. btc1989

    btc1989 Новенький

    Messages:
    16
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Vw Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Сірий
    #21
    Да я також.
    Максимум по трасі 2000-2500 (частіше 2000)
     
    Чилик likes this.
  2. jorjik

    jorjik Старожил

    Messages:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #22
    :)Ну. А я же ещё и на ТРЕТЬЕЙ передаче посоветовал)))))))))
    Так по трассе все ездят.
    А вашему сажевику похирело из-за этого:
     
    Чилик, no name and Lvivgaz like this.
  3. morphius

    morphius Старожил

    Messages:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #23
    А антифриз хоть на месте?
     
  4. btc1989

    btc1989 Новенький

    Messages:
    16
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Vw Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Сірий
    #24
    Продовження епопеї з білим димом з вихлопної.
    Завіз я машину на СТО (дякую Lvivgaz за контакт).
    Спецаліст продіагностував, робота двигуна в нормі, по форсунках теж немає відхилень в роботі.
    Його вердикт, що ввімкнулася регенерація сажового фільтра і я в її процесі заглушив двигун, тим самим не дав їй нормально пройти. Через те і пішла соляра в масло.
    Він зробив примусову регенерацію і потримав обороти на 3000 об/хв доки вона не закінчилася (приблизно 5-7 хв.)
    І ще рекомендував давати машині мінімум раз в місяць прикурити по трасі (3000-3500 об/хв.), чого я раніше ніколи не робив. До цього часу в мене машина більше 2000/2500 об/хв не бачила.
    Сьогодні ввечері їду забирати машину, по результатах відпишу.
     
    Чилик and Lvivgaz like this.
  5. myfloor

    myfloor Старожил

    Messages:
    1,524
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    #25
    Подтверждаю по сажевому фильтру, когда идет регенирация дым вонючоедкий! ;)

    Я кручу прогретый мотор до 3000 оборотов! :)
     
    Чилик and no name like this.
  6. jorjik

    jorjik Старожил

    Messages:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #26
    У Вас соооооовсем другой мотор. Манера НОРМАЛЬНОЙ езды на этих моторах тоже совсем разная (владел двумя машинами).
    А я бы порекомендовал на работу ездить на общественном транспорте. Вы просто не рассказали мастеру СТО, сколько Вам от дома до работы. В остальном моё и его мнения совпали до единой буквы:cools:.
    Замените на всякий случай термостат и обязательно - масло в ДВС.
     
  7. btc1989

    btc1989 Новенький

    Messages:
    16
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Vw Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Сірий
    #27
    Масло і фільтр заміню обов'язково.
    А термостат навіщо?
     
  8. jorjik

    jorjik Старожил

    Messages:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #28
    На те, щоб теплота от сгорания топлива наверняка осталась в мАлом контуре охлаждения, а не сдувалась с радиатора охлаждения ОЖ.
    При ваших поездках до 5 км на работу антифриз не прогревается до положенных 90 градусов. А если ещё и термостат пускает его в радиатор раньше87 градусов - сажевик можно вырезать. И чем быстрее, тем лучше - меньше вероятность заклинить двигатель на масле+солярке.

    ПС. Из личных наблюдений.
    Зимой, имея вебасту и подогрев сидений никогда не включаю климат на +22.
    Завожу мотор/включается вебастик - климат на +18 ставлю. Климат через минуту включает вентилятор на 3-4 деления, а я принудительно перевожу на 1.
    На климате +22 ставлю только через минут 30 работы мотора (в основном по трассе).
    Может я идиот сказочный, купив авто за 17$ и не балуя себя жарой в салоне... Надеюсь, моторчик моего беляша будет мне за это долго и благодарно мурлыкать.
     
    Чилик, saxon and no name like this.
  9. btc1989

    btc1989 Новенький

    Messages:
    16
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Vw Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Сірий
    #29
    Хочу поділитися результатом.
    Після примусової регенерації сажового фільтра, машина знову ожила.
    Сьогодні їхав по трасі, то машина реагує на педаль газу так як раніше (перед проблемами з сажевим фільтром).
    Так що на трасі потрібно більше газу давати і все буде ОК :)
    Ще буду слідкувати за рівнем масла, але його все рівно потрібно міняти, через те що туди соляра попала.
    Також на рахунок ремкомплектів НФ, майстер сказав, що їх потрібно замінити при наступній заміні ременя ГРМ.
     

Share This Page