1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0 EcoFuel (BSX)

Discussion in 'Метанові двигуни / Метановые двигатели' started by no name, Mar 31, 2014.

  1. MIXA

    MIXA Учасник

    Messages:
    262
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    Я себе покупал лак - спрэй ,вроде ,уретан, сначала моеш,орбезжыриваеш катушку ,и потом покрываеш несколько слоев лаком (чем больше ,тем лучше),стоил год назад 100 грн.Катушка и сейчас работает
     
  2. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    А можно просто заизолировать болт между выходами 2 и 3 цил и надеть термокембрики понаруже на колодцы свечных проводов....
     
  3. pashavin

    pashavin Учасник

    Messages:
    183
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    Приму во внимание Ваши рекомендации! Благодарю!
     
  4. Gural

    Gural Новенький

    Messages:
    33
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    сірий
    Всім доброї ночі. Скажіть чи можно виїзжати до пустих балонів. Як це для мотора. Дякую.
     
  5. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    @Gural,так розраховано - все нормально. Машина сама буде зпригувати на бенз при різких розгонах спочатку. Потім - перейде повністю... Все передбачено.
     
  6. Gural

    Gural Новенький

    Messages:
    33
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    сірий
    Дякую за відповідь.
     
  7. RMX

    RMX Перевірений

    Messages:
    343
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    хтось мiняв гофру на штанах ?
    потрiбнi розмiри - дiаметр i довжина
    хочеться купити таку щоб зразу пiдiйшла :)
     
  8. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    280*50 - точно не скажу, по памяти такая..
     
  9. MaxFactor

    MaxFactor Досвідчений

    Messages:
    555
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY LIFE
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Каким образом заблаговременно диагностировать эту ботву с шатунами?
     
  10. RMX

    RMX Перевірений

    Messages:
    343
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    в стандарте оказалась 50*250
    но так как купил на 280, то приварили и такую:)
     
  11. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Ну в стандарте да, но главное ж не сделать короче
     
  12. boldysh

    boldysh Учасник

    Messages:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Всім доброго дня. Ecofuel 2007 р приіхав в Україну листопад 2014 з пробігом 220 тис. редуктор нового типу, поміняв масло, фільтра, свічки, ремні, (за що вдячний Megatrans) проїхав 10 тис засвітився чек, через 5 км погас, Вася діагност показує що були пропуски на газу в 3 циліндрі, раніше був випадок що перестав ключ дистанційно відкривати авто, при привязці ключа майстер теж казав що показує давню помилку пропусків 3 циліндра. Як поступити в цій ситуації?
     
  13. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    @boldysh, скинути помилки і покататься, і потім знову дивитися.
     
  14. boldysh

    boldysh Учасник

    Messages:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Зрозумів, дякую
     
  15. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    снять катушку зажигания, посмотреть чтобы была не в трещинах, если нету, попробовать подкинуть провод свечной новый.
     
  16. boldysh

    boldysh Учасник

    Messages:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Тріщини буде видно неозброєним оком чи потрібно через лупу?
     
  17. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    будет видно
     
  18. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Проще сначала тестером прозвонить свечные провода. Потом уж хвататься за катушку. Если вечером будет видно пробой на болт крепления или слышно "щелчки" прошивания....
     
  19. MaxFactor

    MaxFactor Досвідчений

    Messages:
    555
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY LIFE
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Имхо - Это бой с тенью.
    Если машине более 5-7 лет, и начинаются вопросы с зажиганием, его надо менять всё сразу.
    Да, не бюджетно, но это расходник по сути, как и масло с ремнями.
    Я на бывшем Туране заменил сразу провода и свечи оригинал и катушку Бош.
    Машину как подменили и с тех пор там нет проблем с этим.
     
  20. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    У нас катушка не бош с завода - смысл переплачивать? Ну, если деньги позволяют: пожалуйста.....
    ПРовода: менять, там шаманить нечего - я даже соответствующую темку с их препарацией делал.
    А катушку....
    Как показала практика стоит заизолировать головку болта крепления между 3 и 2 цил. выходами - и катушка, которая раньше "прошивала по-чёрному" уже ГОД адекватно работает. Так что - поменять всё и сразу: конечно вариант. Но есть пути как минимум дешевле...
     

Share This Page